Raskaaksi 2021

Mutta enihuu, en mä kyllä siltikään vielä oikein uskalla innostua kuin hetkittäin että ehkä tässä ollaankin raskaana. Mutta toisaalta kun noita testejä kattoo, ni onko normaalia että dpo 12 ei ees herkällä testillä saa ku tollasia juuri ja juuri havaittavia haamuja? Pitäisikö niiden näkyä jo selkeämmin?

Mul dpo9 näkyi se viiva selkeästi. Nyt dpo11 ja kp28 niin eikä FR ku just joku viivanpaikka.

Noaidi mä en tiedä. En oo aiemmin testaillut näin. Vasta jos menkat myöhässä ollut

Mul dpo9 näkyi se viiva selkeästi. Nyt dpo11 ja kp28 niin eikä FR ku just joku viivanpaikka.

Noaidi mä en tiedä. En oo aiemmin testaillut näin. Vasta jos menkat myöhässä ollut
FR nyt on muutenkin ihan susi. En oo kuullu kenenkään kehuvan sitä. :laughing021

Tää on todella turhauttavaa odotella, että koska pillereiden jälkeen kierto palautuu ja menkat alkaa.. Pillereiden aikaan oli onnellinen ku menkat jäi pois, on meinaa itsellä aina ollut varsin runsaat menkat.. Mutta nyt sit ku menkat sais ihan luvan kanssa tulla ni ei, ei tipan tippaa.. Todella turhauttavaaaaa... Mutta fiilistelen täällä teijän testailuja ja haaveilen, että jospa mäkin pääsisin testailemaan vielä :)

Samperi. Ostin sen rfsun herkän + CB +/- digitestin. Mä paukutan nää kaikki nyt kerralla.

Monikko kuvassa aamun testit ja yksittäin sit rfsu ja clearbluen Digi. CB Digi näytti negaa, mutta kaverin mukaan toi liuska ois positiivinen mutta vielä liian vähän hormonia että nappaisi kiinni. Noh, nyt on vasta dpo 12 ja Digi oli 25mIU. Katsotaan.
Valitettavasti tää foorumi kusee sen laadun ja ei näy mitään kun on niin mössöä. Muistan lukeneeni et digissä ois aina 2-3 viivaa riippumatta siitä onko raskaana vai ei. :nailbiting:

Joo digissä on aina enemmän kun yksi viiva,silti voi olla negatiivinen. Sitä ei voi tulkita siis avaamalla...

Vai on First Responseakin haukuttu susitestiksi. Minun omalla kokemuksella minusta se ainakin on todella laadukas verrattuna Predictor Earlyyn. Ja herkempi(?)...
Täältäpäin ei saa kumpaakaan testiä,onneksi saa tilaamalla netistä.
ON: Koko pv kauhea päänsärky. Alkoi jo aamulla. En sairasta migreeniä, joten ei johdu siitä. En uskalla ottaa kipulääkettä vaan lepään.

Muokattu viimeksi:
Tässä kuvia, vaikka taitaa olla turhaa kun täällä ne muuttuu aina sen näköseks et ne ois otettu jollain perunalla:hungover: ylempi hetki sitten tehtynä ja alempi aamuinen. Voipi olla ettei erotu ku paljaalla silmällä:banghead:

Liitteet

• 20210130_160717.jpg
    20210130_160717.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 200
  • 20210130_102332.jpg
    20210130_102332.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 196
Oon miettinyt tätä koko raskautumista ym. Niin jestas et on kyllä stressaavaa! Ensin stressi siitä raskautuuko, väitän että jokainen joka tiedostaen lasta toivoo stressaa enemmän tai vähemmän...
Sillon antaisi mitään vaan että saisi ne kaksi viivaa testiin. Niin ihanaa kun se onkin, seuraavaksi antaisi mitä vaan et seuraavat n.10vkoa menisi valonnopeudella ja niihin viikkoihin mahtuu niin sairaan paljon pelkoa, jännitystä ja turhautumista että melkeinpä jää se ilo taka-alalle. Välillä tulee sellaisia ahaa-elämyksiä et wau, siis oikeestikko tässä tosiaan raskaana ollaan ja tekisi mieli tehdä joka hiton aamu se testi joka huutaisi asiaa uudelleen ja uudelleen päin näköä. Jos on oireita, se ei oo hyvä - antaisi mitä vaan jotta voisi olla oireeton odottaja. No se jolla ei oireita ole, on vieläkin epäuskoisempi asiaan ja antais melkein mitä vaan et tuntis edes jotain...

Huoh, on tää naisena oleminen helppoa. Olen puhunut :grin

tänään 4+6 ja oireeton päivä o_O:grin

Sain eilen kaksi kipukohtausta. Töissä aamulla ja kaverin luona illalla. Yöllä alkoi myös särky vasemmalla. Kävin sitten pyörähtää naistentautien päivystyksessä yleisen päivystyksen kautta. Äitipolin päivystäjä oli aivan ihana ja positiivisesti puhui kaikesta. Kävi ilmi että eilen ollut ovulaatio. Munasarjat hyvässä vedossa.

Asiasta oudon tekee se että mulla on kohtu täynnä limakalvoa ja oon vuotanut järkyttäviä hyytymiä 17. pv asti. Kuulemma myös outoa että on ollut ovulaatio vaikka vuotaa. Otettiin pissa ja verikokeet, kaikki ok. Sekä lisäksi hyperplasia näytteet. Sain nyt 10 päivän Primolut Norin että saataisiin kypsytettyä limakalvot kohdussa ja lopetettua pitkä vuoto.

Polin lääkäri soittelee ensi kuun puolivälissä hyperplasian tuloksista ja riippuen tuloksista sovitaan sitten mahdollisesti Primolutien vaihto Terolutiin. Kun raskaus kerta on toiveissa. Jos sattuukin mulkvisti lekuri niin saattaa sanoa että odotellaan vielä muutama kuukausi tasoittuuko kierukan poiston jäljiltä kierto :hungover: Päivystäjä ei kipu/vuoto/ovis juttujen takia vielä laittanu Terolutia kun Primolut kuulemma tähän hetkeen parempi.

Googlasin taksimatkalla takaisin kotiin itelleni jo kohtusyövänkin :banghead: Opin ainakin että älä googleta :wacky:

Toisaalta oon tosi iloinen että päädyin päivystykseen niin selvisi jo näin yk1 että on jotain häikkää ja päästään heti ongelmiin kiinni :angelic:

Mulla kans alaselkä särki jo yöllä. Niin etten meinannu saada untakaan!

Tissikipukin ollu heikkoa tänään :confused005 täytyy toivoa että iltaa kohden vahvistuu kuten eilenkin. Lämmöt koholla kuitenkin. Mietin jo että vastako noi terot alkoi nyt kolmannella käyttökierrolla purra, että oireet johtuis niistä? :confused004 Ainakin siinä mielessä purru, että yhtään tiputtelua ei oo vielä näkyny, tää on uus ennätys :cool05

nyt siis kp26/26-27 ja dpo11-12.
Päänsärky tullu kaveriksi. Normaalisti se on pms-oire, toivotaan ettei tällä kertaa... myös iltapäivästä tuntui ihan kuumeiselta päikkärien jälkeen, mut lähdin sit hiihtämään ja suksi luisti hyvin. Odottelen tässä lisääntyykö illasta oireet vai alanko enemmän odottelee menkkoja :nailbiting: tuhruttelua ei kyllä vieläkään, siitä olen niin onnellinen :cat:

Wäh. Kylmää kuin olisi pakastimessa, lämmöt dippasi eilisestä, noussen sitten äsken yli 37. Vihloo alamahaan välillä repäisevääsi.
Riita miehen kanssa. Blaah. Ei mulla muuta
Ja dpo7 jos sillä väliä

Sain eilen kaksi kipukohtausta. Töissä aamulla ja kaverin luona illalla. Yöllä alkoi myös särky vasemmalla. Kävin sitten pyörähtää naistentautien päivystyksessä yleisen päivystyksen kautta. Äitipolin päivystäjä oli aivan ihana ja positiivisesti puhui kaikesta. Kävi ilmi että eilen ollut ovulaatio. Munasarjat hyvässä vedossa.

Asiasta oudon tekee se että mulla on kohtu täynnä limakalvoa ja oon vuotanut järkyttäviä hyytymiä 17. pv asti. Kuulemma myös outoa että on ollut ovulaatio vaikka vuotaa. Otettiin pissa ja verikokeet, kaikki ok. Sekä lisäksi hyperplasia näytteet. Sain nyt 10 päivän Primolut Norin että saataisiin kypsytettyä limakalvot kohdussa ja lopetettua pitkä vuoto.

Polin lääkäri soittelee ensi kuun puolivälissä hyperplasian tuloksista ja riippuen tuloksista sovitaan sitten mahdollisesti Primolutien vaihto Terolutiin. Kun raskaus kerta on toiveissa. Jos sattuukin mulkvisti lekuri niin saattaa sanoa että odotellaan vielä muutama kuukausi tasoittuuko kierukan poiston jäljiltä kierto :hungover: Päivystäjä ei kipu/vuoto/ovis juttujen takia vielä laittanu Terolutia kun Primolut kuulemma tähän hetkeen parempi.

Googlasin taksimatkalla takaisin kotiin itelleni jo kohtusyövänkin :banghead: Opin ainakin että älä googleta :wacky:

Toisaalta oon tosi iloinen että päädyin päivystykseen niin selvisi jo näin yk1 että on jotain häikkää ja päästään heti ongelmiin kiinni :angelic:
Tsemppiä!!!

Mulla oli tänään (dpo9) tuossa puolenpäivän tienoilla menkkakipuja ja teräviä vihlaisuja (niinkun joku kiskoisi kohdun kautta navan takaa ongenkoukulla). Ihan varma että menkat alkaa huomenna. Mutta nyt taas ei oo ollut mitään tuntemuksia. Jos ihan pikkuisen oirepiinailisin, niin sanoisin että kiinnittymiskipuja :angelic: Taidan kumminkin laittaa libressen pöksyihin yöksi. :hilarious:

Wäh. Kylmää kuin olisi pakastimessa, lämmöt dippasi eilisestä, noussen sitten äsken yli 37. Vihloo alamahaan välillä repäisevääsi.
Riita miehen kanssa. Blaah. Ei mulla muuta
Ja dpo7 jos sillä väliä

heii mullakin DPO 7... milloin testaat?
Mun kierto on välillä 25 ja 26 niin en tiedä testaanko alkuviikosta.

Valitettavasti tää foorumi kusee sen laadun ja ei näy mitään kun on niin mössöä. Muistan lukeneeni et digissä ois aina 2-3 viivaa riippumatta siitä onko raskaana vai ei. :nailbiting:

Joo digissä on aina enemmän kun yksi viiva,silti voi olla negatiivinen. Sitä ei voi tulkita siis avaamalla...

Vai on First Responseakin haukuttu susitestiksi. Minun omalla kokemuksella minusta se ainakin on todella laadukas verrattuna Predictor Earlyyn. Ja herkempi(?)...
Täältäpäin ei saa kumpaakaan testiä,onneksi saa tilaamalla netistä.
ON: Koko pv kauhea päänsärky. Alkoi jo aamulla. En sairasta migreeniä, joten ei johdu siitä. En uskalla ottaa kipulääkettä vaan lepään.

Niin kyllä, olette molemmat oikeassa, digeissä on aina 2 viivaa eikä niitä pitäisi aukoa. :angelic: aukaisin silti ja seuraan mielenkiinnolla miten tämä kehittyy.

Ja mitä tuohon first response vs. predictor early, ihan mielipideasia. :rolleyes:

Niin kyllä, olette molemmat oikeassa, digeissä on aina 2 viivaa eikä niitä pitäisi aukoa. :angelic: aukaisin silti ja seuraan mielenkiinnolla miten tämä kehittyy.

Ja mitä tuohon first response vs. predictor early, ihan mielipideasia. :rolleyes:
Joo itekki oon noita aukonut ja tutkinut :angelic:

Takaisin