Raskaaksi 2021

Mulla iski paniikki kun rfsu ei oo eilisestä vahvistunut. Vaikka yritän tässä järkeillä että hormonithan tuplaantuu joka toinen päivä(?) ja on se toissapäiväisestä kuitenkin vahvistunut... :oops:

Mulla iski paniikki kun rfsu ei oo eilisestä vahvistunut. Vaikka yritän tässä järkeillä että hormonithan tuplaantuu joka toinen päivä(?) ja on se toissapäiväisestä kuitenkin vahvistunut... :oops:

Joo ei kannata säikähtää vaikka ei joka päivä vahvistuisi. Mä tein nyt sellasella taktiikalla, että testasin joka toinen päivä eri testillä, niin voi sitte verrata vahvistumista paremmin :grin

sieltähän ne kunnon menkka kivut saapui ja punaista pyyhkiessä. vielä ei enempää oo tullu mut kipujen perusteella tänää alkaa niegara :smiley-angry016 kp 30/28. vai oisko jo kp 1, yk 16.
tänään ajattelin keretä keskustella miehen kanssa tonne yksityiselle menosta.. en oo vielä kerenny ku täs ollu aina joku kaveri tai joku kylässä..
vittu että tuntuu pahalta, vaikka testit näyttänykkin negaa ja osasin jo jotenkin asennoitua tähän

Kp2! Eilen tosiaan ne menkat sit alko, viikko kesti mielialan vaihteluja ennenku alkoivat :hilarious: mies raukka :hilarious:
Edellinen kierto oli 29pv.
Nää menkat näyttäisi nyt olevan runsaammatkin kun edelliset jotka siis oli ekat menkat synnytyksen jälkeen. Edelliset oli tosi niukat, nyt sellaset ku ennen raskautta oli

Kp 25/28 ja mies pakotti tekemään testin aamulla.Rfsu:n liuskaan ilmestyi testiajalla haalea, mutta selkeästi punertava haamu:wideyed: Mieskin sen näki tikkua kääntelemättä, vaikka koskaan ei oo mun testeissä selkeitä viivanpaikkojakaan nähnyt:wacky:Oiskohan sittenkin vielä toivoa:smiley-ashamed004
Ja tuohon kakka asiaan vielä kommentoin et mulla myös esikoisesta ummetus alkoi jo ennen plussaa. Normaalisti käyn 1-3 kertaa päivässä, mut silloin saatto olla parikin päivää taukoa:whacky011

Kp 25/28 ja mies pakotti tekemään testin aamulla.Rfsu:n liuskaan ilmestyi testiajalla haalea, mutta selkeästi punertava haamu:wideyed: Mieskin sen näki tikkua kääntelemättä, vaikka koskaan ei oo mun testeissä selkeitä viivanpaikkojakaan nähnyt:wacky:Oiskohan sittenkin vielä toivoa:smiley-ashamed004
Ja tuohon kakka asiaan vielä kommentoin et mulla myös esikoisesta ummetus alkoi jo ennen plussaa. Normaalisti käyn 1-3 kertaa päivässä, mut silloin saatto olla parikin päivää taukoa:whacky011

Kuvia!?:rolleyes::woot:

Dpo 12

Ei oireita, vain alaselän särky. Heti aamusta, jes.
Mää dippasin aamupissaan kolme testiä!
First response 6,5 mIU
Apteq (olikse ultra) 10 mIU
Preg Check 25mIU

FR antaa niin surkeaa haamua että näyttää lähinnä viivanpaikalta.
Apteq antoi selvää haamuviivaa jo testiajalla
Pc antoi myös haamua
:dance011

PS. Tuo first response on kyllä aivan susi testi pffffffth.
PPS. Kaipa mun on pakko vielä käydä hakeen se rfsu herkkä laughing6

Mulla oli kans toi Apteq testi ja se on tosiaan vissiin 10mlU, ja antoi ne selkeimmät viivat mulle! Jännä kun en löytänyt paketista mistään merkintää herkkyydestä, en käyttöohjeestakaan. Netissä sitte oli että on toi 10.

Kiitos kaikki ihanat onnitteluista ja myötä elämisestä :Heartbigred Oon ihan sekasin tästä ja niin on mieskin... Me ollaan oltu vasta 6kk yhdessä ja asutaankin vielä toistaiseksi eri paikkakunnilla. :scratch Isoja muutoksia siis tiedossa lyhyen ajan sisällä... Käytiin eilen tosi pitkä keskustelu ja minä itkin aivan hysteerisenä. Jotenkin hankalaa yrittää tukea tulevaa isää ja yrittää ymmärtää sen epävarmuuksia ku itsekin kaipais samalla tukea.

Edellisen miehen kanssa yritettiin lasta noin 3v eikä ikinä tapahtunut mitään. Mulla oli endo sillon aika pahana... Gyne sillon jo sanoi että kannattais nyt yrittää tehä niitä lapsia ennen ku oot liian vanha... Sitten olin melkein 3v sinkkuna...
Viime kesän alussa tavattiin nykyisen mieheni kanssa... Historiani vuoksi olin nytkin varautunut vuosien yrittämiseen... Nyt ku tää tapahtuu näin äkkiä, oon onnesta sekaisin:Heartpink sanoin miehelle että minusta tämä täytyy ottaa siunauksensa, eikä maalailla piruja seinille mahdollisista ongelmista! Samalla kuitenkin hirvittää se kuinka vähän me vasta miehen kanssa tunnetaan. Onko muita kohtalotovereita, jotka olisi raskautuneet uudessa suhteessa nopeasti?

Oli ihana lukea teidän kaikkien kuulumisia. Testien kansa piinaileville muistutus: luulin ovuloineeni limoineen kierron puolivälissä, verilimat tuli paperiin siitä viikon päästä ja testasin negaa vielä kiertopäivänä 35-37... Plussasin vasta tyyliin kp 41. Ja mulla on aina ollu kierto 28-29 päivää. Että testi voi näyttää plussaa vasta melko myöhään :happy: ovis ollu paljon oletettua myöhemmin o_O

Nyt täällä sitten piinaillaan pysyykö pieni kyytissä ja löytyykö seuraavassa ultrassa sykettä... Piinan määrä on näköjään meillä naisilla vakio, kohde vaan muuttuu :eek::p:grin

Tsemppiä jokaiselle omiin piinanhetkiin!!!

Huomenta kaikille! Lumista lauantaita.. kävin aamulla S marketissa ja ostin sittenkin perhanas sentään 2 Rfsu testaa varhain-testiä(koska houkutus oli suuri)...Mutta jätin kaappiin.
Monet pyytäneet valokuvia testeistä. Ok,
tässä tulee eilinen illalla tehty(ei siis aamupissa,pidätystä varmaan 2h).
Eli FIRST RESPONSE (6,5mIu)
Testiajalla otettu(ei taida näkyä vielä mutta laitoin jos haluatte testejä tiirailla) :dummy:
F3AADFC4-F662-4CBB-B4FB-80E800174087.jpeg

Testissä sanotaan että + tulos pysyy 48h...
Ainiin,KP 22/26 ja mahdollisesti dpo 7.

Muokattu viimeksi:
Dpo 9 ja nega testattu. Olen ajatellut olevani kaikesta huolimatta melko tjot-asenteella, mutta sainkin yöllä selville, että en ole. En ole pitkään aikaan nähnyt painajaisia mistään aiheesta - nyt näin siitä, että menkat alkoi. Inhottavan ahdistava uni, eikä olo helpottanut edes siitä, kun heräsi - niin kuin yleensä painajaisten kanssa käy. Normaalisti kuukautisten alku ei siis ole vielä aiheuttanut mitään suurta tunnemyrskyä, niin kuin ei tehnyt syksyinen km myöskään. Varmaan fiksuin päätös olisi nyt jättää haaveet vauvasta tauolle/taustalle ja keskittyä kaikkeen siihen, mitä elämässä jo on...

Äh, dpo11, kipeänä ja first response antoi vaan viivanpaikan joka ei kyllä ollut mitään verrattuna aiempaan viivaan! Siis toisella testillä.

Noh tulipa koettua liian aikaisin testaamisen huonot puolet.

Kunnon limalentsu ja kuume iski. Ehkä sit keho yritti mut ei.

Muille parempaa tuuria <3

Kultateunus kuitenkin, mul on ens kiertoja varten läjä testei tulossa ja tää vasta eka yk. Joten, ainakin jotain ehkä yritti tapahtua ja mä nyt sairastan tän lenssun ja jään oottaa muiden plussia

Dpo 12

Ei oireita, vain alaselän särky. Heti aamusta, jes.
Mää dippasin aamupissaan kolme testiä!
First response 6,5 mIU
Apteq (olikse ultra) 10 mIU
Preg Check 25mIU

FR antaa niin surkeaa haamua että näyttää lähinnä viivanpaikalta.
Apteq antoi selvää haamuviivaa jo testiajalla
Pc antoi myös haamua
:dance011

PS. Tuo first response on kyllä aivan susi testi pffffffth.
PPS. Kaipa mun on pakko vielä käydä hakeen se rfsu herkkä laughing6
Mulla kans alaselkä särki jo yöllä. Niin etten meinannu saada untakaan!

Tissikipukin ollu heikkoa tänään :confused005 täytyy toivoa että iltaa kohden vahvistuu kuten eilenkin. Lämmöt koholla kuitenkin. Mietin jo että vastako noi terot alkoi nyt kolmannella käyttökierrolla purra, että oireet johtuis niistä? :confused004 Ainakin siinä mielessä purru, että yhtään tiputtelua ei oo vielä näkyny, tää on uus ennätys :cool05

nyt siis kp26/26-27 ja dpo11-12.

Saas nähdä kääntyykö kp28 tänään kp1:sad001
Ihme nipistelyä mut en oikeen tiedä onko menkkajomoja. Vielä ei ole mitään tullut mut aina ku käyn vessa niin pelkään et paperiin jää verta.
Ääh, ahdistavaa:confused:
Edit
Nousin sohvalta ja tuntui melko kova repäisykipu joka kesti joku 30sec...

Samperi. Ostin sen rfsun herkän + CB +/- digitestin. Mä paukutan nää kaikki nyt kerralla.

Monikko kuvassa aamun testit ja yksittäin sit rfsu ja clearbluen Digi. CB Digi näytti negaa, mutta kaverin mukaan toi liuska ois positiivinen mutta vielä liian vähän hormonia että nappaisi kiinni. Noh, nyt on vasta dpo 12 ja Digi oli 25mIU. Katsotaan.

Liitteet

• IMG_20210130_082140__01__01.jpg
    IMG_20210130_082140__01__01.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 210
  • IMG_20210130_123049.jpg
    IMG_20210130_123049.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 200
  • IMG_20210130_123012.jpg
    IMG_20210130_123012.jpg
    6.9 KB · Katsottu: 212
Huomenna pitää yrittää testata uudestaan. Tänään ajattelin mutta se jäi, haha. Toivotaan parasta. Olis ihanaa jos saatais plussa ni miehen olis kiva lähtee siitä pelaamaan Airsoftia :angelic:

Samperi. Ostin sen rfsun herkän + CB +/- digitestin. Mä paukutan nää kaikki nyt kerralla.

Monikko kuvassa aamun testit ja yksittäin sit rfsu ja clearbluen Digi. CB Digi näytti negaa, mutta kaverin mukaan toi liuska ois positiivinen mutta vielä liian vähän hormonia että nappaisi kiinni. Noh, nyt on vasta dpo 12 ja Digi oli 25mIU. Katsotaan.
Dogi näyttää kyllä positiiviselta, muissa en näe mitään:wideyed:

Takaisin