Raskaaksi 2021

Mun tekis mieli testaa koko ajan nytte ku tuli selkee haamu ja tokasta myös jokin. Apuva apuva oonko mä sit ovuloinut myöhemmin ja oisko tärppi voinu osua?!? Olis ihana kyllä. En tiedä. Yritän saada raadille kuvaa ;)

Mun tekis mieli testaa koko ajan nytte ku tuli selkee haamu ja tokasta myös jokin. Apuva apuva oonko mä sit ovuloinut myöhemmin ja oisko tärppi voinu osua?!? Olis ihana kyllä. En tiedä. Yritän saada raadille kuvaa :wink
Onhan se mahdollista että ovis myöhästyy...Mä odotan edelleen Wishin testejä mutta ei ne tule tänäänkään varmaan.
Outoa että mua ei masenna,aina kun menkat alkaa mun mieliala vaihtuu masennukseen ja alakuloon. Nyt ei mitään...ihmeellistä. Ja vuoto ei ’valu’kuten ennen. Outoja kramppeja alavatsalla eli ei mulle mitään normikipuja(mulla kivuttomat kuukautiset aina). Mulla ei ole kuukautiskipuja. Hemmetti silti että petyin aamulla kun luulin et se oli unta,sit se olikin unta,ja sit ku menin vessaan se ei ollutkaan unta! :depressed::sour:
Mutta silti toivonkipinä elää et olisi vaan valemenkat.

Me ollaan oltu 6 vuotta yhdessä eli aikaa ja naimisiin mennään pian. Et näin. Ehkä jopa siksi on nii hyvät välit ku lapsi oli niin pieni ja näin.. ja muutenki he erosi ystävinä

aivan! toisaalta teil helpompi tilanne ku lapsi ollu noin pieni ku ootte tavannu!
nuokin eros hyvis väleis ja pystyy paljon sopimaan asioista keskenään, mikä on hyvä! mit välil vaa tuntuu et äiti jotenki tekis kiusaa. en sit tiedä :facepalm:

Tänään kp 23/27 ja dpo 11, tein hetki sit pc liuskan ja se näytti tältä :whacky011
B4EDD4B6-C8EC-46C4-B1A7-97E90370EADA.jpeg

Ei voi olla totta...!? Pidättelin nyt sen 2,5h ja ajattelin tehdä sen Apteq testin jonka ostin eilen.
Ajattelin tämän olevan siis viimeinen (!!) raskaustesti jonka teen koska vuotoa tuli aamulla...ja nyt on outoja kipuja sekä oireena vuodon erilaisuus myös(ei vuoda kuin valumalla ”rännistä” kuten normaalisti) niin päätin tehdä tuon pois.
Mitä se sitten näyttikään? Ajattelin että apteekin testiin luottaa ainakin voi.
Siinä lukee että voi olla negatiivinen vielä aikaisin,jos tekee. Mulla siis kp 26(kp1?) tänään. Ja menkat olisikin tänään pitäneet alkaa.
Kuva Apteq(10mIu) 2,5h pidätys DPO 11.
42AB7C8F-8E6D-445A-8D0F-D0C2F19921C9.jpeg

En ole muokannut,päivänpaisteessa kuvattu. Oho...Mitäs sanotte? Mulla on outo fiilis kyllä,mutta en voi uskokaan todeksi tuo näyttää positiivista. Olen sanaton.

Muokattu viimeksi:
Täällä nyt 5+1 oviksesta laskettuna, nopealla pidätyksellä vielä varmistus. Siirryn myös nyt kokonaan tonne lokakuisiin, jonne näytti löytyvän paljon muitakin! Siellä nähdään:love7

Luen kyllä taustalla tätäkin ketjua.

Liitteet

• F9EF98C4-9620-48CF-A27F-40C376F0FC28.jpeg
    F9EF98C4-9620-48CF-A27F-40C376F0FC28.jpeg
    39 KB · Katsottu: 168
Vielä laitettava oireista sen verran että aamulla yökötti kahvin jälkeen ja päivällä lounaan jälkeen, niin päätin käydä hakemassa testejä. Pari päivää on ollu myös tosi vetämätön olo, mutta ajattelin sen vaan johtuvan kaikesta touhuamisesta.
Vielä en kyllä osaa iloita, pelkään sen loppuvuoden kemiallisen takia :nailbiting:

Noniin,voisiko joku neuvoa tai vastata ystävällisesti minulle(?). Tein vielä ovulaatiotestinkin. Siihen piirtyi melkein yhtä vahva testiviiva kun kontrolliviiva? Ja siis kp 26/ tai kp 1. Heh. Raskaustestistä toinen kuva vielä tänne jos se auttais. Tein nämä samasta pissasta siis,ovistestin ja Apteq testin.
Tässä ovistesti
66F69A49-A0C1-4BCE-B651-3DDBB919914F.jpeg

Apteq testi(testiajalla näkyi siis jo)
F6BE7B18-83AD-4F75-9680-542449E4FFE9.jpeg

Muokattu viimeksi:
Mä nään vikas hyvi haileest jtn avena
Niin näen minäkin...Se tuli siihen testiajan kuluessa ja oli siinä tosiaan ohjeessa mainitun 5min kohdalla,ja selkeämmin livenä kun kuvassa ehkäpä...Mut siis millee vois olla? Mä aamulla petyin, kun housussa oli verta,mutta ihan kuin se olis tyrehtymässä...en uskalla mennä edes katsomaan...

Uskoin että nyt tärppää. En edes ottanut stressiä enää raskautumisesta(enkä ota!...)
Voi anna tämän olla totta...:smiley-ashamed004:notworthy:smiley-angelic003:smiley-angelic001

Mä en saa kuvaa! Joko mun kamera on ihan susi tai sit mä kuvittelen mut kyl siinä viiva on. Eli 2 testii tein molempiin tuli, toiseen lähinnä juuri havaittava mut aamun ekasta selvä viiva. Yritän ladata tänne jonkin sortin kuvan niin . Toivon mukaan huomenna näkyy ja ylihuomenna olis jo vahvempi

Mä en saa kuvaa! Joko mun kamera on ihan susi tai sit mä kuvittelen mut kyl siinä viiva on. Eli 2 testii tein molempiin tuli, toiseen lähinnä juuri havaittava mut aamun ekasta selvä viiva. Yritän ladata tänne jonkin sortin kuvan niin . Toivon mukaan huomenna näkyy ja ylihuomenna olis jo vahvempi

Tällä on nyt jokin syvempi merkitys,ja sillä että mä en saanut vieläKÄÄN niitä mun halpis-susi-testejäni postissa...Ehkä juuri hyväkin. Pysyy järjissään täällä yksinäni. :wideyed:
Toisaalta ottaa päähän että tein tuom testin lyhyellä pidättämisellä,mutta kun kokoajan pari tunni välein on pissahätä. Nyt ei ole yhtään testiä enää kaapeissa(rahaa upposi varmasti 60€ ellei enemmän?) ja vuoto ihankun lakkasi kokonaan...:angel1:shy::shifty: Mahdanko siis ollakin raskaana,vaikka aamulla oli tullut ruokalusikallinen verta housuihin ja siteeseen saman verran. Kyllä tuo testi plussaa näytti...ja ovistestiin vahva viiva vaikka muka menkat alkoi.:wacky:
B8E74DE0-29CE-4FF3-834B-7C7343D50720.jpeg

tässä vielä yksi kuva molemmat yhdessä

Muokattu viimeksi:
Tällä on nyt jokin syvempi merkitys,ja sillä että mä en saanut vieläKÄÄN niitä mun halpis-susi-testejäni postissa...Ehkä juuri hyväkin. Pysyy järjissään täällä yksinäni. :wideyed:
Toisaalta ottaa päähän että tein tuom testin lyhyellä pidättämisellä,mutta kun kokoajan pari tunni välein on pissahätä. Nyt ei ole yhtään testiä enää kaapeissa(rahaa upposi varmasti 60€ ellei enemmän?) ja vuoto ihankun lakkasi kokonaan...:angel1:shy::shifty: Mahdanko siis ollakin raskaana,vaikka aamulla oli tullut ruokalusikallinen verta housuihin ja siteeseen saman verran. Kyllä tuo testi plussaa näytti...ja ovistestiin vahva viiva vaikka muka menkat alkoi.:wacky:

Tuli vaan mieleen, kun oot usein niukoista menkoista puhunut ja siitä ettet saa kunnon viivaa ovistestiin, jospa siinä ovuloinnissa on jotain häikkää? Ja niitä välivuotojakin on ollut mistä oot kertonut.
Suosittelen kääntymään lääkärin puoleen, sieltä voisit saada apuja raskautumiseen:)

Mulla vuotaa aina ku saavista mut nyt ei kyl mitään ja uskon että ovis on ollut sittenkin myöhemmin. Joko nyt on oikee haamu ehkä.. huomenna päivitän kyl tilannetta..

Ite varmaan kiinnittäisin huomioo jos tulis vuotoa mut ei. Ei kyllä myöskään tuu vv niinku moni sanoo vaan tosi kuivaa on. Saa nähdä, toiveita en liikaa nosta.

Avena haamuaako sulla usein testit? Ymmärsin että ikääkin jo on niin ehdottomasti lääkäriin jos ehkä ovulaatiossa häikkää tai jos tosiaan liian lyhyt luteaalivaihe?

Mulla vuotaa aina ku saavista mut nyt ei kyl mitään ja uskon että ovis on ollut sittenkin myöhemmin. Joko nyt on oikee haamu ehkä.. huomenna päivitän kyl tilannetta..

Ite varmaan kiinnittäisin huomioo jos tulis vuotoa mut ei. Ei kyllä myöskään tuu vv niinku moni sanoo vaan tosi kuivaa on. Saa nähdä, toiveita en liikaa nosta.

Avena haamuaako sulla usein testit? Ymmärsin että ikääkin jo on niin ehdottomasti lääkäriin jos ehkä ovulaatiossa häikkää tai jos tosiaan liian lyhyt luteaalivaihe?
Ei haamuile koskaan samaan aikaan, kun on ovistesti melkeinpä plussaa ja kiertopäivä vaihtui kp-25->kp 1 eli vuotoa myös tuli aamulla,nyt tyrehtynyt jo ja oli ruskeampaa kun normaalisti.Ja nyt on rinnat edelleen kipeät ja jatkuva pissihätä... Mä saan siis aina ovistestiin vahvan viivan oviksen lähestyessä,n.kp 13-14 on ollut tämänlainen viiva kun nyt äsken tässä
215C6CFE-A4D6-403A-8746-101322055C07.jpeg
Outoa eikö??? Kp 1 mukamas vahva viiva? Mitä hemmettiä.
Edit. Siis tarkoitin Epiglottis että tuo viiva on liian vahva mulle ollakseen kierron ensimmäinen päivä...Saan ovulaatiota ennen kyllä tummemman kun tuo. Ilmeisesti tuo Apteq testin hailakka plussa ei näy sinne asti siis...Ihan selvä se on. En ymmärrä miksi ei erota?

Muokattu viimeksi:
Avena, tuo ovistestin viiva on mun silmään hyvin haalea mut mä saan tuollaisen melkein missä vaiheessa kiertoa tahansa. Raskautta mahdollisesti näyttävänä plussana pitäisin vähintään tasavahvaa tai kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa ainoastaan kun on ovistestistä kyse.

Avena, tuo ovistestin viiva on mun silmään hyvin haalea mut mä saan tuollaisen melkein missä vaiheessa kiertoa tahansa. Raskautta mahdollisesti näyttävänä plussana pitäisin vähintään tasavahvaa tai kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa ainoastaan kun on ovistestistä kyse.
Ok. Ajattelin vain kysyä että eikö se voisi viitata raskauteen? Mun kohdalla meinaan ovistesti on ihan valkoinen muun ajan kiertoa paitsi keskell,eli ennen ovulaatioa. Ja varsinkaan nyt en uskonut tulevan mitään,mutta kun sain haalean positiivisen jopa Apteq testiin (10mIu) ajattelin koklata tollaistakin. Testit loppuivat. Minä hölmö käytin ne jo:woot:
Nyt en voi sitten kokeilla enää vahvistuuko viiva,mutt ei se haittaa...Jos vuotoa ei tulekaan enää se on melko varma että raskaana ollaan:p

Viivojen pitäisi olla tasavahvat tai testiviivan kontrollia vahvempi, jotta voidaan laskea ovisplussaksi tai raskaudeksi. Tuo viiva on todella haalea eikä voi laskea ovisplussaksi. Jos tuo on vahvin viiva mitä oviksen aikaan saat kannattaa ottaa asia lääkärin kanssa puheeksi. Ei mene turhaan monia kiertoja hukkaan, jos on jotain missä voivat auttaa :)

Takaisin