Nuorena äidiksi
Satasella mukana keskusteluissa
Onnea!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä testattu tänään kp 34/34-39, dpo n. 13. Ekan kerran testasin sunnuntaina dpo n. 11, jolloin tuli hyvin vaalea hailura. Nyt vahvistunut ihan mukavasti :) Testeinä Sofin 25mlU, Clear blue (Cb herkkyydestä ei varmuutta). Toivottavasti kuvat e i mene mössöksi.
Onnea tosi paljon muillekin plussanneille, nähdään lokakuisissa! Ja muille tsemppiä yritykseen ja piinailuun, toivottavasti kaikilla tärppää asap
View attachment 99086 View attachment 99087
Täällä testattu tänään kp 34/34-39, dpo n. 13. Ekan kerran testasin sunnuntaina dpo n. 11, jolloin tuli hyvin vaalea hailura. Nyt vahvistunut ihan mukavasti :) Testeinä Sofin 25mlU, Clear blue (Cb herkkyydestä ei varmuutta). Toivottavasti kuvat e i mene mössöksi.
Onnea tosi paljon muillekin plussanneille, nähdään lokakuisissa! Ja muille tsemppiä yritykseen ja piinailuun, toivottavasti kaikilla tärppää asap
pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta..
mie just katoin et mulla ois menkat sillon mille päivälle ajattelin varata sen ensikäynnin. ei varmaa kannata siis varata sille päivälle? se vaa ois mun ja miehen helppo mennä lomaviikolla, ku molemmilla ois loma. voi kökkö, tai sit vaa soitan sinne ja kysyn asiasta
Kp14/28-30... flon mukaan ovis huomenna. Miks on niin luovuttanu olo vaikka ei oo vasta ku puol vuotta yritystä takana... ja ikää päälle kakskyt. Kaikki mahollisuudet on vaikka ja mihin mut ihan totaalinen luovuttaminen on käyny. Tuntuu pahalta kuulla vauvauutisia ja ylipäätään mitään vauva juttuja... tuntuu ihan loputtomalta tää piinaaminen....
Kellään muulla samaa kiertoa tai fiiliksiä?
Hei tää onki eka kerta ku kuulen jonku puhuvan kalvokiinnitteisestä napanuorasta!! Mulla siis luki synnärin teksteissä "kalvokiinnitteinen napanuora", mutta kukaan ei siis missään vaiheessa siitä erikseen puhunut ja neuvolassa ei osannut sanoa mitä sillä on tarkoitettuOikeestaan jopa tänään tuli yhtäkkiä tunne et mitä hittoo...miksi mä niin hitokseen haluun raskaaksi kun se on niin ahdistavaa aikaa..eka pelko meneekö kesken tai ylipäätään onko oikeessa paikassa, sit seuraavaksi kaikki muu mitä raskauteen liittyy, kuten mitä voi käydä, ja mitä voi syödä jne....itsellä ollut kaikenlaista mm. Kalvokiinnitteinen napanuora yhdellä lapsella jota ei koskaa näkynyt missään ultrissa vaikka käytiin lukuisia kertoja vauvan ison koon vuoksi ja tämä oli sellainen et olis voinut irrota hetkellä millä hyvänsä ja oltas molemmat voitu kuolla ja en olis missään nimes saanut synnyttää alakautta!! Ja sit tosiaan tää et keskimmäinen poika oli muka terve poika kun syntyi mutta kuitenkin äidinvaisto tiesi et jotain on pielessä ja myöhemmin noin 1v saatiin diagnoosi sit kehitysvammasta ja myöhemmin autismista. Lapsivettä oli raskauden aikana liikaa joka on viite mm. Häiriöstä mutta kuitenkin seurannassa sekin sivuutettiin et ei ole mitään. Ja mitä vielä kaikkee...
Mulla oli keskimmäisestä kalvokiinnitteinen napanuora myös. Eikö sitä huomattu kun vasta synnytyksen jälkeen. Eikä se kätilö muuta sanonut kun et, ihme kun meni loppuun asti. Tarkotti siis et ihme kun ei syntynyt aiemmilla viikoilla.Oikeestaan jopa tänään tuli yhtäkkiä tunne et mitä hittoo...miksi mä niin hitokseen haluun raskaaksi kun se on niin ahdistavaa aikaa..eka pelko meneekö kesken tai ylipäätään onko oikeessa paikassa, sit seuraavaksi kaikki muu mitä raskauteen liittyy, kuten mitä voi käydä, ja mitä voi syödä jne....itsellä ollut kaikenlaista mm. Kalvokiinnitteinen napanuora yhdellä lapsella jota ei koskaa näkynyt missään ultrissa vaikka käytiin lukuisia kertoja vauvan ison koon vuoksi ja tämä oli sellainen et olis voinut irrota hetkellä millä hyvänsä ja oltas molemmat voitu kuolla ja en olis missään nimes saanut synnyttää alakautta!! Ja sit tosiaan tää et keskimmäinen poika oli muka terve poika kun syntyi mutta kuitenkin äidinvaisto tiesi et jotain on pielessä ja myöhemmin noin 1v saatiin diagnoosi sit kehitysvammasta ja myöhemmin autismista. Lapsivettä oli raskauden aikana liikaa joka on viite mm. Häiriöstä mutta kuitenkin seurannassa sekin sivuutettiin et ei ole mitään. Ja mitä vielä kaikkee...
Fyi! Meillä oli ensikäynti niin et mulla oli just kp1. Ei haittaa mitään vaikka vuotaa ultratessa (se veri toimii myös liukasteena) mutta jos sattuu oleen vuotoa nii side housuihin vaan! En suosittele tamponia silloin omasta kokemuksesta