Raskaaksi 2021

Hei, ja tuli totta kai mieleen et mul oli ab kuuri ja sit olin hetken kipeänä ihan päivän kaksi ilman varsinaista syytä ja edelleen nenä tukossa, mutta tietyt hajut äklöttää mut nää voi olla sattumaa. Ja antibiootit voi myöhästyä ovista . . ;)

Sitten edelleen on vähän oudot rinnat aivan kuin ne olisi tiellä ja vyötärö on turvonnut. Eipä oikein muuta. Kyl tää testi vaan on plussa ohjeen mukaan enkä ole kuullut huonoa vaan hyvää vain! Siis First Response ja kyl se viivanpaikka on nähty ja toi se ei oo ku tos on värii ja eniten just keskellä, ei reunoissa sillee et halkee keskelt vaan se on kyl viiva!

:Heartbigred
Oliko sulla lääkärin kanssa puhetta, missä kunnossa munasarja oli? Että onko se endometriooma päässyt tekemään tuhoja munasarjaan tai munatorveen?
Kävi vain mielessä, että voihan olla että luomuna raskautumisessa menee kauemmin mikäli endo on hankalassa vaiheessa.
Ite oon just hoitoihin menossa endon takia, klinikalle tulee kutsua ens kuussa:smug:

Mulla on kerran poistettu endometrioomat ja silloin osa toisesta munasarjasta on poistettu. Ultrauksen perusteella ei endometriooma ole siellä munasarjassa, vain kiinnittynyt siihen ja vääntää munanjohtimia.

Se eka laparoskopia meni kaikin puolin pieleen ja sen jälkeen ( ja siitä johtuen) saatiin lapsettomuusdiagnoosi. Esikoinen tuli luomusti parin vuoden jälkeen, ei varsinaisesti yritetty, mutta ajateltiin että suottapa sitä ehkäisyä enää käyttämään.

Eli periaatteessa reaaliteetit on tiedossa, että luomusti raskautuminen saattaa kestää. Ja todennäköisesti kestääkin.

Tsemppiä hoitoihin! :Heartbigred

Katarina, kyllä tuo on selvä haamu plussa jo et oot ovuloinut vaan myöhemmin tai kaks kertaa...raskaana sä oot:rolleyes: Onnittelut jo ja vauvaliimaa!

Täällä tosiaan talleteltu on kyllä mutta ihan mysteeri tää ovishomma. Toivottavasti se nyt edes olis ollut tai tulis...

Mulla on kp 14 ja aamun O testi selkeä nega mutta nyt illasta lähellä plussaa. Voi olla piikki yöllä tai sit vasta aamulla. No onpa ainakin harjoiteltu eikä pitäis siitä jäädä kiinni. Testaan aamulla O testillä ja jos on selkeä nega niin uskon piikin menneen ja jään odottelemaan.

Äää, onpas täällä jännät paikat muutamilla! Tuntuu siltä, että plussauutisia tulossa pian lisää, jos haamut vaan pääsee vahvistumaan, isosti tarrasukkia! :dummy::dummy1:

Napa-asioita tännekin, eli kp 20/30 tikutettu hymy cb digiin aamulla ja eilen illalla rfsu liuskaan myös tasavahvaa. Ovistuntemuksia ollut nyt vuorokauden verran. Täällä muitakin keskustellut vastikään lyhyestä luteaalivaiheesta, katsotaan miten ajallaan menkat alkaa täällä, jos alkaa :nailbiting:

Onhan ok ostaa potta veljen lapsia varten jotka tulee yökylään viikonloppuna? Mies ei kyllä hyvällä katso, kun on saanut pidettyä aisoissa kaikkien ostosten kanssa tähän saakka :hilarious:
Menköön oviksen piikkiin :p

Kuvaa haamusta!

Mä vähän yritän malttaa mieleni, mut kerran on tullu kaverille tohon jotain mut se näkyi vaan avatessa ja oli jotenkin erivärinen eli ei vaaleanpunaista vaan joku beige sävy... kunhan mietin tässä hmmm miten mä jaksan tätä odotusta! :rolleyes::smiley-ashamed008

Täällä kp7 ja ihan pientä rusehtavaa vielkin. Kiva tämmönen putki taas. No, kohta loppuu ja loppuviikosta tallettelemaan. Perjantaina se lekurikin :smiley-angelic001

Katarina, kyllä tuo on selvä haamu plussa jo et oot ovuloinut vaan myöhemmin tai kaks kertaa...raskaana sä oot:rolleyes: Onnittelut jo ja vauvaliimaa!
Kiitos :)
Kyllä tää taitaa plussa olla kun on tunnettu merkkikin.. mä oon ihan äimistynyt, mut selittää tän oudon oireilun ja kylmyyden.. ja toki vähän muitakin. Huomista odotellen ;)

Äää, onpas täällä jännät paikat muutamilla! Tuntuu siltä, että plussauutisia tulossa pian lisää, jos haamut vaan pääsee vahvistumaan, isosti tarrasukkia! :dummy::dummy1:

Napa-asioita tännekin, eli kp 20/30 tikutettu hymy cb digiin aamulla ja eilen illalla rfsu liuskaan myös tasavahvaa. Ovistuntemuksia ollut nyt vuorokauden verran. Täällä muitakin keskustellut vastikään lyhyestä luteaalivaiheesta, katsotaan miten ajallaan menkat alkaa täällä, jos alkaa :nailbiting:

Onhan ok ostaa potta veljen lapsia varten jotka tulee yökylään viikonloppuna? Mies ei kyllä hyvällä katso, kun on saanut pidettyä aisoissa kaikkien ostosten kanssa tähän saakka :hilarious:
Menköön oviksen piikkiin :p
On Okei ;)

Mä jo mietin et jos huomenna viiva niin juoksen ostaan bodyn mut ehkä pitää oottaa vähä

Jäätävä hikka ja närästys on tullut nyt kuvioihin. Ei oikeen muuta

Beanen tulee kohta perästä ;)

Ihanaa lukea ja toivoo teille plussaa kaikille.

Ja mä julistin tänään rages et mä en oo raskaana, no voi olla että oon ja eihän se outoa ole jos ovulaatio on vähän myöhässä tai tulee toinen..

Nyt tallettelua kenen kuuluu ja ovista ja plussaa ja kaikkea!

Voi toki! Itse en vaan jaksa toivoa moista ihmettä lasten saamisen ollessa meille niin kovin vaikeaa ja kemiallisten sekä varhaisten keskenmenojen tultua liiankin tutuiksi. Ainahan kaikki on kuitenkin mahdollista ja onhan nää kehon tän kertaiset temput uutta vaihtelua :)
Tsempit sinne! <3 Pidämme peukkuja joka tilanteessa.
Oletteko kauan yrittänyt?

Pitääkö olla huolissaan?

Toosan tuoksu on muuttunu (dpo8). Ei siis paha haju, eikä mitenkään kalamainen, kuten bakteerivaginoosissa kuvataan olevan vaan ihan vaan erilainen ja vähän voimakkaampi, ku normaalisti. Ehkä odotan päivän tai pari ja jos tilanne ei muutu miksikään, ni perjantaina vois kysästä gyneltä. Lähinnä mietin voisko olla raskausoire jos ph-arvot menny keturalleen.

Ei oo tullut menkkoja ei. Yhtään tippaa ei oo tullut verta kuin kp16 kun se oli ja sit ollu outoo ku tuli haamut ja sit ei ja nyt taas. Mä sain rvk6 kunnon plussan ku en tälleen kuumeillu mut se päättyi kkm mitä en avaa enempää.

Pissasin joku tunnin pidätyksellä tikkuun ja viiva lähti piirtyy heti eikä myöhemmin. Se kyl sit haaleni mutta testiajan puitteissa vahvempi. Edelleen näkyvä haamu on. Huomenna teen uusiks ja jos tulis toinen selvä viiva niin soitan neuvolaan. Jos tulee vaan joku haamun esi-isä tai ei mitään niin soitan lääkäriin että he katsoo mikä nyt on ku tälleen tekee
Oijoi, pidän penkistä kii, kuulostaa lupaavalta sielläkin!

Takaisin