Raskaaksi 2021

yk12 on THE kierto. meille molemmille, sovitaan niin :smiley-bounce013

mua vähän kyllä jännittää ne ens viikon siemennesteanalyysi ja ensikäynti. toisaalta oon tosi toiveikas, että käynnillä saadaan asioita eteenpäin. :smiley-angelic001

on muuten ollu helpot menkat! ei oo ollu superrunsaat, ja kivutkin oli tosi lyhytaikaiset eikä yhtään buranaakaan tarvinnu. varmaan vielä huominen vuotelee ja sit toivottavasti loppuu. :)
Yritetään ainakin parhaamme (niinku ei olis tähän astikin tehty, heh :grin:p).
Mulla on tosiaan vielä muutama päivä menkkoihin ja sit pääsen starttaamaan tämän erittäin maaaaagisen 12. yrityskierron :bag::angelic: :grin
Tsemppiä ensikäynnille :smiley-angelic001:Heartpink

Meinasin revetä mun " vauvan teko ensiapupakettiin" tänä aamuna, siis tarviiko päivän aikana syödä enää muuta kun vetäsee nämä: gelee royale, vehnänalkioöljy, omenaviinietikka, vahva b-vitamiinivalmiste, foolihappo, omega-3, d-vitamiini, maca valmiste, vadelmanlehtitee ja luteaalii vaiheeseen ananas sekä poimunlehtitee?? :laughing014.... hiki tulee jo kun nää aamulla näkee:wtf:

Terkuin umpihullu :laughing021
Mä oon niin helv.. kyllästynyt vippaskonsteihin. Geleetä söin monta kiertoa, tulos oli se et mun 27 päiväset kierrot lyheni noin 25 päivään ja ovis aikaistui. Nyt pari kiertoa ilman ja ovis normisti kp 13/14 ja kierto n. 27/28 päivää.
Tällä hetkellä käytössä rautalisä matalien ferrien takia, d-vit, foolihappo ja joskus e-vit/helokkiöljykapselit.

Mulla rautakuuri, D³, B¹², foolihappo ja sit ihan vaan magnesium iltaisin.

Miehel joku maca juttu.

Greippimehu ja sit aattelin kokeilla myoinositolia

Ekan kerran tikutan ovista nii onks näö nyt tasavahvat:facepalm:

Edit. Tottakai laatu menee iha mössöksi:singing: laitoin aijaahan paremman kuvan

https://aijaa.com/Wyy1W1

Liitteet

• IMG_20210205_140104.jpg
    IMG_20210205_140104.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 147
Muokattu viimeksi:
Ovisplussa on tuo! Testiviiva on vahvempi.

Juu tais mullakin ovis aikastuu liikaa ja kierto lyhentyy...viime kierto lyheni päivällä ja nyt taitaa olla mega lyhyt...toivottavasti limis olis tarpeeksi paksu et vois kiinnittyy, mikäli näin on.

Minä söin monta kuukautta geleä ja macaa sekä innositolia,en huomannut muuta kuin että ovikset aikaistui monella päivällä, nyt syön vain foolihappo, d, e, rauta ja omega 3

Help!!:arghh:

Arvon vertaistoverit. Onko kokemusta repäisykivuista alkuraskaudessa?

Mietin kun mulla eilen (nyt dpo 11 tai 12)näytti negaa... no siis luultavastihan en ole raskaana, mutta nuo repäisykivut ihmetyttää ( ollut n.5-6pv). Ei ole kyllä ennen ollut.

Muuten suht oireeton olo, mutta nuo kivut vaivaa usean kerran päivän aikana. Voiko ne merkata vaikka kuukautisten alkamista?

Onko kellään kokemusta?:wideyed::wideyed::wideyed:

Menkkojen pitäis alkaa maanantaina. Kierto 28pv. Ovis 14/28.

mäkin koitin geleitä muutaman kierron, mutten huomannu merkittävää eroa. nyt on vaan raskaus multivita ja rautalisä käytössä. ja greipit ennen ovista sillon kun muistaa ja jaksaa.

Hei.
Ajattelin kuulumisia laitella. Vuoto on erikoisen vähäistä,ja siksipä kun poskiontelotulehdus pukkasi päälle ja soitolla sain siihen nyt antibiooottikuuri (Doximycin)lääkäriltä. Kävin apteeksita sen noutamassa ja siispä ostin Apteekki Ultrat vielä varmistukseksi,jotta saa testata pari kertaa ennenkun tuota myrkkyä alan syödä;8pv kuuri. Olen ehtinyt tietysti jo aamulla käymään kokoajan pissalla ja apteekkia ennen join jo 3 isoa kahvikupillista,sekä puolenlitran limun. Joo joo, ja kävin tuntia aiemmin pissalla joten ei tää testitulos pädekään. :sour::stop:Nyt on DPO 11/12. Odottelen siis kaippa huomisaamulle vielä ja teen Ultran aamupissasta. Ostin 2 pkt(innostuin taas,heh)
1 h pidätyksellä eli tosi laimea näyte.
View attachment 99281 View attachment 99282

Mielestäni olisit voinut pyytää samalla soitolla lähetteen sinne labraan, jotta olisi mitattu se HCG. Ei tarvitsisi arpoa montaa päivää noiden viivanpaikkojen tai haamujen kanssa.

Mietin kun mulla eilen (nyt dpo 11 tai 12)näytti negaa... no siis luultavastihan en ole raskaana, mutta nuo repäisykivut ihmetyttää ( ollut n.5-6pv). Ei ole kyllä ennen ollut.

Muuten suht oireeton olo, mutta nuo kivut vaivaa usean kerran päivän aikana. Voiko ne merkata vaikka kuukautisten alkamista?

Minusta tuntuu, että vastaan aina sanalla kysta, mutta siis kystat voivat aiheuttaa repäisykipua munasarjojen alueella. Itse kun kuulostelin omaa kiertoa, niin luulin repäisyjä milloin oviskivuiksi ja milloin munasarjojen heräämiseksi imetyksen jälkeen. Gynekäynnillä omat repäisyt paljastui kuitenkin kystiksi. Jos ei repäisykivut helpota, niin kannattaa poiketa gynellä, jos huolettaa. Saattaa olla ihan jotain harmitontakin! :)

Mulla ollut tässä kierrossa, repivää kipuu keskellä ja vähän enemmän oikealla puolella. Itse mietin et jos ollut kemiallinen tms niin ehkä se. Polte puuttuu eli nyt syön noi terot ja sen jälkeen menkut

Mammutilla selvä o-plussa! Talletusonnea!

Mä söin pari kiertoa geleetä, en huomannut mitään vaikutusta. Ny on käytössä maca, mamavitskut, d-vitskut, greippimehut ja donaferty, nuo kun iskee dosenttiin niin siinäpä aamupalaa on kerrakseen!

Voihan haikeus. Kaks päivää sitten lopetin aamuimetyksen, nyt on enää iltaimut jäljellä. Tuntuu tosi tyhmältä vähentää imetystä et pääsis pian imettää taas täyspäiväisesti. Luteaalivaihe on ollut tosi lyhyt ja imetyksen vähentämisellä on ollut siihen positiivinen vaikutus. Onneksi pikku-ukkoa ei ole haitannut imujen väheneminen! "Vauva" nyt 1v 1 kk.

Mulla ollut kystia mut pieniä ja vuodon mukaan tulleet ulos. Ei isompia ja näissä kierroissa on just repinyt kovin. Toki nyt ei oo kipuu niinku sillon ku ollut se on niin kipee vaan lähinnä tylppä tuikkaus

Mä en usko kyllä millään et mulla olis ollut ovis plus tuo keskiviikkoinen kp6. Mä veikkaan et nyt hormoonit jyllää ja kun on nuo kaikenmaailman vippaskonstit mukana niin tuo oli vaan joku lh nousu mut ei ei tarkoittanut ovista, vaan et ovisplus tulis vasta lähempänä niitä oikeita aikoja noin kp10-11 et täytyy vaan jatkaa testausta. Kuitenkin mulla tullut aina tuolla pc ovistestillä todella paljon tummempi testiviiva kun ovisplussa on ollut et se on ollut selkeesti paljo tummempi.

Jee me otetaan sittenkin ehkä koiranpentu. Vannoin etten enää ikinä ota mut nyt löydettiin just mitä on aikoinaan haettu niin ehkä otamme. Olisi touhua itsellä ja lapsella ja myös kaveri isolle koiralle :)

Mies sanoi että voi lievittää vauvankaipuuta ja en usko et vaikeaa vauvan kanssa ku tottuu

Jee me otetaan sittenkin ehkä koiranpentu. Vannoin etten enää ikinä ota mut nyt löydettiin just mitä on aikoinaan haettu niin ehkä otamme. Olisi touhua itsellä ja lapsella ja myös kaveri isolle koiralle :)

Mies sanoi että voi lievittää vauvankaipuuta ja en usko et vaikeaa vauvan kanssa ku tottuu

Meilläki ollaan pentujonossa. Kasvattaja odottelee juoksuja, joten ehkä kesällä sit ois pentu kainalossa. Ja tietty toivotaan, että raskautuisin, joten odotan innolla koiranpennun teini-ikää varsinki vauvan kanssa :nailbiting:

Meillä pentuvaraus kans, narttu jo astutettu. Sitä innolla odotetaan ja toivotaan et ois nyt kaks narttua tiineenä.

Meilläki ollaan pentujonossa. Kasvattaja odottelee juoksuja, joten ehkä kesällä sit ois pentu kainalossa. Ja tietty toivotaan, että raskautuisin, joten odotan innolla koiranpennun teini-ikää varsinki vauvan kanssa :nailbiting:

Hei kaikille taas, en oo kerennyt täällä käydä pyörimässä kun töissä on ollut niin hulinaa ja iltaisin ei ole vaan jaksanut enää mitään. Täällä mennään kp5 ja odotellaan tiistain folliultraa. Ei mitään uutta ja ihmeellistä täällä suunnalla siis.

Haha edit. Korjasin virheitä

Muokattu viimeksi:

Mulla endo aiheuttaa repäsykipuja milloin missäkin kohtaa alavatsaa ja kiertopäivällä ei väliä:angelic:
Mutta uskon että sulla se saattaa olla vaan vaaratonta ja ohimenevää, tai kuten tuossa aikaisemmin mainittiin niin saattaisi olla pieni kystakin?

Takaisin