Huomenta!
ON: Vispipuuro123 Mäkin tein RFSUn herkän. En aamupissasta vaan toisesta pissasta. Tunne oli sisällä että nyt se viiva tulee koska oireet viittaa siihensuuntaan...
Ja sain positiivisen!? En voi uskoa tätä. Olen siis nyt kärsinyt vähän väliä alavatsajomotuksista,ja se ns.kiinnittymisvuoto on siis ollut. Sitä tuli eka kerran DPO7 ja nyt on DPO9.
Tuossa RFSUssa on niitä viivanpaikkoja kyllä paljon,mutta nyt tiedän itse kun sitä testiä käytin monessa kierrossa(ja aiemmin siis v.18 raskauden havaitsemiseen) että milloin on viivanpaikka. Se on juurikin se että pitää muodostua heti siinä 5min. Mennessä ja kuivuessa se jää siihen. Jopa tarkentuu. Viivanpaikka on suttua ja haaleampi. Kuivuessa katoaa. Siinä erot.
Pc en itse ole nyt ostanut. First Responseja on 2kpl ja yksi tuollainen vielä(RFSU).
huomasin että se käärepaperin muovi on muutettu,olisiko siis testiä paranneltu? Ennen ei lukenut tuollaista tekstiä siinä...
No tässä tämä mun
View attachment 98973
plussa,ja nyt siis KP 23/25. DPO9.
Otin monta valokuvaa koska halusin ikuistaa moneen kertaan tämän kauan odottamani.
Kuivuneena testi tässä,jos mietit mille plussa näyttää tuossa testissä.
View attachment 98974