Raskaaksi 2021

Tässä kuva ovistesteistä.
Eli alin kp 5, keskimmäinen kp 6 ja ylin tämän päiväinen kp 7. Mitä mieltä? Märkänä testiajalla keskimmäinen oli ihan yhtä punaiset viivat.

Oisko vaan aikanen ovis? Milloin arviolta yleensä ovuloit?

Mullakin nyt vähän ihmetyksessä kun ylemmän kuvan positiivinen O testi otettu päivää ennen menkkoja. Menkat oli tosi niukat, mut tiputteli 7 päivää vaikka aina ennen 5 päivää. No nyt tänään otettu alemman kuvan O testi joka myös ihmetyttää koska aiemmin tässäkohtaa kiertoa ihan valkonen tai hyvinhyvin haalea.

IMG_20210126_143739__01.jpg

IMG_20210204_185826__01__01.jpg

Niia, yleensä ilm.o+ ollut noin kp11-12 mutta viime kierrossa joka oli kohdunulkoisen jälkeinen kierto tuli 2 ovis yritystä, normi aikaa kp noin 11 ja sit loppukierrosta kp20 paikkeilla ja sit ilm.irtos kun testi kerkes näyttää ihan haaleen haamun alkiom hipasusta

Nyt voi olla kun eka ns normikierto ulkoisen jälkeen et kroppa on sekasten ovis tulee näin ajoissa...

Täytyy nyt pupuilla ja jatkaa kuitenkin testausta varuiksi..

Niia, olisko sulla ollut kemiallinen raskaus? Et ovistesti reagoi??

Menkat näköjään päätti sit jäädä vajaan 1,5 vrk:n mittasiks.... Tai ei ainakaa vuotoo oo näkynyt aamun jälkeen:banghead: Testasimpa hetki sit mielenkiinnosta ovistestin ja näköjään mullakin nuo testit reagoi menkkoihin... o_O

Liitteet

• 20210204_175935.jpg
    20210204_175935.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 126
Niia, yleensä ilm.o+ ollut noin kp11-12 mutta viime kierrossa joka oli kohdunulkoisen jälkeinen kierto tuli 2 ovis yritystä, normi aikaa kp noin 11 ja sit loppukierrosta kp20 paikkeilla ja sit ilm.irtos kun testi kerkes näyttää ihan haaleen haamun alkiom hipasusta

Nyt voi olla kun eka ns normikierto ulkoisen jälkeen et kroppa on sekasten ovis tulee näin ajoissa...

Meillä on aika samanlainen meininki. :) Mulla oli kans nyt ekassa kierrossa ku:n jälkeen kaksi ovisyritystä, viimeisin niistä tuo kp 20 ja oli selkeämpi lh-huippu. Ehti kans r-testiin viime viikolla tulla parina päivänä haaleaa haamua, että on saattanut olla joku kiinnittymisyritys.

Toivon että tämä olisi edes vähän normaalimpi kun viime kierto. :angelic:

Jännää on tämä homma. Nyt kp 24 laskettuna pillereiden jälkeisen tyhjennysvuodon alusta. Nyt vessassa jäi paperiin vähän ihan hentoisen vaaleanpunaista valkovuotoa. Ovulaation aikaan oli niin kovat kivut että en ihmettelisi vaikka vähän tuleekin verta.. Tai sitten kohta punainen koski kuohuaa.
Pissiitti oireilee myös vähän. Jännä sinänsä koska mulla ei ole ikinä oireisia pissatulehduksia ja sillon kun esikoista aloin odottamaan, oli ensimmäinen raskausoire ennen plussaa juusi pissatulehdus.
Noh eiköhän tämä ole vaan kuvittelua ja menkat alkaa kohta. Menkkamaista jomottelua ja repimisen tunteita ollut alavatsassa myös viikonlopusta saakka.
Meille esikoinen tuli aikanaan täytenä yllätyksenä ehkäisystä huolimatta niin siksi tämä oireiden tarkkailu ja pohtiminen on niin jännää koska en ole ikinä ennen "yrittänyt" saada lasta.

Voihan toki olla et on ollu kemiallinen, mut R testi ei vaan reagoinu juuri mitenkään ja jännä ku oireina on ollu viimeset 3 viikkoa ihan jäätävät mielihalut ja ihme mielialavaihtelut

Jännää on tämä homma. Nyt kp 24 laskettuna pillereiden jälkeisen tyhjennysvuodon alusta. Nyt vessassa jäi paperiin vähän ihan hentoisen vaaleanpunaista valkovuotoa. Ovulaation aikaan oli niin kovat kivut että en ihmettelisi vaikka vähän tuleekin verta.. Tai sitten kohta punainen koski kuohuaa.
Pissiitti oireilee myös vähän. Jännä sinänsä koska mulla ei ole ikinä oireisia pissatulehduksia ja sillon kun esikoista aloin odottamaan, oli ensimmäinen raskausoire ennen plussaa juusi pissatulehdus.
Noh eiköhän tämä ole vaan kuvittelua ja menkat alkaa kohta. Menkkamaista jomottelua ja repimisen tunteita ollut alavatsassa myös viikonlopusta saakka.
Meille esikoinen tuli aikanaan täytenä yllätyksenä ehkäisystä huolimatta niin siksi tämä oireiden tarkkailu ja pohtiminen on niin jännää koska en ole ikinä ennen "yrittänyt" saada lasta.
Ihana kun joku muukin tutkailee, uutta myös minulle :) toivottavasti olis jokin mukava syy niille tuntemuksille ! ;)

Ihana kun joku muukin tutkailee, uutta myös minulle :) toivottavasti olis jokin mukava syy niille tuntemuksille ! :wink
Itsekkään en ennen pahemmin oireita seuraillut. Nyt kirjoittanut kaikki mahdolliset flo:hun ylös, että voi sitten joka kierrossa vertailla oireita.

Nyt kp35. Kaikki oireet loppunut pari päivää sitten. Itsellä epäilys et vklp alkaa menkat mut saa nähdä.

Dpo10 nega tehty. Vetää mielen matalaksi, että missä vika kun ei tärppiä käy.

Täällä kp 11 ka harjoitukset aloitettu vaikka oviksesta ei vielä tietoakaan. Flo ennustaa ovista ens viikon puolivälin paikkeille mutta saa nähdä.

Dpo 9 nega/viivanpaikka?
Testasin jo eilen(tietysti :facepalm:) ja oli ihan puhtaan valkea. Nyt näkyy joku aavistus. Voi olla vaan mielikuvitusta. Pääsen tänään yksin kauppaan, nii varmaan ostan testejä sen verran, että voin testata negoja menkkoihin asti :happy7

Dpo11 ja varmistusnega. Tähän loppui tän kierron testailut. Nyt on onneksi pari viikkoa muita kiireitä, niin ei ehdi menkkojakaan harmitella. Ehkä yk12 olis meidän kierto (haahaa, niinku ikinä olis..).

Dpo11 ja varmistusnega. Tähän loppui tän kierron testailut. Nyt on onneksi pari viikkoa muita kiireitä, niin ei ehdi menkkojakaan harmitella. Ehkä yk12 olis meidän kierto (haahaa, niinku ikinä olis..).
yk12 on THE kierto. meille molemmille, sovitaan niin :smiley-bounce013

mua vähän kyllä jännittää ne ens viikon siemennesteanalyysi ja ensikäynti. toisaalta oon tosi toiveikas, että käynnillä saadaan asioita eteenpäin. :smiley-angelic001

on muuten ollu helpot menkat! ei oo ollu superrunsaat, ja kivutkin oli tosi lyhytaikaiset eikä yhtään buranaakaan tarvinnu. varmaan vielä huominen vuotelee ja sit toivottavasti loppuu. :)

Uskaltaakohan tänne liittyä joukon jatkoksi. Pcos taustalla ja imetys lopetettu joulukuussa, eka ovis hyödynnetty. Dpo 10 ja negaa näyttää ja jotain tuhruttelee. En tiedä tuleeko kuukautiset vai mikä hommeli. Mutta sukulaisia säästääkseni tuun tänne kuumeilemaan :)

Ovistesti tehty ja nyt oli nega eli haaleempi testiviiva kun kontrolli. Ja eilen tosiaan oli viivat tasavahvat vaikka kp vasta eilen oli 6! :wtf:

Eli olisko tuo nyt voinut sit olla o+ eilen vai olikohan joku lh nousu ja sit myöhemmin ns.oikeeseen aikaan tulis vahvempi plus niinku yleensä mulla tulee aina testiviiva tummemmaksi kun kontrolli...
Ompa vaikee nyt...eihän tässä voi nyt mitään teroja syödä sit kun ne pitää alottaa 4 päivää ovisplussasta js kun en nyt tiedä varmaks onko tää nyt plus vai tuleeko myöhemmin.
Toi on mulla haastava aloittaa just 4 pv ovisplussasta seuraavasta siis ohjeisti lääkäri mut mistä mä sen ovishuipun bongaan ku oon surkee tikkujen kanssa. Tilaan sen digin. Sit mä spämmin liuskoi ja ku on tasavahva ni digi vai miten ootte tehny?

Tänään kp 25. Huvikseni testasin ja negahan se. Dpo ei tietoa. Antibiootit hain pissatulehdukseen :)

Meinasin revetä mun " vauvan teko ensiapupakettiin" tänä aamuna, siis tarviiko päivän aikana syödä enää muuta kun vetäsee nämä: gelee royale, vehnänalkioöljy, omenaviinietikka, vahva b-vitamiinivalmiste, foolihappo, omega-3, d-vitamiini, maca valmiste, vadelmanlehtitee ja luteaalii vaiheeseen ananas sekä poimunlehtitee?? :laughing014.... hiki tulee jo kun nää aamulla näkee:wtf:

Terkuin umpihullu :laughing021

Hei.
Ajattelin kuulumisia laitella. Vuoto on erikoisen vähäistä,ja siksipä kun poskiontelotulehdus pukkasi päälle ja soitolla sain siihen nyt antibiooottikuuri (Doximycin)lääkäriltä. Kävin apteeksita sen noutamassa ja siispä ostin Apteekki Ultrat vielä varmistukseksi,jotta saa testata pari kertaa ennenkun tuota myrkkyä alan syödä;8pv kuuri. Olen ehtinyt tietysti jo aamulla käymään kokoajan pissalla ja apteekkia ennen join jo 3 isoa kahvikupillista,sekä puolenlitran limun. Joo joo, ja kävin tuntia aiemmin pissalla joten ei tää testitulos pädekään. :sour::stop:Nyt on DPO 11/12. Odottelen siis kaippa huomisaamulle vielä ja teen Ultran aamupissasta. Ostin 2 pkt(innostuin taas,heh)
1 h pidätyksellä eli tosi laimea näyte.
A708B93D-8AEC-4DDF-B68E-CF556B6F2162.jpeg
4E13EAAB-8ADE-4A6C-A326-E22A56EF340B.jpeg

Pidin tarkoituksella pienen tauon ennen kuin pää hajoaa ja keskityin muihin asioihin. Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille ❤️

Täällä menkkojen pitäisi alkaa alkuviikosta, mutta keho yrittää puskea niitä oireineen jo ainakin toista päivää. Vielä ei onneksi sentään alkaneet!

Mieli on tällä hetkellä varsin tyyni. Näin tauon aikana unta 90-luvulla kuolleesta isoäidistäni, joka vakuutti unessa, että kyllä me vielä se lapsi saadaan. Tuon unen jälkeen olen vauvakuumeen kanssa ihme kyllä ollut tosi rauhallinen. Kyllähän nyt isoäidit tietää :wink

Takaisin