Raskaaksi 2021

Onnea plussista!

Täällä aika matelee kun odotan kuukautisten loppua ja sitä minkälainen kierto nyt sattuu tulemaan. Toivon että tulis oikeanlainen kierto! En kestä jos alkaa taas samanlainen sekoilu kuin aiemmin :sad001

Täällä kans odotellaan vuodon loppumista..
Jos ensi viikolla pääsis kunnolla pupuilemaan :sex.. sen jälkeen taas elämään jännittäviä aikoja... jännän rytmitettyä tuntuu tämä elämä nyt olevan :dance008laughing6 jännää, pelottavaa, odottavaa jne.. ikää jo 40vee niin tuntuu että tässä käydään taistoa aikaa vastaan .. mutta vauva tulee jos näin on tarkoitettu :cheers

Huoh! Onpa teilläkin ongelmat. Todella ärsyttävää kun mieheni kanssa emme ole saaneet nauttia toisistamme, vaan välittömästi aina raskaaksi. Neljä ihanaa lasta, mutta olisi ollut kiva edes nauttia kauemmin.
Anteeks mitä? Miten raskautuminen ja lapset estää nauttimisen?
On varmasti rankkaa sulla.

Anteeks mitä? Miten raskautuminen ja lapset estää nauttimisen?
On varmasti rankkaa sulla.
Tää on joku trolli kun haluaa sekottaa pakkaa.

On se tosiaan rankkaa hällä kun ei osaa nauttia miehensä kanssa kun on jo lapsia tai pelkää heti raskautuvansa.:laughing021

No niin testasin vielä ovistestin ja haaleentunut niin et ei mitää rajaa. Eli ilmeisesti ovis plus on ollut tänään kun sain uudestaan suht tasavahvat viivat. On epäilys et jossain välis on käynyt ihan tasavahvoissa tänään kun en ole testannut koska nyt oli jo haalistunut kunnolla. Luulisi et huippu on ollut. No sen näkee.

Avenalla ottaa nyt ijomeon plussa koville kun piti uudestaan käydä lainaamassa tota neljän sivun takaista viestiä jonka perään ijomeo kuitenkin laittoi plussatestistä kuvat. Ja jos hän omissa kuvissaan näkee plussat niin eiköhän noissa ijomeonkin kuvissa ole sitten ihan räikeät plussat kun jopa viivasokeat ne näkee...:rolleyes:
Anteeksi mitä?

Avenalla ottaa nyt ijomeon plussa koville kun piti uudestaan käydä lainaamassa tota neljän sivun takaista viestiä jonka perään ijomeo kuitenkin laittoi plussatestistä kuvat. Ja jos hän omissa kuvissaan näkee plussat niin eiköhän noissa ijomeonkin kuvissa ole sitten ihan räikeät plussat kun jopa viivasokeat ne näkee...:rolleyes:
Tämähän menee nettikiusaamisen piikkiin,mutta mä en ole herkkänahkainen kuten täällä muut näyttää olevan. Joten jätän omaan arvoon tälläiset,ja nauran teidän huonolle huumorille. Minun mielestä siinä eka kuvassa ei ollut väriä kun eia kuvan näin,ijomeon viiva NÄYTTI MINUN silmiin valkoiselle viivanpaikalle. Sori mutta KAIKKI eivät näe kaikissa plussaa jossa te näette. Ilmoitan sinut kiusaajaksi ja menet estoon.

Jos sua joku harmittaa voisiko sitä päätä aukoa muualla kuin netissä?

Nyt mä en enää ymmärrä Avenan viestejä. Jos sulla on noin paha olla muiden plussien takia niin suosittelen hakeutumaan jonkun asiantuntijan juttusille. Sun testeissä mä en ole nähnyt toista viivaa muuten kuin sen yhden haalean O testin viivan. Monen muun testeissä on plussa tai haamu näkynyt.

Ja hei toisten plussat ei ole mitenkään multa pois. Oon iloinen muiden plussista vaikka välttämättä en kaikkia onnitteliskaan. En pysy kärryillä kaikista viesteistä kun mulla on muutakin elämä kuin palsta. Tällä viikolla oon töiden jälkeen ommellu keskosbodeja ja sillä nollaan ajatukset.

Pidetäänkö jookos mukavana tää keskustelu täällä:angelic:

On: on kyllä tosiaan piinapäivät:banghead: dpo3 ja tuntuu et päivät vaan matelee:sorry:

Täällä on niin epäystävällisiä ihmisiä ettei täällä kannata enää keskustella edes. Pitäkää hauskaa,mä menen parempiin piireihin jossa ei tarvitse vittuilua lukea.
Pidetäänkö jookos mukavana tää keskustelu täällä:angelic:

On: on kyllä tosiaan piinapäivät:banghead: dpo3 ja tuntuu et päivät vaan matelee:sorry:

Mä toivon samaa...Mutta täällä ollaan mulle ilkeitä.

Ai että, missä on mun popparit? :trolls

ON: dpo9 oireita reipäisykivut aina noustessa. Totaalinen unettomuus viimiset 3 yötä. Uupumus sitäki kovempi päiväsaikaan. Tänään kävin yökkäämässä aamiaiset pönttöön ja illalla saunassa taisin juoda liian nopeesti limpparia, ni kävin sitte puklaamassa ne limpparit ja päivällisen siinä samassa... Namia!!
Lisäksi jatkuva paineen tunne alavatsalla.
Testiä en tee ennen viikonloppua, ku en haluu arpoa mitään hailuroita haamuja. Enkä tiedä onko viiva viikonloppunakaan vielä riittävän vahva.
Pelkään vaan, että nä on teroluteista johtuvia oireita, enkä oikeesti raskaudu koskaan ja viikonloppunaki tipun vaan tosi korkeelta, jos nyt alan elättelee toiveita. :sad010

Kävin tänään kuopuksen 10kk neuvolassa ja tänpäiväisen testin perusteella neukkutäti varasi mulle ensikäynnin äitiysneuvolaan ja varattiin samalla myös eka ultra nyt, kun oli aikoja mistä valita itselle sopiva.

Nyt sit vaan sormet ja varpaat ristiin, että pysyy matkassa. Teen kuitenkin sen clearbluen aamulla.

Pikaista plussaa toivon kaikille muillekin. Meillä yk3 oli tärppikierto ja olen superonnekas vaikka välillä mieli seilaakin ja tuntuu, että kolme lasta ois jo enemmän kuin tarpeeksi.

Muokattu viimeksi:
Ai että, missä on mun popparit? :trolls

ON: dpo9 oireita reipäisykivut aina noustessa. Totaalinen unettomuus viimiset 3 yötä. Uupumus sitäki kovempi päiväsaikaan. Tänään kävin yökkäämässä aamiaiset pönttöön ja illalla saunassa taisin juoda liian nopeesti limpparia, ni kävin sitte puklaamassa ne limpparit ja päivällisen siinä samassa... Namia!!
Lisäksi jatkuva paineen tunne alavatsalla.
Testiä en tee ennen viikonloppua, ku en haluu arpoa mitään hailuroita haamuja. Enkä tiedä onko viiva viikonloppunakaan vielä riittävän vahva.
Pelkään vaan, että nä on teroluteista johtuvia oireita, enkä oikeesti raskaudu koskaan ja viikonloppunaki tipun vaan tosi korkeelta, jos nyt alan elättelee toiveita. :sad010
En nyt tiedä laittasko reaktiona hauska koska poppari kommentti, toimii aina. Vaiko optimistinen koska oireilu on lupaavaa vai sympatiaa koska voisi johtua teroluteista. Saat ne kaikki!

Avena hyvä: Ei täällä kukaan halua ilkeillä ja ikivanha ohjenuora muiden kohtelemisesta pitää varmasti täälläkin paikkansa. Tiedän miltä tuntuu, kun epätoivoisesti toivoo perheenlisää biologisen kellon tikittäessä uhkaavasti. Tiedän myös sen, että totuutta on osattava katsoa silmiin, viimeistään kun muut niin sanovat. Tällä tarkoitan siis sitä, että monet ovat varmasti kyllästyneitä, kun et halua uskoa totuutta tai heidän näkemystään. Joskus on kuitenkin hyvä kuunnella myös muita. Aina itse ei ole oikeassa. Totuus voi sattua, mutta eriävät mielipiteet eivät ole kiusaamista.

Kävin tänään kuopuksen 10kk neuvolassa ja tän päiväisen testin perusteella neukkutäti varasi mulle ensikäynnin äitiysneuvolaan ja varattiin samalla myös eka ultra nyt, kun oli aikoja mistä valita itselle sopiva.

Nyt sit vaan sormet ja varpaat ristiin, että pysyy matkassa. Teen kuitenkin sen clearbluen aamulla.

Pikaista plussaa toivon kaikille muillekin. Meillä yk3 oli tärppikierto ja olen superonnekas vaikka välillä mieli seilaakin ja tuntuu, että kolme lasta ois jo enemmän kuin tarpeeksi.

Mille viikolle eka ultra varattiin?:) Elättelen toiveita että saisin 11+ viikoille mutta liekö se aina vasta 12+ :shy:

Täällä on niin epäystävällisiä ihmisiä ettei täällä kannata enää keskustella edes. Pitäkää hauskaa,mä menen parempiin piireihin jossa ei tarvitse vittuilua lukea.

Mä toivon samaa...Mutta täällä ollaan mulle ilkeitä.
Itse asiassa en oo ollut sinulle ilkeä. Ehdotin vain et käyt lääkärissä jos vuotoa ja kuitenkin haamuilee sinusta.

Itse menen lääkäriin heti ku pääsen kun kerta plussa/haamu ja minusta se on järkevää.

Kaikki ollaan toistemme puolella mutta kyl se pitää kestää jos joku ei näe viivaa. Tänään mun toka testi oli niin haamu että en saanut kuvaan joten en tänne ladannut mut viiva se siihenkin tuli. Joten nyt 3 testii viivaa ..

Enkä halua olla ilkeä kenellekään täällä

Hei!

Pidetäänhän ketju tsemppaavana ja vertaistukea antavana vauvakuumeilijoiden juttupaikkana.

Terveisin Bella Swan, ylläpitäjä

Avena hyvä: Ei täällä kukaan halua ilkeillä ja ikivanha ohjenuora muiden kohtelemisesta pitää varmasti täälläkin paikkansa. Tiedän miltä tuntuu, kun epätoivoisesti toivoo perheenlisää biologisen kellon tikittäessä uhkaavasti. Tiedän myös sen, että totuutta on osattava katsoa silmiin, viimeistään kun muut niin sanovat. Tällä tarkoitan siis sitä, että monet ovat varmasti kyllästyneitä, kun et halua uskoa totuutta tai heidän näkemystään. Joskus on kuitenkin hyvä kuunnella myös muita. Aina itse ei ole oikeassa. Totuus voi sattua, mutta eriävät mielipiteet eivät ole kiusaamista.
Tämän kauniimmin ja empaattisemmin ei varmaan voi tätä asiaa tuoda esiin. :Heartred

Takaisin