Raskaaksi 2021

Täällä kp27 > kp1 nyt aamulla, ihan niinku ennustin.
Ja helv** kivut tuli myös, niinku aattelin :smiley-angry019
Mun kohtu on tulessa, se kramppaa, siel tuntuu menevän kuumia kuplia jotka polttaa, välillä joku tuikkaa tulikuuman ja terävän sukkapuikon persuksista välilihaan, munasarjat tärisee kävellessä ja saa mut menemään kaksinkerroin, suolisto kramppaa ja mölisee, kakkosella käyminen sattuu suoleen. Mitähän vielä... Ja nyt vasta kp1, kp2 se pahin :smiley-angry007

Se ois sit (turha) yk13 tämä nyt alkanut kierto.
Yk14 (maaliskuu) jälkeen onkin sitten se klinikka-aika ja yk15 jälkeen alkaa pistokset ja muut:smiley-angelic006

Täällä kp27 > kp1 nyt aamulla, ihan niinku ennustin.
Ja helv** kivut tuli myös, niinku aattelin :smiley-angry019
Mun kohtu on tulessa, se kramppaa, siel tuntuu menevän kuumia kuplia jotka polttaa, välillä joku tuikkaa tulikuuman ja terävän sukkapuikon persuksista välilihaan, munasarjat tärisee kävellessä ja saa mut menemään kaksinkerroin, suolisto kramppaa ja mölisee, kakkosella käyminen sattuu suoleen. Mitähän vielä... Ja nyt vasta kp1, kp2 se pahin :smiley-angry007

Se ois sit (turha) yk13 tämä nyt alkanut kierto.
Yk14 (maaliskuu) jälkeen onkin sitten se klinikka-aika ja yk15 jälkeen alkaa pistokset ja muut:smiley-angelic006

tsemppiä! tunnen tuskasi, tai tunsin lauantaina ku menkat alko. itkin ja olin kaksinkerroin melkein koko päivän, kipu oli ihan jäätävää pitkästä aikaa. nyt onneks menkat kesti vaan 3pv ja nyt kp 4

Dpo10 jatkuu vielä eli vuoto ei ota alkaakseen. Ja tuo mitä tulee on haaleanppunaruskeaa ja oudon limaista.
Kohdunnapukka on ylhäällä ja tosi kova.
Mut testi ihan blancco.

mie just soitin ja hoitaja sanoi et ei oo väliä onko kuukautiset vai ei. ja siis nyt mun kohalla varsinkaan ku ne ois tuolloin lopussa mitä päivää mie ajattelin:grin tsemppiä teille sit sinne ens viikkoon!!
hieno juttu! kiitos ja samoin teille sit ku se aika tulee! :smiley-angelic003

mikä siinä on ku ekana vuotopäivänä aina vuotaa ohi kupista, vaikka kuinka koittas asetella :bag: onkse napukka jotenkin niin alhaalla et kuppia ei saa riittävän syvälle tai jotain...no, onneks on ollu nyt vaan tän ekan päivän ongelma yleensä :meh:

Mul on kp31, uskon et dpot ei oikein tai en ovuloinut ja kierto venyy tai oli kemiallinen.

Nyt testi oli ihan blanco edelleen ja olo on et vois jo tulla. Rinnat niin kipeet etten tiedä. Mun kaveri mietti et jos se verilima oli jotain ihan muuta outoo ja nyt ovis olis ollut myöhemmin jolloin bbt ihan päin seinää mut mulla oli antibiootit ja myös kuumetta et ei voikaan olla tarkka. No kuitenkin soitin ja kysyin niin sanoi et varmaan ollut huono erä ja lähinnä ovulaatio olis voinut tuolloin olla. Mutta, toivottavasti tää kierto tasoittuu, mä arvasin et eka yk nii kierto varmaan sekasin ja antibiootit voi lykkää ovista. Joten nyt odotellaan vaan...

Katarina kp31/dpo jokin verilimasta olisi jo 14 mut Flo sanoo omien ennusteiden mukaan et olisi vasta dpo11.. ota näistä nyt selkoa

Dpo10 jatkuu vielä eli vuoto ei ota alkaakseen. Ja tuo mitä tulee on haaleanppunaruskeaa ja oudon limaista.
Kohdunnapukka on ylhäällä ja tosi kova.
Mut testi ihan blancco.
Mulla nousee oviksen jälkeen ylös ja tuolla edelleen kovana on. En oo ku loppukierrossa kokeillut ja myös oletetun oviksen aikana jolloin se oli alempana ja ehkä pehmeämpi

hieno juttu! kiitos ja samoin teille sit ku se aika tulee! :smiley-angelic003

mikä siinä on ku ekana vuotopäivänä aina vuotaa ohi kupista, vaikka kuinka koittas asetella :bag: onkse napukka jotenkin niin alhaalla et kuppia ei saa riittävän syvälle tai jotain...no, onneks on ollu nyt vaan tän ekan päivän ongelma yleensä :meh:
Mä oon miettinyt et siirryn kuppiin ku side hankaa ja vuotaa yli ja tamponi sit tuntuu koko ajan jotenki.. en tiedä tuntuuko se kuukuppi miten? Tyhmiä kysymyksiä ei kai ollut olemassa :bookworm::rolleyes:

Mä oon miettinyt et siirryn kuppiin ku side hankaa ja vuotaa yli ja tamponi sit tuntuu koko ajan jotenki.. en tiedä tuntuuko se kuukuppi miten? Tyhmiä kysymyksiä ei kai ollut olemassa :bookworm::rolleyes:
tykkään kyllä muuten tosi paljon kupista, vasta nyt raskauden jälkeen ensin se oli hankala käyttää (jotenkin paikat kireänä) ja vuodot alkuun niin runsaita että ollu tota ohiongelmaa, mutta muuten on ollu kyllä erinomainen väline. ei se tunnu miltään, kun sen saa oikeaan paikkaan :) ja asettamisenkin oppii nopeasti. ainoa hankaluus on paikoissa, missä ei ole lavuaaria vessassa. onneks vaihtovälitkin on harvempia kuin muilla suojilla, kuppiahan saa käyttää max 12h kerrallaan eli vetoisuus ainakin menkkojen alussa itellä tulee siinä vastaan ennen aikarajaa. mut loppumenkoista riittää ku kahesti päivässä tyhjentää :)

Posted January 24, 2016 ·Aikaisin testailuun mielenkiintoisen seikan löysin vauva.info foorumilta

Tänään dpo9 ja sain aamupissasta haamujen esihaamun pc-liuskaan. Tuli testiajalla melkein siinä heti näkyviin, mutta puolen tunnin päästä siinä ei näkynyt enää juuri mitään. Voiko noin vaan hävitä? Tietty tosi aikanen testipv vasta, tiedetään..

Alyssa, kyllä hyvin voi hävitä varsinkin jos viiva on tosi haalea. Mulla kävi niin yhden clearbluen testin kanssa (tais olla just dpo 9...) että testiajalla tuli suht selkeäkin plussa joka sitten hävisi eikä näkynyt jälkeäkään enää puolen tunnin päästä. Soitin clearbluen asiakaspalveluun ja viiva voi kuulema hyvinkin hävitä, koska vaan se mitä siinä testiajalla tapahtuu, merkitsee. Ja ihan oli oikea plussa siis lopulta :)

Tälläisestä täällä sanottu että vain oikea plussa jää näkyviin,jos katoaa ei muka ole plussa.
Tätä olen juuri RFSU herkässä puikossa miettinyt kun haalistu siitä,siis DPO 9 tai 10 on nyt.

Mä luotan enemmän jos jää näkyviin mut kylhän se lopulta kuitenkin näkyy ku vahvistuu. Toki on tapauksia myös tuttavapiirissä ettei vahvistu . Kaveri oli rvk12 raskaana digi sanoi ei raskaana ja myös rfsu liuska oli joku just nähtävä hailu viiva. Vauva syntyy kohta eikä missään vaiheessa saanut kunnon plussaa.

Posted January 24, 2016 ·Aikaisin testailuun mielenkiintoisen seikan löysin vauva.info foorumilta

Tänään dpo9 ja sain aamupissasta haamujen esihaamun pc-liuskaan. Tuli testiajalla melkein siinä heti näkyviin, mutta puolen tunnin päästä siinä ei näkynyt enää juuri mitään. Voiko noin vaan hävitä? Tietty tosi aikanen testipv vasta, tiedetään..

Alyssa, kyllä hyvin voi hävitä varsinkin jos viiva on tosi haalea. Mulla kävi niin yhden clearbluen testin kanssa (tais olla just dpo 9...) että testiajalla tuli suht selkeäkin plussa joka sitten hävisi eikä näkynyt jälkeäkään enää puolen tunnin päästä. Soitin clearbluen asiakaspalveluun ja viiva voi kuulema hyvinkin hävitä, koska vaan se mitä siinä testiajalla tapahtuu, merkitsee. Ja ihan oli oikea plussa siis lopulta :)

Tälläisestä täällä sanottu että vain oikea plussa jää näkyviin,jos katoaa ei muka ole plussa.
Tätä olen juuri RFSU herkässä puikossa miettinyt kun haalistu siitä,siis DPO 9 tai 10 on nyt.
Mä tein päiväpissasta toisen testin, siihen ei tullu mitään, ei minkäänlaista viivanpaikkaakaan.
Paras olis kun testais vasta kun menkat myöhässä päivän :sorry::banghead:

Mä tein päiväpissasta toisen testin, siihen ei tullu mitään, ei minkäänlaista viivanpaikkaakaan.
Paras olis kun testais vasta kun menkat myöhässä päivän :sorry::banghead:
Mä en malta tehdä,en saanut postissa Wishin liuskoja. Enää 1 PC ja 1 Apteq jäljellä. Säästän aamuun. Siis jos ei menkat ala. Huomenna pitäisi alkaa...

Täällä oireet loppunut oikeestaan kokonaan. Eilen vielä oikealle ala selkään jomotti pitkin päivää. Ja tänään niistäessä alavatsaan repi.
Itse toivoisin raskautumista, mies taas ei. Hän haluaa siis neljännen mut nyt ensi talven menojen takia haluaa siirtää yritystä puol vuotta vaikka lupa yritykseen jo tammikuun alussa oli. Odottelen vaan milloin kierto alkaa nyt kp31-32/??. Ennen kuopusta kierto oli 25-71pv. Meinasin kyllä testata uudelleen jos loppu viikosta ei oo kierto alkanut. Ja jos alkaa niin sit tulee ehkäisyrengas käyttöön ja hiljenen täällä.

Täällä testattu tänään kp 34/34-39, dpo n. 13. Ekan kerran testasin sunnuntaina dpo n. 11, jolloin tuli hyvin vaalea hailura. Nyt vahvistunut ihan mukavasti :) Testeinä Sofin 25mlU, Clear blue (Cb herkkyydestä ei varmuutta). Toivottavasti kuvat e i mene mössöksi.

Onnea tosi paljon muillekin plussanneille, nähdään lokakuisissa! Ja muille tsemppiä yritykseen ja piinailuun, toivottavasti kaikilla tärppää asap :Heartpink
IMG_20210202_094507.jpg
IMG_20210202_090143.jpg

Täällä testattu tänään kp 34/34-39, dpo n. 13. Ekan kerran testasin sunnuntaina dpo n. 11, jolloin tuli hyvin vaalea hailura. Nyt vahvistunut ihan mukavasti :) Testeinä Sofin 25mlU, Clear blue (Cb herkkyydestä ei varmuutta). Toivottavasti kuvat e i mene mössöksi.

Onnea tosi paljon muillekin plussanneille, nähdään lokakuisissa! Ja muille tsemppiä yritykseen ja piinailuun, toivottavasti kaikilla tärppää asap :Heartpink
View attachment 99086 View attachment 99087
Onnea ! <3

Nyt kaikki testailijat HUOM! Otin tän kuvan siksi että pystyy sit miettiin onko viivanpaikka. Kyseessä pc liuska. Ja nyt mulla siis menkat ja verta tulee kun härän pyllystä ja hcg 0. Eli tässä näkyy eka kuinka voi todella erehtyy haamuksi. Tämä heti testiajalla kastamisen jälkeen noin 30 sek. Kastamisesta. Eli eka "haamut" ja sit käännetty testiä pikkusen valossa eri suuntaan ja näkyy vain valkoinen viivanpaikka!

Vielä otin yhden ns.haamusta joka vikana...
Eli tietyssä valossa käännellen ainakin pc antaa viivanpaikan. Voi olla joku erä kyseessä nyt joka liikkuu. Mutta tosiaan raskautta tämä ei tarkoita vaan tuo viiva näky jo ennen testin tekoa valkoisena alueena ja kastuessa näky sit kuin olis haamu tietyssä valossa.

Ja nyt tilanne tieto että tämä testi nyt aika blanco kun testiaika mennyt eli ei juuri mitään. Ei edes harmaata viivanpaikkaa jäänyt kunnolla näkyviin. Vikana se kuva

Liitteet

• 20210202_181511.jpg
    20210202_181511.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 225
  • 20210202_181648.jpg
    20210202_181648.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 220
  • 20210202_181544.jpg
    20210202_181544.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 215
  • 20210202_182348.jpg
    20210202_182348.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 207
  • 20210202_184730.jpg
    20210202_184730.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:

Onnea! :cool05:HeartbigredToivon perässä tullaan!:Heartblue

Onnea kovin!! :Heartbigred

Takaisin