Raskaaksi 2021

Noaidi toivottavasti digi on samaa mieltä ;)

ON, mä en pysty nousta sängystä. Tänään pitkästä aikaa kaverin seurana poltin tupakkaa savut ja hyi. En polttanut enemmän joten taisi löytyä syy tälle oksetukselle. Jännä miten on polttanutkin jonkin 7 vuotta ja nyt ilman ollut jo vuosia mutta silti..

Tässä CB herkkä puikko, niin paska mutta näitä on kaapissa vielä kolme joten seurailen viivan vahvistumista. Tämä ehkä max 2h pidätyksellä illalla.

Tätä testiä joutuu uittamaan melkein 20sec ennenkuin pissa alkaa levitä testialueelle. :shifty:

Pahoittelut niille joilla tää on vain veitsen kääntämissä haavassa:smiley-angry017

Liitteet

• IMG_20210131_201901.jpg
    IMG_20210131_201901.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 141
Tässä CB herkkä puikko, niin paska mutta näitä on kaapissa vielä kolme joten seurailen viivan vahvistumista. Tämä ehkä max 2h pidätyksellä illalla.

Tätä testiä joutuu uittamaan melkein 20sec ennenkuin pissa alkaa levitä testialueelle. :shifty:

Pahoittelut niille joilla tää on vain veitsen kääntämissä haavassa:smiley-angry017
Miun mielestä näitä on kiva kahtoo. Onnea :Heartred

Onnea :love7

Kaikkien haamulaisille nyt vahvistumista!!! :smiley-angelic001

mä alan yhä enemmän uskoa siihen, et terot alkoi vaan purra paremmin, pidensi kiertoa ja aiheutti myös enemmän oireita. Pientä rusehtavaa jäi paperiin jo. Oottelen nyt ainaki tiistaihin menkkoja, ennenku haaskaan enempää testejä. Huono olo aaltoilee taas nyt illalla, mut voi hyvin liittyä menkkoihin. Krampit ei oo alkanu, mutta ne tuleekin vasta just ennen vuotoa yleensä.

Onnea ja vauvaliimaa :happy:

Äsken tein rfsu25 liuskan ja pc 25 liuskan 2,5h pidätyksellä. Molempiin testiajalla haamunpoikaset :king Huomisaamuksi mulla Apteekin Ultra. (Pakko sanoa, et olen iloinen jo ihan pelkästään siitä ettei menkat tänään tulleet, vaikken olisi paksuna, niin ainakin luteaalivaihe on sitten pidempi kuin odotin!)

Kas tässä teille perunakuva: kp32/31, dpo10 päiväpissa 2,5 pidätyksellä, pc liuska:

View attachment 99003

hyvin näkyy tässä ja aamun aiemmissakin näin samanlaisen minkälaisen sain itsekin tämän odotuksen alussa :)

Lupasin spämmini tänään lopettaa!

Tosiaan inseminaatio tasan 2 viikkoa sitten ja ovulaatio oli tällöin jo käynnissä.

Tähän tulokseen nyt luotetaan ja jäädään odottamaan tätiä kylään.

Mukavaa viikon alkua kaikille ja plussatuulia piinailijoille :Heartred

Liitteet

• IMG_20210201_054328.jpg
    IMG_20210201_054328.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 249
Dpo9 ja nega.:bored:
Eilen päikkäreiltä herättyä pahoinvointia. Tänään aamulla herättyä pahoinvointia.
Ei tiputtelua.

Huomenta! Noaidi;Pahoitteluni ja tsemppiä ensi kiertoon:3some

en enää taida ostaa First Responcea(testi viiva niin ohut että erottaminen vaikeaa).

Eka testi tehty aamupissasta. Kiertopv 24. Nyt on kaikki testit kaapista tehty:rolleyes::anyone
:nailbiting:

tässä tämä äskeinen testiajalla.
325C9643-4899-4174-AC0D-6F5666CB5BE9.jpeg

Tosiaan inseminaatio tasan 2 viikkoa sitten ja ovulaatio oli tällöin jo käynnissä.

Voi hitto :sorry: :Heartred

voi kökkö! oon pahoillani :sad001:Heartpink toivotaan meille ja muillekkin piinailijoille onnea seuraavaan kiertoon :smiley-angelic001

Kp 33/31. Dpo11. Pregcheck 25, rfsu 25, Apteekin ultra 10. :happy093 Yk1, rakastelua O-3, O-1 ja O päivinä. Ei mitään oireita, vahvat pms oireet dpo7-9 ja sitten ne melko lailla hävisi. Rintoihin pari kertaa tuikkasi ja vatsaan myös. Apua, onks tää totta :love7

20210201_070011.jpg 20210201_064322.jpg 20210201_070349.jpg

Muokattu viimeksi:

Pahoittelut, tsemppiä uuteen kiertoon! :sad001

Kp 33/31. Dpo11. Pregcheck 25, rfsu 25, Apteekin ultra 10. :happy093

View attachment 99023 View attachment 99024 View attachment 99025

Onnea!! :Heartpink

ON; oon niin onnellinen mun miehestä :Heartpink keskusteltiin eilen tonne yksityiselle menosta, et mitä mieltä hän on jos mentäis, eikä odotettais toukokuulle. hälle ei oo väliä odotetaanko vai mennäänkö yksityiselle, et päätös on minun. yritin selittää, ettei se vaa mun päätettävissä ole ja että ymmärrän jos hän haluaa odottaa mut yritin parhaani mukaa selittää et kuinka kauan siel julkisillakin voi sit kestää ennenku pääsis ees hoitoihin. et se voi olla jo loppu vuos ennenku mitää tapahtuu. ja julkisilla ei niin helposti sais iltapäivä/ilta aikoja ku yksityisillä. ja mie en ainakaa haluis töissä keksii kokoaikaa tekosyitä poissaoloille.. kyllä se sit sano et saan varata ajan ja että on tukena :Heartpink
kattelin sit eilen taas hintoi ja aikoi, ni mikä tuuri et nyt ainaki Lappeenrannan klinilla on tälläin tarjous : 'Helmikuun aikana varatut lapsettomuustutkimusten ensikäynti, hedelmällisyysneuvolakäynti ja siemennesteanalyysi + MiOXSYS-testipaketti', sais -50 % !

Juuh elikkäs! Nyt kun kaikki muut on päässy jo testailee ja on viivaa ja on olematta viivaa, ni mulla piinaviikot vasta alkoi. Eli dpo1. Ei taida kukaan ainakaan aktiivisemmista kävijöistä piinailla samoilla päivillä...
Toki itse aattelin malttaa testien kanssa tuonne parin viikon päähän viikonloppuun, sitten ku terolutit on lopetettu.

Tsemppihalit Noaidille, onnea plussanneille ja vahvistumisia haamuilijoille!

Takaisin