Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei ihan mahtavaa!!! Huippua että onnistui näin pian uudelleen Onnea odotukseen!
Mä en näe avenan r testeissä edes haamunpoikasta eikä nuo O testitkään oo mitään positiivista lähelläkään. Sori nyt vaan. Ja miten noilla tuloksilla voi edes kuvitella olevansa raskaana? Mulla itsellä on 5 loppuun asti mennyttä raskautta ja yks kkm enkä oo tuollaisia edes ajatellu positiivisiksi tuloksiksi. Mut juu jokainen tyylillään. Kunhan itsekseni ihmettelen.
Mä en oo ikinä noita haamujen saanut ja olen samaa mieltä ettei toi oo plussa tuo avenan testi ku ovistesti mulla oli tommonen koko ajan ja uskon tehneeni oikein... jossain mulla on kuva siitä ovisplussasta mut ilmeisesti sit ovis oliki myöhemmin enkä osannut tulkita oikein. Mutta 2 viivaa tuli ja selkeät joka kerta...
Mun tämän aamuinen testi oli silmään selvä mut se testi on niin ohut et se ei ota sitä kuvaan ku oudosti niin päivitän huomenna tilanteeni.
Avena jos on niin paljon takana kaikkea niin ehkä olis hyvä käydä gynekologin vastaanotolla. Itse varasin heti ajan ku mul tuli outo valkovuotopläjäys mistä en ymmärtänyt mitään ja kuitenki 31 vuotias oon niin jos muuttuu vuoto tai niukkenee tai tulee välivuotoja tms niin meen kyl heti lääkäriin!
Täällä rinnat tosi kipeet ja selkä kokonaan. Joku tuikkaisu oli tuol alhaalla mut niitäkin tulee pitkin kiertoa johtuen varmaan ihan mistä tahansa. Ainut minkä voisin laskea mahdolliseksi oireeksi on etova olo ja kaamea närästys.
Katarina kp31
Gynekologilla käynyt ei ole vuottakaan aikaa. Kaikki oli OK.
Mulle on noita tullut viimeisen 6kk aikana useampi, munasolu on hipaissut hetkisen kohtua mutta ei ole pysynyt kiinni, jiten hetkisen aikaa hcg:tä muodostuu joka sitten on näkynyt haamuina mutta menkat on tulleet.En kyllä IKINÄ enää osta Apteekin omaa testiä jos tää ei ole positiivinen! Huijattu olo. Negassakin loistaa vihreää(vaikka se muovi-ikkuna tuossa siis on päällä nii heijastaa hiukan)..
Kuka on saanut haamuja tällä eikä ollutkaa raskaana(?)
View attachment 99221
View attachment 99223
Myöskin tuo näyttää ikään kuin siltä et se väri on edelleen kulkemassa testissä ja viiva on vähän turhan lähellä kontrollia. Jos olis vale menkat niin kai se viiva olis jo tommonen mikä näillä jotka plussia postaillut kuten Rinttastiina, kaiq ja epiglottis... Toki voi olla et unohdin mainita ku monia nimimerkkiäEn kyllä IKINÄ enää osta Apteekin omaa testiä jos tää ei ole positiivinen! Huijattu olo. Negassakin loistaa vihreää(vaikka se muovi-ikkuna tuossa siis on päällä nii heijastaa hiukan)..
Kuka on saanut haamuja tällä eikä ollutkaa raskaana(?)
View attachment 99221
View attachment 99223
Mäkin tein ja selkee livenä mut nyt en kyl tiedä onko joten ollaan samoissa! En juhli tosiaankaan vielä mutta mutta olen elätellyt toiveita vähän ja olisi ihana ostaa pikku body miehelle ja sit teksti et hello daddy tmsMää tänään tein yhen testin (marketista ostettu halpistesti, sellanen missä 10 Kpl/3euroa, paketti oli kadonnut) ennen ku menin töihin, jotta tietäisin et pyyänkö pomolta ylityöt rahana vai vapaana. Kp 25/23-29 ja tuli haaleampi toinen viiva,sellanen et mieski oli sitä mieltä että kahen viivan päivä. Yöllä mun piti ottaa pikkarit pois ku uuet,viime viikolla ostetut ja sopivat pikkarit kiristi,muutenki poikkeavaa turvotusta lantiolla. Pari päivää oon ollu tosi janoinen ja lisäks valittelin täälläki huimausta. Oottelen vielä kierron loppupäiviin ennen plussajuhlia