Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihmemaanlapsi: Sulla kun suosikkitesti oli Pregcheck(?) Voisitko näyttää millainen siinä on haamuviiva? Jos sulla kuvaa olisi...
No siis jotai töllast ajattelin.. en vaa ollu varma onks se tkn tilois vai vai.. no se selviää kyl sitVäittäisin omasta kokemuksesta että nopeiten saa oikeaa hoitomuotoa varsinkin hedelmällisyysjutuissa kun menee kivuissa Naistentautien polille päivystykseen vs epäsäännöllinen kierto tk arkena:)
Moikka!
Täällä esikoiselle annettu lupa tulla viimevuoden loppukesänä. Yrittämällä yrittäminen aloitettiin lokakuussa 2020 ja nyt yk 4 menossa. Pidettiin joulukuussa taukoa. Meillä kummallakin ikää 27 vuotta.
Viime menkat oli tosi oudot. Alkoi tosi vähäsellä tiputtaluvuodolla ja vahvistui sit kunnon vuodoksi. Kesti yhteensä 10 päivää, kun normaalit menkat mulla 6-7 päivää. Mun kierto on aina ollu tosi tasainen ja 27 pitkä. Tiedä sitten mistä johtui. Flon mukaan mulla olis pitänyt olla ovis viimeviikon sunnuntaina 31.1 mutta mitään oireita eikä limoja ollut. Tunnen aina nippailuja oviksen aikoihin ja kauheesti limaa. Lauantaina tikuttelin ja ovis oli lauantai iltana. Flon mukaan menkkojen pitäis alkaa 8 päivän päästä, mut eikö oviksen ja menkkojen välillä pitäis olla 14 päivää?
Kovasti yritän olla kuvittelematta ja ylianalysoimatta, mut onhan se ihan hirmu hankalaa!
No mutta, siinäpä taisi selvitä syy sun kipuilulle, sit vaan kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia! :)
Moikka!
Täällä esikoiselle annettu lupa tulla viimevuoden loppukesänä. Yrittämällä yrittäminen aloitettiin lokakuussa 2020 ja nyt yk 4 menossa. Pidettiin joulukuussa taukoa. Meillä kummallakin ikää 27 vuotta.
Viime menkat oli tosi oudot. Alkoi tosi vähäsellä tiputtaluvuodolla ja vahvistui sit kunnon vuodoksi. Kesti yhteensä 10 päivää, kun normaalit menkat mulla 6-7 päivää. Mun kierto on aina ollu tosi tasainen ja 27 pitkä. Tiedä sitten mistä johtui. Flon mukaan mulla olis pitänyt olla ovis viimeviikon sunnuntaina 31.1 mutta mitään oireita eikä limoja ollut. Tunnen aina nippailuja oviksen aikoihin ja kauheesti limaa. Lauantaina tikuttelin ja ovis oli lauantai iltana. Flon mukaan menkkojen pitäis alkaa 8 päivän päästä, mut eikö oviksen ja menkkojen välillä pitäis olla 14 päivää?
Kovasti yritän olla kuvittelematta ja ylianalysoimatta, mut onhan se ihan hirmu hankalaa!
Ihanaa!!!!! Tosi paljon onnea ja tarrasukkia
Voi onnea mahdottomasti!! Itse muistan myös alkuraskaudesta ihan älyttömät kivut. Toki olin silloin jo plussannut ja pelkäsin kuollakseni keskenmenoa. Tarrasukkia
Paljon onnea!
Mul meni viime yö ihan pyöriessä sängyssä olisin voinut herätä jo klo 4. Rinnat tulessa mulla nyt oireet onkin teroista johtuvia kuitenkin ..Tervetuloa joukkoon! Lyhyt luteliaaliaika ei välttämättä anna riittävästi aikaa munasollulle kiinnittyä kunnolla, olikohan se nyt niin, että raskauden kannalta suotavin olisi yli 10 päivää. Mutta kai niitä aikaisin kiinnittyneitä raskauksiakin on, jolloin tuo 8 päivääkin riittäisi. Tältä foorumilta saat varmasti kaiken maailman poppaskonstit käyttään, jolla sitä voi omin neuvoin pidentää ja toki gyneltä saa siihen ihan lääkkeellistä apua, jos vauvaa ei ala kuulua.
Mitä tuohon kuukautisia edeltävään tiputteluun tulee, niin sitähän ei lasketa vielä seuraavaan kiertoon, vaan kp 1 on se ensimmäinen päivä, kun vuodon voi luokitella vuodoksi, eikää tiputteluksi.
ON: Kp24/Dpo8 Toissayönä näin unta, että imetin ja rintojen maitosuihku lähti käsistä ja roiski minne sattuu, kun yritin imetyksen jälkeen lypsää ylimääräiset maidot talteen Viime yönä en sitten nukkunutkaan ollenkaan... Otin jopa melatoniinin, jotta uni tulisi, mutta pyörin vaan levottomasti sängyssä koko yön. Oli kylmä ja kuuma ja ttas kylmä ja paha olo. Vatsallaan nukkuessa painetta alavatsalla. Kyljellään puutu käsi ja selkä alkoi jomottaa ja selällään en osaa nukkua lainkaan.
Täytyy keksiä joku vippaskonsi, että voi torkkua tämän etätyöpäivän ilman, että kukaan huomaa Muita raskausoireita ei juurikaan ole, ellei ylitulkitse. Nännit toki niin arat, että tekis mieli olla yläkroppa paljaana ja unohtaa liivit ja paidat sun muut, mutta on ehkäisyn poisjätön jälkeen ollut ihan yleinen pms oire, joten ens laske raskauden merkiksi...
Enkä varmasti testaa ennen ensi viikon loppua! Kaikki johtuu kuitenkin teroista.