Raskaaksi 2021

Testit ku tulee nii testaan jos ei menkat alkaneet vielä. Mut varmaan tuloo pian. Äh, reklaan kyl.

Joo digis kolme viivaa eikö?

No heräsi mielenkiinto et jos on ettei se fr sit ollu kunnollinen ja toinen olis .. saa nähdä. Mut olen kipee ja väsy nii varmaan hourailen vaa

Tässä kuvia, vaikka taitaa olla turhaa kun täällä ne muuttuu aina sen näköseks et ne ois otettu jollain perunalla:hungover: ylempi hetki sitten tehtynä ja alempi aamuinen. Voipi olla ettei erotu ku paljaalla silmällä:banghead:
Tuossa alemmassa eli aamun testissä en näe kyllä kun kontrolliviivan... Tuo ylempi kuva on kuin olisi viivanpaikka(?) Mutta voi olla että on liian aikainen(?) Mulla ei näkynyt heti myöskään,mutta vahveni parissa päivässä selkeästi.

Flon mukaan tänään pitäisi alkaa menkat. Mutta rfsu vahvistunut hienosti, ehkä uskallan nyt oikeesti alkaa iloita :nailbiting:

Noaidin ja rouvakettusen rfsuissa oon kyllä näkevinäni jotain :pompus: Ja anskukkan ylemmässä näkyy mun silmiin hailura :pompus: Odottelen tämän päivän aamutestien kuvia :rolleyes:

Pyysin eilen puolisoa ostamaan lisää testejä, se oli ihan pölmistyneenä et miks. Selitin sille sit illalla et haluun nähdä et ne viivat vahvistuu et varmasti on se pieni unikonsiemen tiukasti kiinni eikä vaan hipaissu, se meni ihan paniikkiin ja huuteli mun alavatsalle ”nyt pidät tiukasti kiinni siellä” :sad010 Niin symppis ja sain siunauksen mun testailuille:grin:grin

Liitteet

• B572323C-16A0-48A1-902F-60BB58149717.jpeg
    B572323C-16A0-48A1-902F-60BB58149717.jpeg
    21 KB · Katsottu: 164
Vavec hienosti vahvistunut! :gen014

Tänään dpo10 ja kp32/31. Ei ainakaan yöllä alkanut menkat, joten uitin rfsu herkän puikon. Sellainen huomio tästä testistä, että ohjeessa annetun 5min kohdalla näytti negalta, mutta mitä pidempään sitä tuijotti, alkoi jo viivanpaikkaa ilmestyä. Lopuksi oli jo aina räikeäkin viivanpaikka. Koteloa en lähtenyt aukomaan. Sanoisin siis, että tän testin kohdalla kyllä se aika ratkaisee, 5min kohdalla tuloksen tsekkaus ja testi roskiin, jos ei halua viivanpaikkaa kyylätä. o_O

Vavec hienosti vahvistunut! :gen014

Tänään dpo10 ja kp32/31. Ei ainakaan yöllä alkanut menkat, joten uitin rfsu herkän puikon. Sellainen huomio tästä testistä, että ohjeessa annetun 5min kohdalla näytti negalta, mutta mitä pidempään sitä tuijotti, alkoi jo viivanpaikkaa ilmestyä. Lopuksi oli jo aina räikeäkin viivanpaikka. Koteloa en lähtenyt aukomaan. Sanoisin siis, että tän testin kohdalla kyllä se aika ratkaisee, 5min kohdalla tuloksen tsekkaus ja testi roskiin, jos ei halua viivanpaikkaa kyylätä. o_O
Tuliko miten vahva viivanpaikka? Kuvaa?

Kädet tärisee. Sillä välin, kun mä kirjoitin tuota viestiä rfsusta, mulla oli kuivamassa pc liuska jonka tein samasta pissasta. Ja arvatkaa mitä? Siinä on haamu. :eek::eek::eek::eek: Ihan sellainen, jonka mieskin näki. Kuvaan sitä ei tahtonut saada millään.. Antoiko tää pc liuska turhia haamuja vai ei?

20210131_084209.jpg

Kädet tärisee. Sillä välin, kun mä kirjoitin tuota viestiä rfsusta, mulla oli kuivamassa pc liuska jonka tein samasta pissasta. Ja arvatkaa mitä? Siinä on haamu. :eek::eek::eek::eek: Ihan sellainen, jonka mieskin näki. Kuvaan sitä ei tahtonut saada millään.. Antoiko tää pc liuska turhia haamuja vai ei?

View attachment 98971

Haamuhan se! Hyvin samankaltainen ku mun pc haamulainen, näkyy selkeesti väriä tuossa sun luiskassa ainakin omaan silmään :love7 Ja mun ymmärtääkseni pc ei anna turhia haamulaisia.

View attachment 98971
Haamu siellä kurkkii. Mä en oo koskaan saanu yhtään mitään näihin ilman raskautta.:happy:

Huomenta!

ON: Vispipuuro123 Mäkin tein RFSUn herkän. En aamupissasta vaan toisesta pissasta. Tunne oli sisällä että nyt se viiva tulee koska oireet viittaa siihensuuntaan...
Ja sain positiivisen!? En voi uskoa tätä. Olen siis nyt kärsinyt vähän väliä alavatsajomotuksista,ja se ns.kiinnittymisvuoto on siis ollut. Sitä tuli eka kerran DPO7 ja nyt on DPO9.
Tuossa RFSUssa on niitä viivanpaikkoja kyllä paljon,mutta nyt tiedän itse kun sitä testiä käytin monessa kierrossa(ja aiemmin siis v.18 raskauden havaitsemiseen) että milloin on viivanpaikka. Se on juurikin se että pitää muodostua heti siinä 5min. Mennessä ja kuivuessa se jää siihen. Jopa tarkentuu. Viivanpaikka on suttua ja haaleampi. Kuivuessa katoaa. Siinä erot.

Pc en itse ole nyt ostanut. First Responseja on 2kpl ja yksi tuollainen vielä(RFSU).
huomasin että se käärepaperin muovi on muutettu,olisiko siis testiä paranneltu? Ennen ei lukenut tuollaista tekstiä siinä...
No tässä tämä mun
9DA48B84-3297-4283-9290-53998FEEDD66.jpeg

plussa,ja nyt siis KP 23/25. DPO9.
Otin monta valokuvaa koska halusin ikuistaa moneen kertaan tämän kauan odottamani.:rolleyes::playful::smiley-bounce013
Kuivuneena testi tässä,jos mietit mille plussa näyttää tuossa testissä.
6D62EF85-15B6-453F-8D3A-3B4F5324B01C.jpeg

Huomenta!

ON: Vispipuuro123 Mäkin tein RFSUn herkän. En aamupissasta vaan toisesta pissasta. Tunne oli sisällä että nyt se viiva tulee koska oireet viittaa siihensuuntaan...
Ja sain positiivisen!? En voi uskoa tätä. Olen siis nyt kärsinyt vähän väliä alavatsajomotuksista,ja se ns.kiinnittymisvuoto on siis ollut. Sitä tuli eka kerran DPO7 ja nyt on DPO9.
Tuossa RFSUssa on niitä viivanpaikkoja kyllä paljon,mutta nyt tiedän itse kun sitä testiä käytin monessa kierrossa(ja aiemmin siis v.18 raskauden havaitsemiseen) että milloin on viivanpaikka. Se on juurikin se että pitää muodostua heti siinä 5min. Mennessä ja kuivuessa se jää siihen. Jopa tarkentuu. Viivanpaikka on suttua ja haaleampi. Kuivuessa katoaa. Siinä erot.

Pc en itse ole nyt ostanut. First Responseja on 2kpl ja yksi tuollainen vielä(RFSU).
huomasin että se käärepaperin muovi on muutettu,olisiko siis testiä paranneltu? Ennen ei lukenut tuollaista tekstiä siinä...
No tässä tämä mun View attachment 98973
plussa,ja nyt siis KP 23/25. DPO9.
Otin monta valokuvaa koska halusin ikuistaa moneen kertaan tämän kauan odottamani.:rolleyes::playful::smiley-bounce013
Kuivuneena testi tässä,jos mietit mille plussa näyttää tuossa testissä.
View attachment 98974
Kyllähän tuo plussalle näyttää, viivalle vahvistumisia!

On: dpo 13

RFSU 10 mIU & PC 25 mIU
Kyllähän tuo rfsu näyttää taas haamuilevan. :dontknow

Liitteet

• IMG_20210131_085456.jpg
    IMG_20210131_085456.jpg
    6.3 KB · Katsottu: 178
Miksiköhän mulla näytti rfsu negaa mutta pc noin selkeä haamu? Kaivoin sen rfsun roskiksesta, mut en kyllä aukomatta pysty sanomaan, onko siinä viivassa väriä vai ei :grin ja en aio avata :grin

Mun täytyy todeta etten näe edes haamua yhdelläkään näissä tän aamun kuvissa.

Mulla menkat on lusittu ja odottelen ens viikon loppupuolelle että pääsisin testaamaan ovista. Aika usein ilman testejäkin on pystynyt sanomaan milloin on ollut ovis mutta kun ikää alkaa jo olla enemmän niin mieluummin käyttäis jokaisen mahdollisuuden.

Juttelin perjantaina lääkärin kanssa raskautumisesta kun mulle tehtiin vähän reilu 3 kk sitten iso suolistoleikkaus. Mulla poistettiin noin 150 cm suolta kerralla ja mulla ei enää ole ollenkaan paksusuolta. Lääkäri totesi mun papereiden ja haastattelun perusteella ettei näe estettä raskaudelle.

Takaisin