Raskaaksi 2021

Kuvaa testistä? :rolleyes: mä sain aina päiväpissasta vahvemmat viivat mitä aamun
Mä jotenki vissiin myös ku toi oli samaa luokkaa kuin eilinen ja ilmestyi hurjan paljon nopeammin eilen .

Unohdin ottaa kuvan niin mä laitan siitä ku olin avannut ja säästänyt :angelic:

Edit. Eipä ollut kovin hyvä laatuinen kuva sitte. No viiva on viiva on viiva. Ja nyt se on tossa anyway

Liitteet

• 20210209_092221.jpg
    20210209_092221.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 208
miten sulle oli alunperin määrätty noi terot? millä annoksella/kuurina?
Eli alunperin kun menkat venyi ja venyi ja sit tukemaan keltarauhasta kun mulla välillä tiputtelua ollut. Tää on dpo4- eteenpäin 10 mg päivässä. Kymmenen päivää. Eiks sulla oo myös jotain tiputtelua tms?

Käänsin ton mustavalkoiseksi koska siinä se erottuu tänne paremmin.

Vähän vähän oon innoissaan mut en nyt hypi seinille vielä kuitenkaan ;)

Liitteet

• 20210209_093351.jpg
    20210209_093351.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 153
Eli alunperin kun menkat venyi ja venyi ja sit tukemaan keltarauhasta kun mulla välillä tiputtelua ollut. Tää on dpo4- eteenpäin 10 mg päivässä. Kymmenen päivää. Eiks sulla oo myös jotain tiputtelua tms?
Okei. joo mulla on kans terot tiputteluun mut ne on määrätty jo kp14/15 eteenpäin 10pv eli heti oviksen jälkeen. Mietin vaan tota että kun viime kierrossa oli niin vahvat oireet et olisko voinu sittenki yrittää tapahtua jotain (kun oli niin vahvat oireetkin) mutta vuoto tuli koska lopetin terot seinään ton kymmenen päivän jälkeen kuten reseptissä...no jossittelu on sinänsä turhaa, ja tällä viikolla se lapsettomuuslääkäri voi varmaan kommentoida tota teroasiaakin. mutta hassua miksi nää on mulle määrätty jo noin aikasin :think005 ovis siis keskimäärin kp13-14.

Mietin mut en mä vielä kun on kuitenkin niin herkkä testi et ootan vähän.

Ehdottomasti sen teen mut soitettu jo lääkäriin ja neuvolaan ja ohjattu eka menemään gynekologin kautta mun keltarauhashormonin puolesta. Tai jotain. Mut hyvin selkeäksi kävi et plussa se on. Se on livenä niin selkee et itku pääsi

Okei. joo mulla on kans terot tiputteluun mut ne on määrätty jo kp14/15 eteenpäin 10pv eli heti oviksen jälkeen. Mietin vaan tota että kun viime kierrossa oli niin vahvat oireet et olisko voinu sittenki yrittää tapahtua jotain (kun oli niin vahvat oireetkin) mutta vuoto tuli koska lopetin terot seinään ton kymmenen päivän jälkeen kuten reseptissä...no jossittelu on sinänsä turhaa, ja tällä viikolla se lapsettomuuslääkäri voi varmaan kommentoida tota teroasiaakin. mutta hassua miksi nää on mulle määrätty jo noin aikasin :think005 ovis siis keskimäärin kp13-14.
Voihan olla, mulla kp15 mut en ehdi ovuloida niin siksi 4s päivä ovisplussasta eka pilleri...

Tos laskin et kerta ilmeisesti ovuloin kahdesti tai ainakin myöhään niin oon aloittanut terolutin just päivää kahta myöhemmin.....

Nyt tuli 1,5 tunnin pidätyksellä hymynaama eli huippu ei vielä mennytkään. Aamulla vielä oli tyhjää. Samassa kuvassa on myös rfsu ja pc liuskat ja ne ei mun mielestä ihan oo positiivisia.

Liitteet

• 20210209_105930.jpg
    20210209_105930.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 127
Ja mulla oli tosi voimakkaita oireita vähän terojen jälkeen ja nyt ihan kunnolla sitte

Nyt tuli 1,5 tunnin pidätyksellä hymynaama eli huippu ei vielä mennytkään. Aamulla vielä oli tyhjää. Samassa kuvassa on myös rfsu ja pc liuskat ja ne ei mun mielestä ihan oo positiivisia.
Luottaisin kyl digiin? En tiedä oon ihan noviisi

Digi näyttää positiivista pidemmällä ajalla kuin liuskat, eli sulla varmaan nyt alko ne optimaalisimmat 48h mutta liuskat näyttää posia vasta siinä ihan oviksen korvilla, nyt vaan peitto heilumaan!

Voihan olla, mulla kp15 mut en ehdi ovuloida niin siksi 4s päivä ovisplussasta eka pilleri...

Tos laskin et kerta ilmeisesti ovuloin kahdesti tai ainakin myöhään niin oon aloittanut terolutin just päivää kahta myöhemmin.....
Pitäisköhän sitä sit testailla aikaisin että tietäis lopettaa terot lempeästi mikäli onkin raskaana...koska nythän oon testannu vasta ku menkkojen pitäis alkaa.

Täällä menossa kp 9 ja oviksen metsästys pyörähtää taas käyntiin. Viime kierrossa oli ovis+ kp11 ja nyt mennään toivottavasti samoissa! :smiley-angelic001

Pitäisköhän sitä sit testailla aikaisin että tietäis lopettaa terot lempeästi mikäli onkin raskaana...koska nythän oon testannu vasta ku menkkojen pitäis alkaa.
Joo mulla sanottiin et puolikas viikon ajan vielä. Eli nyt huomenna vielä 1 kokonainen ja sen jälkeen puolikas viikon ajan. Suosittelen ton ottaan puheeksi :) ilmeisesti terolut ei aiheuta vuotoa jos raskaus ku yhtäkkiä alko pelottaa että mitä jos ne alkaakin yhtäkkiä .. huoh Joo, ny malttia

Täällä menossa kp 9 ja oviksen metsästys pyörähtää taas käyntiin. Viime kierrossa oli ovis+ kp11 ja nyt mennään toivottavasti samoissa! :smiley-angelic001
Siittiöt sit oikeeseen paikkaan ja plussaa niin päästään toivottavasti tonne samaan odotusryhmään :)

Miten voi olla näin oudon onnellinen ja seesteinen vaik muuten oireita on vaikka muille jakaa ..

Hikka, närästys ja rinnat "tiellä" on mun erikoiset oireet ja toki myös se kun mul on yleensä runsas vv nii nyt ei. Tuntuu hankaavalta pikkarit ja kiristää. Jotenkin ikävä tunne

Siittiöt sit oikeeseen paikkaan ja plussaa niin päästään toivottavasti tonne samaan odotusryhmään :)
Joo no, jos ei lääkäri oo kännissä niin kyllä ne siemenet varmaan ihan oikeaan paikkaan suuntaa. :joyful: edit. Niin meetkö sä nyt lokakuisiin vai marraskuisiin, kun ei oo tarkkaa tietoa et millon sulla oli se tärppiovis?

Takaisin