Mullaki vasenta tänään vihlonu ikävästiMä taidan liittyä ryhmää "en oirekyttäile, mutta outoa on" : 8dpo ja vasenta nänniä alkoi vihloa ihan kunnolla täytyy koittaa imettää siitä ja katsoa mitä tapahtuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullaki vasenta tänään vihlonu ikävästiMä taidan liittyä ryhmää "en oirekyttäile, mutta outoa on" : 8dpo ja vasenta nänniä alkoi vihloa ihan kunnolla täytyy koittaa imettää siitä ja katsoa mitä tapahtuu.
Jeeeeeeee, oon niin iloinen tästä uutisesta!!!!!!!Uutiset varhaisultrasta. Epäiltyä kohdunulkoista raskautta ei onneksi löytynyt. Sen sijaan pienenpieni alkio oli raskauspussissa kohdussa ja viikkoja arvioitiin 5+5. Sykettä ei näkynyt niin sain uuden ajan ensi maanantaille. hcg oli noussut viime viikon neljästäsadasta neljään tuhanteen. Nyt toivon kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!
Ihania uutisia Lakritsi!
Mä oon kunnon masiksissa tänään, eilen ja tänään kuullut vauvauutisia:arghh:
Eilen kuulin parhaan ystävän odottavan vauvaa, se oli ihanaa mutta oon pikkusen kateellinen tietysti. Tänään yks äitikaveri kertoi et odottaa, puhuttiin ennen joulua et olishan toinen ihan kiva, no heillä tärppäsi sitten ihan heti.
Ei mitään ihmeellisiä oloja edelleenkään, välillä nipistelee ja uloste on kovaa (en juuri koskaan kärsi tästä ongelmasta), finnejä on kans mikä on poikkeuksellista, en muista viime kierrosta.
Su pitäisi alkaa menkat...Niin toivon et ei ala ja ma aamulla saan tehdä testin jossa on kaksi viivaa.
Mut en jotenki ajattele et oisin raskaana, mut ehkä valmistaudun vaan menkkoihin
Siis onko kova uloste joku raskausoire josta en oo kuullut, vai oliko tää siis ihan vaan sun kohdalla epätavallista? Siis alkuraskaudessa, tiedän kyllä olevan tavallista mutta luulin että vasta pidemmällä.
mulla muistaakseni viime toukokuus oli vatsa aika kovalla ja uloste myös, ku tein plussan. ja nyt tuntuu vähän samalta. yleensä paskon joka päivä mut nyt hätäsesti joka toinen tai kolmas, olkaa hyvä tästä tiedosta
Viimeksi alkoi tosi nopeesti olee paska tiukassa, mut nyt pidän vaan epänormaalina itselle. Eli etsin ehkä olemattomia oireitaSiis onko kova uloste joku raskausoire josta en oo kuullut, vai oliko tää siis ihan vaan sun kohdalla epätavallista? Siis alkuraskaudessa, tiedän kyllä olevan tavallista mutta luulin että vasta pidemmällä.
Uutiset varhaisultrasta. Epäiltyä kohdunulkoista raskautta ei onneksi löytynyt. Sen sijaan pienenpieni alkio oli raskauspussissa kohdussa ja viikkoja arvioitiin 5+5. Sykettä ei näkynyt niin sain uuden ajan ensi maanantaille. hcg oli noussut viime viikon neljästäsadasta neljään tuhanteen. Nyt toivon kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!
Dpo 12
Ei oireita, vain alaselän särky. Heti aamusta, jes.
Mää dippasin aamupissaan kolme testiä!
First response 6,5 mIU
Apteq (olikse ultra) 10 mIU
Preg Check 25mIU
FR antaa niin surkeaa haamua että näyttää lähinnä viivanpaikalta.
Apteq antoi selvää haamuviivaa jo testiajalla
Pc antoi myös haamua
PS. Tuo first response on kyllä aivan susi testi pffffffth.
PPS. Kaipa mun on pakko vielä käydä hakeen se rfsu herkkä
Missä kuvat?!