Raskaaksi 2021

Hei!

Pidetäänhän ketju tsemppaavana ja vertaistukea antavana vauvakuumeilijoiden juttupaikkana.

Terveisin Bella Swan, ylläpitäjä

Kyllä. Ketju on tsemppaava ja vertaistukea antava. Mutta rajansa kaikella. Täytyy myös hyväksyä mielipiteet? Jos vielä itse niitä haluaa ja kyselee. Jos niitä ei kestä tai kuitenkin itse tietää tilanteensa paremmin niin tämä on väärä paikka varmaankin? Kiitos ja kumarrus.

Kp15 ja digi vaan vilkuttaa hymynaamaa :bored: joko oon missannu sit huipun kun en oo testannu useemmin ku aamusin, tai sit vaan en tässä kierrossa ovuloi :grin
No, eikun sit menkkoja ootteleen ja teroja naamariin huomisesta alkaen :grin

Miehellä masispäivät selkeästi, viime viikolla hajos auto ja metsästettiin uutta, joka onneks löytykin. Viettää päivät yksikseen kotona niin eipä ihme että mieliala laskee.. Jospa silläkin mieliala taas nousis piakkoin. :joyful:

Nyt vähän on:

Hitto, en tiedä onko nämä pirullisia kasvukipuja muniksessa vai se kuuluisa pieru suolenmutkassa, mutta on kyllä kiitettävästi nipistellyt alamahalla. :hilarious: miksi menin taas mussuttaan lakuja kun maha menee muntturaan niistä! :dead:

hitto mitkä muniskivut oikeella puolella mut testi nega, tosi haalee viiva. ja edelleen en saa cb:n pinkki korkkiseen mitään ympyrää vaan virhe merkin vaikka vaihoitte uuteen puikkoon.. vissii vika käyttäjässä.. jännä et silti oviksen aina näyttänt hymynaamalla mit negaa ei näytä??:bookworm::bored: halut ihan älyttömät et mies jo kohta huolissaan ku voisin vaa jyystää kokoajan :laughing021

hitto mitkä muniskivut oikeella puolella mut testi nega, tosi haalee viiva. ja edelleen en saa cb:n pinkki korkkiseen mitään ympyrää vaan virhe merkin vaikka vaihoitte uuteen puikkoon.. vissii vika käyttäjässä.. jännä et silti oviksen aina näyttänt hymynaamalla mit negaa ei näytä??:bookworm::bored: halut ihan älyttömät et mies jo kohta huolissaan ku voisin vaa jyystää kokoajan :laughing021
Siis mitäääää millanen se virhemerkki on minkä sä siihen saat? Kuvaa! Mulla on kolme testilaitetta ja jokainen on näyttänyt ihan oikein sen tyhjän pylpyrän!

Näillä yrittäjien palstoilla tuntuu vuodesta toiseen aina välillä kiehahtavan jutut, mikä sinänsä on ymmärrettävää kun kaikilla on ne omat toiveensa ja murheensa.:angel12

Huhhuh mikä päivä! Meidän kaks koululaista määrättiin karanteeniin kahdeks viikkoa kun yhdellä koulukaverilla on todettu korona ja vieläpä se hitsin muuntovirus! Eli kolme viikkoa ovat kotona kun hiihtoloma on sit heti siihen perään. Onneks muiden ei tarvii jäädä.
Sit kävin nuorimman kanssa tänään labrassa tarkistuttaa veriarvoja ja huomenna pitää mennä uusiks kun neuvolatäti oli unohtanu laittaa pyynnöt paastosokerista ja pissanäytteestä. Tutkitaan siis siksi kun on ollut tosi väsynyt päiväkodissa. Toiseks nuorinta oli päikyssä kaveri lyönyt ja sitä puitiin lapsen kanssa.
Nyt on kyllä pää pyörällä! :whacky011

Siis mitäääää millanen se virhemerkki on minkä sä siihen saat? Kuvaa! Mulla on kolme testilaitetta ja jokainen on näyttänyt ihan oikein sen tyhjän pylpyrän!
Oisko se ohjekirjan kuva? Mulla tuli sellainen kuva kun laitoin huonosti tikun paikalleen. Hävis heti kun tikku oli ihan perillä asti. Ja siis olen käyttänyt molempia cb digejä tässä matkan varrella

siis tota! ihan normisti pissin purkkii ja testaan :grin nyt toinen laite käytös ja edelleen näyttää tota merkkii.ja siis toi merkki tulee vast muutaman minuutin jälkee ku oon testii uittanu. ihmettelen vas et hymynaama tullu kuitenki sillon ku tavis testiki näyttää o+

Liitteet

• Screenshot_20210209-212817.jpg
    Screenshot_20210209-212817.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 109
  • Screenshot_20210209-212824.jpg
    Screenshot_20210209-212824.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 120
siis tota! ihan normisti pissin purkkii ja testaan :grin nyt toinen laite käytös ja edelleen näyttää tota merkkii.ja siis toi merkki tulee vast muutaman minuutin jälkee ku oon testii uittanu. ihmettelen vas et hymynaama tullu kuitenki sillon ku tavis testiki näyttää o+
Kauanko sä pidät sitä tikkua siellä? Tai siis varmaan sä teet ihan sen ohjeen mukaan mutta on toi nyt tosi outoo että eri laitteilla saat aina samaa virhemerkkiä! :wideyed: mutta tietty pääasia että se toivottu merkki tulee myös näkyviin :grin

Oisko se ohjekirjan kuva? Mulla tuli sellainen kuva kun laitoin huonosti tikun paikalleen. Hävis heti kun tikku oli ihan perillä asti. Ja siis olen käyttänyt molempia cb digejä tässä matkan varrella
Niin no joo, varmaan se ohjekirjan kuva. :hilarious: ei siihen varmaan mitään illistelevää emojiakaan pomppaa, oli ehkä vähän dorkanpuoleinen kysymys. Mutta siis kiinnostaa vaan että mistä voisi moinen johtua jos testaa ohjeen mukaan. :think005

Uitatkohan liian pitkään? Itse pissinyt suoraan tikkuun ja hyvin on toiminut. Yhden kerran tuli virheilmoitus, kun olin laittanut testitikun väärinpäin. :hilarious:

Voitko @jenpppu videokuvata huomisen toimituksen niin me muut voidaan täältä ruudun takaa arvostella ja arvioida että lillutatko sitä liian kauan vai liian vähän aikaa ja onhan se tikku siinä oikein ymymym. :hilarious: ei älä kuvaa, mulla lähtee taas jutut laukalle! Sori. :joyful:

Kyllä. Ketju on tsemppaava ja vertaistukea antava. Mutta rajansa kaikella. Täytyy myös hyväksyä mielipiteet? Jos vielä itse niitä haluaa ja kyselee. Jos niitä ei kestä tai kuitenkin itse tietää tilanteensa paremmin niin tämä on väärä paikka varmaankin? Kiitos ja kumarrus.
Olet oikeassa. Lisään vielä, kaikkien kanssa ei voi, eikä tarvitse olla samaa mieltä, toivottavasti silti pystytään keskustelemaan hyvässä hengessä ja toisiamme kunnioittaen. Tulemme puuttumaan loukkaaviin viesteihin, suosittelen ilmiantamaan ylläpidolle jos sellaisia vielä ilmaantuu.

Hyvää illanjatkoa kaikille. :)

Terveisin Bella Swan, ylläpitäjä

Uitatkohan liian pitkään? Itse pissinyt suoraan tikkuun ja hyvin on toiminut. Yhden kerran tuli virheilmoitus, kun olin laittanut testitikun väärinpäin. :hilarious:

lasken yleensä kymmenee XDD ohjeis lukee muistaakseni et 15sekkaa. et onko sit liian 'lyhyt' aika. emt. pitää huomenna pissata suoraa tikkuun :grin

Nyt vähän on:

Hitto, en tiedä onko nämä pirullisia kasvukipuja muniksessa vai se kuuluisa pieru suolenmutkassa, mutta on kyllä kiitettävästi nipistellyt alamahalla. :hilarious: miksi menin taas mussuttaan lakuja kun maha menee muntturaan niistä! :dead:

Tämä! Kun kuvittelet olevasi raskaana ja se onkin vain laku suolenmutkassa:laughing025

Yk jotain yli kymmenen, tää on niin tuttua:violent001

On: Kp8/28 ja edellisenä yönä nää 2vk jatkuneet alavatsakivut yltyi niin voimakkaaksi että yöunet jäi kokonaan väliin. Lääkäriin määrättiin heti. Tulehdusarvot ja virtsan pikatesti olivat normaalit. Kohtu aristi silti todella paljon. Lääkäri sanoi soittelevansa vielä itse ja konsultoivansa gynekologia jos virtsan jatkoviljelystä ei mitään selviä. :banghead: Oviksen pitäis olla viikonloppuna ja miehellä sattuu oleen just sillon jokavuotinen poikien viikonloppureissu :wacky: Jaa, ei varmaan sit ku uutta kiertoa kohti:wtf: Vitsillä kyl heitin et jos testi näyttää silloin kunnon plussaa ni kiiruhtaa sit kotiin ja sanoo pojille et pakko lähtee hoiteleen vaimo:sexMies totes siihen et niin hän sit kyllä aikoo tehdäkinlaughing7

Takaisin