Raskaaksi 2020

Täällä myös eletään dpo8 ristiriitaisin tuntein :singing: Oireita olisi vaikka ja kuinka. Jomoja oli, eilen kohdunkaulassa kaksi niin kipeetä vihlaisua, että vinkaisin ääneen! Tissit kipeytyneet vasta tänään ja aamulla heräsin huteraan oloon sykkeet pilvissä...

Kaikki tosin johtuu vaan nyt normaalilukemissa olevasta progesta :bookworm: Otin tänään tuon prolaktiinipillerin taas ja vielä ihan hyvällä omallatunnolla :angelic: Ensi perjantaina testaan jos menkat syystä tai toisesta ei ole alkaneet (tai lämmöt ei sano muuta) ennen pilleriä varuiksi :rolleyes:
 
Meitsi ratkesi myös tänään dpo8. Ihan puhdas nega oli, mutta en oikeastaan muuta odottanut. Jotain tuntemuksia on mutta luulen että ne on pahenevaa endometrioosia hormonihoitojen jälkeen... Ehkä testaan huvikseen ens Ma kun olis dpo11
 
Äh teinkin vain kakka one stepin 25ml kun kävin aamuyöllä pissalla, niin pari tuntia siitä testi. Ehkä huomenna pc..tuntuu turhalta tuhlata hyviä testejä kun ei mitään oloja. Lämpöjäkään en saanut mitattua kun heräilin viideltä ja kuudelta ja seitsemältä
 
Äh teinkin vain kakka one stepin 25ml kun kävin aamuyöllä pissalla, niin pari tuntia siitä testi. Ehkä huomenna pc..tuntuu turhalta tuhlata hyviä testejä kun ei mitään oloja. Lämpöjäkään en saanut mitattua kun heräilin viideltä ja kuudelta ja seitsemältä
Mä olen aikaisimmillaan saanut haamun dpo 9 ja sekin herkkä Sofi. Joten sanoisin, että nega dpo 8 ei kerro vielä mitään.
 
Mä olen aikaisimmillaan saanut haamun dpo 9 ja sekin herkkä Sofi. Joten sanoisin, että nega dpo 8 ei kerro vielä mitään.

Siksi teinkin vain one stepin, niin ei tarvinnut niin paljoa pettyä negaan :p ja niin lyhyt pidätyskin ja olin juonut jo vähän vettä. Mut olot kertoo eniten. Menkat alkanee viikon päästä. Mutta onneksi pientä toivoa ~dpo12 asti. Vaikka varmaan jo dpo11 heitän hanskat tiskiin.
Ja seuraavaksi jännätään mahtuuko ivf hoitoon. Ja jos ei niin kuinka pitkä seuraava kierto on, ja mahtuuko sen jälkeen vielä ennen kesäsulkua hoitoon. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Mulla ei ole kyllä mitään oireita :dontknow Ei edes alavatsalla nippaile juuri ollenkaan. Lämmöt on alkukiertoa ylempänä, mutta menee ihan siksakkia joka toinen päivä ylös ja sitten vähän taas alas. Menkat alkaa varmaan torstaina. Dpo 9 on nyt.

jannn, toivotaan että pääsette heti seuraavasta kierrosta hoitoihin jos nyt ei tärppää :smiley-angelic001
 
Monilla jänniä vaiheita meneillään :smiley-angelic001
Itellä maailman toisiksi tylsin vaihe eli dpo3. Tylsin on kp 1-9 :grin
Mä oon jotenkin ristiriitaisissa tunnelmissa ens kierron klinikka-ajan kanssa. En odota sitä mitenkään innolla. Varmaan siks kun tiedän miten haastavaksi kaikki menee aikataulullisesti sitten jos päästään aloittamaan joku hoito. Samalla murehdin jo etukäteen että tulee huonoja uutisia miehen tuloksista, been there done that.. :nailbiting: ja sit tää mun ikä.. vaikka 10+ vuotta sitten oli hyvä vaste lääkkeisiin ja hyvä hedelmöittymis-, jakautumis-, ja sulatusprosentti aina, niin tilanne on nyt varmasti ihan erilainen :sorry:
Kumpa ei tarttis lähteä koko klinikalle :sad001:Heartpink:smiley-angelic001
 
Ja joka kerta kun Flo tälleen dpo9 muistuttaa "Uusi kierto on alkamassa muutamassa päivässä, ethän unohda kirjata kuukautisiasi" tekis mieli heittää puhelin lähimpään seinään :grumpy: I'll prove you wrong! :hilarious:
 
Mulle ei ole vielä tullut sitä Flon ilmotusta, nyt lukee vaan että 5 päivää kuukautisiin, huono mahdollisuus tulla raskaaksi :hilarious:

Mutta samaa mieltä, ärsyttävä se on!
 
Mulle ei ole vielä tullut sitä Flon ilmotusta, nyt lukee vaan että 5 päivää kuukautisiin, huono mahdollisuus tulla raskaaksi :hilarious:

Mutta samaa mieltä, ärsyttävä se on!
Mulla lukee tuo sama, eli montako päivää kuukautisiin, mutta ei tuu ilmoituksia, ehkä oon ottanut ne pois päältä. Ja sit kun parissa kierrossa meni päivällä tai kahdella yli oletettu menkkojen alkamisaika niin se oli heti ihan solmussa koko appi :laughing021 Hoki päivittäin et kirjaa kuukautiset ja sit ku kerran kirjasin alkupäiväks semmosen mikä olikin vaan tiputtelua ja yritin muuttaa seuraavana päivänä et kp1 olisikin päivää myöhemmin, niin ei millään. Merkkas kuukautiset 2 viikkoa pitkiksi ja väärästä päivästä alkamaan jne :grin meni se sit jotenkin jossain vaiheessa raiteilleen, mut ei hajuakaan miten sen tein :confused005
 
Ja mysteeri ratkesi asetuksista! Sain täpättyä sen masennusviestin pois :finger: Tosin oikeassa tuo taitaa olla, vanhentunut 10mlU OneStep oli täysin nega. Noh, josko sentään ne tulevat menkat olisi normaalit pitkästä aikaa :angelic: Pienin erävoitoin kohti tavoitetta... Baby steps, you know :hilarious::finger:
 
Taisin saada VIIVANPAIKAN :hilarious::hilarious: pakko laittaa kuvat ja joojoo tiedän ettei oo plussa!! Aika kääntelyä ja vääntelyä on :hilarious: yksi otettu salamalla ja yhden värejä muokattu. Ovistesti oli lähes blanco..

T. Epätoivoinen :p
 

Liitteet

  • IMG_20210417_123505__01.jpg
    IMG_20210417_123505__01.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 89
  • IMG_20210417_123455__01.jpg
    IMG_20210417_123455__01.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 93
  • IMG_20210417_123505__02.jpg
    IMG_20210417_123505__02.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 91
  • IMG_20210417_123505__03.jpg
    IMG_20210417_123505__03.jpg
    42.6 KB · Katsottu: 88
Taisin saada VIIVANPAIKAN :hilarious::hilarious: pakko laittaa kuvat ja joojoo tiedän ettei oo plussa!! Aika kääntelyä ja vääntelyä on :hilarious: yksi otettu salamalla ja yhden värejä muokattu. Ovistesti oli lähes blanco..

T. Epätoivoinen :p

Kieltämättä jotain siellä kummittelee. Täytyy jäädä seuraamaan josko viivan alku punehtuu. :)
 
Tässä vielä alempana roskiksesta kaivettu aamuinen testi :hilarious: ja ylempänä äsken tehty. En muista olenko koskaan saanut mitään one stepiin ja tuliko tuo edes aikarajan sisällä vai siinä rajalla..ja eikös näille ole ominaista antaa viivanpaikkaa/haamua vaikka ei olisi raskaana..mut juu en nyt tähän liikoja usko mutta vähän jännitystä viikonloppuun :wacky: luotan huomiseen pc sit
 

Liitteet

  • IMG_20210417_125248__01.jpg
    IMG_20210417_125248__01.jpg
    45.7 KB · Katsottu: 77
  • IMG_20210417_125248__01__01.jpg
    IMG_20210417_125248__01__01.jpg
    46.4 KB · Katsottu: 74
  • IMG_20210417_125248__01__02.jpg
    IMG_20210417_125248__01__02.jpg
    48.7 KB · Katsottu: 81
Tässä vielä alempana roskiksesta kaivettu aamuinen testi :hilarious: ja ylempänä äsken tehty. En muista olenko koskaan saanut mitään one stepiin ja tuliko tuo edes aikarajan sisällä vai siinä rajalla..ja eikös näille ole ominaista antaa viivanpaikkaa/haamua vaikka ei olisi raskaana..mut juu en nyt tähän liikoja usko mutta vähän jännitystä viikonloppuun :wacky: luotan huomiseen pc sit

Eihän sitä tiedä millaiseksi tämä muuttuu lähipäivinä :wink
 
Tässä vielä alempana roskiksesta kaivettu aamuinen testi :hilarious: ja ylempänä äsken tehty. En muista olenko koskaan saanut mitään one stepiin ja tuliko tuo edes aikarajan sisällä vai siinä rajalla..ja eikös näille ole ominaista antaa viivanpaikkaa/haamua vaikka ei olisi raskaana..mut juu en nyt tähän liikoja usko mutta vähän jännitystä viikonloppuun :wacky: luotan huomiseen pc sit
Aivan niinku siellä jotain pilkistäis, mut mun kokemuksen mukaan susipaskoja :sorry:
Toivotaan, et sieltä tupsahtaa luomuihme :Heartpink
Niinku kaikki testit :hilarious:
Mun kusi on varmaan jotain erityislaatuista :grin

Vähän oon saanu irrottauduttua näistä ajatuksista pois ja palstallakin vaan käyny pyörähtämässä. Voikun saisin saman moodin pidettyä koko kierron.
Kp 6 ja menkat taputeltu. Eilen kävin alkukierron labrakokeissa. Pieni verenkuva oli jo ilmestynyt omakantaan ja kaikki arvot oli viitearvojen sisällä. Jännittää kyllä vähän mitä arvoja tulee sit noihin muihin :oops:
Flo ennustaa ovista viikon päähän. Ajattelin jo, et en syö mitään vippaskonstipillereitä, mut otan nyt kuitenkin geleitä. Niin kierto on päivää paria lyhyempi ja hoitojen suhteen ois parempi, niin kesäkuun ovis ei menis viikonlopulle, kun sit varmaan ois eka inssi.
 
Ois pitäny uskoa oloja, pc nega niin ku aattelinkin. Ihmetyttää miten ovistesti nyt noin nega, jotain täytyy nyt olla erilailla hormoneissa kuin yleensä. Tai voihan se vielä tummua vaikka dpo12. Mutta toivotaan että on hyvä asia. Ja että ovis tulisi taas ensi kierrossa hyvissä ajoin, ettei tule pitkiä kiertoja.

Onko muita testailijoita ja jollakin parempaa onnea?:shy:
 
Rtesti nega ja ovistesti hieman tummempi. Olin jo huolestunut kun otesti oli niin blanco:hilarious: ehkä se tummenee kun menkat lähestyy.
 

Liitteet

  • IMG_20210419_072929__01.jpg
    IMG_20210419_072929__01.jpg
    29.2 KB · Katsottu: 62
Takaisin
Top