Raskaaksi 2021

Mä tein tänään ovistestejä kaksin kappalein. Rfsu ihan todella selkeä nega eikä toista viivaa meinannut edes nähdä. Pc testissä lähes yhtä vahvat viivat.

Okei eli kokeilen eka digin normihymiöö ja sit sen Dualin mikäli into riittää!

Vispipuuro ihana nähdä kuvia onpa hieno värisuora <3

ON: kp35 ja lämmöt vaan nousee. Nyt olleet joka aamu 36,3 ja nyt 36,4. Eihän se iso nousu ole ja varmaan johtuu terolutista. Eli ei varmaan nyt raskaudesta oo kyse. Pieni toivonkipinä eli mut ei enää koska se viiva olisi vahvistunut kyllä!

Huomenta! ”Kuukautiset” loppui,tuli siis outoa välillä kirkasta,siteeseen rusehtavaa,ja sitä kesti siis 3pv.
Tein testin nyt. Erittäiin haalea pinkki viiva siihen tuli,mutta tosi haalea. Eli olisko ollut kemiallinen raskaus taas,tai sitten mulla on vaihdevuodet alkamassa?:wtf: Ei kai,täytän 38v.
Luulisi,että kemiallinen vuotaa enemmän,ei vähemmän kun kuukautiset. Mulla ainakin viime raskaus joka päättyi kemialliseen n.5 viikolla vuotoa tuli kun härän kurkusta ja kovat alavatsapoltot. :shifty:
Tässä siis Ultra.
Tarvisi odottaa taas pari pv ja tehdä uusi testi, jotta näen onko se viiva katoamassa vai vahvistumassa.
View attachment 99305

Testiajalla(~10min) otettu kuva,ja tässä toisella puhelimen kameralla otettu (testiajan jälkeen)ei salamaa siis ja kamera tarkentaa paremmin:
View attachment 99314

Tuo testi käyttäytyy oudosti mulla,tossa selvä plussa(?) Sitten se haalistui kun otin pissatikun pois kokonaan testistä,ja aikaa kului. Tuossa alemmassa kuvassa olin jo napannut sen pissatikun pois siitä ja sulkenut uudelleen testin siksi viiva/voivat on eri kohdissa kun Ekassa kuvassa....
Onko tuo plussa teidän mielestänne? Siis jos joku osaa tosta Utrasta enemmän sanoa...

Apteekin ultrassa plussa on vähän eri näköinen. Laitan kuvat alle. Tuo on se viivanpaikka, joka näkyy näissä todella herkästi ja sen saanut itsekin joka kierrossa näkyviin.

Eli tämä ensimmäinen kuva on viivanpaikka, viiva ei vahvistu vaan tollasena on ja pysyy.

Sit seuraavissa kuvissa oikeat plussat.

Liitteet

• IMG_20210206_120101.jpg
    IMG_20210206_120101.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 180
  • IMG_20210206_120155.jpg
    IMG_20210206_120155.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 179
  • IMG_20210206_120347.jpg
    IMG_20210206_120347.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 184
  • IMG_20210206_115435.jpg
    IMG_20210206_115435.jpg
    8.1 KB · Katsottu: 189
Apteekin ultrassa plussa on vähän eri näköinen. Laitan kuvat alle. Tuo on se viivanpaikka, joka näkyy näissä todella herkästi ja sen saanut itsekin joka kierrossa näkyviin.

Eli tämä ensimmäinen kuva on viivanpaikka, viiva ei vahvistu vaan tollasena on ja pysyy.

Sit seuraavissa kuvissa oikeat plussat.
Kiitos taas Ihmemaanlapsi valaisemisesta...:facepalm::p
Mieteinkin tuleeko tuohon viivanpaikkaa mutta luin että ei tule mitään viivaa,sanottiin että joku kysyi valmistajalta oikein ja oli vastattu että ainoastaan jos toista viivaa näkyy se on aina plussa... Hmmm. :pompus:
Onko tuo plussa otettu koska(dpo?)

Se on sitten ihan sama koska teen tuon toisen jos kerran tuo ei olekaan plussa. Plääääh. Meinasin odottaa pari päivää.
En ole tiennyt että viivanpaikassakin voisi olla punervaa sävyä. Olen käsittänyt sen olevan valkoinen/harmaa.
Tässä siis tuo aamuinen.
5A3315CB-F1D4-475E-B691-4BCC71F5F403.jpeg

Otin vielä äsken kuvan siitä testistä nyt kun on luonnonvaloa. Paras valo kuvata olisi nyt...mutta aamulla oli niin hirveä pissahätä jo 7ltä ettei voinut odotella.
9A1CB557-3628-4DEC-9E29-198486ABA240.jpeg

kuivana

Muokattu viimeksi:
Kiitos taas Ihmemaanlapsi valaisemisesta...:facepalm::p
Mieteinkin tuleeko tuohon viivanpaikkaa mutta luin että ei tule mitään viivaa,sanottiin että joku kysyi valmistajalta oikein ja oli vastattu että ainoastaan jos toista viivaa näkyy se on aina plussa... Hmmm. :pompus:
Onko tuo plussa otettu koska(dpo?)

Se on sitten ihan sama koska teen tuon toisen jos kerran tuo ei olekaan plussa. Plääääh. Meinasin odottaa pari päivää.

No kyllä mä vielä sinuna tekisin vaikka maanantai-aamuna sen vikan ultran pois! Ultra on hyvä testi, mut ei saa tosiaan sekoittaa sitä herkästi näkyvää viivanpaikkaa oikeaan plussaan. Mä sain tuolla plussan dpo 8, dpo 7 tuli myös hyvin haalea mutta sitä en uskaltanut uskoa enkä laskea plussaksi... kp sitten dpo 8 aikaan oli 22/28. Mutta mullahan tää raskaus olikin sitten kaksosraskautena alkanut jonka vuoksi hcg nousi nopeasti korkealle. Valitettavasti toinen meni kesken, tämä ultrassa todettu.

Tässä vielä dpo 7 haamulainen, seuraavan päivänä oli jo selkeämpi. :)

Liitteet

• IMG_20210206_122019.jpg
    IMG_20210206_122019.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 170
Joo! Tiesin oikeaksi plussaksi sitten seuraavana päivänä kun oli vahvistunut :)

Aivan...Malttamattomuus iskee tässä vaan. Ei jaksa odotella. Nyt iski tämä poskiontelotulehdus ja antibiootit siihen,ja muutenkin kipeä olo. Ei jaksa kauppaan hakemaan RFSU herkkiä. Heh...Nyt olisi paras aika testata kun valoisaa. Aamulla oli säkkipimeää ja joutui tihrustamaan kokoajan eri valoissa ja nekin huonoja.

Mulla into testata loppui mut mies halusi et teen yhden ja tein. Eipä ollu plussa ei. Sanoin että uskon olleen jämiä et jos hipaisi ja hcg kävi koholla kun en usko et muuten vaan muutama ihan selvii haamua ja loput negaa.

Kp35 ja vielä pari päivää terolutin syöntiä ja yk2 alkakoon

No testasin nyt että näen onko se harmaa vai pinkki. Pinkki siihen tuli,mutta en usko silmiäni.
Ihmemaanlapsi näetkö kuvassa vaaleanpunaisen haamuviivan?
F78777C0-E896-4DA9-9129-B81C37459B8C.jpeg

Lisään vielä selvemmässä valaistuksessa otettu kuva.
9A02C979-9BE2-4799-9ED8-C2448BE258FD.jpeg

Liitteet

• 02965166-DEC8-407D-8DD5-28C9549855B1.jpeg
    02965166-DEC8-407D-8DD5-28C9549855B1.jpeg
    14.6 KB · Katsottu: 117
Muokattu viimeksi:
Joo! Tiesin oikeaksi plussaksi sitten seuraavana päivänä kun oli vahvistunut :)

En jaksanut odotella koska plussa jos plussa ja nyt on valoisaa niin päätin sen jo käyttää... kuva ylempänä.
Kaikki tulee näköjään sinisempänä ulos tällä I phone 12 pro maxilla...höh.

Näytön kirkkaus täysillä Avena jotain näen.

Huhuh voi ihminen olla tyhmä. Mä sit pillahdin itkuun kun tajusin että en oo raskaana vaikka tiesin jo. Kai mä ajattelin et heti yk1 muka osuis mukaan . Itku tuli ja lapsi lohdutti et mami me mennään kohta ulos niin älä itke kuitenkaan ja mä keksin jonkun höpsön syyn mutta tuo lapsi on niin fiksu et kaipa se aavistaa ku kerran kysyikin jo et tuleeko hänelle ehkä veli tai sisko kun olin jollain vauvasivuilla taas... vastasin että eipä sitä tiedä milloin haikara käy kylässä ja muuta liibadaabaa nii hän sano et no isin kanssa te teette et sehän pitää isin siemenet istuttaa mahaan ja postimies tuo sen eikä haikara :wideyed::laughing001

Jotain näen mut onko avattuna ja kuivana kuvaa?

Ei sen 10 minuutin jälkeen enää testiä kuuluisi tiirailla,jos se viiva tulee 4-5 minuutin kohdalla on se positiivinen. Ja se voi kuivuessa haaleta kuten mulle kävi. No nappasin yhden kuvan sen jälkeen laitan sen tähän.
4F48C6DF-73BE-423B-8710-133490A9FA99.jpeg

Tässä parempi kuivuneena. Otettu sivusta kylläkin.
6F6146F5-152C-4EF2-B46B-E47BDF3B77DF.jpeg

Muokattu viimeksi:
Yk6 meneillään, Kp11/27 ja vilkkuvaa hymynaamaa cb dual digi näyttää neljättä päivää :grin vähän pohdin, että pitääkö sitä testata nyt sit useemmin kuin aamuisin, vai jatkaako vaan aamuisella tikuttelua :p vaikee jotenkin uskoo et taas ollaan siinä vaiheessa et ens viikolla terojen popsinta alkaa :hilarious: tuntuu et aika menee niin nopsaan... :wideyed:

Mulla on Apteekin ultrassa säilynyt dpo9 saatu haalea plussa kaksi vuotta.. (jep säilytin esikoisen tikun ja just katselin sitä tässä yks päivä) :)
Samoin tästä se dpo11 josta kuvankin tänne laitoin on vielä ihan saman näköinen kuin testatessa.

Takaisin