Raskaaksi 2021

mulla muuten sama. melkein aina kaikki kivut on oikealla puolella :) joskus harvoin tuikkii vasemmalle, mut ne on yleensä paljon vaimeampia kuin oikean puolen kivut. kuitenkin kaiketi ovuloin joka kierrossa (tai ainakin lämmöt aina nousee), joten kai siellä vasemmallakin jotain sit tapahtuu o_O

Sama juttu täällä! Joskus ennen kuopusta kipuili vielä vasen puolikin, mutten enää edes muista milloin viimeksi. Nykyään aina ovisoireiden lisäksi kipuilee oikealta.
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille! Plussatuulia!

Täällä alkaa jännitys tiivistyä, kun huomenna iltapäivällä pitäisi olla alkionsiirto. Kyseessä meidän vika alkio pakkasesta, niin siksi on nyt alkanut jännittää selviääkö se sulatuksesta ja miten kaikki sujuu. :woot: Jos siirto saadaan tehtyä suunnitelmien mukaan, niin huomenna onkin jo 5 dpo. Ainakin piinailu tavallaan lyhenee hieman.
 
Täällä ei edelleenkään edes tuhrua ole tullut. Nyt dpo12 ja jos en olis jo testannut negaa, niin olisin todella innoissani ja lähes varma plussasta.
Yleensä kun tuhru alkaa viimeistään dpo11 ja monesti jo dpo10 illtapäivällä. Ehkä ne menkat alkaa sit vaan kerta rysäyksellä tällä kertaa.:eek:
Mies jaksaa olla vielä optimistinen että se plussa vielä tulis.:Heartred
 
mie huvikseen tänään tein ovistestin ja tänään se oli puhdas nega mut eilen selkee plussa? mitähän tää nyt tarkottaa..? marraskuussa sama homma ja silloin oli aika lääkärille niin kysyin asiasta lääkäriltä et voiko olla toinen ovis ennen menkkojen ni ei kuulemma pitäis olla. mikä hormonin nousu mulla sit on :confused004:confused004 omituista :smiley-ashamed004:grin
 
mie huvikseen tänään tein ovistestin ja tänään se oli puhdas nega mut eilen selkee plussa? mitähän tää nyt tarkottaa..? marraskuussa sama homma ja silloin oli aika lääkärille niin kysyin asiasta lääkäriltä et voiko olla toinen ovis ennen menkkojen ni ei kuulemma pitäis olla. mikä hormonin nousu mulla sit on :confused004:confused004 omituista :smiley-ashamed004:grin

Mulla tulee kans välillä juuri ennen menkkoja sitä valkuaismaista vuotoa, eli ilmeisesti lh nousee hieman kierron lopussakin. En kuitenkaan usko, että on oviksesta kyse. Toki niitäkin voi joskus olla kaksi samassa kierrossa, mutta varmaan aika poikkeus.
 
Mä myös oviskipuilen oikealta puolelta!

Dpo8. Tosi oireetonta, ajoittain vähän menkkajomoja, mut paaaaaljon maltillisemmin kuin aiemmissa kierrossa. Hätähousunegan jälkeen nyt pitäisi malttaa ainakin neljä päivää testaamatta. Ei pysty....
 
Mullakin oviskivut tuntuu oikealla.
Vasemmasta puolesta ei kyl oo tarkkaa tietoa et onko kunnolla pelissä mukana kun on tuo yksisarvinen kohtu. Vasemmalla ainakin torvi tukossa et sikäli hyväkin että jos ovis tulis oikealta.
 
Olipa kiva huomata listalta, että täällä on muitakin kolmekymppisiä esikoisen yrittäjiä :) Tai no, parhaamme yritetään, mutta kroppa hanaa vastaan :dead: Odottelen lähetettä endokrinologille kun prolaktiini hormonit ihan pärseellään... Tähän saakka on ovulaatio aina onnistunut, mutta aina kun se venyy näin pidemmälle, pelästyy että tämä onkin se kierto kun ei enää ovuloi :arghh:

Odotellaan... Ja yritellään :hilarious:
 
Mä myös oviskipuilen oikealta puolelta!

Dpo8. Tosi oireetonta, ajoittain vähän menkkajomoja, mut paaaaaljon maltillisemmin kuin aiemmissa kierrossa. Hätähousunegan jälkeen nyt pitäisi malttaa ainakin neljä päivää testaamatta. Ei pysty....

Mäki tein hätähousunegan, tänään mullakin dpo8. Ajattelin että jos nyt edes lauantaihin malttaisi:bored:
 
Täällä kans tänään päivällä tehty hätähousunega dpo9, koska järkyttävän paha olo. Voi toki olla joku mahatautikin vaan :confused005 Vähän turhia toiveita nostatti vaan tietysti heti :oops: vaan aikaistahan tuo vielä on, kun kp25 vasta. Kierto tosin heitellyt viimeaikoina mutta ennen oli 29 päivää eli vähän turhan ajoissa hermoilen.
 
Ihan hyvältä vaikuttaa, nyt dpo 12 ja tämänpäiväinen testi vastaa vahvuudeltaan viime plussauksen Dpo13 testiä :happy:
 

Liitteet

  • IMG_20201230_203948.jpg
    IMG_20201230_203948.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 224
Löysin kalenterin viimeisten raskauksien ajalta. Ensimmäisessä rinnat ja nännit kipeytyi jo oviksen aikoihin, keskeytynyt keskenmeno todettiin rv12 ultrassa. Toisessa ei olleet rinnat ollenkaan kipeät, se meni spontaanisti kesken rv5, kolmannessa raskaudessa rinnat kipeytyi myös jo oviksen aikoihin, tämä raskaus johti onnistuneeseen synnytykseen.

Onkohan kroppa muuttunut synnytyksen jälkeen ettei rinnat ehkä kipeydy enää:bored:

Voi tietty olla että kohtu vain heräilee kierukan jälkeen ja siksi on kaikkia nippailua ja tukkimista. Housut myös painaa, että turvotusta on... Kaikkia harhoja täällä siis:wacky:

Äsken kävin vielä tiirailemassa aiemmin tekemääni negaa, olin näkevinäni haamujen haamun, varmaan koska halusin nähdä sen viivan siinä:banghead:
 
Mullakin tuntuu aina kivut paikallistuen oikealle! Mulla on tosi jäykkä kohtu (kirjattu lääkärin lausuntoonki) ja erityisesti oikealta puolelta syvät lihakset on jumissa (vatsalihakset siis) ja oletan, että nuo kivut osuu aina sinne juuri sen kohdun supistelun vuoksi > lihaskireys tuntuu oikealla ja säkenöi enemmän sinne:bookworm:
 
Takaisin
Top