Lisäksi kyllä mun mielestä se testi kuivuu aika pitkään ja sitten vasta lopullisesti näkee mikä tuomio. Sitten kun kaikki väri on siirtynyt oikeaan paikkaan (joko testiviivan tai kontrolliviivan kohdalle).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lisäksi kyllä mun mielestä se testi kuivuu aika pitkään ja sitten vasta lopullisesti näkee mikä tuomio. Sitten kun kaikki väri on siirtynyt oikeaan paikkaan (joko testiviivan tai kontrolliviivan kohdalle).
Näytön kirkkaus täysillä Avena jotain näen.
Huhuh voi ihminen olla tyhmä. Mä sit pillahdin itkuun kun tajusin että en oo raskaana vaikka tiesin jo. Kai mä ajattelin et heti yk1 muka osuis mukaan . Itku tuli ja lapsi lohdutti et mami me mennään kohta ulos niin älä itke kuitenkaan ja mä keksin jonkun höpsön syyn mutta tuo lapsi on niin fiksu et kaipa se aavistaa ku kerran kysyikin jo et tuleeko hänelle ehkä veli tai sisko kun olin jollain vauvasivuilla taas... vastasin että eipä sitä tiedä milloin haikara käy kylässä ja muuta liibadaabaa nii hän sano et no isin kanssa te teette et sehän pitää isin siemenet istuttaa mahaan ja postimies tuo sen eikä haikara
Kuinka moni saa kp 4 näin vahvan viivan(ovistestiin)
Mulla on ollut aina ovistestit täysin negoja muina kierronpv kuin keskikierrossa eli oviksen liki. Nyt sain tälläsen taas,samaa kun vuodon alkaessa kp 1.
View attachment 99333
Miten muuten te muut vauvan yrittäjät, vältättekö jo yritysaikana kiellettyjä ruoka-aineita ja lääkkeitä, esim buranaa ja alkoholia. Vai alatteko noudattamaan ruokavaliosuosituksia vasta plussan jälkeen?
Tuli mieleen kun tässä pissatulehdus tuskissani napsin 800mg buranaa:angelic:
Miten muuten te muut vauvan yrittäjät, vältättekö jo yritysaikana kiellettyjä ruoka-aineita ja lääkkeitä, esim buranaa ja alkoholia. Vai alatteko noudattamaan ruokavaliosuosituksia vasta plussan jälkeen?
Tuli mieleen kun tässä pissatulehdus tuskissani napsin 800mg buranaa:angelic:
Ovistesti lähti taas tänään tummenee eli nyt kp9...josko pian tulisi o+
Tämä ei vielä ole, eihän? Testiviiva on vähän haaleempi et ei tasavahvaa vielä, ootan et saan sen missä testiviiva vahvempi
Sama meillä. I feel you! Kyllä se kuitenkin sydäntä raastaaMeillä varmaan tämä sama tilanne edessä. Jotenkin olen niin paljon ladannut tunnetta tähän lapsen yrittämiseen ja tähän ensimmäiseen kiertoon.
Meillä lapsi myös selittää ja kyselee joka päivä miksi pikkuveljeä ei tule. Ei siis olla puhuttu hänelle muuta asiasta kuin että hänelle saattaa joskus tulla pikkuveli tai sisko mutta pieni lapsihan kääntää sen heti mielessään että kaikkihetimullenyt. Lisäksi mieleen hiipinyt kaikkia pelkoja että jos ensimmäinen lapsi olikin pelkkää tuuria ja seuraavaa ei meille annetakaan. Toki onnen kauppaahan tämä elämä on ja ikinä ei tiedä saako jotain ja jos saa niin mitä sen jälkeen tapahtuu, onko lapsi terve jne.. Noh onneksi täällä saa purkaa ajatuksia, mies kun tuntuu suhtautuvan tähän hyvinkin rauhallisesti
Mä oon alkanut välttää raskausaikana kiellettyjä juttuja aina oviksesta kierron alkuun. Sit jos lähtee uudelle kierrolle niin ovikseen asti syön ja juon mitä haluun. Tänään esim syötiin pitkästä aikaa sushia ja juotiin sen kanssa valkkaria, oviksen jälkeen nää on ehdottoman kiellettyjä multa vaikka sillä ei aivan alkuraskaudessa ennen napanuoran muodostumista olisikaan merkitystä mitä syö tai juo.