Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
Onnea!!
Ihanaa 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
Ihanaa 
Eikä, aivan upeaa!! ja noilla päivillä ihan supernäkyvä viiva!! nyt onnea ja tarrasukkia!! <3Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.

eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!haha sama täällä, aina jännäkakkatänäänkin aamulla maha ihan kipeenä, kun yhdeltä on se inssi. mä luulen että munasolu irtos tossa aamulla kun oli sellaiset(kin) kivut, toivottavasti ehtii vielä simpat hyvin paikalle. kai ne ehtii kun pääsee suoraan melkein perille.

Hih, niinpä.Marcipa mahtava viiva!!!eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!
tosiaan ekassa näytteessä määrä oli miehellä vähäinen, mutta nyt inssiin käytetty oli tosi runsas ja kaikki muutkin arvot kohdallaan! lääkäri ei ultrannut kun en erikseen halunnut maksaa siitä pariasataa, oli muutenkin hyvin optimistinen että ajoitus on kohdallaan vaikka ovis olisikin aamulla ehtinyt tapahtua :) nyt sitten odotellaan vaan se pari viikkoa... 
Ohhoh! Upea viivaMä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
Onneksi olkoon!! 

Marcipa mahtava viiva!!!eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!
Käynnillä käyty. Lyhyesti; olin oikeessa, oikealla on keltarauhanen. Limis vain 6mmtoki painunut jo vähän kasaan, en tiedä onko sit ollut 6,5 vai enempi oviksen aikaan..mut voiko tohonkaan kiinnittyä jos olis nyt tärpännyt...nojuu mutta hoitoja kohti. Lyhyellä kaavalla mennään, kaksi mahdollisuutta ilmoittautua hoitoon ennen kesätaukoa.. jos ei näistä mahdu niin menee sit syksylle hoito..
Sanoin sieltä lähtiessä, "eli kuukautisia tai luomuihmettä odotellessa" :bag:
Kärppänä heti sitte ilmoittatumaan kun vaan voi. Numerot pikavalintaan![]()

Huomenna olisi aika koronarokotukseen, joten on vähän ristiriitaiset fiilikset siitä, että toivonko tärppiä tähän kuukauteen. Nykyään ei kuitenkaan ole enää estettä raskautua, vaikka olisi saanut rokotteen, joten kai sitä täytyy luottaa lääketieteeseen ja toivoa tärppiä tästä kierrosta. Todennäköisyys omalla historialla on kuitenkin pieni.
Taisi Marcipakin tuossa sanoa, että ei ollut mitään oireita. Lämmöt mulla sahaa edestakaisin, niin niistäkään ei voi mitään päätellä. Aika näyttää, vielä ei tuo mun ainut jäljellä oleva testi kuumottele yhtään, saa nähdä mihin asti pääsen ennen kun sorrun testaamaan. Tänään nautin kuitenkin aurinkoisesta vapaapäivästä 
Mun testailut alkaa huomenna dpo8 first responsellaEiköhän se nega ole :bag:

Vaikka olisi, niin voihan se vielä muuttua plussaksi
Tänään on taas ollut jotenkin niin vahvasti sellainen olo, että olisi niin ihanaa jos olisi oma vauva![]()
plussaolo ei kyllä ole..