Raskaaksi 2021

Mul meni viime yö ihan pyöriessä sängyssä olisin voinut herätä jo klo 4. Rinnat tulessa mulla nyt oireet onkin teroista johtuvia kuitenkin ..

Teroista johtuvaa oireilua mäki pelkään... Toisaalta niinku aikasemminki tullu sanottua, ni toivoisin niin, että nyt tärppäis, ettei tarvii syytää rahaa spermatestiin ja kypsytyshoitoihin...

APUA!!! :love7

https://aijaa.com/GpwkRM

Mä itken tääl. Ei oo totta! :arghh::Heartbigred

Onnea raskauden johdosta!!! onko tuo Plus testi,oudosti vaakaviiva on musta väriltään...Onnea! Onko sulla paljon menkat myöhässä eli mikä kp on nyt? Jaksoit odottaa testaamista kauan. Toisinkun himotestaaja Avena1234:shy:

Pregcheck ei näytä yleensäkään mulle mitään. Viime raskaudessa sain RFSU viivoja kp 34,mutta PC ei mitään silloinkaan. Nyt tänään aamupissasta tein RFSU puikon. Siihen tuli juuri 5 minuutin kohdalla viiva joka vahvistui kyllä lisää selvemmäksi vielä. Aina te sanotte ettette näe vaikka monella muullakin ollut haamuja silti olette nähneet ne. No sillehän en voi mitään,mutta mulla ainakin on vahvat viivalasit :grin:p
Eli nyt olisi sama DPO ylihuomenna,jossa viime raskaus vasta näkyi RFSU testeissä. PC oli nega silloinkin.
09300482-A76C-41A4-8FD6-780471282F73.jpeg

Mä tulen kanssa kommentoimaan tohon lyhyeen luteaaliin, että ei ole välttämättä este raskautumiselle, mutta mun kohdalla hidasti sitä kovasti.

10 päivää oli useinmiten ja hyvässä kierrossa 12 päivää. Luin netistä artikkelin, missä kerrottiin että alkio voi olla jopa viikon isompi nt-ultrassa, jos kiinnittyy nopeammin kuin normaalisti ja mulla ovulaatiopäivä varma ja silti viikon isompi nt-ultrassa.

Eli veikkaan tän plussa-alkion kiinnittyneen Dpo5-6 koska silloin tuli tippa verta ja Dpo9 digiin plussa. Tässä tilanteessa siis lyhyt luteaali ei vaikuttanut.

Onnea plussanneille ja plussatuulia muille. :Heartbigred

Onnea raskauden johdosta!!! onko tuo Plus testi,oudosti vaakaviiva on musta väriltään...Onnea! Onko sulla paljon menkat myöhässä eli mikä kp on nyt? Jaksoit odottaa testaamista kauan. Toisinkun himotestaaja Avena1234:shy:

Pregcheck ei näytä yleensäkään mulle mitään. Viime raskaudessa sain RFSU viivoja kp 34,mutta PC ei mitään silloinkaan. Nyt tänään aamupissasta tein RFSU puikon. Siihen tuli juuri 5 minuutin kohdalla viiva joka vahvistui kyllä lisää selvemmäksi vielä. Aina te sanotte ettette näe vaikka monella muullakin ollut haamuja silti olette nähneet ne. No sillehän en voi mitään,mutta mulla ainakin on vahvat viivalasit :grin:p
Eli nyt olisi sama DPO ylihuomenna,jossa viime raskaus vasta näkyi RFSU testeissä. PC oli nega silloinkin.
View attachment 99398
Mä en näe tässäkään testissä mitään. Kyse ei ole siitä että ainakaan mä en haluais nähdä sun testeissä sitä toista viivaa vaan että jos sä olisit raskaana, olis testien pitänyt vahvistua reilusti. Ja kun sulla oli ne menkatkin niin kannattaa ennemmän keskittyä oviksen testaamiseen kuin raskauden. Vaikka miten olis viivalasit niin ei sun testeissä näy mitään. Ne ovistestitkin on ihan puhtaita negoja olleet sulla mitä oot postannut kuvia. Mulla itsellä tulee ihan samanlaisia viivoja pitkin kiertoa mutta oviksen aikaan niin vahvat viivat ettei tarvi arpoa.

Mä en näe tässäkään testissä mitään. Kyse ei ole siitä että ainakaan mä en haluais nähdä sun testeissä sitä toista viivaa vaan että jos sä olisit raskaana, olis testien pitänyt vahvistua reilusti. Ja kun sulla oli ne menkatkin niin kannattaa ennemmän keskittyä oviksen testaamiseen kuin raskauden. Vaikka miten olis viivalasit niin ei sun testeissä näy mitään. Ne ovistestitkin on ihan puhtaita negoja olleet sulla mitä oot postannut kuvia. Mulla itsellä tulee ihan samanlaisia viivoja pitkin kiertoa mutta oviksen aikaan niin vahvat viivat ettei tarvi arpoa.
No mä näen. Ja mulla vahvistui kyllä tosi hitaasti viime raskaudessakin. Avattuna se testi on tässä. Voi olla ettet näe tuossakaan kun valkoista:joyful:
Ja ovistesti oli siksi että kysyin voisiko se viitata plussaan raskaustestissä,ei ovisplussaa. Mulla on olluy ovisplussa joskus melkein kerran osui. Mutta en ota siitä stressiä enkä tiedä jahtaanko sitä enää niillä testeillä jatkossa...Jos tarvitsee.
4A8ED518-78D1-4C94-8180-D8791B2FCE41.jpeg
15D851AA-B9AE-4AF2-B283-C3C30BA5D758.jpeg

B2812A22-12FC-464E-AD3D-1F6039108AA0.jpeg

Muokattu viimeksi:
Teroista johtuvaa oireilua mäki pelkään... Toisaalta niinku aikasemminki tullu sanottua, ni toivoisin niin, että nyt tärppäis, ettei tarvii syytää rahaa spermatestiin ja kypsytyshoitoihin...
mulla ainakin oli viime kierrossa sellaset tero-oireet et ei jessus. ihan varma olin että oon raskaana :sour:

Mäkään en oo nähny yhdessäkään avenan testeissä mitään o_O

Onnea nuorena äidiksi :love7

Täällä kp 12 ja ovis ennusteen mukaan keskiviikkona. Nyt ei ollenkaan oo samanmoisia kipuja, kun edellisessä kierrossa ennen ovista.
Epäilen et edellisen kierron voimakkaat oireet johtui edellisen kierron kemiallisesta. En tiedä voiko niin olla, mutta epäilen, että kroppa oli vähän hormonimyrskyissä :confused2

Oma olo on sellanen, ettei todellakaan tärppää eikä tuu yhtään mitään, mut olkoot. Ainakin se lapsenteko on aika kivaa puuhaa tällä hetkellä :biggrin

View attachment 99398

No siis jos laskee et joulukuu. 25. Oli vikat menkat ja sit siit kuukaus testasin negan ni varmaa 2 viikkoo olin sen jälkee testaamatta ennen ku nyt lääkäriä varten tein et osaan sanoa et en oo raskaana mut olinpas ja kivuille tuliki looginen selitys eli kp.. en ees jaksa laskea. :D

No siis jos laskee et joulukuu. 25. Oli vikat menkat ja sit siit kuukaus testasin negan ni varmaa 2 viikkoo olin sen jälkee testaamatta ennen ku nyt lääkäriä varten tein et osaan sanoa et en oo raskaana mut olinpas ja kivuille tuliki looginen selitys eli kp.. en ees jaksa laskea. :D
Okei,eli sulla olis mahdollisesti jo nopeesti laskettuna raskausviikkoja 6-7 :wink:bag: Voi siis käydä noikin,kun ei hätäile testaamisen kanssa niin ei tiedä edes että on raskaana:p Onnea siis vielä.
Mä olen aina testaillut heti,(11 raskautta takana) ja monesti saanut viikolle 5 asti negoja. Mulla ei erity hCG virtsaan siten kuin muilla ilmeisesti...mullakin ollut vatsakipuja jo 2 vko eikä ole koskaan ollut tälläistä varsinkaan menkkakipuja. Nyt vuoto oli ruskehtavaa ja siteeseen ei tullut juurikaan mitään ja siksi epäilen raskautta. No kai se pian näkee jos tuo haamu alkaa vahvistumaan...mitä ei palstalaiset näe:dead::singing:

Avena, mä tekisin varmaan niin et jos tietäisin, että mulla erittyy hcg huonosti virtsaan, niin kun osalla meistä ihan oikeasti tekee, niin varaisin ennemminkin ajan labraan tk:n kautta verikokeeseen, koska se on se tarkin testi, varsinkin jos on ollut vuotoa ja epäilee kuitenkin raskautta ja testit ei reagoi riittävästi.
Mä jättäisin testit siis hetkeksi tauolle, kävisin verikokeessa ja kun tulos tulee, ei tarvitsisi enää arpoa onko raskaana vai ei, vaan voisi suoraan siirtyä joko uuteen kiertoon ja vahvempaan yritykseen taikka odottajiin, jos niikseen on :)
Mua ainakin rupeaisi ne miljoonat testit stressaamaan niin paljon, että verikoe on ihan hyvä vaihtoehto kontrolloida hormonitasoa, kun saa epäselviä tuloksia.
Mä olen saanut monesti myös noita hailuroita, osa on olleet varmaan kemiallisia, osa viivanpaikkoja, mutta normaalissa raskaudessa viiva vahvistunee kuitenkin harvinaisemmissakin tapauksissa viimeistään viikon sisällä edellisestä testistä, usein jo päivän parin päästä. En mitenkään pahalla tätä siis sano, kun mullakaan hcg ei erity niin kiivaasti kuin monilla muilla täällä ja oli paljon häikkää yrityksen aikanakin, mutta kyllä normaalissa raskaudessa se viiva tulee ennen pitkään näkyviin ja usein niin, ettei ole vuotoa, joskin ei aina. Siksi suosittelen verikoetta. Mäkään en noissa testeissä nää kun ehkä hailuroita, saattaa olla viivanpaikkoja tai oikeita viivoja, mutta eivät ole mun mielestä ainakaan vahvustuneet tarpeeksi kertoakseen raskaudesta eli tämmöiset viivat tulkitsin itsellänikin aina negatiivisiksi ja niitä ne sitten olikin.

paljon onnea ja tervetuloa lokakuisiin !!:Heartred Vai meneeköhän jopa syyskuulle la:happy093mulla vikat menkat oli 27.12, tosin ovis jo kp10 et mun laskujen mukaan la olis syyskuun lopussa mutta neuvolan laskujen mukaan 3.10, nyt rv6+1. :) Paljon tarrasukkia!

Hei!

kirjoitan tänne ekaa kertaa... meidän esikoinen on 12/2019 ja pitäisi kuulemma alkaa suunnittelemaan toista lasta.

Tilanne siis on se, että sairastan endometrioosia ja kävin vasta kontrollissa. Endometrioomaa löytyi, isoin oli 8cm ja kiinni munasarjassa. Lääkäri sanoi, että jos toiveissa on toinen lapsi, ei aleta poistamaan pesäkkeitä, eikä myöskään hormonaalisiin hoitoihin. Ja vielä hän sanoi, että toivomme, että raskaudut mahdollisimman pian.

Näillä siis mennään eteen päin, vaikkakin jos lapsia saisi tilaamalla, tilaisin vasta parin vuoden päähän. En koe olevani vielä valmis raskautumaan, enkä näin ” pieneen” ikäeroon. Kuitenkin ennemmin tahdon toisen, kuin että se aika menisi ohi.

Lisään vielä, että olen vähän hämmentynyt vallitsevasta tilanteesta. En oikein tiedä , mitä pitäisi tehdä... antaa peiton heilua vai?

Olen nyt googlaillu ”toinen lapsi”, ”raskauden suunnittelu” jne jne. Jospa netti tietäisi mua paremmin, mitä pitää tehdä.

Puoliso on kai tähän enemmän valmis kuin minä. Ehdotteli jo kesälomalla, että jokos aloitetaan toista yrittämään.

No mä näen. Ja mulla vahvistui kyllä tosi hitaasti viime raskaudessakin. Avattuna se testi on tässä. Voi olla ettet näe tuossakaan kun valkoista:joyful:
Ja ovistesti oli siksi että kysyin voisiko se viitata plussaan raskaustestissä,ei ovisplussaa. Mulla on olluy ovisplussa joskus melkein kerran osui. Mutta en ota siitä stressiä enkä tiedä jahtaanko sitä enää niillä testeillä jatkossa...Jos tarvitsee.
View attachment 99402
View attachment 99401
View attachment 99400

En oo aiemmin nähny sun testeissä mitään, mut tässä alimmassa nään haamun/viivanpaikan. Kuvassa näyttää harmahtavalta mut voihan myös johtua kuvan laadusta.

Joku näkyy Avenan testissä...mutta veikkaan viivanpaikkaa.

Ei ovisplussaa näy tänäänkään..illasta vielä testi mutta oliko se sitten jo silloin hyvin varhain kierrossa kuitenkin? Tai sit ei tule eikä ollut ollenkaan ovista:sad001
Voihan se toki vielä tulla mutta epäilyttää ne alkukierron suht vahvat viivat, toki ei yhtä vahvat kun kontrolli, mut voi olla et se huippu meni multa ohi?

Ei kukaan ilkeä halua olla mut Nuorena Äidiksin testis oli Avena hyvin hyvin raikuva plussa. Sun tossa testis nään viivanpaikan mutta käy hyvä ihminen verikokeissa jotta saat varmuuden ja mikäli itse koet että olet raskaana niin isot onnittelut myös sinulle.

Kp36 terot vie mut raivon partaalle kohta ja nää "raskausoireet" vaan lisääntyy ja tiiän et ne johtuu teroista ja myös todennäköisesti kystasta joka ehkä antoi minulle haamuja. Mut en usko et raskaana oon sen perusteella et sain kolme haamua. Loput negaa ja se haamua seuraava oli joko varjo tai viivanpaikka. Hyväksyn sen ja tilaan CB digitaalisen ovulaatiotestin. Ei mulla muuta, mutta näin.

Takaisin