Raskaaksi 2021

Joo mulla kävi myös mielessä tämä että jos avenalla on vaan vähän korkeampi hormonitaso jonka vuoksi testeihin tulee herkemmin haamuja vaikkei raskaana olisikaan.
Ei ole korkea,normaali se on aina ollut alle 2,3 kun on otettu muutamaan kertaan hCG-arvo tässä viimisen puolenvuoden/ vuoden aikana.

mul on toinen paketti ja huomen testaan sillä, kun tänää käytin vikan tost edellisestä. toivottavasti oli vika vaan testeissä, eikä käyttäjässä :grin:grin
Joo, noissa pitää vaan aina muistaa alottaa testaaminen tarpeeksi ajoissa että eka on varmasti nega! Muuten se ei tunnista sitä lh nousua ja antaa virhetuloksia :)

On sitten jo toinen jos säkin oot raskaana,jolla se ei pitänyt olla mahdollista/kyseessä vai miten se ny olikaan(?)... eiks sulla ollut menkatkin? Vai muistanko kaiken väärin. Voi kun mullekin tulisi se toinen selvä viiva.
Ei oo tullut menkkoja ei. Yhtään tippaa ei oo tullut verta kuin kp16 kun se oli ja sit ollu outoo ku tuli haamut ja sit ei ja nyt taas. Mä sain rvk6 kunnon plussan ku en tälleen kuumeillu mut se päättyi kkm mitä en avaa enempää.

Pissasin joku tunnin pidätyksellä tikkuun ja viiva lähti piirtyy heti eikä myöhemmin. Se kyl sit haaleni mutta testiajan puitteissa vahvempi. Edelleen näkyvä haamu on. Huomenna teen uusiks ja jos tulis toinen selvä viiva niin soitan neuvolaan. Jos tulee vaan joku haamun esi-isä tai ei mitään niin soitan lääkäriin että he katsoo mikä nyt on ku tälleen tekee

Ja kun se vika on aina jossain muualla kuin siinä, että Avena ei olisi raskaana. Joko se testi on huono ja epäluotettava, testi antaa aina negaa hänelle, me ei vaan nähdä viivoja, puhelin on niin huono ettei saa kuvaa otettua, testit ei näytä raskautta ennen kuin päivänä X, testi on viallinen, pissa on laimeaa, pissa seisoi kupissa 3h ennen testin tekoa.. Lisäksi veri on aina joko kiinnittymisvuotoa tai valemenkkoja.. Anteeksi nyt jos sanon suoraan mutta tämä sama kuvio tuntuu toistuvan. :confused:

Verikoe selvittäisi asian ja ehkä ihan lääkärissä käynti olisi paikallaan, jos testit haamuilee koko ajan, sillä syynä voi olla jostain syystä korkeamman puoleinen hcg-pitoisuus (tätähän tekee esim kasvaimet, kystat, ja ihan ikäkin vaikuttaa. Mitä enemmän hedelmällisyys hiipuu, sen korkeammaksi veren luontainen hcg-taso nousee, ja herkät testit voivat reagoida ihan siihenkin.)

Tämä viesti tiivisti hyvin mun ajatukset myös @Avena1234 kohdalla. Jos nyt menossa kuitenkin kp6 (lauantaina mainitsi että kp4 ja oli puhetta niistä ovistesteistä) niin itsekin ehdottomasti olen sitä mieltä, että uutta yritystä kohti vain! :')
Jos kuitenkin koet olevasi raskaana, niin mene ihmeessä käymään lääkärissä, kun viimeiset 4 kiertoa ainakin olet sanonut olevasi raskaana ja testit haamuilee säännöllisistä menkoista huolimatta :oops:

Ei ole korkea,normaali se on aina ollut alle 2,3 kun on otettu muutamaan kertaan hCG-arvo tässä viimisen puolenvuoden/ vuoden aikana.
Tää mua on ihmetyttänyt, siis noin yleisesti. Kun mulla oli alkuraskaudens keskenmenovuodon vikana päivänä verestä mitattuna 0,4 niin 2,3:kin kuulostaa tosi korkealta ei raskaana olevalta. Vaikka tiedänkin että alle 5 on ei raskaana. Kunhan pohdiskelen.

Hei!

kirjoitan tänne ekaa kertaa... meidän esikoinen on 12/2019 ja pitäisi kuulemma alkaa suunnittelemaan toista lasta.

Tilanne siis on se, että sairastan endometrioosia ja kävin vasta kontrollissa. Endometrioomaa löytyi, isoin oli 8cm ja kiinni munasarjassa. Lääkäri sanoi, että jos toiveissa on toinen lapsi, ei aleta poistamaan pesäkkeitä, eikä myöskään hormonaalisiin hoitoihin. Ja vielä hän sanoi, että toivomme, että raskaudut mahdollisimman pian.

Näillä siis mennään eteen päin, vaikkakin jos lapsia saisi tilaamalla, tilaisin vasta parin vuoden päähän. En koe olevani vielä valmis raskautumaan, enkä näin ” pieneen” ikäeroon. Kuitenkin ennemmin tahdon toisen, kuin että se aika menisi ohi.

Oliko sulla lääkärin kanssa puhetta, missä kunnossa munasarja oli? Että onko se endometriooma päässyt tekemään tuhoja munasarjaan tai munatorveen?
Kävi vain mielessä, että voihan olla että luomuna raskautumisessa menee kauemmin mikäli endo on hankalassa vaiheessa.
Ite oon just hoitoihin menossa endon takia, klinikalle tulee kutsua ens kuussa:smug:

Huomio leidit. Tätä kuvaa ei muokattu, tein kahvilan veskis ku mies halusi ja se valo oli ihan kauhea nii otin tommosen nopee ja sit nyt seki hävis mut siinä on viiva. Taas. Mä en ymmärrä. Onkohan mul nii ettei kunnolla erity virtsaan vai onko joku vakavampi . Onneksi on puhelin ja lääkärit jotka on viisaampia! Anteeksi pikselimössö ja huonot kuvat mut en viitsinyt siel veskis olla tuntia kuitenkaan ku se viiva lähti heti piirtyy ja oli suht vahva hyvin näkyi ja sit se haalistui ku kotii tultiin mut edelleen siis on siinä. Sekavaa

Liitteet

• Negative Image_b6ff1475-ef0d-4b25-a85e-d98a01539281.jpg
    Negative Image_b6ff1475-ef0d-4b25-a85e-d98a01539281.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 239
  • 20210208_173804.jpg
    20210208_173804.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 247
Tää mua on ihmetyttänyt, siis noin yleisesti. Kun mulla oli alkuraskaudens keskenmenovuodon vikana päivänä verestä mitattuna 0,4 niin 2,3:kin kuulostaa tosi korkealta ei raskaana olevalta. Vaikka tiedänkin että alle 5 on ei raskaana. Kunhan pohdiskelen.
Mulla on aina ollut alle 1. Kerran oli alle 2

Ja vielä röyhkeenä omanapailen tähän väliin:hilarious:

Kp7 menossa, kasa ovistestejä tilattu lauantaina ja toivon että ne saapuis pian!
Vielä on pari testiä tuolla kaapissa ja lähtee tikuttelut käyntiin huomisesta lähtien.
Ovisäklötys tuli jo seuraksi tänään ja limatki tekee tulojaan, niin taitaa o+ olla aikaisemmin tässä kierrossa jo pelkästään näillä oireiden tulkinnoilla:dance008

Huomio leidit. Tätä kuvaa ei muokattu, tein kahvilan veskis ku mies halusi ja se valo oli ihan kauhea nii otin tommosen nopee ja sit nyt seki hävis mut siinä on viiva. Taas. Mä en ymmärrä. Onkohan mul nii ettei kunnolla erity virtsaan vai onko joku vakavampi . Onneksi on puhelin ja lääkärit jotka on viisaampia! Anteeksi pikselimössö ja huonot kuvat mut en viitsinyt siel veskis olla tuntia kuitenkaan ku se viiva lähti heti piirtyy ja oli suht vahva hyvin näkyi ja sit se haalistui ku kotii tultiin mut edelleen siis on siinä. Sekavaa
Oho no tuossa on ihan selvä viiva, mutta sun kiertopäivillä pitäisi olla jo paljon vahvempi. Meillähän oli jotakuinkin samat dpo:t, niin kyllä raskauden pitäis näkyä jo paljon vahvemmin!

Ja vielä röyhkeenä omanapailen tähän väliin:hilarious:

Kp7 menossa, kasa ovistestejä tilattu lauantaina ja toivon että ne saapuis pian!
Vielä on pari testiä tuolla kaapissa ja lähtee tikuttelut käyntiin huomisesta lähtien.
Ovisäklötys tuli jo seuraksi tänään ja limatki tekee tulojaan, niin taitaa o+ olla aikaisemmin tässä kierrossa jo pelkästään näillä oireiden tulkinnoilla:dance008
Mulla kp8 ja huomenna alkaa testailut! :smug: tilasin kans ovistestejä perjantaina, kolme taitaa kaapissa vielä olla. Mulla ei vielä juuri isompia ovisoireita oo, mutta haistan että on tuloillaan :grin

Oho no tuossa on ihan selvä viiva, mutta sun kiertopäivillä pitäisi olla jo paljon vahvempi. Meillähän oli jotakuinkin samat dpo:t, niin kyllä raskauden pitäis näkyä jo paljon vahvemmin!
No sanos muuta! Mä mietin jo kaikkea et josko se ovisplussa ei ollutkaan se ja se verilima jotain muuta.. koska siitä myöhemmin oon kirjannut ylös et eggistä ja lämmöt laski ja sit uuteen nousuun. Eli en menis vannoon et oli ovulaatio tuolloin.. eli on täytynyt olla myöhäinen ovulaatio jota en oo tajunnut ku jo raskaustestien kanssa aloin värkätä. Ja kyllä luonnossa ihan selkee. Ja kunnon viiva. Huoh mä en ymmärrä. Toivon et kuulun joukkoon jolla hcg ei erity virtsaan ja luin myös tosta testistä mikä antoi haamua niiden huonojen jälkeen ni oli palautetta ettei näyttänyt raskautta useammalle naiselle vaan sit muut testit posia. Eli jos huomenna on viiva tai ei niin soitan lääkäriin. Uskon et ovuloin paljon myöhemmin. Tai sit en ollenkaan ja oon hämilläni oikeesti ku tällaista ei oo ennen käynyt minulle. Joko nega tai plussa. Tää on uutta ja toivon että olis hcg koholla ja alkio kiinni ja kunnolla. Joka tapauksessa olen yhteydessä lääkäriin.

Mies käski tehdä testin ku hänen mullanvaihtoprojekti sai mut tökkimään ja ihan kunnolla

No sanos muuta! Mä mietin jo kaikkea et josko se ovisplussa ei ollutkaan se ja se verilima jotain muuta.. koska siitä myöhemmin oon kirjannut ylös et eggistä ja lämmöt laski ja sit uuteen nousuun. Eli en menis vannoon et oli ovulaatio tuolloin.. eli on täytynyt olla myöhäinen ovulaatio jota en oo tajunnut ku jo raskaustestien kanssa aloin värkätä. Ja kyllä luonnossa ihan selkee. Ja kunnon viiva. Huoh mä en ymmärrä. Toivon et kuulun joukkoon jolla hcg ei erity virtsaan ja luin myös tosta testistä mikä antoi haamua niiden huonojen jälkeen ni oli palautetta ettei näyttänyt raskautta useammalle naiselle vaan sit muut testit posia. Eli jos huomenna on viiva tai ei niin soitan lääkäriin. Uskon et ovuloin paljon myöhemmin. Tai sit en ollenkaan ja oon hämilläni oikeesti ku tällaista ei oo ennen käynyt minulle. Joko nega tai plussa. Tää on uutta ja toivon että olis hcg koholla ja alkio kiinni ja kunnolla. Joka tapauksessa olen yhteydessä lääkäriin.

Mies käski tehdä testin ku hänen mullanvaihtoprojekti sai mut tökkimään ja ihan kunnolla
Jospa sä ovuloit kahdesti? :grin

On: tänään kp 28/27, ei niin pienintäkään vinkkiä menkoista. :sour: Tänään testi täysin nega ja toivon että vuoto alkais ja pääsis kohti yk6 (vai 7?) :confused:
98543D81-630A-491E-B8FE-56FD43EA41E7.jpeg

Anteeksi törkeää omanapailuani ja testispämmit. Mut kyl me myös mietittiin et olisiko voineet ne huonot raskaus testit reagoida lh huipun aikana kahtena haamuna ja myöhemmin jostain syystä hcg nousi mut ei näkynyt muissa / nousee hitaasti TAI mulla oli kemiallinen, mutta ovis huomattavasti paljon myöhemmin.

Google kertoi nämä ja miehen kanssa tultiin tohon päätelmään. Toki Google ei oo lääkäri ja pakko oli tulla purkaa ku mies ei enää jaksa mua. Ettekä tekään kohta jaksa :D

Noh, mä suljin kystan pois itse (voin toki olla väärässäkin) kun ei oo ollut semmoista kipuilua kuten on ollut silloin kun on ollut kysta. Jännää ihan sikana oikeesti et miten tää loppupeleissä kääntyy. Tosielämä TRILLERI: Saaga Katasta joka alkoi yrittää raskautta, MUTTA.... :stop::singing::confused:

Kyllä siellä jotain näkyy! Aamusta heti uutta testiä :)

Oon ihan hirmusti pahoillani että en oo yhtää kärryillä mitä täällä tapahtuu olin tässä pikkasella tauolla kun multa poistettiin kasvain suusta ja oon ollut sen verran kipeenä ettei järki oo kulkenut yhtään.. Nyt onneks on helpottanut ja tällä viikolla saan tietää että onko hyvä vai huono laatuinen kasvain :smiley-angelic001 meillä tosiaan viime kierto päättyi kemialliseen raskauteen ja nyt on tietoon kasvaimen tietoon asti yritys tauolla ja voin sanoa että pikkasen stressaa :nailbiting: tänään on kp18/32 eikä mulla ole ollut edes ovis tuntemuksia et jos tää kierto ei mee sit muutenkaan harakoille jos ei olis ollutkaan ovista..

Takaisin