Raskaaksi 2021

Huomio leidit. Tätä kuvaa ei muokattu, tein kahvilan veskis ku mies halusi ja se valo oli ihan kauhea nii otin tommosen nopee ja sit nyt seki hävis mut siinä on viiva. Taas. Mä en ymmärrä. Onkohan mul nii ettei kunnolla erity virtsaan vai onko joku vakavampi . Onneksi on puhelin ja lääkärit jotka on viisaampia! Anteeksi pikselimössö ja huonot kuvat mut en viitsinyt siel veskis olla tuntia kuitenkaan ku se viiva lähti heti piirtyy ja oli suht vahva hyvin näkyi ja sit se haalistui ku kotii tultiin mut edelleen siis on siinä. Sekavaa
Jotain näkyy. Ei niitä testejä enää testiajan jälkeen kannata tihrustaa, ei valmistajakaan mitään siitä enää takaa silloin. Ite oon tykännyt tehdä viikkonäytöllisen digitestin kun oon saanut viivoilla plussan, siitä saa jotenki kirjaimellisesti vastauksen että joo viikoilla 1-2 ollaan tms :D.

Äää, onpas täällä jännät paikat muutamilla! Tuntuu siltä, että plussauutisia tulossa pian lisää, jos haamut vaan pääsee vahvistumaan, isosti tarrasukkia! :dummy::dummy1:

Napa-asioita tännekin, eli kp 20/30 tikutettu hymy cb digiin aamulla ja eilen illalla rfsu liuskaan myös tasavahvaa. Ovistuntemuksia ollut nyt vuorokauden verran. Täällä muitakin keskustellut vastikään lyhyestä luteaalivaiheesta, katsotaan miten ajallaan menkat alkaa täällä, jos alkaa :nailbiting:

Onhan ok ostaa potta veljen lapsia varten jotka tulee yökylään viikonloppuna? Mies ei kyllä hyvällä katso, kun on saanut pidettyä aisoissa kaikkien ostosten kanssa tähän saakka :hilarious:
Menköön oviksen piikkiin :p
On se potta hyvä olla olemassa jos tenavilla ei ole oma potski mukana. Riippuu tietysti minkä ikäisiä, istuvatko jo pytyllä.

Jotain näkyy. Ei niitä testejä enää testiajan jälkeen kannata tihrustaa, ei valmistajakaan mitään siitä enää takaa silloin. Ite oon tykännyt tehdä viikkonäytöllisen digitestin kun oon saanut viivoilla plussan, siitä saa jotenki kirjaimellisesti vastauksen että joo viikoilla 1-2 ollaan tms :D.
Kyllä sen vielä teen, mutta nyt on lämmin olo tuosta jo että keho yrittää. Toi oli niin selkee et heti tuli olo et hei tää ei käyttäydy kuin ne haamut et toi piirtyy heti ja tummuu ja jää siihen kunnes se rupee huonontuu totta kai..

Mut kävi miten kävi nii mä ainakin tiedän että kykenen raskautua ja toivottavasti tää pysyy

Mä oon tääl viel se seurailemassa kunnes tiiän mihin siirtyä. Ja 2 viikon pääst eka neuvola. Hmm. Olo on ku normaalisti ja en tiä pitöskö huomestua vai ei, ihan vssn kosla en voi uskoa et olen raskaana. Tyyliin, oon vaa sekoamassa :woot::grin mut pakkohan se on.
Mies oli töistä tullessa kuulemma ollu aivan sanaton ja vertaili tikun viivoja nii et kumpi onkaanse vahvempi :laughing002

Mut tsemppiä kaikille. Mä saatan viel nukkua ja syödä vast sitte. Ja ottaa rennosti.

Täällä testi nega edelleen. Kp 29. Täytynee pikkuhiljaa alkaa asennoitumaan uuteen kiertoon :)

Mitkä olisi parhaita ovulaatiotestejä ja mistä kp alan tikuttamaan?

Täällä testi nega edelleen. Kp 29. Täytynee pikkuhiljaa alkaa asennoitumaan uuteen kiertoon :)

Mitkä olisi parhaita ovulaatiotestejä ja mistä kp alan tikuttamaan?

Mulla käytössä sofin halpistikut + CB ne pinkit perustikut joihin tulee hymynaama. sit ku halpis tikut alkaa näyttää lähemmäs ovista, alan tehdä noita cb tikkuja. Niiden kanssa vaan täytyy silti aloittaa tarpeeksi aikaisin, että ensimmäinen tulos on varmasti nega jotta testilaite havaitsee sitten sen lh nousun (kuten ylempänä kirjoitin :D) Tuo keino toimii hyvin jos ei ole kellontarkka kierto tai muutoin varmuutta oviksen ajankohdasta.

Pitääkö olla huolissaan?

Toosan tuoksu on muuttunu (dpo8). Ei siis paha haju, eikä mitenkään kalamainen, kuten bakteerivaginoosissa kuvataan olevan vaan ihan vaan erilainen ja vähän voimakkaampi, ku normaalisti. Ehkä odotan päivän tai pari ja jos tilanne ei muutu miksikään, ni perjantaina vois kysästä gyneltä. Lähinnä mietin voisko olla raskausoire jos ph-arvot menny keturalleen.
mulla ainakin loppukierrosta tuntuu toi haju omaan nenään voimakkaammalta ja pistävämmältä. ei siis pahalta kuitenkaan. en tiedä johtuuko hajun muutoksesta vai haistaako nenä eri tavalla hormoneista johtuen, mut itsellä ainakin kuuluu ihan normaaleihin kierron vaiheisiin tuo hajun muutttuminen.

Oli varmaan viivanpaikka, kun tämän aamun testeissä ei taas mitään. Huomenna alkaa menkat

Tsempit sinne! :Heartred Pidämme peukkuja joka tilanteessa.
Oletteko kauan yrittänyt?

Noin kolme vuotta tällä kierroksella eli melkoinen ihme saisi käydä, jos meille vielä lapsi suotaisiin. Tässä on yksi syy miksi en jaksa innostua testailemaan ennen kuin on selvästi aihetta.

Nyt kp 28; aamukahvi ei uppoa ja mahassa painontunnetta. Näin untakin jääkylmistä mandariineista ja mikä pettymys, kun niitä ei heti aamulla ollut. Pyyhittäessä kuitenkin ehkä aavistus punertavaa eli eiköhän se kp1 sieltä tänään vielä kurvaa. Onneksi kierto nyt edes näinkin pitkä, vaikka lyhentynyt onkin.

Tänä aamuna oli O testi haaleampi kuin eilen illalla. Veikkaan huipun menneen eilisen tai viime yön aikana. Tuntemuksista päätellen tänään ois ovis. Ei pitäis jäädä ainakaan yrityksestä kiinni. Vielä pari päivää vois varmuuden vuoksi harjoitella ja sen jälkeen voi jäädä odottelemaan. Varmaan jo ens viikon puolivälin jälkeen sorrun testaamaan kun oon ensin selvittäny testivaraston tilanteen.

Jäätävä hikka ja närästys on tullut nyt kuvioihin. Ei oikeen muuta

Beanen tulee kohta perästä :wink

Ihanaa lukea ja toivoo teille plussaa kaikille.

Ja mä julistin tänään rages et mä en oo raskaana, no voi olla että oon ja eihän se outoa ole jos ovulaatio on vähän myöhässä tai tulee toinen..

Nyt tallettelua kenen kuuluu ja ovista ja plussaa ja kaikkea!

Todellakin se on plussa munkin mielestä,onnittelut!! Ja vauvaliimaa,ihanaa että jollain onnistaa sentään!

ON: Tänään aamutestit täysin negaa. Nyt ei edes haamuillut eli RFSU liuska eikö puikko. Eli oli siellä varmasti hCG mutta nyt on tullut pois. Epäilys siis heräsi että kyse oli taas kemiallisesta. Luin että ne yleistyy iän myötä,kuten keskenmenoriskikin. Viime kesäkuussahan sain digiinkin jo 1-2 vko raskaana mutta vuoto alkoi siitä kahden päivän kuluttua. Kyllä HARMITTI!

Toivotan onnea kaikille ja plussia paljolti! Ja talletteluja ahkeraan. Itse yritän mikäli on mahdollista tietenkin.

Viiva oli tänään aamulla, kuitenkin jotenkin hassu et aamupissasta oli hitaampi mut viiva mikä viiva! Nyt jännä nähdä miten terojen jälkeen... lääkäri ohjeisti ne lopettamaan sillee et viikon puolikkaalla

Kuvaa testistä? :rolleyes: mä sain aina päiväpissasta vahvemmat viivat mitä aamun

Viiva oli tänään aamulla, kuitenkin jotenkin hassu et aamupissasta oli hitaampi mut viiva mikä viiva! Nyt jännä nähdä miten terojen jälkeen... lääkäri ohjeisti ne lopettamaan sillee et viikon puolikkaalla
miten sulle oli alunperin määrätty noi terot? millä annoksella/kuurina?

Oli varmaan viivanpaikka, kun tämän aamun testeissä ei taas mitään. Huomenna alkaa menkat
Olen saanut tuohon samaan testiin itse myös viivanpaikkaa joka näytti plussalle. Minusta tuossa viivassa en kyllä näe punaista väriä lainkaan...Pahoitteluni.

Takaisin