Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla iski paniikki kun rfsu ei oo eilisestä vahvistunut. Vaikka yritän tässä järkeillä että hormonithan tuplaantuu joka toinen päivä(?) ja on se toissapäiväisestä kuitenkin vahvistunut...
Missä kuvat?!
Laitan sit kaikki kerralla kun saan sen rfsun ostettuu ja tehtyy!Samaa tulossa kyselee!!
Kp 25/28 ja mies pakotti tekemään testin aamulla.Rfsu:n liuskaan ilmestyi testiajalla haalea, mutta selkeästi punertava haamu Mieskin sen näki tikkua kääntelemättä, vaikka koskaan ei oo mun testeissä selkeitä viivanpaikkojakaan nähnytOiskohan sittenkin vielä toivoa
Ja tuohon kakka asiaan vielä kommentoin et mulla myös esikoisesta ummetus alkoi jo ennen plussaa. Normaalisti käyn 1-3 kertaa päivässä, mut silloin saatto olla parikin päivää taukoa
Dpo 12
Ei oireita, vain alaselän särky. Heti aamusta, jes.
Mää dippasin aamupissaan kolme testiä!
First response 6,5 mIU
Apteq (olikse ultra) 10 mIU
Preg Check 25mIU
FR antaa niin surkeaa haamua että näyttää lähinnä viivanpaikalta.
Apteq antoi selvää haamuviivaa jo testiajalla
Pc antoi myös haamua
PS. Tuo first response on kyllä aivan susi testi pffffffth.
PPS. Kaipa mun on pakko vielä käydä hakeen se rfsu herkkä
Koitin laittaa, mut jotain häikkää kun lataan tiedoston sivusto päivittyy ja tiedostot ja tekstit häviää täytyy myöjemmin koittaa uudestaan. Jos vaikka tekis uuden testin ni sais sen samaan JOS siinä jotakin näkyyKuvia!?
Mulla kans alaselkä särki jo yöllä. Niin etten meinannu saada untakaan!Dpo 12
Ei oireita, vain alaselän särky. Heti aamusta, jes.
Mää dippasin aamupissaan kolme testiä!
First response 6,5 mIU
Apteq (olikse ultra) 10 mIU
Preg Check 25mIU
FR antaa niin surkeaa haamua että näyttää lähinnä viivanpaikalta.
Apteq antoi selvää haamuviivaa jo testiajalla
Pc antoi myös haamua
PS. Tuo first response on kyllä aivan susi testi pffffffth.
PPS. Kaipa mun on pakko vielä käydä hakeen se rfsu herkkä
Dogi näyttää kyllä positiiviselta, muissa en näe mitäänSamperi. Ostin sen rfsun herkän + CB +/- digitestin. Mä paukutan nää kaikki nyt kerralla.
Monikko kuvassa aamun testit ja yksittäin sit rfsu ja clearbluen Digi. CB Digi näytti negaa, mutta kaverin mukaan toi liuska ois positiivinen mutta vielä liian vähän hormonia että nappaisi kiinni. Noh, nyt on vasta dpo 12 ja Digi oli 25mIU. Katsotaan.
Joo ne meni taas ihan mössöksi kun tänne laitto. ne näkyy paljaalla silmällä just ja just niin ettei tarvii hakemalla hakeaDogi näyttää kyllä positiiviselta, muissa en näe mitään