Nuorena äidiksi
Satasella mukana keskusteluissa
+ autokouluun ilmottaudun enskuus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toistuuko tuo joka kuu? Koska muutoin kysyisin että onko plussa...Perheen kannalta kai tosi kiva, ettei perinteistä PMS-kiukkua ole. En kyllä tiedä onko niin kivaa katsoa sitäkään, kun purskahdan itkuun sushin puuttumisen vuoksi. Ihan järkyttävä sushihimo siis päällä!
Eilisillasta asti menkkajomoja ja nyt vasta kp 26. On ikävä sitä nuorta kroppaa, joka toimi aina niin kellontarkasti ja selvästi. Ei päässyt sushihimot sun muut ihmeellisyydet yllättämään. Onneksi sentään kaupassa osasin eilen käyttäytyä enkä heittäytynyt lattialle itkupotkuraivareiden vallassa
Toistuuko tuo joka kuu? Koska muutoin kysyisin että onko plussa...
Toistuuko tuo joka kuu? Koska muutoin kysyisin että onko plussa...
Avena1234, en kyllä valitettavasti näe mitään tuossa sun testissä.
Itsellä alkoi eilen uusi kierto, eli kp2/26-28 on nyt menossa. 2 yk alkamassa. Joulukuun puolessa välissä tosiaan jätin e-pillerit pois.
In on jo tarpeeksi, niin saa nähdä kuinka käy tämän babyhaaveen kanssa. Mut positiivisin mielin eteenpäin mennään mieheni kanssa
Joo, pitäisi kattoa ja ihmetel. Ja iha varmaan kyl viimestää enskuus pyydän jotai aikaa koska mä huomaan kans et on oudot kierrot. Taidiis, nii epäsäännölliset. Tää taitaa olla nyt pisin kierto?
Mä en tietääkseni stressaa töitä vaikka niit wi oikeen ole. Ilmottauduin kyl just eilen uuteen koulutukseen joka alkaa toukokuus mut se ei auta ku nyt taas keikkas 6 kertas täs kuus.. sen jälkee ei mitää tietoa.
Mut kiva kuulla et menee se 6-12 kk .. miettiny kaua menee et toipuu.
Tätä kirjottaessa alavatsaa taas polttelee ilman et on olo et menkat alkais.
Mä en kyllä näe tässä mitään, edes viivanpaikkojaSain nyt tälläisen 4 h pidätyksellä,aikamoinen viivanpaikka (vai onko tuossa jo väriäkin?)
View attachment 99383
View attachment 99380
Testiajalla en saanut parempaa kuvaa taaskaan
View attachment 99381
Mä en kyllä näe tässä mitään, edes viivanpaikkoja
Tälleen muokattuna näen viivan, mutta en väriä siinä. Eli viivanpaikaksi sanoisin.Hieman tarkennettuna ja säädetty kirkkauksia,näkyyks mitään?View attachment 99384
Ok...Harmi. Eli se on mahollista saada viivanpaikkaa tuohonkin testiin. Kun moni on sitä kehunut täällä...ettei anna viivanpaikkoi.Tälleen muokattuna näen viivan, mutta en väriä siinä. Eli viivanpaikaksi sanoisin.
Ok...Harmi. Eli se on mahollista saada viivanpaikkaa tuohonkin testiin. Kun moni on sitä kehunut täällä...ettei anna viivanpaikkoi.
Mä soitan TK:see huomenna ja kerron tilanteen ja jos voi ni meen huomen käymää ja kattoo onhan kaikki ok, koska noh, parempi "turhaan" ku ei lainkaan. Mä ilmottelen sitten heti kuin käy. Ja jos jo huomenna heti pyytävät, se on ok, kunhan ehdin taas sit töihin 12.:angelic:Melko pitkiä ja suhteellisen epäsäännöllisiä ne on tainnu sulla ollakin. Se jo itessään tuo stressiä (toki siihen hyvin harvoin voi vaikuttaa itse millanen se kk-kierto tulee olemaan) kun hormonit hakee paikkaansa ja menkat tulee miten sattuu
Ja komppaan kanssa, että kovat kivut ei ole normaaleja, etenkään semmoset että ei pysty toimimaan tai olemaan mitenkään päin, missään vaiheessa kiertoa. Jos toi kipuilu ja polttelu ilman vuotoakin jatkuu/pahenee niin menisin sillä lääkäriin.
Se mitä ite oon kuullut ni yleensä ne ei vaikka terveysasemalla nuorena ku itse yritin alkuunsa 2010 hakee apuja, niin sano et vähintään 2 menkat pitää jäädä pois, että on syitä tutkia. Nykytilannetta en tiedä ja tää vaan Turussa julkisella.
Mä soitan TK:see huomenna ja kerron tilanteen ja jos voi ni meen huomen käymää ja kattoo onhan kaikki ok, koska noh, parempi "turhaan" ku ei lainkaan. Mä ilmottelen sitten heti kuin käy. Ja jos jo huomenna heti pyytävät, se on ok, kunhan ehdin taas sit töihin 12.:angelic:
Mul oli just sama, nyt vaan säästän ja testaan sillee jos oikeasti tuntuu siltä. Nyt ens kiertoon keskityn oviksen löytämiseen! Toivottavasti sulla piirtyy parit viivat tikkuun ku päätät testaaDpo 11 ja tekis mieli tyyliin vartin välein pissiä tikkuun, et tuleeko viivoja. Voi hyvää päivää :banghead: