Raskaaksi 2021

Täti saapui vihdoin vähän myöhässä eli kp1 taas täällä ja uutta yritystä kohti :shifty:

Kirjoitin eilen väärin, et flo ois ennustanu täksi päiväksi ovista. Huomiseksi se ennustaa ja nyt kp 14.

Eikö tuo oo jo ovisplussa :angelic:

Liitteet

• 20210210_054704.jpg
    20210210_054704.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 121
Aamulla tehty pregcheck liuskatesti, nega.
Ja sittenhän ne tutut menkkakivutkin alko mitkä tulee aina muutama päivä ennen mekkoja, eli ylävatsan krampit.
No tänään jos tulee r testejä vielä postista niin taidan ne kuitenkin tehdä, alkaapahan ainakin sitten menkat luultavasti ajallaan kun ei stressaa että alkaako vai ei.

Taisi se herkän testin hailakka haamu olla kemiallinen.

Täällä on menossa kp 16 ja eilisten testien perusteella dpo 0. Eilen meinas jäädä harjoitukset välistä kun mies ei tykännyt kaikesta mun sanomisista. Saatiin kuitenkin veijarit matkalle. Katotaan jaksaako vielä tänään. Talletteluja on tehty dpo -1, -2 ja -3. Nyt vaan jäädään odottelemaan lasten talvilomaa.

kp9, miehellä tänään labrat ja enää kaks päivää lekuriin! aika kuluu sittenkin :grin kohta päästään tallettelemaan :dance011

jotain hyvää siinäkin etten ole raskaana. vedin aamulla lipat kotipihassa ja täräytin lantion/toisen pakaran :meh: varmaan mustelmalla selviää, mutta kyllä jomottaa...

Eikö nyt oo ihan jo viikonloppu?

Koska minähän päätin testata vasta viikonloppuna. Oma olo vei voiton... Dpo 10/kp26

Ei tainnu olla terolut :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210210_084834.jpg
    IMG_20210210_084834.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 244
Kiitos kaikille! Oon vaan niin onnellinen, et nyt vaikuttaa siltä, ettei tullu tarvetta siemennesteanalyysiin tai letrokuuriin. Pelkästään terot apuna kiertoa tasaamassa. Eli melkeen vois sanoa luonnolliseks raskautumiseks. Oispa nyt vaan oikeessa paikassa ja kaikki ois hyvin ja pysyis kyydissä. Oon töitten puolesta jo ihan valmis äitiyslomalle :grin enää 8 kuukautta...

Hang in there buddy!! :smiley-bounce013:smiley-bounce013

Eikö nyt oo ihan jo viikonloppu?

Koska minähän päätin testata vasta viikonloppuna. Oma olo vei voiton... Dpo 10/kp26

Ei tainnu olla terolut :hilarious:

Onnea!! Meinasinkin kommentoida, että veikkaisin kyllä plussaa ennemmin kuin mitään sivuvaikutuksia :wink

Hei! Hyppään tänne sekaan. Meillä joulukuinen 2019, ja nyt yritelty n.5kk ajan hälle sisarusta. 5pv kuukautisiin ja jännittää että vieläkö kerkeis tulla vauva 2021!!

Moi!

Mä oon ollu tääl aivan jääs ja päätä särkeny ja voi luoja nälkä on jatkuva. Välil sit ku mitään ei ns. Ole ni heti aäikähtää et onhan kaikki hyvin.:angelic:

Mulla on raskaat päivät tulossa ku jouduin jättää Melatoniinit ottamatta, ku ei ne tee vauvalle hyvää. Just viimeyönä valvoin koko vitun yön ja nukuin ehkä 4h aamusta.. hiukan väsyttää :banghead: ja tiedän et jos alan yrittää nukkuu, en nuku kuotenkaan.. ai että. Oon onnellinen raskaudesta mut hemmetti ku ottaa raskaaks Nukkumattomuus :wink

Onnea!! <3

Omat mielipiteet tuon julki kyllä. Vielä täällä oon kunnes raskaus ihan oikea ja oikeassa paikassa. Aamun testi unohtui häsellyksen takia.

Juu on oireet mut ei oo enää kipui masulla, eilen vähä kiristi koko aluetta mut häipy pois

Ja kyllä, en tiedä mihin palstalle mennä. Laskurin mukaa laskettu aika olis lonakuun alkua mut onks se kovin luotettava? :O

Neuvolassa laskevat lasketun ajan viimeisimpien kuukautisten mukaan. :) Omien laskujeni mukaan olisin syyskuisissa, mutta neuvolan mukaan 3.10 la, joten siellä ollaan. :)

Moi!

Mä oon ollu tääl aivan jääs ja päätä särkeny ja voi luoja nälkä on jatkuva. Välil sit ku mitään ei ns. Ole ni heti aäikähtää et onhan kaikki hyvin.:angelic:

Mulla on raskaat päivät tulossa ku jouduin jättää Melatoniinit ottamatta, ku ei ne tee vauvalle hyvää. Just viimeyönä valvoin koko vitun yön ja nukuin ehkä 4h aamusta.. hiukan väsyttää :banghead: ja tiedän et jos alan yrittää nukkuu, en nuku kuotenkaan.. ai että. Oon onnellinen raskaudesta mut hemmetti ku ottaa raskaaks Nukkumattomuus :wink

Täällä myös oltu ilman melatoniineja ja valvonu viimiset 4 yötä. Ai fiil juu! :sleep011

TEROISTA: millaisia ohjeistuksia muilla ollut? Itsellä oli et syödä neljä päivää ovisplussasta rv6 asti ja viimeset päivät niin et 4 päivää puolikas ja sit 5 päivä kokonaan ottamatta ja 6 päivä puolikas ja sit loppu. Mulla ollut sitä tiputtelua ennen menkkoja. Ja tosiaan mitään testejä ei ole otettu mistä näkyisi keltarauhasen vajaatoiminta mut tähän niinku määrätty alkuraskauden tukilääkkeeksi. En ole uskaltanut enää syödä kun tuli se kohdunulkoinen heti ekalla kertaa. Ja sit pelkään sitä et vuoto alkaa kun ne terot lopettaa.

Takaisin