Raskaaksi 2021

Joku näkyy Avenan testissä...mutta veikkaan viivanpaikkaa.

Ei ovisplussaa näy tänäänkään..illasta vielä testi mutta oliko se sitten jo silloin hyvin varhain kierrossa kuitenkin? Tai sit ei tule eikä ollut ollenkaan ovista:sad001
Voihan se toki vielä tulla mutta epäilyttää ne alkukierron suht vahvat viivat, toki ei yhtä vahvat kun kontrolli, mut voi olla et se huippu meni multa ohi?
Saattoi mennä ohi? ;)

Täällä tänään kp 28. Ei minkäänlaisia oloja mihinkään suuntaan. Alkaisi nyt edes kuukautiset pian niin saatais hommat etenemään. Ennen esikoista mulla oli tosi säännöllinen kierto n. 32-34 päivää. Nyt pillereiden jälkeen ei mitään hajua kauanko tässä odotellaan vuotoa. Ennen mulla alkoi ovulaatiosta tasaisesti pahenevat PMS oireet ja nyt ei tosiaan mitään :facepalm:.
Joskus teininä söin pillereitä mutta niistä ehti olla useampi vuosi taukoa ennen kuin esikoinen sai alkunsa.

Ja tosiaan tässä kierrossa ovisoireiden aikaan ja ennen niitä tuli ovislimaa. Ennen esikoista oviksesta alkanut kuiva kausi mutta nyt valkovuotoa tulee koko ajan semmoista mitä kuvailisin sanalla "sticky" ja valkoista väriltään.

Tässä kuva mun testien vahvistumisesta. Ensimmäiset kolme kuvaa otettu dpo 8,9 ja 10. Seuraavat sitten 13,14,15 ja 16. Viimeinen on nyt 5+6. Kun oli puhetta viivojen vahvistumisesta ja siitä kuinka nopeasti vahvistuu.

Liitteet

• 0A0DD4D2-8F11-4CDE-9E7F-FEC50C13E1CA.jpeg
    0A0DD4D2-8F11-4CDE-9E7F-FEC50C13E1CA.jpeg
    23.8 KB · Katsottu: 183
Muokattu viimeksi:
Hei! Voisin liittyä tänne kans jos mukaan mahtuu? :)vauvakuume on aivan jäätävä ja uusi raskaus saa alkaa vaikka heti :rolleyes: esikoinen on 10kk ja imetän vielä n. 5 kertaa vuorokaudessa. Kuukautiset ei ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Kovasti tässä mietin että kuinka sitä nyt olisi hyvä sitten toimia jotta uusi raskaus alkaisi joskus. Taustaa sen verran että esikoista yritettiin 4 vuotta, tärppäsi kolmannesta letrokierrosta, minulla häikkää siis ovuloinnissa. Mietin että jos 1 vuotis neuvolassa ottaisin asian puheeksi ja jos pääsisi lääkärille puhumaan asiasta, että kuinka tässä kannattaisi edetä :rolleyes: ovulaatiotesti tilauksen tein jo vaikkei kierrotkaan vielä edes pyöri :hilarious: esikoisen yritysajoilta jääneet ovulaatiotestit tein pois, tummuivat kyllä muutaman päivän aikana ihan mukavasti, ja halutkin heräsi:grin

Ja hurjan paljon onnea plussanneille! :Heartred

Hei! Voisin liittyä tänne kans jos mukaan mahtuu? :)vauvakuume on aivan jäätävä ja uusi raskaus saa alkaa vaikka heti :rolleyes: esikoinen on 10kk ja imetän vielä n. 5 kertaa vuorokaudessa. Kuukautiset ei ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Kovasti tässä mietin että kuinka sitä nyt olisi hyvä sitten toimia jotta uusi raskaus alkaisi joskus. Taustaa sen verran että esikoista yritettiin 4 vuotta, tärppäsi kolmannesta letrokierrosta, minulla häikkää siis ovuloinnissa. Mietin että jos 1 vuotis neuvolassa ottaisin asian puheeksi ja jos pääsisi lääkärille puhumaan asiasta, että kuinka tässä kannattaisi edetä :rolleyes: ovulaatiotesti tilauksen tein jo vaikkei kierrotkaan vielä edes pyöri :hilarious: esikoisen yritysajoilta jääneet ovulaatiotestit tein pois, tummuivat kyllä muutaman päivän aikana ihan mukavasti, ja halutkin heräsi:grin

Ja hurjan paljon onnea plussanneille! :Heartred
Tervetuloa ja toivottavasti ei olla täällä pitkään vaan hypätään odottajien puolelle!

Tuleekohan aina samalla ihmisellä jos ovis tapahtuu niin samanlainen o+? Et jos on tullut esim.tummempi kuin kontrolliviiva niin tuleeko aina jos on lh huippu?

Olen testaillut siinä uskossa että tuo viivanpaikka ei RFSU- liuskoissa(minulla ei ole sitä koskaan tullut niihin edes,eli ei mitään ns.valehaamuja) tulisi joka ikiseen liuskaan. Ostin 3 pakettia. Joopajoo. Kulutin 3 testiä. Ja arvatkaapa mitä,se näyttää haamuplussaa...Siis MITÄH!? En mä usko mun silmiä. En usko,en usko,en usko..
Mutta siis sanokaa että ette näe samaa kun minä...
Luotan aina RFSU liuskaan, koska se ei anna sävyä ollenkaan jos en ole ollut raskaana. Otin nämä fotot siis testiajalla ja odotin nyt josko se viiva siitä katoaa,ei kadonnut viiva vaan vahvistuu jopa. :confused::hungry:
En saanut Wishiltä tilaamia herkkiä liuskoja vielä(1kk odotellut). Mutta tämä testi ollut mulla AINA luotettava,siksi en voi uskoa silmiäni ja tein jopa kaksi testiä nyt melkein perätysten. Ja sama tulos...
2FE43285-B9DE-4F62-8E93-96B37580F470.jpeg
A6C2ADD4-0212-46A7-BB45-735377F400FF.jpeg

Testiajan jälkeen ensimmäinen kuva
6AD0F8F6-2E6C-402E-A9C3-DF02B4DA6C6D.jpeg

Testiajan sisään
Luonnonvalossa parvekkeen ikkunan edessä
9FD50AB6-4FEB-4C0F-A624-E827DB64974C.jpeg

Muokattu viimeksi:
Olen testaillut siinä uskossa että tuo viivanpaikka ei RFSU- liuskoissa(minulla ei ole sitä koskaan tullut niihin edes,eli ei mitään ns.valehaamuja) tulisi joka ikiseen liuskaan. Ostin 3 pakettia. Joopajoo. Kulutin 3 testiä. Ja arvatkaapa mitä,se näyttää haamuplussaa...Siis MITÄH!? En mä usko mun silmiä. En usko,en usko,en usko..
Luotan aina RFSU liuskaan, koska se ei anna sävyä ollenkaan jos en ole ollut raskaana. Otin nämä fotot siis testiajalla ja odotin nyt josko se viiva siitä katoaa,ei kadonnut viiva vaan vahvistuu jopa. :confused::hungry:
En saanut Wishiltä tilaamia herkkiä liuskoja vielä(1kk odotellut). Mutta tämä testi ollut mulla AINA luotettava,siksi en voi uskoa silmiäni ja tein jopa kaksi testiä nyt melkein perätysten. Ja sama tulos...
View attachment 99416View attachment 99419
View attachment 99417
Testiajan sisään
Varailehan se aika hcg mittaukseen niin ei tarvitse arvuutella haamulaisia. :)

View attachment 99416View attachment 99419
View attachment 99417
Testiajan sisään
Värillistä viivaa en näe, vaan harmahtavan
Toivotaan että sulle tulee parin päivän päästä vahvemmat viivat

Itse kyl pyytäisin verestä tarkistettavaksi jo :)

Värillistä viivaa en näe, vaan harmahtavan
Toivotaan että sulle tulee parin päivän päästä vahvemmat viivat

Itse kyl pyytäisin verestä tarkistettavaksi jo :)

Kiitos kommentistasi,mutta tämä kamerakin vääntää ne harmahtavaksi vaikka tosiaan punertava se viiva minun silmissä oli,samaa sävyä testiviivan kanssa mutta paljoon haaleampi. Selviäähän tämä piina,kun laitoin tänään Raskauskeijuun tilauksen. Ostin ClearBlue ja Sofi tavallisia liuskatestejä.
:playful:
anteeksi tämä omanapailu nyt kauheasti. :pOlen vain niin kuutamolla tästä jos ymmärtänette.
Se mieskin pyysi juuri yökylään minua sinne mutta enpä tiedä kun testailu aamulta jää sitten. Enkä tosiaan siellä testaa. En voi kertoa mitään epäilyksestä vielä.

Kiitos kommentistasi,mutta tämä kamerakin vääntää ne harmahtavaksi vaikka tosiaan punertava se viiva minun silmissä oli,samaa sävyä testiviivan kanssa mutta paljoon haaleampi. Selviäähän tämä piina,kun laitoin tänään Raskauskeijuun tilauksen. Ostin ClearBlue ja Sofi tavallisia liuskatestejä.
:playful:
anteeksi tämä omanapailu nyt kauheasti. :pOlen vain niin kuutamolla tästä jos ymmärtänette.
Se mieskin pyysi juuri yökylään minua sinne mutta enpä tiedä kun testailu aamulta jää sitten. Enkä tosiaan siellä testaa. En voi kertoa mitään epäilyksestä vielä.
Ei se alkanut raskaus mihinkään katoa jos yhtenä aamuna jää testaamatta. Jos siis olet raskaana.

Ei se alkanut raskaus mihinkään katoa jos yhtenä aamuna jää testaamatta. Jos siis olet raskaana.

ehkä olis ihan hyväkin olla välillä testaamatta... vahvistuisivat ne viivatkin paremmin jos ovat vahvistuakseen. Ei elämän kannata pelkkien testien ympärillä pyöriä.

Avena: Stressi ei ole hyväksi yrittämisen eikä etenkään raskauden aikana. Ehkä kannattaisi nyt vain viettää mukavaa aikaa unohtamalla koko testaaminen ja käydä suosiolla mittauttamassa arvo verestä?!

tänään kp10, ovistestit vielä negaa. tein apteekin testib ja sit cb digin. oon tässä miettiny et ku teen tolla cb:n testil ni mulla ei ikinä tuu sitä tyhjää ympyrää, et joko hymiö sillon ku on ovis tai sit se näyttää virhe merkkiä ku ei oo ovista. onko muilla samanlaisia kokemuksia? vai onkohan mulla joku huono erä vaan :bookworm:

Millä kp:llä teillä on yleensä ovulaatio? Minä tosissaan lopetin tuon testaamisen ja oon yrittänyt hiukan tutkailla kehoa, mut mikään ei tunnu miltään ja mennään kp 15. Kierto heitellyt nyt kierukan poiston jälkeen jotain 28-32kp.

Tuleekohan aina samalla ihmisellä jos ovis tapahtuu niin samanlainen o+? Et jos on tullut esim.tummempi kuin kontrolliviiva niin tuleeko aina jos on lh huippu?
En usko, jokainen kierto on kuitenkin erilainen ja munasolut on hieman erikokoisia, niin ois outoo jos o+ ois joka kierrossa samanlainen :think005

Millä kp:llä teillä on yleensä ovulaatio? Minä tosissaan lopetin tuon testaamisen ja oon yrittänyt hiukan tutkailla kehoa, mut mikään ei tunnu miltään ja mennään kp 15. Kierto heitellyt nyt kierukan poiston jälkeen jotain 28-32kp.

Mulla on ovu 14/27-28.

Ja itse oon vaan testillä löytänyt sen, ei kroppa infoa siitä.:whacky011

tänään kp10, ovistestit vielä negaa. tein apteekin testib ja sit cb digin. oon tässä miettiny et ku teen tolla cb:n testil ni mulla ei ikinä tuu sitä tyhjää ympyrää, et joko hymiö sillon ku on ovis tai sit se näyttää virhe merkkiä ku ei oo ovista. onko muilla samanlaisia kokemuksia? vai onkohan mulla joku huono erä vaan :bookworm:
Onko sulla se pinkki perus CB?

Takaisin