Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosRinttastiina ihanaa odotusaikaa !
Pahoittelut ikävistä kokemuksista, omani kesti lyhyen aikaa, mutta koko ajan tunsin ettei kaikki hyvin ja kipuja tuntui. No, eräs kaunis päivä ei tuntunut oireita ei mitään ja viikon odotin ja kkm. Ei syytä. Olisi kiva tietää mikä se lopulta oli mutta syytä ei löydetty. Olisi helpompi surra.
Siten pelottaa myös ajatus raskaudesta. Mitä jos. Ehkä tyydyn lapsipuoleen tai en tiedä, adoptioon? Mutta kyllä varmasti jotenkin äidiksi tulen. Kokonaan siis alusta asti. Kyllä rakastan tota mukulaa yli kaiken ja koen pelot ja ilot ja ne ikävät päivät ku tekis mieli hakata päätä seinään. Ja sit ei voi kotona vaan romahtaa koska on vastuu. Sori jos meni synkäksi
Täällä testattu tänään kp 34/34-39, dpo n. 13. Ekan kerran testasin sunnuntaina dpo n. 11, jolloin tuli hyvin vaalea hailura. Nyt vahvistunut ihan mukavasti :) Testeinä Sofin 25mlU, Clear blue (Cb herkkyydestä ei varmuutta). Toivottavasti kuvat e i mene mössöksi.
Onnea tosi paljon muillekin plussanneille, nähdään lokakuisissa! Ja muille tsemppiä yritykseen ja piinailuun, toivottavasti kaikilla tärppää asap
View attachment 99086 View attachment 99087
Lapsi on 8, täyttää pian 9. On ollut ihan napero kun yhteen menty ja kovasti puhuu et hän haluaa pikkusisaruksen. Äidillään on yksi teini myös 14 vuotias mutta ei oo minun miehen lapsi toki hänet tunnen myös. Me ollaan sinällään hassu uusioperhe et meillä puhutaan kaikki yhdessä. Eli lasta koskevat päätökset tehdään meidän kolmen kesken ja ikinä ei oo ollut kateutta tai muuta sellaista. Toki on monesti kuullut et sä et oo mun oikee äiti ja ai se raapii sydäntä mut kyl mä tiedän et oon hänelle kuin äiti ja oikeasti minuakin rakastaa täysillä.ei oo pakko vastata, mutta minkä ikäinen lapsi? ihan mielenkiinnosta kysyn, kun mun miehellä edellisestä suhteesta myös lapsi :) tullaan hyvin juttuun, mut välillä tuntuu et lapsen äiti puhuu meistä tai lähinnä mun miehestä ikävään sävyyn lapsen kuullen, niin lapsi nykyään tosi harvoin meillä kun vastaus on 'teillä on tylsää, teillä ei tehä mitää' jne. vaikka todellakin touhutaan, niin yhdessä kuin erikseen lapsen kanssa. ja tästä mieskin vääntänyt äidin kanssa kun äiti joka ikisellä vaihto kerralla mussuttaa ku isä ei tee mitää tai me ei tehä yhdessä mitään.. :banghead:
Lapsi on 8, täyttää pian 9. On ollut ihan napero kun yhteen menty ja kovasti puhuu et hän haluaa pikkusisaruksen. Äidillään on yksi teini myös 14 vuotias mutta ei oo minun miehen lapsi toki hänet tunnen myös. Me ollaan sinällään hassu uusioperhe et meillä puhutaan kaikki yhdessä. Eli lasta koskevat päätökset tehdään meidän kolmen kesken ja ikinä ei oo ollut kateutta tai muuta sellaista. Toki on monesti kuullut et sä et oo mun oikee äiti ja ai se raapii sydäntä mut kyl mä tiedän et oon hänelle kuin äiti ja oikeasti minuakin rakastaa täysillä.
Mä touhuun lapsen kanssa paljon ja tää on niinpäin et hän sanoo et äiti ei lähde tekemään jne mutta välillä hoidan asiat suoraan soittamalla lapsen äidille niin oon helskutin kiitollinen et näin hyvin mennyt.
Onko minkä ikäinen teillä ?
Ymmärrän kyllä nuo tunteet ja ikävää jos on niin kutsuttua kilpailua kun kyllähän se perhe on perhe oli biologisesti miten vain. Koen siis että mun perhe on tällä hetkellä mies, hänen lapsi ja minä plus lemmikit.
Kieltämättä kuulostaa siltä... meillä lapsen äiti tietää et on ruvettu yrittää ihan jo siksi kun lapsi muuttaa meille kokonaan. On siis kyllä viime aikoina ollut 2 viikkoa meillä ja viikon äidillään ja meil taas 2 viikkoa et tottuu.. hyvin on mennyt.ihana kuulla että teillä menee noin!!
siis meillä täyttää kohta 8. tykkää kyllä meillä olla mut en sit tiedä miksi äidilleen sanoo noin. varmaan ettei äidille tule paha mieli? äidistä kyllä huomaa et on mun miehelle katkera et se on löytänyt uuden ja pärjää hyvin. äitin kanssa tuun kyllä toimeen ja se kiittää jos oon 'hoitanu' niiden lasta ku sillä itsellään ollut menoa ja mun miehellä. aina sanon et mä en kyllä hoitaja ole ja mielelläni lapsen kanssa olen. mut tuntuu että äiti mustasukkain siitä et tulen lapsen kanssa noin hyvin toimeen ja lapsi musta pitää. vaikka luulis et äiti ois hyvillään että tullaan toimeen, eikä sillee et meil lapsen kans ei kemiat kohtais. hankalia tapauksia tälläset :/
Kieltämättä kuulostaa siltä... meillä lapsen äiti tietää et on ruvettu yrittää ihan jo siksi kun lapsi muuttaa meille kokonaan. On siis kyllä viime aikoina ollut 2 viikkoa meillä ja viikon äidillään ja meil taas 2 viikkoa et tottuu.. hyvin on mennyt.
Ehkä siinä on heidän välillä jotain mikä tekee sen ja eihän me mitään hoitajia olla vaan toki lapsi on rakas myös sille kumppanille kun pitkään yhdessä oltu ja nähnyt kasvun ja kaiken...
Ehkä se parantuu siitä ajan mittaan tai yrittää ajatella niin että hän kokee asiat eri tavalla.... en tiedä kun itsellä niin hyvät tilanteet niin sanotusti. En tiedä olisinko näin tyytyväinen mikäli olis huonommat välit ja voihan olla et ei haluu äidilleen pahaa mieltä. Vaikeaa
Me ollaan oltu 6 vuotta yhdessä eli aikaa ja naimisiin mennään pian. Et näin. Ehkä jopa siksi on nii hyvät välit ku lapsi oli niin pieni ja näin.. ja muutenki he erosi ystävinäootteko te kauan ollu yhessä? me ollaa vasta reilu vuos mut silti lapsesta tullu mulle tärkeä ja tykkään et se meillä on. välillä jopa sanon miehelle että pyytää lasta meille. heillä ei siis oo mitää säännöllisiä päiviä. ja nytku lapsen äiti lomautettuun ni lasta ei näy meillä tyylii ikinä. mulla on siit miehen puolesta paha mieli katotaa miten äiti ja lapsi reagoi sitten siihen jos/kun me joskus saadaan lapsi aluilleen