Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenta! ”Kuukautiset” loppui,tuli siis outoa välillä kirkasta,siteeseen rusehtavaa,ja sitä kesti siis 3pv.
Tein testin nyt. Erittäiin haalea pinkki viiva siihen tuli,mutta tosi haalea. Eli olisko ollut kemiallinen raskaus taas,tai sitten mulla on vaihdevuodet alkamassa? Ei kai,täytän 38v.
Luulisi,että kemiallinen vuotaa enemmän,ei vähemmän kun kuukautiset. Mulla ainakin viime raskaus joka päättyi kemialliseen n.5 viikolla vuotoa tuli kun härän kurkusta ja kovat alavatsapoltot.
Tässä siis Ultra.
Tarvisi odottaa taas pari pv ja tehdä uusi testi, jotta näen onko se viiva katoamassa vai vahvistumassa.
View attachment 99305
Testiajalla(~10min) otettu kuva,ja tässä toisella puhelimen kameralla otettu (testiajan jälkeen)ei salamaa siis ja kamera tarkentaa paremmin:
View attachment 99314
Tuo testi käyttäytyy oudosti mulla,tossa selvä plussa(?) Sitten se haalistui kun otin pissatikun pois kokonaan testistä,ja aikaa kului. Tuossa alemmassa kuvassa olin jo napannut sen pissatikun pois siitä ja sulkenut uudelleen testin siksi viiva/voivat on eri kohdissa kun Ekassa kuvassa....
Onko tuo plussa teidän mielestänne? Siis jos joku osaa tosta Utrasta enemmän sanoa...
Kiitos taas Ihmemaanlapsi valaisemisesta...Apteekin ultrassa plussa on vähän eri näköinen. Laitan kuvat alle. Tuo on se viivanpaikka, joka näkyy näissä todella herkästi ja sen saanut itsekin joka kierrossa näkyviin.
Eli tämä ensimmäinen kuva on viivanpaikka, viiva ei vahvistu vaan tollasena on ja pysyy.
Sit seuraavissa kuvissa oikeat plussat.
Kiitos taas Ihmemaanlapsi valaisemisesta...
Mieteinkin tuleeko tuohon viivanpaikkaa mutta luin että ei tule mitään viivaa,sanottiin että joku kysyi valmistajalta oikein ja oli vastattu että ainoastaan jos toista viivaa näkyy se on aina plussa... Hmmm.
Onko tuo plussa otettu koska(dpo?)
Se on sitten ihan sama koska teen tuon toisen jos kerran tuo ei olekaan plussa. Plääääh. Meinasin odottaa pari päivää.
Tuohan näyttää ihan samalle kun tämä mun tämän aamuinen...:)Tässä vielä dpo 7 haamulainen, seuraavan päivänä oli jo selkeämpi. :)
Tuohan näyttää ihan samalle kun tämä mun tämän aamuinen...:)
Joo! Tiesin oikeaksi plussaksi sitten seuraavana päivänä kun oli vahvistunut :)
Joo! Tiesin oikeaksi plussaksi sitten seuraavana päivänä kun oli vahvistunut :)
Jotain näen mut onko avattuna ja kuivana kuvaa?No testasin nyt että näen onko se harmaa vai pinkki. Pinkki siihen tuli,mutta en usko silmiäni.
Ihmemaanlapsi näetkö kuvassa vaaleanpunaisen haamuviivan?
View attachment 99324
Lisään vielä selvemmässä valaistuksessa otettu kuva.
View attachment 99327
Jotain näen mut onko avattuna ja kuivana kuvaa?
No testasin nyt että näen onko se harmaa vai pinkki. Pinkki siihen tuli,mutta en usko silmiäni.
Ihmemaanlapsi näetkö kuvassa vaaleanpunaisen haamuviivan?
View attachment 99324
Lisään vielä selvemmässä valaistuksessa otettu kuva.
View attachment 99327
Voivoi... Harmi. Mä kun olin näkevinäni siinä selvästi toisenkin viivan...Koitan näyttää muokkaamalla mikä kohta.Mun mielestä tää on kyllä negatiivinen
Mun mielestä tää on kyllä negatiivinen