Raskaaksi 2021

Pcssä oli pieni haamu tai viivanpaikka, mutta ei oikein ottanut kuvaan asti.
Noaidi
Kyllä siinä RFSUssa näkyy,mutta muodostuiko se alle 5minuutin ja pysyykö se siinä vai katosiko?
Aijuu onhan tuossa PCssäkin haamu!!! Huomasin kun nyt katsoin kuvaa paremmin läheltä..

Heti aamusta viivoja havaittavissa, jippii!!

Dpo 12-15, eilinen susitesti oli nimensä veroinen, aamun pc tyhjä arpa :smiley-angry017

Flo huutelee, et menkat päivän myöhässä. Luteaalivaihe etsii vissiin vaan paikkaansa, aamulla alkoi vahvasti pms-huuruissa ja menkkajomot lisääntynyt siihen malliin et täti kuvaa paikalle milloin tahansa. :angry4

Muokattu viimeksi:
Kyllähän tuo plussalle näyttää, viivalle vahvistumisia!
Kiitos!
Toivotaan että ei ole kemiallinen(taas),olo kyllä on melko raskaana olevan olotila. Jatkuva pissahätä,alavatsakramppeja,valkovuoto runsasta ja aamulla joukossa taas verinen viiru. Lämpöä en ole mittaillut. Ainiin ja eilen olin viluinen ja oli pakko mennä kuumaan suihkuun aamulla ja illalla vielä saunaan. Ja se kova päänsärky,kesti eilisen.

Noaidi
Kyllä siinä RFSUssa näkyy,mutta muodostuiko se alle 5minuutin ja pysyykö se siinä vai katosiko?
Aijuu onhan tuossa PCssäkin haamu!!! Huomasin kun nyt katsoin kuvaa paremmin läheltä..
Muodostui testiajalla ja edelleen kuivana näkyy.

20210131_105605.jpg
Anteeksi kuvaspämmi, mutta tässä vielä toinen kuva aamun testistä (sama kuin aiemmin postattu, mutta vähemmän cropattuna). Ehkä näkyy paremmin tai sitten ei. :grin Mutta tosiaan mieskin näki ihan tihrustamatta siinä olevan vaaleanpunaisen viivan. Nyt vain odotellaan, alkaako menkat! Ja huomenna uutta testiä, jos ei ala (ellei mies sitten anna mulle lupaa hakea lisää testejä ja tehdä jo illalla :grin)

Edit: no eihän tuo näy yhtään sen paremmin :hilarious:

View attachment 98980
Anteeksi kuvaspämmi, mutta tässä vielä toinen kuva aamun testistä (sama kuin aiemmin postattu, mutta vähemmän cropattuna). Ehkä näkyy paremmin tai sitten ei. :grin Mutta tosiaan mieskin näki ihan tihrustamatta siinä olevan vaaleanpunaisen viivan. Nyt vain odotellaan, alkaako menkat! Ja huomenna uutta testiä, jos ei ala (ellei mies sitten anna mulle lupaa hakea lisää testejä ja tehdä jo illalla :grin)

No hyvin näkyy! Ei tarvii ees avata kuvaa erikseen! :woot:

View attachment 98980

Koska sulla menkat pitäisi alkaa? Mulla pitäisi alkaa keskiviikko/torstai.
Voi halvatun hätäilyt...Nyt sen huomaa paljonko merkitsee sen virtsan vahvuus/pitoisuus...Menin sitten tekemään vielä yhden innostuksissani,eli tietty kalliimman FR:n,virtsa oli laimeaa kun melkein kellertävä vesi...Antaa mennä mietein. En malttanut odottaa aamuun siis. Innostuin huimasti kun tota plussaa oon odottanut TODELLA kauan. No eihän siihen tullut mun silmääni erottuvaa haamuakaan. Olin varma että tulee koska 6,5miu. Ja jotkut haukkui susitestiksi. Se vähän lohduttaa...:wink:sorry:
Anteeksi kuvaspämmi mutta haluan näyttää siltikin...Näkeekö joku viivasilmä:angry9jotain??
Laitoin myös Checker forumille(amerikkalainen?).
Menipä sutuksi. Latasin Aijaahan niin saa ehkä selvänkin..Eli tuosta kuvasta painamalla menee suoraan Aijaa:lle.

Muokattu viimeksi:
Koska sulla menkat pitäisi alkaa? Mulla pitäisi alkaa keskiviikko/torstai.
Voi halvatun hätäilyt...Nyt sen huomaa paljonko merkitsee sen virtsan vahvuus/pitoisuus...Menin sitten tekemään vielä yhden innostuksissani,eli tietty kalliimman FR:n,virtsa oli laimeaa kun melkein kellertävä vesi...Antaa mennä mietein. En malttanut odottaa aamuun siis. Innostuin huimasti kun tota plussaa oon odottanut TODELLA kauan. No eihän siihen tullut mun silmääni erottuvaa haamuakaan. Olin varma että tulee koska 6,5miu. Ja jotkut haukkui susitestiksi. Se vähän lohduttaa...:wink:sorry:
Anteeksi kuvaspämmi mutta haluan näyttää siltikin...Näkeekö joku viivasilmä:angry9jotain??
View attachment 98981
Tänään dpo10, kp32/31 eli tänään pitäisi alkaa, mutta ei näy, eikä enää oikein tunnukaan sellaista polttelua kuin normaalisti. Voi kunpa pysyisi poissa :smiley-angelic001

Tuon testin viivatkin on niin ohkaisia, että ihan mahdoton yrittää täältä tihrustella, hädin tuskin näen omissa kuvissanikaan mitään vaikka livenä oikein hyvin näkyy :hilarious:

Mä en näe näissä aamulla jaetuissa testeissä mitään :bag:
Luultavasti johtuu tuosta kuvalaadusta mikä laskee niin paljon, kun tänne lataa kuvia, että hyvin hennot haamut ja viivanpaikat eivät näy, varsinkaan jos on vähänkin tummempi kuva:bookworm:

Tänään dpo10, kp32/31 eli tänään pitäisi alkaa, mutta ei näy, eikä enää oikein tunnukaan sellaista polttelua kuin normaalisti. Voi kunpa pysyisi poissa :smiley-angelic001

Tuon testin viivatkin on niin ohkaisia, että ihan mahdoton yrittää täältä tihrustella, hädin tuskin näen omissa kuvissanikaan mitään vaikka livenä oikein hyvin näkyy :hilarious:
Aivan. Tuon testin miinuspuoli on kuten Predictorissa sama eli ohkainen viiva. Todella vaikea erottaa muutenkin pinkistä taustasta jotain pinkkiä ohkaista viivaa...:jimlad::inpain::bored:
No nyt on melko helppoa jo päätellä mitä seuraavaksi teen. Luotan tuohon aamuiseen plussaan melko hyvin,joten voisi odotella menkkoja ensin. Jos eivät ala asia selvä sillä sitten. Mielenkiinnosta tietty ja hupia se välillä on vaikkakin rahaa vaatii tehdä erilaisia testejä,hehehh. Mutta jospa nyt maltan mieleni. (Helppo sanoa kun tehdä)...
Kemiallisia ja varhaisia keskenmenojakin kärsineenä tiedän nyt syyn miksi kannattaa odottaa.

Liityn tähän joukkoon kenellä omaan silmään einnäy testeissä mitään. Samalta näytti omakin testi (rfsu 25) kun oli pakko kokeilla tänään aamupissasta kp27/26-27 ja dpo12-13. Eilen särki päätä ja paleli, tänään parempi olo taas. Tässä mietin että luovutanko vai en, mut ei oo kyllä yhtään menkkaoloja :confused005 lämmöt nousi tässä kierrossa hitaasti, mutta nousi kuitenkin, vasta pari päivää terojen alotuksen jälkeen... luulen siis et ovis kuitenkin oli, koska ei kait ne muuten olis noussu? :confused004 En tiiä, luulis että jotain jo näillä päivillä (ja oireilla) näkyis... kai se on vaan ooteltava vuotoa :banghead:

Liitteet

• 168E1C0D-9B08-4914-BC37-61DE2D23FD64.jpeg
    168E1C0D-9B08-4914-BC37-61DE2D23FD64.jpeg
    23.8 KB · Katsottu: 193
Muokattu viimeksi:
Liityn tähän joukkoon kenellä omaan silmään einnäy testeissä mitään. Samalta näytti omakin testi (rfsu 25) kun oli pakko kokeilla tänään aamupissasta kp27/26-27 ja dpo12-13. Eilen särki päätä ja paleli, tänään parempi olo taas. Tässä mietin että luovutanko vai en, mut ei oo kyllä yhtään menkkaoloja :confused005 lämmöt nousi tässä kierrossa hitaasti, mutta nousi kuitenkin, vasta pari päivää terojen alotuksen jälkeen... luulen siis et ovis kuitenkin oli, koska ei kait ne muuten olis noussu? :confused004 En tiiä, luulis että jotain jo näillä päivillä (ja oireilla) näkyis...
Äläs vielä luovuta. Mulla oli samanlainen testi kun olin raskaana(v.2018) ja kiertopv on ollut 32/28. Laitan kuvan sulle tähän:
0C3F2C13-D933-416C-933B-DB2F45929620.jpeg

Dpo12 kipeenä vaan ja kylmä. Testiä en ees kehdannut tehdä. Vielä 2 päivää ja menkat , ehkä. Jos ees ovuloin.

Heei Vavec jee onnee vielä toi on ihanaa ]<3

Vielä en näe muiden testissä ku vispipuuron ja se ehkä johtuu ku mun silmiin sattuu nii ei näy ihan haamut

Liityn tähän joukkoon kenellä omaan silmään einnäy testeissä mitään. Samalta näytti omakin testi (rfsu 25) kun oli pakko kokeilla tänään aamupissasta kp27/26-27 ja dpo12-13. Eilen särki päätä ja paleli, tänään parempi olo taas. Tässä mietin että luovutanko vai en, mut ei oo kyllä yhtään menkkaoloja :confused005 lämmöt nousi tässä kierrossa hitaasti, mutta nousi kuitenkin, vasta pari päivää terojen alotuksen jälkeen... luulen siis et ovis kuitenkin oli, koska ei kait ne muuten olis noussu? :confused004 En tiiä, luulis että jotain jo näillä päivillä (ja oireilla) näkyis... kai se on vaan ooteltava vuotoa :banghead:

Sivusta huutelen, että minusta tuossa sinun testissä on kyllä toinen viiva :think005 En yleensä kyllä näe viivoja kovin helposti niin pakko kommentoida:laughing025

Mulla on enää yksi pc kaapissa lymyämässä ja huomenna digitestaus ja soitto polille, oli se digin tulos kumpi vaan. Henkisesti olen varautunut negaan vaikka testeissä niitä haamuja on ollutkin. Mutta jos dpo 13 on 10 mIU testeissä viivat niin vaaleita ettei niitä saa kunnolla edes kuvaan, niin kyllähän se vaikuttaa sille että ootellaan tätiä kylään.

Ehkä mä nyt vaan teen sen pc:n pois lurkkimasta, niin pääsee siitäkin ja saa vaan sit huomenna luottaa digiin.

Tsemppiä move88!
Sulla ei vieläkään tiputtelua mahtavaa! :gen014

Plussa voi tulla yllättävän myöhään varsinkin 25 herkkyisellä testillä. Mulla siirtyi La viikolla, eli plussasin sen mukaan vasta jotain Dpo14. :)

Tikutin myös varman oviksen, mutta se ei kai sitten ultran mukaan ollut ovis silloin.

Takaisin