Raskaaksi 2021

aivan! toisaalta teil helpompi tilanne ku lapsi ollu noin pieni ku ootte tavannu!
nuokin eros hyvis väleis ja pystyy paljon sopimaan asioista keskenään, mikä on hyvä! mit välil vaa tuntuu et äiti jotenki tekis kiusaa. en sit tiedä :facepalm:
Uskoisin muuten et ku aikaa kuluu niin tulee enempi tutuksi. Muistan alussa kuinka vaikeaa oli itellä kun oli ulkopuolinen ja näin en tiedä mut hyvin pian mä sanoin et hei ny, mäki oon tässä pliis huomatkaa ja äkkiä totuttiin meidän uusioperhearkeen :)

Kyllä mä näen haamun tuossa...Onko muo Raskauskeijun herkkiä? Mäkin sain haamuja niillä jossain Kierrossa mutta menkat alkoivatkin. Toivotaan että sulla vahvistuu viiva.
On siinä kyllä kun mä näen sen hyvin selvästi kotona. Ei oo ku joku 10 herkkyys coretest tehty Kiinassa. Tilasin kaverin kanssa jostaki mitä en muista.. Toki toi on hyvin haalea ja testi hyvin kapeakin. Noh, toivottavasti vahvistuu. Ainakin ne mitkä tein aiemmin tyystin negaa ja vasta tänään tuli toi toinen hailukka viiva. Onko sulla kuvaa mikä sul tuli et voisin verrata ja tippua korkealta vaikka pitikin olla asenne eri :banghead::banghead::scratch

Avena, kyll Mie tuossa siun r testissä nään viivan. Onko väriä niin sitä et osaa sanoa. Menkkojen aikaanhan on normaalia jos tiputtelee siis vaikka raskaana olisi. Tais just olla niin et sillon ois ruskeempaa.

Katrina$ sunkin testissä näkyy jotain. Molemmille vahvistumisia.

Kiitos vastauksista. Kyllä siinä jotain on mut en tietty voi olla varma. Nyt pliis vahvistu.. mies jo sano et mä oon ollut outo eli oon jotenkin omissa maailmoissa ja kuulemma tosi oudon näköinen. Ei sen kummemmin avannut asiaa. Olis kiva tietää millä tavalla. Pms kiukku on kyl tiessään.... sinällään kivaa olla

On siinä kyllä kun mä näen sen hyvin selvästi kotona. Ei oo ku joku 10 herkkyys coretest tehty Kiinassa. Tilasin kaverin kanssa jostaki mitä en muista.. Toki toi on hyvin haalea ja testi hyvin kapeakin. Noh, toivottavasti vahvistuu. Ainakin ne mitkä tein aiemmin tyystin negaa ja vasta tänään tuli toi toinen hailukka viiva. Onko sulla kuvaa mikä sul tuli et voisin verrata ja tippua korkealta vaikka pitikin olla asenne eri :banghead::banghead::scratch
Tässä on se haamuviiva joka ei koskaan vahvistunut ja tuli kunnon menkat sittemmin(marraskuussa oli tää)
0407FC3E-9EDE-49EF-9EC6-4ED24A4E24BD.jpeg

Muokattu viimeksi:
Mäkin näin nyt avenan vikas haamun ekaa kertaa...veikkaan et on ollut kemiallinen.

Ja Katrina$ , on siinä sun testissäsi haamu kyllä!

Ja mitäs täällä, no nyt kp6 ja tei jo eilen ovistesti ja testiviiva vaaleempi kun kontrolli ja tänään sit tasavahvat!?? Siis kp6 ja tasavahvat et mitä hitoksee? Testaan nyt sit huomenna taas.
Mä nyt rupeen pelkään jotain pco:ta mut voiko semmonen tulla yhtäkkiä? Ja mut on ultrattu kyllä lähiaikoina uuseesti gynellä nii olishan tuo kai ultras näkynyt?? Aina sanottu et munasarjat normaalit.

Mä sain ovisplussan tammikuun 11. pvä cb:n advancella.
17.1. Näin ekan hailuran valoo vasten testissä.
18.1. Hailura tuli taas ja näkyi helpommin valoa vasten.
19.1. Taas oli vahvistumista havaittavissa, mutta kameraan en vielä saanut.
20.1. Sain jo kameraan jotakin, mutta väri ei näkynyt yhtään kuvissa.
21.1. Ei enää tarvinnu arvuutella, vaan selvä punertava viiva näkyi jo kuvissakin.
21.1. Päivällä vielä digiin 1-2vko raskaana.

Mulla tosiaan kierto 28vrk.

Halusin vaan sanoo, että ei se aina se keho jokaisella samalla tavalla toimi. Jollain voi ovis ja kiinnittyminen olla hiton nopeeta(mikä taas voi tejä raskautumisesta hankalampaa). Oli mielenkiintoista seurata omaa kiertoa ja kehoa nää viime kuukaudet.

Plussatuulia.

Kiitos vastauksista ja infosta hcgn nousussa...

Avena on ilmeisesti sama testi.. tohon ei siis aiemmin mitään tullu joten yllätyin et ohhoh ku siihe tulikin viiva

Mäkin näin nyt avenan vikas haamun ekaa kertaa...veikkaan et on ollut kemiallinen.

Ja Katrina$ , on siinä sun testissäsi haamu kyllä!

Ja mitäs täällä, no nyt kp6 ja tei jo eilen ovistesti ja testiviiva vaaleempi kun kontrolli ja tänään sit tasavahvat!?? Siis kp6 ja tasavahvat et mitä hitoksee? Testaan nyt sit huomenna taas.
Mä nyt rupeen pelkään jotain pco:ta mut voiko semmonen tulla yhtäkkiä? Ja mut on ultrattu kyllä lähiaikoina uuseesti gynellä nii olishan tuo kai ultras näkynyt?? Aina sanottu et munasarjat normaalit.

No eikös PCO liity paljon muutakin kuin vain rakkulaiset munasarjat? Liikakarvoitus,ylipaino...(?)
Mitä kuvaa tarkoitat,että säkin erotat haamun?
Mä tein tuon Apteq testin päivällä en pidättänyt,ku kaks tuntia eli ei aamuvirtsasta,sekä mulla olisi vasta 4+0,jos olsin...mut tää vuoto tosiaan on erilaista kuten Haaveissaneljäs,mainitsit.

Ilmeisesti mulla on tulossa aikainen ovis eli jos nyt jo tasavahvat (ehkä ihan hitunen tasavahvaan tai sit on tasavahvat) niin ovis olis varmaa kp8.

Avena, sitä testii mitä et oo purkanut eli oliko se apteq
Joo ei ole liikakarvoitusta eikä ylipainoo....ja olishan se kai tosiaan ultris näkynyt kun just tehty suht monta ultraa..

Tässä on se haamuviiva joka ei koskaan vahvistunut ja tuli kunnon menkat sittemmin(marraskuussa oli tää)
View attachment 99230
Mulla toi testiviiva on kyl leveämpi eli yhtä leveä ku se kontrolliviiva.. toivottavasti olis ihan asiallisia testei. Mä täs mietin et jos sul ollu useampi kemiallinen niin kantsii kysyy siitä että voiko limakalvoa ja luteaalia parantaa esim lugesteron tms. Itselläni terolut välillä käytössä. Primolut myös kerran ollut ja sit yhdesti lugesteron ku lääkäri kirjoitti ne terolutin sijasta.. no, se kyllä ainakin limakalvoa paksunsi oli meinaa tosi tujut menkat ja huomannut et kun en oo ovuloinut niin vuoto ollut liki olematonta... ja välillä normistikin mutta uskon että keltarauhashormonista johtuvia itsellä vaikkei pcos oo minulla

Juu on ollut joskus ennenki aikanen ovis. Talleteltiin jo:headphone:
Kyllähän se muuttuu meinaa itellä myös kierto 25-35 päivää .. joten ovuloinut monesti just kp10 kp12 väliin mut en kyl noin aikaseen. Täällä oppinut uusii juttuja, oon kyl ollut omasta kierrosta perillä hitusen mut testit sun muut aika uus juttu . Toki oon testannut mut vaan kertaluontoisesti enkä tälleen hakemalla hakenut ovista

Näen sekä Avenan että Katarinan testeissä jotain. Aika trilleri! :nailbiting:

Sarjassamme "kuhan tuli mieleen" osa X..
Vain itse se testi kädessä tietää mitä siinä on, täällä me kuvien perusteella ei sitä nähdä läheskään yhtä hyvin. :) Se, että joku sanoo "en näe tässä mitään" tarkoittaa just sitä että henkilö ei NÄE siinä mitään. Ei oo kristallipalloa, joten näköaistin ja foorumin pikselipuuron varassa täytyy kommentoida. Näyttöpäätteet joiden takaa katsellaan, ja katsojan näköelimet, vaikuttaa kommentin lopputulemaan.

Eikä se siltikään ratkaise mitään mihinkään suuntaan, vaikka 10 ihmistä näkisi sen viivan tai olisi näkemättä. Joko kuvan laittaja on raskaana tai sitten ei ole, mutta ei siitä foorumilla päätetä. :hilarious:

Näen sekä Avenan että Katarinan testeissä jotain. Aika trilleri! :nailbiting:

Sarjassamme "kuhan tuli mieleen" osa X..
Vain itse se testi kädessä tietää mitä siinä on, täällä me kuvien perusteella ei sitä nähdä läheskään yhtä hyvin. :) Se, että joku sanoo "en näe tässä mitään" tarkoittaa just sitä että henkilö ei NÄE siinä mitään. Ei oo kristallipalloa, joten näköaistin ja foorumin pikselipuuron varassa täytyy kommentoida. Näyttöpäätteet joiden takaa katsellaan, ja katsojan näköelimet, vaikuttaa kommentin lopputulemaan.

Eikä se siltikään ratkaise mitään mihinkään suuntaan, vaikka 10 ihmistä näkisi sen viivan tai olisi näkemättä. Joko kuvan laittaja on raskaana tai sitten ei ole, mutta ei siitä foorumilla päätetä. :hilarious:
Mä nauroin ihan ääneen. Tiedän ton toki itsekin mut jotenkin se "varmistuu" kun muutkin näkee. Tai emmätiiä. Mut anyway nii mä en näe kaikissa ja sit myöhemmin näkyy tännekin ja jei oon iloinen kaikkien puolesta. Ja jännää tää oma tsydeemi et mitähän tästä seuraa. Toivottavasti ainakin se raskaus

Kiitos, ihan hyvin, edelleen poden pahoinvointia ja närästystä (rv 15) mutta parempaan suuntaan kai jo ja töissä oon jaksanut olla kuitenkin :happy:

Plussatuulia muillekin :happy093

Kiva kuulla, että pahoinvointisi on hiukan hellittänyt. Ja menossa jo rv 15, kylläpä aika menee nopeasti! Oikein paljon tsemppiä odotukseen, toivottavasti pahoinvointi ja närästys jää pikkuhiljaa kokonaan pois :happy:

Takaisin