Raskaaksi 2021

Joo mulla sanottiin et puolikas viikon ajan vielä. Eli nyt huomenna vielä 1 kokonainen ja sen jälkeen puolikas viikon ajan. Suosittelen ton ottaan puheeksi :) ilmeisesti terolut ei aiheuta vuotoa jos raskaus ku yhtäkkiä alko pelottaa että mitä jos ne alkaakin yhtäkkiä .. huoh Joo, ny malttia
Joo, tästä täytyy keskustella kyllä. olin aiemmin siinä uskossa että ei pitäis haitata raskautumista toi kuurikaan (tai sen yhtäkkinen lopetus), mut täällä useampi jolle neuvottu tuo hiljalleen lopetus niin alkaa vähän epäilyttää. en kyllä tiiä ku oon viivasokea, että näänkö edes mitään aikasia viivoja :laughing021 mutta. eiköhän nämä ohjeet perjantaina sitten selviä, kun katsotaan muutenkin tulevat kuviot tän yrittämisen osalta.

Luottaisin kyl digiin? En tiedä oon ihan noviisi
Luotan ennemmin sivuin ku liuskoihin. Tuo rfsu on ollut niin blanco kuin vain voi olla aiemmin tän kierron aikaan eli onhan se tummunu siitä.

Digi näyttää positiivista pidemmällä ajalla kuin liuskat, eli sulla varmaan nyt alko ne optimaalisimmat 48h mutta liuskat näyttää posia vasta siinä ihan oviksen korvilla, nyt vaan peitto heilumaan!
Peitto on heilunu ahkerasti ja mies ois kimpussa koko ajan mutta kun ei vaan kunto kestä ja pitää muutakin tehdä. Vielä kun jaksaa pari päivää jyystää niin voi jäädä odottamaan lasten talvilomaa.

Kosteaa ainakin on jos ei muuta.

on; nyt tuntuu vähän jännää kuplintaa/poltetta alamahassa, varmaan ovis tuloillaan :rolleyes: mies kimpussa kokoajan ja töihinkin pistelee ihme viestiä :smiley-ashamed005:grin kp 11 tänään siis!

Joo no, jos ei lääkäri oo kännissä niin kyllä ne siemenet varmaan ihan oikeaan paikkaan suuntaa. :joyful: edit. Niin meetkö sä nyt lokakuisiin vai marraskuisiin, kun ei oo tarkkaa tietoa et millon sulla oli se tärppiovis?
Hyvä kysymys muuten. Mä laskin et vielä lokakuisiin, sen verta katoin et olis ollu just päivä ennen teroja dippi ja nousu ja tuolloin valitin vasenta munista jne.. huoh sori tyhmä minä mut nyt toivomme et lääkäri ei oo kännissä :bookworm::grin:grin

Joten laskettu aika olis 25.10 jos mä nyt ihan lasken sen mukaan ku sillo lämmöt dippas huolella ja limat palautui niin tästä sen on täytynyt alkaa

Ijomeo mä en tolla saanu mitää ja first response oli heti toka viiva joten joten... ONNEA ja vauvaliimaa, eikös meil oo sit sama la ryhmä?

Joo, mies halusi, että ostetaan clear blue ja teen sen huomenna aamulla. Huomenna ois siis oletettu menkkojen alkamispäivä, dpo 14
Mä teen ku terot loppuu eli ku pitää puolikasta vetää niin sen clearbluen mut neuvottiin et plus on plus et nyt hengähtää.

Ilmeisesti noissa herkis on joku et ne ei aina reagoi tms mut niin... ihanaa <3

Hyppään mukaan tänne!
Meillä ei varsinaisesti yritystä meneillään mutta tää kierto menty ilman ehkäisyä. Nyt kp25/29? Dpo11? Eilen tehty iltapäivästä frsu herkkä joka anto hailakan haamun.
Tänään aamulla pregcheck liuska nega tai hyvin hyvin hyvin hailakka haamu. Ja tänää iltapäivällä rfsu herkkä nega tai haamu. Musta tuntuu että mä nyt nään haamun missä vaan ja ei pitäis testailla ees vielä mutta kun niitä testejä on kaapissa niin ei pysty oleen testaamatta.

Epäilen raskautta närästyksen vuoksi. Mulla on nyt 2 pv närästänyt ja ikinä ennen ei oo näräsrtänyt muuta kuin edellisessä raskaudessa. Kakkonen olis kyllä hyvin toivottu, nyt vaan piinaavia päiviä :dead::dead:

Mitähän persettä teen noille miljoonalle raskaustestille. Ei kukaan teistä haluais niitä?
Jemmaa kaappiin, eikös noissakin ole päiväystä ihan hyvin, meniskö jopa pikkusisaruksen testauksissakin? :wink edit. tai sitten käyttelet niitä ja seurailet viivan vahvistumista. :)

Jemmaa kaappiin, eikös noissakin ole päiväystä ihan hyvin, meniskö jopa pikkusisaruksen testauksissakin? :wink edit. tai sitten käyttelet niitä ja seurailet viivan vahvistumista. :)
Tää on neljäs ja pyydän sterkan heti synnärillä

Takaisin