Raskaaksi 2021

Perheen kannalta kai tosi kiva, ettei perinteistä PMS-kiukkua ole. En kyllä tiedä onko niin kivaa katsoa sitäkään, kun purskahdan itkuun sushin puuttumisen vuoksi. Ihan järkyttävä sushihimo siis päällä!

Eilisillasta asti menkkajomoja ja nyt vasta kp 26. On ikävä sitä nuorta kroppaa, joka toimi aina niin kellontarkasti ja selvästi. Ei päässyt sushihimot sun muut ihmeellisyydet yllättämään. Onneksi sentään kaupassa osasin eilen käyttäytyä enkä heittäytynyt lattialle itkupotkuraivareiden vallassa :grin
Toistuuko tuo joka kuu? Koska muutoin kysyisin että onko plussa...

Ovistesti tehty ja haaleempi taas et en nyt sit tiedä et oliko ovis jo tosiaan silloin tosi aikasin kun tuli ne lähes tasavahvat? Ehkä on voinut olla se terävin piikki vaikka yöllä tai niin etten ole testaamassa ollut.

Toistuuko tuo joka kuu? Koska muutoin kysyisin että onko plussa...

Kyllä ruokahimo on ihan uus juttu. Tai toista lasta odottaessa himoitsin porkkanaa ja suolakurkkua jo viikko ennen oletettua menkkojen alkamista.

Joillainhan pms-oireisiin kuuluu joko suolaisen tai makean himoitseminen, mutta mulla yleensä mm. ärsytys, päänsärky ja mahaoireet. Herkkyyttä löytyy kyllä normaalisti vaihtelevasti pitkin kiertoa.

Plussaan en millään jaksa uskoa. Miehen töiden vuoksi tallettelut jäi liian aikaiseen tai liian myöhään. Eiköhän keho vaan taas sekoile omiaan.

Mun pc haamu dpo 9. Olisi varmaan näyttänyt jo dpo 8 mut en silloin tehnyt vielä pc.
Sain nyt tälläisen 4 h pidätyksellä,aikamoinen viivanpaikka (vai onko tuossa jo väriäkin?)
0F39AA85-4BE5-43D5-88C1-43AEF6356D31.jpeg

162254E1-6A14-4C28-9778-4CC522D8FE9B.jpeg

Testiajalla en saanut parempaa kuvaa taaskaan
39116109-7E4D-4D91-ACFF-044D159ED0FF.jpeg

Muokattu viimeksi:
Avena1234, en kyllä valitettavasti näe mitään tuossa sun testissä.

Itsellä alkoi eilen uusi kierto, eli kp2/26-28 on nyt menossa. 2 yk alkamassa. Joulukuun puolessa välissä tosiaan jätin e-pillerit pois.

In on jo tarpeeksi, niin saa nähdä kuinka käy tämän babyhaaveen kanssa. Mut positiivisin mielin eteenpäin mennään mieheni kanssa :happy::happy::happy::Heartred:sign17:sign19:wav:love7

Avena1234, en kyllä valitettavasti näe mitään tuossa sun testissä.

Itsellä alkoi eilen uusi kierto, eli kp2/26-28 on nyt menossa. 2 yk alkamassa. Joulukuun puolessa välissä tosiaan jätin e-pillerit pois.

In on jo tarpeeksi, niin saa nähdä kuinka käy tämän babyhaaveen kanssa. Mut positiivisin mielin eteenpäin mennään mieheni kanssa :happy::happy::happy::Heartred:sign17:sign19:wav:love7

Siis ikää on jo tarpeeksi :excited001

Joo, pitäisi kattoa ja ihmetel. Ja iha varmaan kyl viimestää enskuus pyydän jotai aikaa koska mä huomaan kans et on oudot kierrot. Taidiis, nii epäsäännölliset. Tää taitaa olla nyt pisin kierto? :sorry:
Mä en tietääkseni stressaa töitä vaikka niit wi oikeen ole. Ilmottauduin kyl just eilen uuteen koulutukseen joka alkaa toukokuus mut se ei auta ku nyt taas keikkas 6 kertas täs kuus.. sen jälkee ei mitää tietoa.
Mut kiva kuulla et menee se 6-12 kk .. miettiny kaua menee et toipuu.
Tätä kirjottaessa alavatsaa taas polttelee ilman et on olo et menkat alkais. :meh:

Melko pitkiä ja suhteellisen epäsäännöllisiä ne on tainnu sulla ollakin. Se jo itessään tuo stressiä (toki siihen hyvin harvoin voi vaikuttaa itse millanen se kk-kierto tulee olemaan) kun hormonit hakee paikkaansa ja menkat tulee miten sattuu :sorry:
Ja komppaan kanssa, että kovat kivut ei ole normaaleja, etenkään semmoset että ei pysty toimimaan tai olemaan mitenkään päin, missään vaiheessa kiertoa. Jos toi kipuilu ja polttelu ilman vuotoakin jatkuu/pahenee niin menisin sillä lääkäriin.

Se mitä ite oon kuullut ni yleensä ne ei vaikka terveysasemalla nuorena ku itse yritin alkuunsa 2010 hakee apuja, niin sano et vähintään 2 menkat pitää jäädä pois, että on syitä tutkia. Nykytilannetta en tiedä ja tää vaan Turussa julkisella.

Ok...Harmi. Eli se on mahollista saada viivanpaikkaa tuohonkin testiin. Kun moni on sitä kehunut täällä...ettei anna viivanpaikkoi.

Uskon että jokaiseen testiin saa kaksi viivaa kun muokkaa värejä ja kääntelee sekä vääntelee testiä. Mutta valitettavasti mää en ees viivanpaikkaa noissa nähnyt:sad001

Melko pitkiä ja suhteellisen epäsäännöllisiä ne on tainnu sulla ollakin. Se jo itessään tuo stressiä (toki siihen hyvin harvoin voi vaikuttaa itse millanen se kk-kierto tulee olemaan) kun hormonit hakee paikkaansa ja menkat tulee miten sattuu :sorry:
Ja komppaan kanssa, että kovat kivut ei ole normaaleja, etenkään semmoset että ei pysty toimimaan tai olemaan mitenkään päin, missään vaiheessa kiertoa. Jos toi kipuilu ja polttelu ilman vuotoakin jatkuu/pahenee niin menisin sillä lääkäriin.

Se mitä ite oon kuullut ni yleensä ne ei vaikka terveysasemalla nuorena ku itse yritin alkuunsa 2010 hakee apuja, niin sano et vähintään 2 menkat pitää jäädä pois, että on syitä tutkia. Nykytilannetta en tiedä ja tää vaan Turussa julkisella.
Mä soitan TK:see huomenna ja kerron tilanteen ja jos voi ni meen huomen käymää ja kattoo onhan kaikki ok, koska noh, parempi "turhaan" ku ei lainkaan. Mä ilmottelen sitten heti kuin käy. Ja jos jo huomenna heti pyytävät, se on ok, kunhan ehdin taas sit töihin 12.:angelic:

Dpo 11 ja tekis mieli tyyliin vartin välein pissiä tikkuun, et tuleeko viivoja. Voi hyvää päivää :banghead:

Kyllä plussan tunnistaa sit varmaan.. itse heti mietin et en usko ja niin se oli. Toki viel 4 päivää teroja ja yk2. Kävi aika pitkäksi jo ja nyt onkin touhua koiran kanssa! :)

Avena1234 kyl noihin aina saa sen viivan muokattua vaan silloin se on jo vähän sinällään huono kun negatiivinen on negatiivinen niin ikävä kuin se on sanoakin mutta tuo ei ole edes viivanpaikka. Puhun suoraan. Sulla oli kuukautiset jo, kyllä se puhuu puolestaan. Nyt uutta tuulta alle, hävitä nuo raskaustestit ja testaa ovulaation ja sitten petipuuhiin ja raskaustestin sitten kun ovulaatio ollut jos ei menkat tuu tai testaa miten haluat vaan kyllä mä silti väittäisin että et ole raskaana kuten en minäkään.

Onpas kyllä melko touhukas päivä ollut!

Nyt vetäydyn siivoilee ja lenkille ja annan lopun perheen viettää laatuaikaa <3

Mä soitan TK:see huomenna ja kerron tilanteen ja jos voi ni meen huomen käymää ja kattoo onhan kaikki ok, koska noh, parempi "turhaan" ku ei lainkaan. Mä ilmottelen sitten heti kuin käy. Ja jos jo huomenna heti pyytävät, se on ok, kunhan ehdin taas sit töihin 12.:angelic:

Väittäisin omasta kokemuksesta että nopeiten saa oikeaa hoitomuotoa varsinkin hedelmällisyysjutuissa kun menee kivuissa Naistentautien polille päivystykseen vs epäsäännöllinen kierto tk arkena:)

Onkohan mitään järkevää leffaa joka olis vähän trilleri mut kuitenki sillee ei liian fiktiivinen esim Netflixist? Kyselen foorumilla ku kaverit ehdotti jo katsottuja enkä osaa päättää.. oon jo peiton alla omalla iltavapaalla näin sanotusti (eli koska en ollut raskaana heti ja petyin suunnattomasti vaikka ei tosiaan oo niin vaan raskautua) niin mies lohdutti ja hoitaa kotityöt. Saa nähdä pitääkö ne tehdä uusiks aamulla...

Öitä tulevat mamat ja masunkasvattajat! Kyllä me piakkoin raskaudutaan ;) joukolla ens kuussa sitte

Dpo 11 ja tekis mieli tyyliin vartin välein pissiä tikkuun, et tuleeko viivoja. Voi hyvää päivää :banghead:
Mul oli just sama, nyt vaan säästän ja testaan sillee jos oikeasti tuntuu siltä. Nyt ens kiertoon keskityn oviksen löytämiseen! Toivottavasti sulla piirtyy parit viivat tikkuun ku päätät testaa

Takaisin