Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuva!Kun nuita testejä on nyt sen sata, nii tein 10mlu..
Haamuaaaa. Perkele
Oliko sulla lääkärin kanssa puhetta, missä kunnossa munasarja oli? Että onko se endometriooma päässyt tekemään tuhoja munasarjaan tai munatorveen?
Kävi vain mielessä, että voihan olla että luomuna raskautumisessa menee kauemmin mikäli endo on hankalassa vaiheessa.
Ite oon just hoitoihin menossa endon takia, klinikalle tulee kutsua ens kuussa
Kiitos :)Katarina, kyllä tuo on selvä haamu plussa jo et oot ovuloinut vaan myöhemmin tai kaks kertaa...raskaana sä oot Onnittelut jo ja vauvaliimaa!
On OkeiÄää, onpas täällä jännät paikat muutamilla! Tuntuu siltä, että plussauutisia tulossa pian lisää, jos haamut vaan pääsee vahvistumaan, isosti tarrasukkia!
Napa-asioita tännekin, eli kp 20/30 tikutettu hymy cb digiin aamulla ja eilen illalla rfsu liuskaan myös tasavahvaa. Ovistuntemuksia ollut nyt vuorokauden verran. Täällä muitakin keskustellut vastikään lyhyestä luteaalivaiheesta, katsotaan miten ajallaan menkat alkaa täällä, jos alkaa
Onhan ok ostaa potta veljen lapsia varten jotka tulee yökylään viikonloppuna? Mies ei kyllä hyvällä katso, kun on saanut pidettyä aisoissa kaikkien ostosten kanssa tähän saakka
Menköön oviksen piikkiin
No sitä! Ja eihän se huoli siitä mihinkään lähde! Huoh. Mut päällimmäisenä olo on hyvä. Kunhan vaan kaikki olisi hyvin :)Katarina, 10kk odotusta, pakko jaksaa
Sinne tsemppiä!Täällä kp7 ja ihan pientä rusehtavaa vielkin. Kiva tämmönen putki taas. No, kohta loppuu ja loppuviikosta tallettelemaan. Perjantaina se lekurikin
Noniin! Onnittelut :). Tosiaan alkuraskaudessa mulla ainakin oli sellasia kummallisia kramppeja. Tosin kahdessa keskenmenneessä miljoonakertaa enemmän kaikkea kipuja (supistuksia?) kuin tässä onnistuneessa mutta onnistuneessakin oli pari sellaista ihan alkuun.
Tsempit sinne! Pidämme peukkuja joka tilanteessa.Voi toki! Itse en vaan jaksa toivoa moista ihmettä lasten saamisen ollessa meille niin kovin vaikeaa ja kemiallisten sekä varhaisten keskenmenojen tultua liiankin tutuiksi. Ainahan kaikki on kuitenkin mahdollista ja onhan nää kehon tän kertaiset temput uutta vaihtelua :)
Oijoi, pidän penkistä kii, kuulostaa lupaavalta sielläkin!Ei oo tullut menkkoja ei. Yhtään tippaa ei oo tullut verta kuin kp16 kun se oli ja sit ollu outoo ku tuli haamut ja sit ei ja nyt taas. Mä sain rvk6 kunnon plussan ku en tälleen kuumeillu mut se päättyi kkm mitä en avaa enempää.
Pissasin joku tunnin pidätyksellä tikkuun ja viiva lähti piirtyy heti eikä myöhemmin. Se kyl sit haaleni mutta testiajan puitteissa vahvempi. Edelleen näkyvä haamu on. Huomenna teen uusiks ja jos tulis toinen selvä viiva niin soitan neuvolaan. Jos tulee vaan joku haamun esi-isä tai ei mitään niin soitan lääkäriin että he katsoo mikä nyt on ku tälleen tekee