Raskaaksi 2021

Kiitos! Toivottavasti tää on tosi kyseessä enkä tipahda korkealta. Viimeksi kun tulin kertalaakista raskaaksi, se päättyi kkm.. Mutta silloin oli alusta asti sellainen tunne, ettei kaikki ole ok. Nyt hyvillä mielin. :cheers

Voiii ihanaa paljon onnea ja rutosti vauvaliimaa! :love017
Oli kiva piinailla yhdessä, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :sad001:Heartpink

Kiitos! Toivottavasti tää on tosi kyseessä enkä tipahda korkealta. Viimeksi kun tulin kertalaakista raskaaksi, se päättyi kkm.. Mutta silloin oli alusta asti sellainen tunne, ettei kaikki ole ok. Nyt hyvillä mielin. :cheers

Oli kiva piinailla yhdessä, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :sad001:Heartpink
Kiitos! Pieni toivonkipinä mulla on vielä noiden aiempien testien haamujen perusteella, josko vaikka kiinnittyminen olisi tapahtunut myöhemmin jonka vuoksi hcg ei ole vielä riittävä. Mutta oli tai ei, niin nyt en enää testaile (ja jos testaan niin en spämmää tänne. :D ) vaan jään odottamaan tätiä. :)

@Noaidi tsemppiä ja pidetään sitä pientä toivonkipinää yllä :Heartred

@vispipuuro123 paljon onnea!!! :hello2

ON: dpo13-14 ja se eilinen kellertävä tippa enteili just sitä mitä ajattelinkin, eli yön aikana oli tullu peukalonpään kokoinen hyytymä kuppiin. ei tosin muuta, mutta aika vahva fiilis siitä et kyllä ne menkat kohta kunnolla alkaa... rintaoireet on poistuneet ja kahden päivän päänsärky varmaan oli se normaali pms-oire taas. lämmötkin laskusuhdanteessa. sitten pitäis passittaa se mies spermatestiin ja soitella meille aloitusaikaa lapsettomuusklinikalle...huomasin just että hirmu kivasti osuu meidän talviloma (vuokrattu mökki kaukaa) maaliskuun ovulaation aikaan joten sillon ei ainakaan mitään hoitoja mahdollista vielä tehdä. no huhtikuussa onneks pitäis mennä h-hetket pääsiäisen jälkeen, eli toivottavasti onnistuu sit...

Olisi ihanaa kun itsekin pääsisi lokakuisiin!

Tein raittiissa pakkasilmassa(-16) aamukävelyn,suoraan lähikauppaan ja tietysti testien ostoon..voeha mahoton. Vissyä tosin oli tarve ja kissanruokaa myös.:angelic::)
Minulla kaksi kissaa. Taidan olla allergisoitunut niille,joka pv nenä vuotaa,aivastelua ja nenä kutittaa herättyä niin että raappia tarttee...:lurking:
Kisut on pian 6v ja 3v. Jos vauveli tulee tarttee miettä pärjääkö kisut sitten vauvelinkaa ja mä niidenkaa:shy::dummy:

Niin tarttui tällänen setti tulevaa varten Ässästä.:angel2
4439BED3-2D14-47FB-8DF0-327474422DC0.jpeg
tottakai tein heti(aamuinen FR oli aivan susi siis!)...PC ja RFSU. Molempiin sain haamun. Jopa kuvaan asti sain oikeassa valossa napsastua ne. Eikä ole viivanpaikka. :playful::):singing:

Joo kuvaspämmään aamulla heti,sori mutta haluan mukanaelää muidenkin testailuissa ja niitä on mukavaa tulkita. Jopa muiden,kuin omia.
Tässä siis aamupissasta(tai no säästelin kauppreissun ajan eli en koko aamupissaa päästänyt ekalla vessakäynnillä;voinee kutsua siis aamupissaksi?)

Pregcheck ja RFSU testiajalla
IMG_0689~2.jpg
Kuvanlaatu heikko taas...yritän laittaa tarkemman kuvan tähän,ei tuo o selkeä...

IMG_0688~2.jpg

Oireita on myös. Rinnat tosi kipeet olleet viikon,alavatsajomotusta viikon,runsas valkovuoto,pääkipu,lievää yökötystä,yms.

Muokattu viimeksi:
Kiitos! Pieni toivonkipinä mulla on vielä noiden aiempien testien haamujen perusteella, josko vaikka kiinnittyminen olisi tapahtunut myöhemmin jonka vuoksi hcg ei ole vielä riittävä. Mutta oli tai ei, niin nyt en enää testaile (ja jos testaan niin en spämmää tänne. :D ) vaan jään odottamaan tätiä. :)
No ei se kuvaspämmäys haittaa(ainakaan minua). On aivan ymmärrettävää että täällä on tukijoita ja moni kaipaa toisten näkökulmaa asiaan. Voi olla että tuo digitesti ei vain vielä näytä. Mulla oli viime raskaudessa eka miinusta,seur.pv olikin jo plussaa.Kyse on viikkonäytöllisestä testistä. Hormonit nousi siis yhdessä päivässä sille tasolle (25mIu) että se pystyi lukemaan. Aika hassua eikö?

Onnea @vispipuuro123 ♡

On:
Dpo9. Tein 2 eri testiä aamulla ja toisessa on havaittavissa hailura viivanpaikka ja toisessa ei. Negoja siis. Mutta oon tyytyväinen ettei tullut mitään ärsyttäviä haamuja joista toivo herää ( joo sehän se on tässä kun liian aikasin testaa :banghead:
Mut vielä pystyy parin päivän päästä haamukin tulee, joten toivoa on, niin kauan kuin menkkoja ei näy , nyt kp 22/27-28

Joo ehdottomasti pelissä niin kauan kuin tätiä ei näy. :thumleft

Onnea @vispipuuro123 ♡

On:
Dpo9. Tein 2 eri testiä aamulla ja toisessa on havaittavissa hailura viivanpaikka ja toisessa ei. Negoja siis. Mutta oon tyytyväinen ettei tullut mitään ärsyttäviä haamuja joista toivo herää ( joo sehän se on tässä kun liian aikasin testaa :banghead:
Mut vielä pystyy parin päivän päästä haamukin tulee, joten toivoa on, niin kauan kuin menkkoja ei näy , nyt kp 22/27-28
Moi. Tässä melkein kiertokaima. Mulla on kp 24/25-26.
Joo se on aino paha asia jos saakin haamun niin se muuttuukin negaksi jos tulee varhanen keskenmeno eli kemiallinen raskaus...Mä tein aamulla vikan FIRST RESPONSE,On muuten susitesti joku täällä mainitsi. Ei herkkä mun mielestäni,eihän siitä edes saa selvää jos tulee haalea plussa...Viiva sekoittuu taustaan joka on samanvärinen kun alussa plussaa. Laitoin jo kuvan siitä tänne ja hain lisää halpistestejä,koska olin siinä FRssä näkevinäni kuuteskin jotain.

No ei se kuvaspämmäys haittaa(ainakaan minua). On aivan ymmärrettävää että täällä on tukijoita ja moni kaipaa toisten näkökulmaa asiaan. Voi olla että tuo digitesti ei vain vielä näytä. Mulla oli viime raskaudessa eka miinusta,seur.pv olikin jo plussaa.Kyse on viikkonäytöllisestä testistä. Hormonit nousi siis yhdessä päivässä sille tasolle (25mIu) että se pystyi lukemaan. Aika hassua eikö?

Juu, näin mulla kävi tossa aiemmassa plussakierrossakin.

Avenan ja Rosaliuksen kaa samoilla päivillä eli kp 23/25. Eilen huimasi pilatesreenin teko pystyasennossa, muistui mieleen edellinen raskaus,muutenki huimausta ollut. Aattelin etten kommentoi tänne mitään piinapäiväinfoa,mut nyt oli niin poikkeava oire et mietin et voisko olla. Viime kierto oli jopa 30 päivää, joten vielä viikon päivät oottelen testaamatta. Tsemiä kaikille ja vielä onnea plussille! (:

Avenan ja Rosaliuksen kaa samoilla päivillä eli kp 23/25. Eilen huimasi pilatesreenin teko pystyasennossa, muistui mieleen edellinen raskaus,muutenki huimausta ollut. Aattelin etten kommentoi tänne mitään piinapäiväinfoa,mut nyt oli niin poikkeava oire et mietin et voisko olla. Viime kierto oli jopa 30 päivää, joten vielä viikon päivät oottelen testaamatta. Tsemiä kaikille ja vielä onnea plussille! :)

Ihanaa että löytyi toinenkin/kolmas samalla piinapäivillä. Olisi niin jännä saada nähdä tai tietää saatko sä haamua. Mutt ymmärrän miksi et testaa ”liian aikaisin”...

Onnea @vispipuuro123 ♡

On:
Ainiin mikä testi antoi viivanpaikan? Piti kysäistä...

Noh, eipä tarvinnut kauaa odotella. Täti kurvasi kylään päivää ennakkoon.

Huomenta jokaiselle.

Täällä pähkäilen omia oireitani. Dpo 7 tai 8 pitäisi olla menossa. Rinnat kipeytyi heti ovulaation jälkeen ja nyt eilen alkoi kipu pikku hiljaa hävitä..

Uusi oire joka alkoi viikonlopun aikana on pissillä yöllä käyminen, kerran tai kaksi kertaa yössä. Eilen alkoi alavatsan vihlaisu kivut välillä noustessa/venytelessä.

Mietin nyt että olikohan tuo rintakivun loppuminen merkki että ei tärpännyt, hormonit lähti laskuun ja vkon päästä menkat... :sad001

Kiitos jo etukäteen jos joku osaisi auttaa ja sanoa mielipiteensä asiaan :happy:

Huomenta jokaiselle.

Täällä pähkäilen omia oireitani. Dpo 7 tai 8 pitäisi olla menossa. Rinnat kipeytyi heti ovulaation jälkeen ja nyt eilen alkoi kipu pikku hiljaa hävitä..

Uusi oire joka alkoi viikonlopun aikana on pissillä yöllä käyminen, kerran tai kaksi kertaa yössä. Eilen alkoi alavatsan vihlaisu kivut välillä noustessa/venytelessä.

Mietin nyt että olikohan tuo rintakivun loppuminen merkki että ei tärpännyt, hormonit lähti laskuun ja vkon päästä menkat... :sad001

Kiitos jo etukäteen jos joku osaisi auttaa ja sanoa mielipiteensä asiaan :happy:
Minulla oli ainakin rintakipujen loppuminen keskenmenon enne ja aina muutenkin ennen menkkoja alkanut kipu häviää rinnoissa kun vuoto alkaa.

Noaidi plääh mut ens kerralla tarraa kiinni!

Vispipuuro paljon onnea! :dummy1:

Huoh omanapailu. Maha ihan sekasin ja kuivaa ku sahara eli vuoto alkanee, sen verran maistuu taas veri suussa. Ei ollut ientulehdus mä kävin tarkistuttaa mut se sanoi et voi olla että ikenet reagoi hormonimuutoksiin.
Tissit kipeet vieläki ja outo polte alamasulla ja sit lämmöt oli 35,4 aamulla. Siis oikeesti mun mittari on varmaan hajalla. Ei droppi noi iso ollu ku menkat teki tuloaan viimeksi.

Noh nyt siis kp30 ja dpo13

Huomenta jokaiselle.

Mulla tekee monesti niin et eka kipeet sit häviää ja uudestaan myöhemmin

Takaisin