Sain eilen kaksi kipukohtausta. Töissä aamulla ja kaverin luona illalla. Yöllä alkoi myös särky vasemmalla. Kävin sitten pyörähtää naistentautien päivystyksessä yleisen päivystyksen kautta. Äitipolin päivystäjä oli aivan ihana ja positiivisesti puhui kaikesta. Kävi ilmi että eilen ollut ovulaatio. Munasarjat hyvässä vedossa.
Asiasta oudon tekee se että mulla on kohtu täynnä limakalvoa ja oon vuotanut järkyttäviä hyytymiä 17. pv asti. Kuulemma myös outoa että on ollut ovulaatio vaikka vuotaa. Otettiin pissa ja verikokeet, kaikki ok. Sekä lisäksi hyperplasia näytteet. Sain nyt 10 päivän Primolut Norin että saataisiin kypsytettyä limakalvot kohdussa ja lopetettua pitkä vuoto.
Polin lääkäri soittelee ensi kuun puolivälissä hyperplasian tuloksista ja riippuen tuloksista sovitaan sitten mahdollisesti Primolutien vaihto Terolutiin. Kun raskaus kerta on toiveissa. Jos sattuukin mulkvisti lekuri niin saattaa sanoa että odotellaan vielä muutama kuukausi tasoittuuko kierukan poiston jäljiltä kierto
Päivystäjä ei kipu/vuoto/ovis juttujen takia vielä laittanu Terolutia kun Primolut kuulemma tähän hetkeen parempi.
Googlasin taksimatkalla takaisin kotiin itelleni jo kohtusyövänkin :banghead: Opin ainakin että älä googleta
Toisaalta oon tosi iloinen että päädyin päivystykseen niin selvisi jo näin yk1 että on jotain häikkää ja päästään heti ongelmiin kiinni :angelic: