Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Pidetäänhän ketju tsemppaavana ja vertaistukea antavana vauvakuumeilijoiden juttupaikkana.
Terveisin Bella Swan, ylläpitäjä
12+ varattiin ja se kai se on, että näkyy sit kaikki tarvittavaMille viikolle eka ultra varattiin?:) Elättelen toiveita että saisin 11+ viikoille mutta liekö se aina vasta 12+
12+ varattiin ja se kai se on, että näkyy sit kaikki tarvittava
Siis mitäääää millanen se virhemerkki on minkä sä siihen saat? Kuvaa! Mulla on kolme testilaitetta ja jokainen on näyttänyt ihan oikein sen tyhjän pylpyrän!hitto mitkä muniskivut oikeella puolella mut testi nega, tosi haalee viiva. ja edelleen en saa cb:n pinkki korkkiseen mitään ympyrää vaan virhe merkin vaikka vaihoitte uuteen puikkoon.. vissii vika käyttäjässä.. jännä et silti oviksen aina näyttänt hymynaamalla mit negaa ei näytä?? halut ihan älyttömät et mies jo kohta huolissaan ku voisin vaa jyystää kokoajan
Oisko se ohjekirjan kuva? Mulla tuli sellainen kuva kun laitoin huonosti tikun paikalleen. Hävis heti kun tikku oli ihan perillä asti. Ja siis olen käyttänyt molempia cb digejä tässä matkan varrellaSiis mitäääää millanen se virhemerkki on minkä sä siihen saat? Kuvaa! Mulla on kolme testilaitetta ja jokainen on näyttänyt ihan oikein sen tyhjän pylpyrän!
Siis mitäääää millanen se virhemerkki on minkä sä siihen saat? Kuvaa! Mulla on kolme testilaitetta ja jokainen on näyttänyt ihan oikein sen tyhjän pylpyrän!
Kauanko sä pidät sitä tikkua siellä? Tai siis varmaan sä teet ihan sen ohjeen mukaan mutta on toi nyt tosi outoo että eri laitteilla saat aina samaa virhemerkkiä! mutta tietty pääasia että se toivottu merkki tulee myös näkyviinsiis tota! ihan normisti pissin purkkii ja testaan nyt toinen laite käytös ja edelleen näyttää tota merkkii.ja siis toi merkki tulee vast muutaman minuutin jälkee ku oon testii uittanu. ihmettelen vas et hymynaama tullu kuitenki sillon ku tavis testiki näyttää o+
Niin no joo, varmaan se ohjekirjan kuva. ei siihen varmaan mitään illistelevää emojiakaan pomppaa, oli ehkä vähän dorkanpuoleinen kysymys. Mutta siis kiinnostaa vaan että mistä voisi moinen johtua jos testaa ohjeen mukaan.Oisko se ohjekirjan kuva? Mulla tuli sellainen kuva kun laitoin huonosti tikun paikalleen. Hävis heti kun tikku oli ihan perillä asti. Ja siis olen käyttänyt molempia cb digejä tässä matkan varrella
siis tota! ihan normisti pissin purkkii ja testaan nyt toinen laite käytös ja edelleen näyttää tota merkkii.ja siis toi merkki tulee vast muutaman minuutin jälkee ku oon testii uittanu. ihmettelen vas et hymynaama tullu kuitenki sillon ku tavis testiki näyttää o+
Olet oikeassa. Lisään vielä, kaikkien kanssa ei voi, eikä tarvitse olla samaa mieltä, toivottavasti silti pystytään keskustelemaan hyvässä hengessä ja toisiamme kunnioittaen. Tulemme puuttumaan loukkaaviin viesteihin, suosittelen ilmiantamaan ylläpidolle jos sellaisia vielä ilmaantuu.Kyllä. Ketju on tsemppaava ja vertaistukea antava. Mutta rajansa kaikella. Täytyy myös hyväksyä mielipiteet? Jos vielä itse niitä haluaa ja kyselee. Jos niitä ei kestä tai kuitenkin itse tietää tilanteensa paremmin niin tämä on väärä paikka varmaankin? Kiitos ja kumarrus.
Uitatkohan liian pitkään? Itse pissinyt suoraan tikkuun ja hyvin on toiminut. Yhden kerran tuli virheilmoitus, kun olin laittanut testitikun väärinpäin.
Nyt vähän on:
Hitto, en tiedä onko nämä pirullisia kasvukipuja muniksessa vai se kuuluisa pieru suolenmutkassa, mutta on kyllä kiitettävästi nipistellyt alamahalla. miksi menin taas mussuttaan lakuja kun maha menee muntturaan niistä!
Hei,Aikaisemmin kommentoineena siis olen tuo mama19, en tiedä kuinka tuota käyttäjä nimeä osaisi muokata