Raskaaksi 2021

Mä luin jostain että testitikut voi haamua näyttää tai haaleaa haamua jos kysta... voisikohan mul olla toi?

Mä uskon kun oireet kyllä ja kipu on kyl erilainen mut säteilee keskeltä muniksiin ajoittain varsinkin seksin jälkeen oli tosi outoja nivusiin ulottuvia pistoi ja hentoa poltetta niin et housut tuntuu kiristävän hassusti :bored:

Tommonen ei oo tuttua ku toi ei oo se perus on liian pienet housut vaan kunnon outo tunne kaikenkaikkiaan :woot::wacky:

Jee koiravauvoja joka paikassa! Toivottavasti saadaan pennut me kaikki! Tämä oli hylätty ja etsii uutta kotia, oli siis jo toiseen perheeseen annettu mutta ei sopinut ja nyt kasvattaja etsii uutta kotia. Me sitten ihastuttiin ja huomenna mennään pentuu tervehtii ja toivosti kaikki menee hyvin. Vasta kuitenkin 13 viikkoinen niin hyvä ikä

Jee koiravauvoja joka paikassa! Toivottavasti saadaan pennut me kaikki! Tämä oli hylätty ja etsii uutta kotia, oli siis jo toiseen perheeseen annettu mutta ei sopinut ja nyt kasvattaja etsii uutta kotia. Me sitten ihastuttiin ja huomenna mennään pentuu tervehtii ja toivosti kaikki menee hyvin. Vasta kuitenkin 13 viikkoinen niin hyvä ikä
Minkä rotuista pentua menette hakemaan? Liitä vauvelista tänne sit kuva :Heartred

Ehdottomasti laitan! Tää on seropi mutta keskikokoinen kuin meidän toinenkin :)

Raajat ristiin et olisi hyvä match.

Vähän jännittää et onko tää liian malttamatonta ottaa pentu ja yrittää vauvaa yhtäaikaa, toisaalta kuka sen tietää millon tärppää

Joo, ei sitä kannata viivytellä yrityksen vuoksi. Kyllä vauvan ja koiran kanssa pärjää. Me ollaan viivytelty koiran hankintaa vauvan vuoksi ja jos ei oltais jääty odottamaan vauvaa ensin niin meillä ois nyt about 2v koira.... :hilarious: noh, ehkä joskus sitten

Edit. Niin ollaan hankkimassa dobermann, kiinanharjakoira & tanskandoggi. Ei tietenkään samaan aikaan mutta nämä kolme rotua haaveissa :rolleyes::Heartred

Muokattu viimeksi:
Noniin, tässä olisi progressiokuvaa pc liuskoilla, jos täällä on muitakin jotka tälläsistä innnostuu :grin Dpo9 testasin negaa mutta kuvan eka tikku dpo10 ja viimeinen dpo16. Kuvasta tuskin edes erottaa noita alkupäivien haamulaisia, mutta kuivuneissa tikuissa ne edelleen näkyy punertavina. :happy:

20210206_075327.jpg

Haha lol. Näin unta et menkat alko - sit ku menin vessaa ni ei mitään. :banghead:

Mielenkiinnolla odotan. Vatsa ollu sekasi ja kipee, ihan ku rovio tai ku olisin syöny jotai sopimatonta, vaikka näin ei oo. Kaks päivää putkee ollu tota polttavaa oloa. Hmm. Ehkä mä vaa odottelen TAI vittuillakseni testaan testin vaikka tiedän jo vastaukse. :arghh:

Dpo11 viimeinen nega tehty ja enempää en testaa. Ei se täysi nega siitä enää plussaksi muutu. Täti saapunee parissa päivässä. Harmittaa kuten aina ennenkin. Vauvan saaminen tänä vuonna alkaa käydä melkein mahdottomaksi.

Huomenta! ”Kuukautiset” loppui,tuli siis outoa välillä kirkasta,siteeseen rusehtavaa,ja sitä kesti siis 3pv.
Tein testin nyt. Erittäiin haalea pinkki viiva siihen tuli,mutta tosi haalea. Eli olisko ollut kemiallinen raskaus taas,tai sitten mulla on vaihdevuodet alkamassa?:wtf: Ei kai,täytän 38v.
Luulisi,että kemiallinen vuotaa enemmän,ei vähemmän kun kuukautiset. Mulla ainakin viime raskaus joka päättyi kemialliseen n.5 viikolla vuotoa tuli kun härän kurkusta ja kovat alavatsapoltot. :shifty:
Tässä siis Ultra.
Tarvisi odottaa taas pari pv ja tehdä uusi testi, jotta näen onko se viiva katoamassa vai vahvistumassa.
05539DE2-2AE1-49E6-BE1A-B5786A7FE762.jpeg

Testiajalla(~10min) otettu kuva,ja tässä toisella puhelimen kameralla otettu (testiajan jälkeen)ei salamaa siis ja kamera tarkentaa paremmin:
F2794EF0-5E73-4517-86CD-92C03751873A.jpeg

Tuo testi käyttäytyy oudosti mulla,tossa selvä plussa(?) Sitten se haalistui kun otin pissatikun pois kokonaan testistä,ja aikaa kului. Tuossa alemmassa kuvassa olin jo napannut sen pissatikun pois siitä ja sulkenut uudelleen testin siksi viiva/voivat on eri kohdissa kun Ekassa kuvassa....
Onko tuo plussa teidän mielestänne? Siis jos joku osaa tosta Utrasta enemmän sanoa...

Muokattu viimeksi:
Haha lol. Näin unta et menkat alko - sit ku menin vessaa ni ei mitään. :banghead:

Mielenkiinnolla odotan. Vatsa ollu sekasi ja kipee, ihan ku rovio tai ku olisin syöny jotai sopimatonta, vaikka näin ei oo. Kaks päivää putkee ollu tota polttavaa oloa. Hmm. Ehkä mä vaa odottelen TAI vittuillakseni testaan testin vaikka tiedän jo vastaukse. :arghh:
Sulla oli sama uni kun mulla,mulle se oli enneuni ja toteutui kun menin vessaan(mut kesti nyt vaan 3 pv)... :jimlad:
Testaa,mäkin törsäsin kuule eilen kaksi testiä,aamulla yhden. :cat:

Noniin, tässä olisi progressiokuvaa pc liuskoilla, jos täällä on muitakin jotka tälläsistä innnostuu :grin Dpo9 testasin negaa mutta kuvan eka tikku dpo10 ja viimeinen dpo16. Kuvasta tuskin edes erottaa noita alkupäivien haamulaisia, mutta kuivuneissa tikuissa ne edelleen näkyy punertavina. :happy:

View attachment 99297
Kiitos kuvasta. Minusta on mukavaa katsella näitä ja elää mukana plussauksissa(sekä negoissakin vaikkei mukavaa olekaan).
:bag:
Sinulla on jo pian alkuraskausultra(?). :dummy: hyvää odotuksen alkua sinulle.

Hellurei, ommaanappaa: täällä tää kierto menty aika rennon rantein. Yk 6 siis käynnissä ja viime kierron jälkeen lopetin testaamisen, koska meinas mennä mielenterveys. Nyt ollaan oltu miehen kanssa viikko kaksin lomalla ja tallettelut joka toinen pv. Kp 13 vasta et, jos miehen peli kunto riittäis vielä ensi viikon painaa menemään :laughing002 kierrot on ollut nyt sellaista 28-31 pvä, ettei todellakaan o+ tietoakaan.. Tässä on kyllä hirveästi ollut kaikkea, ostettiin uusi asunto ja edellinen myytiin vauhdilla, ihania juttuja mutta hieman stressaavia. Mies vielä käy koulua ja töitä päällekkäin niin peti puuhaat sieltä puolelta ei aina ensimmäisenä mielessä, joutuu ihan töitä tekemään pitkin päivän et saa kellistettyä :laughing002

Kierto oli 36pv ja tänään alkoi menkat. Aamulla näin unta et koski mahaan ja sit heräsin et se ei ollutkaan unta vaan kipu oli totta. Vuoto alkoi vähän sen jälkeen. Tänä aamuna on itketty. Toivoi niin et ois keskeytetty sä huolimatta tullut raskaaksi. Mut nyt sit tulee rengas ja katsotaan syksyllä sit uudestaan. Toivottavasti täällä on porukka vaihtunut ennen kun miun yritys alkaa uudestaan plussa tuulia!
Jään kuitenkin seurailemaan ja kommentoimaan. :Heartred

View attachment 99297

Tämä valaa uskoa muhun, koska tänään mahdollisesti dpo 5 tai 6 ja olen jo kaikki testit käyttänyt ja tietenkin ne näyttää negaa. Jospa jaksaisin nyt viikon odottaa ja sitten testata taas jos menkat ei ala ennen sitä :)

Toi on mulla haastava aloittaa just 4 pv ovisplussasta seuraavasta siis ohjeisti lääkäri mut mistä mä sen ovishuipun bongaan ku oon surkee tikkujen kanssa. Tilaan sen digin. Sit mä spämmin liuskoi ja ku on tasavahva ni digi vai miten ootte tehny?

Jos hommaat sen ”tavallisen” digin eli vaaleanpunaisilla tikuilla ja korkilla olevan cb:n niin sillon voi tehä vaikka just noin että ensin liuskoilla ja kun alkaa näyttää plussalta niin vahvistaa digillä, niin on tainnu moni tehdä. Jos ostaa sen kaksoishormonitestin (violetti korkki ja tikut) niin sitä pitää tehdä useamman päivän ajan, kun se mittaa kahta hormonia ja näyttää niiden nousun mukaan ensin kohonnutta hedelmällisyyttä (vilkkuva hymynaama, estrogeenin nousu) ja sitten huippua (pysyvä hymy, lh piikki). Sitä pitäs tehdä sen takia useampana päivänä että havaitsee noi nousut oikein. Jos tekee sillä vaan varmistusta niin ei välttämättä näytä oikein, koska se minusta näyttää aina ensin tyhjän ympyrän ekalla kerralla, kun määrittää ”perustasoja” niin jos sillä testaa vasta kun liuskat plussaa lähellä niin ei osaa näyttää oikein välttämättä. Voi olla ettei tunnista sitten huippua ollenkaan. Näin siis olen itse ohjeista + cb:n sivuilta tulkinnut.

Tämä valaa uskoa muhun, koska tänään mahdollisesti dpo 5 tai 6 ja olen jo kaikki testit käyttänyt ja tietenkin ne näyttää negaa. Jospa jaksaisin nyt viikon odottaa ja sitten testata taas jos menkat ei ala ennen sitä :)
Hyvä jos oli apua :) Vielä dpo10 on noin 50% tsäänssi saada väärä nega (eli vaikka olisitkin raskaana niin testi ei vielä tunnista). Minäkin sain sillon väärän negan RFSU herkällä 10mIU puikolla, vaikka samasta pissasta tuo PC haamuili.

Hyvä jos oli apua :) Vielä dpo10 on noin 50% tsäänssi saada väärä nega (eli vaikka olisitkin raskaana niin testi ei vielä tunnista). Minäkin sain sillon väärän negan RFSU herkällä 10mIU puikolla, vaikka samasta pissasta tuo PC haamuili.

Mulla sama dpo 10 pregcheck haamu ja RFSU täysin nega, samoin digi nega. Dpo 12 sitten pregcheck selkeämpi punertava viiva ja digi 1-2.

Joo, ei sitä kannata viivytellä yrityksen vuoksi. Kyllä vauvan ja koiran kanssa pärjää. Me ollaan viivytelty koiran hankintaa vauvan vuoksi ja jos ei oltais jääty odottamaan vauvaa ensin niin meillä ois nyt about 2v koira.... :hilarious: noh, ehkä joskus sitten

Edit. Niin ollaan hankkimassa dobermann, kiinanharjakoira & tanskandoggi. Ei tietenkään samaan aikaan mutta nämä kolme rotua haaveissa :rolleyes::Heartred
Meillä on tollanen pieni otus ei tiedetä mitä rotuja sisältää mut koko about kuin terrierit nää isommat esim amerikanterrieri on samaa kokoa ja luontoinenkin.

Hän on hyvin iloinen kaveri ja joo mä en halua jossitella koska kyllä mä vauvan ja koiran kanssa pärjään ja onhan täällä kohta 9 vuotias lapsikin kokoaikaisen apuna ja mies kunhan on kotona tietty!

Itel oli tanskandoggi 11 vuotta sitten 6kk hoidossa ja oi että mikä ihanuus! Myös on amstaffi ollut ja pitbull. Rottweiler ja sakemanni. Itäsiperianlaika mitä näitä ollut. Nyt viimeiset 5 vuotta ollut tämä nykyinen ja vanhin nukkui pois viime syksynä päivää ennen kuin olisi täyttänyt 12 :(

Mutta toivottavasti tämä pentu meille sopii. Halutaan vähä miettiä kuitenkin kokoa ja tilavuutta kodissa näin päin pois eli en nyt vauvakuumeissani halua liikaa höyrytä miettimättä koko asiaa sen tarkemmin eli pitkään puhuttu ja tilaisuus iski eteen ni why not mutta suurin vastuu jää minulle

Takaisin