Raskaaksi 2021

Mahtavuutta lakritsa!!! Vauvaliimaa pienelle!

Ihania viivoja nähtävillä, jes!

On. Nega, negampi, mun testi! Dpo 10-13. Ajoittaista menkkapoltetta ja välillä painetta alavatsalla. Viikon ajan on ollu niin outo olo, jos en paremmin tietäisi niin väittäisin olevani raskaana. Johtunee siitä, et imetys on vähentynyt, nyt 2 x/vrk. Naamassa ei oo kohta yhtään finnitöntä kohtaa (no okein, HIEMAN liioittelua), mut mulla ei siis just koskaan ole finnejä. Ja myös jes luteaalivaiheen pidentymisestä, se poloinen kun on ollut 6-8-10 vrk.

Uutiset varhaisultrasta. Epäiltyä kohdunulkoista raskautta ei onneksi löytynyt. Sen sijaan pienenpieni alkio oli raskauspussissa kohdussa ja viikkoja arvioitiin 5+5. Sykettä ei näkynyt niin sain uuden ajan ensi maanantaille. :Heartbigred hcg oli noussut viime viikon neljästäsadasta neljään tuhanteen. Nyt toivon kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!
Jeeeeeeee, oon niin iloinen tästä uutisesta!!!!!!! :wav :Heartbigred :Heartbigred

Jaha... No nyt sit, ku eilen ei isäntä lämmenny lakanoitten väliin ni tänään vihdoin sain kiinni eggiksen luulematta sitä miksikään muuksi. Himotuttaa kans melkosesti. Isäntä parka joutu töistä suoraan makuuhuoneeseen, eikä auttanu omaan oloon, ku ihan hetkellisesti.
Ovistesti tosin haaleempi aamulla, ku eilen illalla. Kumpikaan ei lähelläkään positiivista. Ehkä tein liian aikasin tai join aamulla liikaa.

Onnea Lakritsalle ihanista uutisista! Toivottavasti ensi viikolla kuuluu vahva syke :happy:

Ihania uutisia Lakritsi!

Mä oon kunnon masiksissa tänään, eilen ja tänään kuullut vauvauutisia:arghh:
Eilen kuulin parhaan ystävän odottavan vauvaa, se oli ihanaa mutta oon pikkusen kateellinen tietysti. Tänään yks äitikaveri kertoi et odottaa, puhuttiin ennen joulua et olishan toinen ihan kiva, no heillä tärppäsi sitten ihan heti.

Ei mitään ihmeellisiä oloja edelleenkään, välillä nipistelee ja uloste on kovaa (en juuri koskaan kärsi tästä ongelmasta), finnejä on kans mikä on poikkeuksellista, en muista viime kierrosta.
Su pitäisi alkaa menkat...Niin toivon et ei ala ja ma aamulla saan tehdä testin jossa on kaksi viivaa. :smiley-angelic001
Mut en jotenki ajattele et oisin raskaana, mut ehkä valmistaudun vaan menkkoihin:smiley-angry017

Ihania uutisia Lakritsi!

Mä oon kunnon masiksissa tänään, eilen ja tänään kuullut vauvauutisia:arghh:
Eilen kuulin parhaan ystävän odottavan vauvaa, se oli ihanaa mutta oon pikkusen kateellinen tietysti. Tänään yks äitikaveri kertoi et odottaa, puhuttiin ennen joulua et olishan toinen ihan kiva, no heillä tärppäsi sitten ihan heti.

Ei mitään ihmeellisiä oloja edelleenkään, välillä nipistelee ja uloste on kovaa (en juuri koskaan kärsi tästä ongelmasta), finnejä on kans mikä on poikkeuksellista, en muista viime kierrosta.
Su pitäisi alkaa menkat...Niin toivon et ei ala ja ma aamulla saan tehdä testin jossa on kaksi viivaa. :smiley-angelic001
Mut en jotenki ajattele et oisin raskaana, mut ehkä valmistaudun vaan menkkoihin:smiley-angry017

Siis onko kova uloste joku raskausoire josta en oo kuullut, vai oliko tää siis ihan vaan sun kohdalla epätavallista? Siis alkuraskaudessa, tiedän kyllä olevan tavallista mutta luulin että vasta pidemmällä.

Siis onko kova uloste joku raskausoire josta en oo kuullut, vai oliko tää siis ihan vaan sun kohdalla epätavallista? Siis alkuraskaudessa, tiedän kyllä olevan tavallista mutta luulin että vasta pidemmällä.

mulla muistaakseni viime toukokuus oli vatsa aika kovalla ja uloste myös, ku tein plussan. ja nyt tuntuu vähän samalta. yleensä paskon joka päivä mut nyt hätäsesti joka toinen tai kolmas, olkaa hyvä tästä tiedosta :laughing021:laughing021

mulla muistaakseni viime toukokuus oli vatsa aika kovalla ja uloste myös, ku tein plussan. ja nyt tuntuu vähän samalta. yleensä paskon joka päivä mut nyt hätäsesti joka toinen tai kolmas, olkaa hyvä tästä tiedosta :laughing021:laughing021

Voi hitto. :D hassu homma, mulla on tänään ollu kyllä maha kovalla ja paska tiukassa. Ei voi olla mitään tekemistä rautakuurin kaa. :hilarious:

Viimeksi alkoi tosi nopeesti olee paska tiukassa, mut nyt pidän vaan epänormaalina itselle. Eli etsin ehkä olemattomia oireita:grin

Mul on maha kovalla, johtuu kyl usein ihan vaan keltarauhashormonista mut nyt on kovempi. En tiiä, voi olla rautalisä myös tai nesteen puute. Nousi lämpö ja tuli flunssa.. arvasin tän, menee ainoo vapaa viikonloppu sairastaessa sit.

En tiiä onko tää nyt väsymystä, oonko tulossa kipeeks vai mikähä, mutta mulle tuli huono olo, meni pois kun söin vähän. :yuck::hungover:

Ja vituttaa kun mies juo tuossa valkkaria, mäki haluun. Tuoksuu niin hyvältä. Yhyy.

Mulla on kyllä mielialat veistelly tänään ihan 0-100-0 ihan jatkuvaa syöttöö. Ärsyttää, itkettää, naurattaa, oon ilonen ja ahdistunut. Koko kirjo yhdessä päivässä. Huhhuh :joyful::sorry::dead::arghh::finger:

Mutta toi viini. Yhyy. Prkl mä kaadan sen kohta viemäriin. :shifty:

Dpo4 eikä mitään oloja. Ei yhtään mitään. Kuluispa nää päivät vauhdilla. Oon niin kärsimätön :grin

Paskakeskusteluun: Mulla on alkanut 2 edellisessä raskaudessa karsee ummetus heti plussasta tyyliin, pitääkö alkaa seurata vatsan toimintaakin plussaoireena :hilarious:

Kp31/31, Dpo9, OneStep 10mIU liuska ja valkoisista valkoisin nega testattu. :disgust Saas nähdä, muuttuuko se siitä miksikään. Aikaistahan tämä vielä on mutta silti tuntuu kovin lopulliselta tuomiolta, kun huomenna saattaa jo menkat alkaa. :pale Mutta 9po kai se yleisin kiinnittymispäivä on, pelissä ollaan kunnes täti tulee. :bounce

Dpo 12

Ei oireita, vain alaselän särky. Heti aamusta, jes.
Mää dippasin aamupissaan kolme testiä!
First response 6,5 mIU
Apteq (olikse ultra) 10 mIU
Preg Check 25mIU

FR antaa niin surkeaa haamua että näyttää lähinnä viivanpaikalta.
Apteq antoi selvää haamuviivaa jo testiajalla
Pc antoi myös haamua
:dance011

PS. Tuo first response on kyllä aivan susi testi pffffffth.
PPS. Kaipa mun on pakko vielä käydä hakeen se rfsu herkkä laughing6

Uutiset varhaisultrasta. Epäiltyä kohdunulkoista raskautta ei onneksi löytynyt. Sen sijaan pienenpieni alkio oli raskauspussissa kohdussa ja viikkoja arvioitiin 5+5. Sykettä ei näkynyt niin sain uuden ajan ensi maanantaille. :Heartbigred hcg oli noussut viime viikon neljästäsadasta neljään tuhanteen. Nyt toivon kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!

Ihania uutisia, onnea!! :Heartred:Heartred

Dpo 12

Ei oireita, vain alaselän särky. Heti aamusta, jes.
Mää dippasin aamupissaan kolme testiä!
First response 6,5 mIU
Apteq (olikse ultra) 10 mIU
Preg Check 25mIU

FR antaa niin surkeaa haamua että näyttää lähinnä viivanpaikalta.
Apteq antoi selvää haamuviivaa jo testiajalla
Pc antoi myös haamua
:dance011

PS. Tuo first response on kyllä aivan susi testi pffffffth.
PPS. Kaipa mun on pakko vielä käydä hakeen se rfsu herkkä laughing6

Missä kuvat?! :woot:

Takaisin