Raskaaksi 2021

Tässä oma ovis+ tästä kierrosta, mistä raskauduinkin.

Liitteet

• 2D5349DD-D7E6-43C6-B31C-BA34A04FD239.jpeg
    2D5349DD-D7E6-43C6-B31C-BA34A04FD239.jpeg
    31.6 KB · Katsottu: 187
Jaaha, mitähän nyt, pyyhkiessä hailakasti verta paperiin. Et joko nyt alkoi uusi kierto, huh huijaa miten lyhyeksi jäi, jos nyt menkat alkoi. Yhtään ei kylläkään harmita, päin vastoin, tuli näet leikkausaika käteen jota oonkin tässä vartonut ja sanoin miehelle päivällä että nyt olisi syytä että EI olisraskaana, koska leikkauksen jälkeinen kivunhoito olus muuten yhtä helvettiä. Huh huijaa, mutta enpä olisi uskonu et nyt jo tulis

Mä en näe avenan r testeissä edes haamunpoikasta eikä nuo O testitkään oo mitään positiivista lähelläkään. Sori nyt vaan. Ja miten noilla tuloksilla voi edes kuvitella olevansa raskaana? Mulla itsellä on 5 loppuun asti mennyttä raskautta ja yks kkm enkä oo tuollaisia edes ajatellu positiivisiksi tuloksiksi. Mut juu jokainen tyylillään. Kunhan itsekseni ihmettelen.

Mä en näe avenan r testeissä edes haamunpoikasta eikä nuo O testitkään oo mitään positiivista lähelläkään. Sori nyt vaan. Ja miten noilla tuloksilla voi edes kuvitella olevansa raskaana? Mulla itsellä on 5 loppuun asti mennyttä raskautta ja yks kkm enkä oo tuollaisia edes ajatellu positiivisiksi tuloksiksi. Mut juu jokainen tyylillään. Kunhan itsekseni ihmettelen.

Varmaan jäänyt traumat ja ruvennut kaduttamaan tuo viimeisin keskeytys,mulla on raskauksia 11 takanani,joista viimeisin 37-vuotiaana,eli viime kesäkuussa,ja ensimmäinen 17 vuotiaana.
Olen itsekseni miettinyt äsken juuri,jos lopettaisi vallan seksihommatkin:cat: En tarvitse miestäkään enää. Olen muuten Leski,en suhteessa. No sitähän minäkin että miten joka kk kun ollut seksiä kuvittelen tärpänneen. sitten mä vielä muka näen testeissä plussia. Nyt en itsekää ymmärrä enää.:dead: Tuossa oli selkeä viiva mutta miksi ei se merkkaa raskautta? Outoja nämä nykyajan testit.
Edit. Vai oliko sittenkin 12 raskautta? En muistanut laskea enää tuota 6/20 kesken mennyttä laskuihin mukaan. Ehkä mun kroppa vaan ei enää pysty siihen.
Eli jos haluatte tietää niin 5 keskeytystä,5 keskenmenoa ja kaksi lasta.

Muokattu viimeksi:
Mä en oo ikinä noita haamujen saanut ja olen samaa mieltä ettei toi oo plussa tuo avenan testi ku ovistesti mulla oli tommonen koko ajan ja uskon tehneeni oikein... jossain mulla on kuva siitä ovisplussasta mut ilmeisesti sit ovis oliki myöhemmin enkä osannut tulkita oikein. Mutta 2 viivaa tuli ja selkeät joka kerta...

Mun tämän aamuinen testi oli silmään selvä mut se testi on niin ohut et se ei ota sitä kuvaan ku oudosti niin päivitän huomenna tilanteeni.

Avena jos on niin paljon takana kaikkea niin ehkä olis hyvä käydä gynekologin vastaanotolla. Itse varasin heti ajan ku mul tuli outo valkovuotopläjäys mistä en ymmärtänyt mitään ja kuitenki 31 vuotias oon niin jos muuttuu vuoto tai niukkenee tai tulee välivuotoja tms niin meen kyl heti lääkäriin!

Täällä rinnat tosi kipeet ja selkä kokonaan. Joku tuikkaisu oli tuol alhaalla mut niitäkin tulee pitkin kiertoa johtuen varmaan ihan mistä tahansa. Ainut minkä voisin laskea mahdolliseksi oireeksi on etova olo ja kaamea närästys.

Katarina kp31

Niin ja väsymys. Oon ihan sairaan väsynyt ja hengästyn koko ajan mikä ei oo mulla normaalia. Toki voi johtua ku olin kipee ja antibiootit mut toivon vaa et joko vuoto ny tulis tai testi olis plus.

Jos vaan haamuilisi raskaustestit jatkuvasti niin soittaisin heti lääkäriin ja varaisin ajan verikokeisiin koska sieltä se hcg myös näkyy enkä tuhlaisi rahaa testeihin.

Toki ite oon nyt testannut ne huonot pois ja niistä reklamoinkin jo. Tämä uusi erä on eri merkkinen ja parempi koska ei oo tullu niitä haamuja paitsi nyt tänä aamuna. Odotan itsekin lääkäriin pääsyä ihan siksikin kun yritys on aloitettu niin hyvä tietää speksit

@Avena1234 jos nuo sun o+ on samanlaisia kuin tuossa laittamassasi kuvassa ja kertomasi perusteella, niin yhdyn muiden kommentteihin, että ehkä sun ovulaatiossa ja hormoneissa on jotain epätasapainoa. Pitäisi kuitenkin olla tasavahvat tai kontrollia vahvempi viiva.

Tässä mun seurailut joulukuusta ja mulla oli toinen viiva sellainen että seilasi ees taas tummempana haamuna ja sitten taas katosi, kunnes selkeä o+ tuli.

Suosittelen kans varaamaan aikaa vaikka siihen hedelmällisyyskatsaukseen Mehiläisen kautta! 120e maksaa, mutta on kaiken kattava niin sanotusti ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin!

Liitteet

• IMG_20201223_063633.jpg
    IMG_20201223_063633.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 173
Omanapailua:

Kp2, kivut minimissä ja vuoto niukempaa kuin yleensä - JES:smiley-bounce012
Selvisin eilisestä, ja laskeskelin että tässä kierrossa o+ osuu just ystävänpäivälle:hug003

Mä en oo ikinä noita haamujen saanut ja olen samaa mieltä ettei toi oo plussa tuo avenan testi ku ovistesti mulla oli tommonen koko ajan ja uskon tehneeni oikein... jossain mulla on kuva siitä ovisplussasta mut ilmeisesti sit ovis oliki myöhemmin enkä osannut tulkita oikein. Mutta 2 viivaa tuli ja selkeät joka kerta...

Mun tämän aamuinen testi oli silmään selvä mut se testi on niin ohut et se ei ota sitä kuvaan ku oudosti niin päivitän huomenna tilanteeni.

Avena jos on niin paljon takana kaikkea niin ehkä olis hyvä käydä gynekologin vastaanotolla. Itse varasin heti ajan ku mul tuli outo valkovuotopläjäys mistä en ymmärtänyt mitään ja kuitenki 31 vuotias oon niin jos muuttuu vuoto tai niukkenee tai tulee välivuotoja tms niin meen kyl heti lääkäriin!

Täällä rinnat tosi kipeet ja selkä kokonaan. Joku tuikkaisu oli tuol alhaalla mut niitäkin tulee pitkin kiertoa johtuen varmaan ihan mistä tahansa. Ainut minkä voisin laskea mahdolliseksi oireeksi on etova olo ja kaamea närästys.

Katarina kp31

Gynekologilla käynyt ei ole vuottakaan aikaa. Kaikki oli OK.

Gynekologilla käynyt ei ole vuottakaan aikaa. Kaikki oli OK.

Okei kiva kuulla :)

Itse kävin vähän aikaa sitten papassa ja kaikki hyvin mutta kyl meen uudestaan sen ihme valkovuodon takia ja myöskin noiden testien takia. Haluan muutenkin tietää speksit miten edetä kun kyllä mä sen lapsen haluun ja sanoinkin miehelle et en haluu tjot tyylillä nyt koska haluan selvittää kaiken mahdollisen ja saada sitä kautta tietoon onko jotain mitä voisi avustaa esim ovulaatio koska tiedän että en aina ovuloi sittenkään

En kyllä IKINÄ enää osta Apteekin omaa testiä jos tää ei ole positiivinen! Huijattu olo. Negassakin loistaa vihreää(vaikka se muovi-ikkuna tuossa siis on päällä nii heijastaa hiukan)..
Kuka on saanut haamuja tällä eikä ollutkaa raskaana(?)
F78418B5-C576-47D9-85D5-9789C6232C6B.jpeg

8E4BC347-8375-4595-8723-346148C59F6C.jpeg

Sanoisin et mä tein haamun ihan selkeen mut se oliki jokin huono testi ilmeisesti. No nyt en sit heti luota tohon tän aamuisen vaan huomenna uusiksi ja jos tulee viiva taas niin voin uskoa että Okei raskaana ehkä. Näyttää siltä että moni tommonen herkkä testi reagoi johonkin ja näyttää niinku plussan alulle mutta onkin vaan joku värikertymä tms.

Toki tiedän ihmisen jonka hcg ei vaan virtsaan tullut ja ihan hienosti eteni kaikki vaikka negoi oli digit ja rfsu liuska heikko viiva. Mutta, se on tosi tosi epätodennäköistä. En usko itseni kohdalla et haamua vaan ja raskaana.

Joku mainitsi jollain palstalla et kysta voisi aiheuttaa valheellisia hailuja viivoja. Ja pcos ilmeisesti myös. Kertokaa jos olen ihan hakoteillä.

Joten ainakaan tällä hetkellä mä en voi sanoa et oon raskaana koska tosi haamu viiva enkä foorumille asti saanut joten oletan tällä hetkellä että mahdollisesti voin olla. Kuitenkin epäilen että kierrossa mättää ja sehän on aika normaalia et naisen hormonit heittää kierroksia kun vauvaa alkaa yrittään. Tuntuu joka nippaisu ja sit ei hoksaa että oli toi aiemminkin. Eli mä oon hyvin skeptinen näihin haamuihin.

En kyllä IKINÄ enää osta Apteekin omaa testiä jos tää ei ole positiivinen! Huijattu olo. Negassakin loistaa vihreää(vaikka se muovi-ikkuna tuossa siis on päällä nii heijastaa hiukan)..
View attachment 99221
View attachment 99223
Mulle on noita tullut viimeisen 6kk aikana useampi, munasolu on hipaissut hetkisen kohtua mutta ei ole pysynyt kiinni, jiten hetkisen aikaa hcg:tä muodostuu joka sitten on näkynyt haamuina mutta menkat on tulleet.
Jospa soitat tk ja pyydät verestä hcg niin pääset mielenrauhaan :Heartbigred

View attachment 99221
View attachment 99223
Myöskin tuo näyttää ikään kuin siltä et se väri on edelleen kulkemassa testissä ja viiva on vähän turhan lähellä kontrollia. Jos olis vale menkat niin kai se viiva olis jo tommonen mikä näillä jotka plussia postaillut kuten Rinttastiina, kaiq ja epiglottis... Toki voi olla et unohdin mainita ku monia nimimerkkiä

Rosalius jo vastasikin järkevästi. Toki kemiallinen on aina se mahdollisuus ja ikävä kun kovin toivoo ja se vaan hipaisee seinämää ja nousee hcg ja laskee pois..

Rosalius sulla siis ollut ja vuodot tulleet ihan ajallaan vai onko ollut myöhässä ? Ei oo pakko vastaa mut lähinnä mietin et jos mul oliki kemiallinen ja vuoto ei vaan vielä oo startannut

Mää tänään tein yhen testin (marketista ostettu halpistesti, sellanen missä 10 Kpl/3euroa, paketti oli kadonnut) ennen ku menin töihin, jotta tietäisin et pyyänkö pomolta ylityöt rahana vai vapaana. Kp 25/23-29 ja tuli haaleampi toinen viiva,sellanen et mieski oli sitä mieltä että kahen viivan päivä. Yöllä mun piti ottaa pikkarit pois ku uuet,viime viikolla ostetut ja sopivat pikkarit kiristi,muutenki poikkeavaa turvotusta lantiolla. Pari päivää oon ollu tosi janoinen ja lisäks valittelin täälläki huimausta. Oottelen vielä kierron loppupäiviin ennen plussajuhlia

20210203_154045.jpg
Nyt sain jotenkin kuvan tänne mut eipä erotu taaskaan. Huomenna uusiksi

Liitteet

• 20210203_154045.jpg
    20210203_154045.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 125
Mää tänään tein yhen testin (marketista ostettu halpistesti, sellanen missä 10 Kpl/3euroa, paketti oli kadonnut) ennen ku menin töihin, jotta tietäisin et pyyänkö pomolta ylityöt rahana vai vapaana. Kp 25/23-29 ja tuli haaleampi toinen viiva,sellanen et mieski oli sitä mieltä että kahen viivan päivä. Yöllä mun piti ottaa pikkarit pois ku uuet,viime viikolla ostetut ja sopivat pikkarit kiristi,muutenki poikkeavaa turvotusta lantiolla. Pari päivää oon ollu tosi janoinen ja lisäks valittelin täälläki huimausta. Oottelen vielä kierron loppupäiviin ennen plussajuhlia
Mäkin tein ja selkee livenä mut nyt en kyl tiedä onko joten ollaan samoissa! En juhli tosiaankaan vielä mutta mutta olen elätellyt toiveita vähän ja olisi ihana ostaa pikku body miehelle ja sit teksti et hello daddy tms

Takaisin