Raskaaksi 2020

No sieltähän se o+ pärähti heti tähän aamuun, kp11!! :woot: onneks ehdittiin se munanjohdintutkimus eilen :hilarious: soitin äsken ja varasin inssin huomiselle. miestä en vaan saanu kiinni ku se on just matkalla töihin, täytyy toivoa et sille sopii se näytteenantoaika :p

@Marcipa aika jännä, että ne tärppikerrat on ollu jotenkin erityisiä. ehkä siinä on joku taika :love022
Mahtava ajoitus, hyvä merkki selvästi. Puhtain röörein kohti plussaa :p:Heartpink

Mulle iski eilen illalla alaselkäsärky ja paine alavatsalle sekä pientä tuikkimista oikealle, mut aika vähäiseltä tuntuu oireet. Eilen aamupäivällä ovistestissä tasavahvat viivat, tänään en oo vielä tehnyt testiä. Tuskin oon vielä ovuloinut kuitenkaan :confused005
Tänään on kp12, ollaan talleteltu kp 6, 7, 10, 11. Tänään jää luultavasti välistä.

Edit. Ovistesti selvä negatiivinen tänään, eli onhan se ovis saattanut olla silloin myöhään illalla tai yöllä. Mut olihan nopee lh-huippu :shifty: pistää epäilemään oonko ovuloinut ollenkaan. Yleensä testi näyttää tasavahvaa ensin, sit kontrollia vahvempaa seuraavan päivän ja sit tasavahvaa tai negaa kolmantena päivänä.
Lasketaan et tänään on dpo 0 sitten.
 
Muokattu viimeksi:
Move jee! Paree aikataulun sopia miehelle!

Dpo5 ja todella kovasti koko päivän jomotellut oikealle, keltsi vissiin. Sykkispä se vauvalle eikä tyhjälle kohdulle :smiley-angelic001
 
Täällä myös dpo 5 ja nyt 6 krampit ja jomot! Ihan keskellä alavattaa. Tietenkin toivoo parasta, mutta pelkäämpä, että liittyy vaan normalisoituvaan kiertoon :shifty:
 
@Chard , toivotaan että huippu vaan oli nopea ja päästään piinailemaan yhdessä! :)

@jannn sopihan se onneksi. "olis mulla kokous, mutta jos pitää mennä, niin sitten mä menen." :grin

onpas täällä monta samoilla päivillä, ens viikolla jännäillään sitten teidän tuloksia porukalla :smiley-ashamed004

meillä tallettelut vaan kp8 ja huomenna siis kp12 ja inssi. ehkä se riittää, toivotaan :smiley-angelic001
 
ANTEEKS MITÄ. Kattokaa mitä bongasin ku avasin PC paketin :excited001 tässäkö syy, miksi pc antaa nykyään viivanpaikkaa?? Ainakin joillekin. Vai onko nämä aina olleet "one step"??!! Whaat. Mitä helv... En oo ainakaan ennen tommosta tekstiä huomannut!?! Testaan huomenna, katotaan näyttääkö samalta kuin ennen..ei siitä montaa viikkoa ole kun olen näitä viimeks käyttänyt :hilarious: mutta tää taitaa olla viimesin (viikko sit) ostettu paketti, ainakin lähiaikoina
 

Liitteet

  • IMG_20210414_183627__01.jpg
    IMG_20210414_183627__01.jpg
    31.9 KB · Katsottu: 113
ANTEEKS MITÄ. Kattokaa mitä bongasin ku avasin PC paketin :excited001 tässäkö syy, miksi pc antaa nykyään viivanpaikkaa?? Ainakin joillekin. Vai onko nämä aina olleet "one step"??!! Whaat. Mitä helv... En oo ainakaan ennen tommosta tekstiä huomannut!?! Testaan huomenna, katotaan näyttääkö samalta kuin ennen..ei siitä montaa viikkoa ole kun olen näitä viimeks käyttänyt :hilarious: mutta tää taitaa olla viimesin (viikko sit) ostettu paketti, ainakin lähiaikoina

Mä kävin katsomassa mun ainokaista testiä (joka on pc) ja siinä on toi sama One Step teksti :wideyed:
 
Se ”one step” on lukenu niissä aina. Ei tarkota sitä one step -merkkiä, vaan että on ”yhden askelen raskaustesti”, eli ei oo avattavia korkkeja tai mitään vaan liuska vaan kastetaan virtsaan. :)
 
Se ”one step” on lukenu niissä aina. Ei tarkota sitä one step -merkkiä, vaan että on ”yhden askelen raskaustesti”, eli ei oo avattavia korkkeja tai mitään vaan liuska vaan kastetaan virtsaan. :)

No huh! Mä en oo koskaan ennen kiinnittänyt huomiota :joyful:
 
Se ”one step” on lukenu niissä aina. Ei tarkota sitä one step -merkkiä, vaan että on ”yhden askelen raskaustesti”, eli ei oo avattavia korkkeja tai mitään vaan liuska vaan kastetaan virtsaan. :)

Huh :hilarious: anteeks pelästyttämisestä :laughing001 hyvä etten joka ryhmään menny huutelemaan. Kävi tosin mielessä, et ei ehkä tarkota sitä merkkiä. Mut en tajuu miten en oo ennen huomannut..
 
Miks ihmisen omien aivojen pitää tehdä hallaa yleiselle hyvinvoinnille :hilarious: Ihan hanurista nähdä unta positiivisista raskaustesteistä :shifty: Ensimmäisellä kerralla luulin että se on merkki. Nyt 374928,98 kerralla vaan nyppii :hungry:
 
Noni dpo6 ja nega testattu :hilarious: sit klinikalle! Ainakin saa suolen tyhjäksi kun jännittää :wacky:
 
Nukkumaan käydessä ne sitten teki yllätyshyökkäyksen; jäätävät oviskivut nimittäin! Odottelin vasta viikonlopulle, joten toivottavasti tallettelut ei ihan pielessä ole :smiley-angelic001
 
Noni dpo6 ja nega testattu :hilarious: sit klinikalle! Ainakin saa suolen tyhjäksi kun jännittää :wacky:
haha sama täällä, aina jännäkakka :laughing021 tänäänkin aamulla maha ihan kipeenä, kun yhdeltä on se inssi. mä luulen että munasolu irtos tossa aamulla kun oli sellaiset(kin) kivut, toivottavasti ehtii vielä simpat hyvin paikalle. kai ne ehtii kun pääsee suoraan melkein perille.
 
Muokattu viimeksi:
haha sama täällä, aina jännäkakka :laughing021 tänäänkin aamulla maha ihan kipeenä, kun yhdeltä on se inssi. mä luulen että munasolu irtos tossa aamulla kun oli sellaiset(kin) kivut, toivottavasti ehtii vielä simpat hyvin paikalle. kai ne ehtii kun pääsee suoraan melkein perille.

Toiv tsekkaavat eka ultralla mikä tilanne! Siis musta se on mielenkiintoista, näkee onko jo irronnut muna jne :) tsemppiä, tuu kertoo sit!
 
Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
 

Liitteet

  • D08D0D4B-D5D3-41BC-A08D-B2C01D625877.jpeg
    D08D0D4B-D5D3-41BC-A08D-B2C01D625877.jpeg
    51.1 KB · Katsottu: 95
Takaisin
Top