Raskaaksi 2021

Sivusta huutelen, että minusta tuossa sinun testissä on kyllä toinen viiva :think005 En yleensä kyllä näe viivoja kovin helposti niin pakko kommentoida:laughing025
Ihanko totta! Mä en nää yhtään mitään. Oon kyllä siis ihan viivasokea aina :pompus:

Tsemppiä move88!
Sulla ei vieläkään tiputtelua mahtavaa! :gen014

Plussa voi tulla yllättävän myöhään varsinkin 25 herkkyisellä testillä. Mulla siirtyi La viikolla, eli plussasin sen mukaan vasta jotain Dpo14. :)

Tikutin myös varman oviksen, mutta se ei kai sitten ultran mukaan ollut ovis silloin.
Kiitos :smiley-angelic003 jännä, että ovis oliskin ollut joskus muulloin...! itse asiassa ihan just jäi kellertävää paperiin, eli voi olla että se tiputtelukin sieltä tulee. Mutta tosi myöhään joka tapauksessa! Ei se auta kuin katsoa mitä tuleman pitää :nailbiting:

Muilla on muita murheita ja meillä yrittäjillä niitä on joka päivä:rolleyes::sad001
Mä tein toisenkin RFSU herkän,pidemmällä (2-3h)pidättämisellä. Nyt vaan toivoa,että menkat ei ala! :yuck:
Ihana nähdä toisessakin sama hailura niin nyt uskon sen. Vihoinkin ois tärpännyt...oli kyllä niin paljolti seksiä (joka pv)oviksen aikana,että ei ihme. Silti on aina ihme. Varsinkin kun ikää molemmilla,miehellä pian 47 ja minulla 38.

Muilla on muita murheita ja meillä yrittäjillä niitä on joka päivä:rolleyes::sad001
Mä tein toisenkin RFSU herkän,pidemmällä (2-3h)pidättämisellä. Nyt vaan toivoa,että menkat ei ala! :yuck:
Ihana nähdä toisessakin sama hailura niin nyt uskon sen. Vihoinkin ois tärpännyt...oli kyllä niin paljolti seksiä (joka pv)oviksen aikana,että ei ihme. Silti on aina ihme. Varsinkin kun ikää molemmilla,miehellä pian 47 ja minulla 38.
Miten siulla nyt tää uus mies, et onko hänkin ihan mukana lapsen hankinnassa? Siis et ootte jutellut siitä että nyt ns. yritätte lasta?

Ihanko totta! Mä en nää yhtään mitään. Oon kyllä siis ihan viivasokea aina :pompus:

Voihan se olla että joku varjo vaan osuu sopivasti tai tämä heikko kuvanlaatu täällä mutta moneen kertaan vielä kääntelin ja vääntelin kuvaa ja siinä se näkyy :laughing001
Ihan hämmennyin kun kirjotit että ihan nega testi :grin Mutta eiköhän se siitä sinunkin silmillesi ala jossain vaiheessa näkyä jos on ihan ehta viiva (jota tietysti kovasti toivotaan!) eikä vaan minun kuvitelmaa :hilarious:

Mutta joo, ei kirvestä kaivoon vielä, niin kauan kuin ei näy menkkoja, on toivoa:smiley-angelic001

Omaa napaa. Dpo 4-6, olojen perusteella 6, kalenterin 4. Seksiä oli aika vähän, mutta ajoitus ihan nappiin. Saapa nähdä. Ei oloja suuntaan taikka toiseen. Lapset valvottaa ja mieli maassa. Fibromyalgia oireilee pahasti yöherätyksien ja valvomisen vuoksi.
Kp 21/28-30

Täällä kun nyt porukka näkee kaikissa kuvissa haamulaisia niin pakko nyt lävästä omakin. Tosin laatu saattaa kusta kun tänne laittaa. Mut testi livenä täysin nega ei minkäänlaista haituvaa vaikka missä valossa käänteli ja väänteli ja vähän purkikin sitä :hilarious::hilarious:
*muokkaamaton, rajattu vaan.

Liitteet

• IMG_20210131_153346.jpg
    IMG_20210131_153346.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 196
Täällä kun nyt porukka näkee kaikissa kuvissa haamulaisia niin pakko nyt lävästä omakin. Tosin laatu saattaa kusta kun tänne laittaa. Mut testi livenä täysin nega ei minkäänlaista haituvaa vaikka missä valossa käänteli ja väänteli ja vähän purkikin sitä :hilarious::hilarious:
Näen kyllä tuossa haamun...ihan oikeasti!

En mie yksityisasioista täällä keskustele,ei muutkaan. Ainakaan tällä hetkellä en koe tarvetta avautua.
Ei tietenkään tarvitse. Mutta sen verran kommentoin et toivon mukaan on ku eiks se toinen sit päättänyt et ei haluakaan lasta ettei kävis samalla tavalla..

Mun oma mies ei halunnut pitkään niin me sit käytettiin joko kumia tai keskeytetty yhdyntä (riskit oli tiedossa) mut kunnioitin hänen toivetta.

Nyt kävi niin että paras ystävä (miespuolinen) oli harrastanut yhden naisen kanssa seksiä oli sellainen friends with benefits suhde ja nainen sanoi et syö pilsuja. No ei syönyt ja on raskaana ja mun ystävä on ihan hajalla koska hänen elämäntilanne sellainen ettei lapsi toivottu lainkaan ja ymmärrän minun ystäväni ärtymyksen ja surun. On monet itkuviestit toisille laitettu nyt ku asutaan eri paikkakunnilla, mutta pointti: hänen sanalla ei mitään merkitystä koska nainen kertoi vasta ku rvk16 ja sittenkin sanoi ettei aborttia tee. Kaverini lupasi auttaa Mutta ei se varmaan kivaa oo hänelle

Huoh alkaa parantua olo ja miehen kanssa iso riita tyhjästä ja itkettää. Nyt sit nappasin koiran ja lähdin ulos ja kun kotiin tulin niin mies oli jo lähtenyt. Ei kiva. Ei ees pääse puhumaan omaa oloa. No, ehkä illemmalla

Ei tietenkään tarvitse. Mutta sen verran kommentoin et toivon mukaan on ku eiks se toinen sit päättänyt et ei haluakaan lasta ettei kävis samalla tavalla..

Mun oma mies ei halunnut pitkään niin me sit käytettiin joko kumia tai keskeytetty yhdyntä (riskit oli tiedossa) mut kunnioitin hänen toivetta.

Nyt kävi niin että paras ystävä (miespuolinen) oli harrastanut yhden naisen kanssa seksiä oli sellainen friends with benefits suhde ja nainen sanoi et syö pilsuja. No ei syönyt ja on raskaana ja mun ystävä on ihan hajalla koska hänen elämäntilanne sellainen ettei lapsi toivottu lainkaan ja ymmärrän minun ystäväni ärtymyksen ja surun. On monet itkuviestit toisille laitettu nyt ku asutaan eri paikkakunnilla, mutta pointti: hänen sanalla ei mitään merkitystä koska nainen kertoi vasta ku rvk16 ja sittenkin sanoi ettei aborttia tee. Kaverini lupasi auttaa Mutta ei se varmaan kivaa oo hänelle
Tiedän myös pari tapausta joille on käynyt samalla tavalla kuin sun ystävälle:angry7 On kyllä todella halveksittava ja selkärangaton teko toiselta osapuolelta.
On: Menkkakivut niin voimakkaat, että en ole viitsinyt enempää testejä tehdä. Jään siis odottelemaan menkkoja, joiden pitäisi keskiviikkona alkaa:banghead: Muitakaan oireita ei enää pahemmin ole korkeaa lämpöä lukuunottamatta. :wacky:

Äsken tein rfsu25 liuskan ja pc 25 liuskan 2,5h pidätyksellä. Molempiin testiajalla haamunpoikaset :king Huomisaamuksi mulla Apteekin Ultra. (Pakko sanoa, et olen iloinen jo ihan pelkästään siitä ettei menkat tänään tulleet, vaikken olisi paksuna, niin ainakin luteaalivaihe on sitten pidempi kuin odotin!)

Kas tässä teille perunakuva: kp32/31, dpo10 päiväpissa 2,5 pidätyksellä, pc liuska:

20210131_172654.jpg

Näen jotain pystyviivaa :cat:

Äsken tein rfsu25 liuskan ja pc 25 liuskan 2,5h pidätyksellä. Molempiin testiajalla haamunpoikaset :king Huomisaamuksi mulla Apteekin Ultra. (Pakko sanoa, et olen iloinen jo ihan pelkästään siitä ettei menkat tänään tulleet, vaikken olisi paksuna, niin ainakin luteaalivaihe on sitten pidempi kuin odotin!)

Kas tässä teille perunakuva: kp32/31, dpo10 päiväpissa 2,5 pidätyksellä, pc liuska:

View attachment 99003
Miekin tässä ehkä nään jotain punertavaa viivan poikasta. Vahvistumista!

Huoh alkaa parantua olo ja miehen kanssa iso riita tyhjästä ja itkettää. Nyt sit nappasin koiran ja lähdin ulos ja kun kotiin tulin niin mies oli jo lähtenyt. Ei kiva. Ei ees pääse puhumaan omaa oloa. No, ehkä illemmalla
Tsemppii ♡
Meilläkin ukkelin kanssa oli eilen tosi typerä riitä, riitelyt on syvältä :angry1
Onneks tajusi tänä aamuna pyytää anteeksi multa

View attachment 99003
Näen myös tässä väriä :smiley-bounce012

Takaisin