Raskaaksi 2021

Joo näkyy vispipuuro hyvin vaaleenpunertava viiva!

Avenalla en nää mitään muuta kun rfsu herkän tyypillisen viivanpaikan hailuran. Itse saanut samanlaisen joka testiin, jopa mies sai kun laitoin kusaseen kerran kyseiseen testiin kun anto aina haamu/ viivanpaikkaa..

Tiedän myös pari tapausta joille on käynyt samalla tavalla kuin sun ystävälle:angry7 On kyllä todella halveksittava ja selkärangaton teko toiselta osapuolelta.
On: Menkkakivut niin voimakkaat, että en ole viitsinyt enempää testejä tehdä. Jään siis odottelemaan menkkoja, joiden pitäisi keskiviikkona alkaa:banghead: Muitakaan oireita ei enää pahemmin ole korkeaa lämpöä lukuunottamatta. :wacky:
Joo se on ihan hirveää. Sama ku mun mies olis puhkonut kumit tai pillerit vaihtanut johki sokeripalloihin ku mä en ollut valmis..

Höh toivottavasti meidän kierto vielä tulee <3

Tsemppii ♡
Meilläkin ukkelin kanssa oli eilen tosi typerä riitä, riitelyt on syvältä :angry1
Onneks tajusi tänä aamuna pyytää anteeksi multa
Mekin jo sovittiin ja hän ymmärsi virheensä. Mä oon tosi ymmärtäväinen ja aina asetan itseni toisen asemaan mut joskus kuppi kääntyy enkä jaksa ymmärtää.. no, nyt onneksi on kaikki hyvin valtakunnassa

Ei tietenkään tarvitse. Mutta sen verran kommentoin et toivon mukaan on ku eiks se toinen sit päättänyt et ei haluakaan lasta ettei kävis samalla tavalla..

Olen myös tätä mieltä! Avoin keskustelu on tärkeää, ja että molempien osapuolten näkemykset tulevat kuulluksi ja tämä lapsen hankinta on varmasti sitä mitä molemmat haluavat.

@Avena1234 kukaan ei tätä pahalla tarkoita. Sen perusteella, miten nopeasti aikaisempi kumppanisi vaihtui ja tämä uusi tuli kuvioihin, on ihan viisasta ja hyväkin keskustella jo varhaisessa vaihteessa, että mitä molemmat haluavat suhteelta ja tulevaisuudelta. Ettei vain jää mitään epäselväksi kummallekaan ja molemmat ovat täysillä mukana ja sitoutuneita.

Niin siis hetkinen... Mites ne dpo:t laskettiinkaan? Ovistestit ollu positiivisia eilisaamusta lähtien (tasavahva x3) ja nyt ihan hetki sitten tuli se testiviivaa tummempi viiva. Laskenko dpo0 siis huomiselle?

P.S. Ihan jäätävät oviskrampit ja limat. Ei oo koskaan ennen ollu näin pahoja, joten pare olis et jotain alkaa tuolla tapahtumaan!!

Nyt siis kp16.

Tätä ei tarvitse tihrustella :hilarious::hilarious:

Spämmään illallemmalla ku oon tehnyt liuska testejä. Nyt lähinnä pelottaa hurjasti, mulla on takana kaksi keskenmenoa ja yksi onnistunut raskaus:nailbiting:

Tänään dpo14
Seksiä oli 3 päivää ennen ovista ja oletettua ovispäivänä
Oireita:
-Ummetus
-Tuoksut oli voimakkaita
-Teki mieli makkaraa josta en yhtään yleensä tykkää
-Kaikenlaisia tuntemuksia kohdussa
-Tänään itketti kun näin tien laitaan pysähtyneen ambulanssin ja lääkäriyksikön vilkut päällä koska tajusin että ovat pysähtyneet siksi että lanssissa jollain on tosi vakava tilanne...

Liitteet

• IMG_20210131_182157.jpg
    IMG_20210131_182157.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 180
miekään en valitettavasti kaikissa aamun testeissä nää haamuja :( johtuneeko sit tosta laadusta ku avaa ni menee ihan pikselimössöks :/ mut vispipuurolla nään haamun, tarrasukkia sinne, sekä rinttastiinalle!!

on; aivan jäätävät menkkakivut ja oon ku perseesee ammuttu karhu tai sit kamala itkupilli.. ihmettelen ku turvotus kadonnut, niin eilen ja tänää ollu niin hyvä kehopäivä ku maha normaali :grin sekä ihmettelen et finneiltä oon säästyny, vaikka suklaataki oon vedelly melkein kaksin käsin :grin:grin

Niin siis hetkinen... Mites ne dpo:t laskettiinkaan? Ovistestit ollu positiivisia eilisaamusta lähtien (tasavahva x3) ja nyt ihan hetki sitten tuli se testiviivaa tummempi viiva. Laskenko dpo0 siis huomiselle?

P.S. Ihan jäätävät oviskrampit ja limat. Ei oo koskaan ennen ollu näin pahoja, joten pare olis et jotain alkaa tuolla tapahtumaan!!

Nyt siis kp16.

Siis jos sulla on tänään ovis tapahtunut niin mä laskisin niin että sulla on tänään dpo0 ja huomenna dpo 1

Onnea Rinttastiina! :smiley-angelic003
Ja kiitos yhteenvedosta, oli kiva lukea! :hello2

Oli kyllä todella vaikea saada viivoja kuviin. Hyvä, jos edes joku muukin ne näkee :hilarious: Oikein harmittaa, kun livenä näkyy niin hienosti ettei yhtään tarvitse tihrustella. No, toivotaan nyt polvet ja kyynärpäät ristissä, että vahvistuu niin että saan teille asti kuvia :smiley-angelic001

Mä en siis todellakaan ollenkaan yhtään odottanut saavani siihen aamun pregcheckkiin mitään, olin just tehnyt sen rfsu:n negan ja kirjoittelinkin siitä tänne ja sitten luikin vessaan ja siinä se paistoi :eek: Meinasin lentää persiilleni kun järkytyin niin suuresti. Ajattelin, että näyttäisin miehelle testejä vasta sitten kun niissä on sellaiset leffaviivat, mutta niin vaan menin miehen luokse änkyttämään että näetkö sä tässä mitään :wtf: Mies vastasi heti että no tuossa on tuommonen tumma viiva ja sitten tommonen vaaleanpunainen viiva, mitä nää niinku meinaa laughing6 Sen jälkeen se onkin koko päivän kysellyt tyhmiä niinkun että miksi mä halusin testata jo ennen kun kuukautiset on myöhässä, eiks se testi kuuluis tehä vasta sit kun on viikon myöhässä niinkuin elokuvissa. :whacky011 Voi, mitä kaikkea se ei tiedäkään.. :biggrin

Mul tais olla kemiallinen ku oksettaa ja tekee tietyt asiat pahaa mitä normaalisti syön päivittäin. Nyt on ihan äklö olo ja kostautui kovilla PMS oireilla. Harmitus kova ja potenssiin tuhat olkoonkin että vasta eka varsinainen yk mut on myös pitkään menty keskeytetyllä eikä mitään mutjoo ehkä ärsyttää hiukan liikaa nytte ämmää täällä :yuck::meh:

Vispipuuro selkee haamu jopa mäkin näen!! :dummy: oispa :rolleyes:

Rinttastiina hurjasti onnea:cheers:dummy::dummy1:

Onnea Rinttastiina! :smiley-angelic003
Ja kiitos yhteenvedosta, oli kiva lukea! :hello2

Oli kyllä todella vaikea saada viivoja kuviin. Hyvä, jos edes joku muukin ne näkee :hilarious: Oikein harmittaa, kun livenä näkyy niin hienosti ettei yhtään tarvitse tihrustella. No, toivotaan nyt polvet ja kyynärpäät ristissä, että vahvistuu niin että saan teille asti kuvia :smiley-angelic001

Mä en siis todellakaan ollenkaan yhtään odottanut saavani siihen aamun pregcheckkiin mitään, olin just tehnyt sen rfsu:n negan ja kirjoittelinkin siitä tänne ja sitten luikin vessaan ja siinä se paistoi :eek: Meinasin lentää persiilleni kun järkytyin niin suuresti. Ajattelin, että näyttäisin miehelle testejä vasta sitten kun niissä on sellaiset leffaviivat, mutta niin vaan menin miehen luokse änkyttämään että näetkö sä tässä mitään :wtf: Mies vastasi heti että no tuossa on tuommonen tumma viiva ja sitten tommonen vaaleanpunainen viiva, mitä nää niinku meinaa laughing6 Sen jälkeen se onkin koko päivän kysellyt tyhmiä niinkun että miksi mä halusin testata jo ennen kun kuukautiset on myöhässä, eiks se testi kuuluis tehä vasta sit kun on viikon myöhässä niinkuin elokuvissa. :whacky011 Voi, mitä kaikkea se ei tiedäkään.. :biggrin
Tarrasukkia kovasti

Siis jos sulla on tänään ovis tapahtunut niin mä laskisin niin että sulla on tänään dpo0 ja huomenna dpo 1

Siis ovistesti on ollut nyt plussa. Ovulaatiohan tapahtuu lh-piikistä eli testiplussasta 12-48h aikana. Mutta tosiaan se, kun testi ollut nyt 2 päivää plussa, mutta vasta tänään illalla testiviiva tummempi, niin ehkä lasken plussa tälle illalle, eli ovulaatio (dpo0) huomenna.

Sori kuvaspämmäys, huomenna lupaan lopettaa spämmäilyn jos huomenna Digi sanoo "ei raskaana" :hilarious:

Mutta kävin kaupassa ja ja ostin vielä viimeisen clearbluen testin ja käytin viimeisen pc testin kaapista. :smiley-ashamed005

Noh, ei yllättänyt ettei pc näytä kuvaan mitään merkittävää, mutta kyllä tuohon CB testiin piirtyi viivaa jo ihan samantien kun sen oli dipannut, vaikka hailakka onkin. Laatuhan tässä on jälleen mallia rosamunda, mutta aijaa.com ei alkanut mun kanssa yhteistyöhön. :smiley-ashamed004
IMG_20210131_192528__01.jpg

Siis ovistesti on ollut nyt plussa. Ovulaatiohan tapahtuu lh-piikistä eli testiplussasta 12-48h aikana. Mutta tosiaan se, kun testi ollut nyt 2 päivää plussa, mutta vasta tänään illalla testiviiva tummempi, niin ehkä lasken plussa tälle illalle, eli ovulaatio (dpo0) huomenna.
Mä en niin 100% katsoisi testejä, vaan luottaisin omiin tuntemuksiin, jos sulla on siis tänään tuntunut kovat oviskrampit ynnä muut niin laskisin siksi oviksen tälle päivälle, mutta eihän se ole niin päivän päälle, lasketko tälle päivälle vai huomiselle! :cat:

Onko kukaan kokeillut ottaa ihan järkkärillä kuvia tikuista ja postata nii tänne?
Kun kamerallahan (varsinkin ihan näillä uusilla järkkäreillä) laatu on loistavaa ja harvemmin laatu laskee siitä HD tasosta kovin paljoa kun lataa esim. Instaan tai faceen

Sori kuvaspämmäys, huomenna lupaan lopettaa spämmäilyn jos huomenna Digi sanoo "ei raskaana" :hilarious:

Mutta kävin kaupassa ja ja ostin vielä viimeisen clearbluen testin ja käytin viimeisen pc testin kaapista. :smiley-ashamed005

Noh, ei yllättänyt ettei pc näytä kuvaan mitään merkittävää, mutta kyllä tuohon CB testiin piirtyi viivaa jo ihan samantien kun sen oli dipannut, vaikka hailakka onkin. Laatuhan tässä on jälleen mallia rosamunda, mutta aijaa.com ei alkanut mun kanssa yhteistyöhön. :smiley-ashamed004
View attachment 99015

Tossa CB kyllä näkyy, toivotaan että digi vahvistaa huomenna! :)

Takaisin