Raskaaksi 2020

Mullakin aina tummuu ovistestit kierron lopussa, mutta en muista että olisi noin paljoa tummunut ilman raskautta. Aika jännä :pompus:

Siis tosi jännä.
Mulla on kyllä ollu noita onestep ovistestejä aiemmin eli ne nyt ei oo tummunu noin paljoa muutenkaan.
Tää on pregcheckin.
Ja pregcheckin puikko rt tein samasta pissasta Ja ei mitään.

Muoks. Ees oviksen aikaan en oo varmaan noin tummaa saanu. Tai en oo oikeeseen aikaan testannu :grin

@MyyräMatikainen jospa ne raskaustestitkin vielä yllättäis? :pompus: :smiley-angelic001

ON: täällä kp9 ja tallettelut aloitettu. huomenna on se munanjohdintutkimus ja ultra. saapa nähdä onko letrot vaikuttanu vai ei... mietin että voisin huomenna alottaa ovistestailunkin, jos vaikka se pääsee yllättämään ajoissa. vähän pelkään että ovis osuu viikonlopulle ja inssi jää tekemättä, mutta jos näin niin ei voi mitään. ainakin on letrojen tehoa kokeiltu :)

Kääk en tiedä mitä täällä tapahtuu mutta tänään ilmeisesti kp1. Nyt kaksi kiertoa ollut 32 päivää. :happy:Tänään pitäisi tulla lähete hoitoihin, mikä sinällään on kiva. Mutta tarkoitus varmaan aloittaa letroilla ja nyt on vähän sellainen fiilis etten kerkee niitä tähän kiertoon saada... kai voisin kysyä siltä lähetteen kirjoittavalta lääkäriltä. No ei kai se mitään jos menee kierron eteenpäin, kunhan ei ois se kierto taas joku 60 päivää :rolleyes:.

@move88 , emmä usko. Tuhrukin lisääntynyt :grin

Mut kattokaapa mikä roskishaamu tossa pcn puikossa. Ai että on komia :wtf::laughing021

Liitteet

• 20210412_085513.jpg
    20210412_085513.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 135
@MyyräMatikainen jospa ne raskaustestitkin vielä yllättäis? :pompus: :smiley-angelic001

ON: täällä kp9 ja tallettelut aloitettu. huomenna on se munanjohdintutkimus ja ultra. saapa nähdä onko letrot vaikuttanu vai ei... mietin että voisin huomenna alottaa ovistestailunkin, jos vaikka se pääsee yllättämään ajoissa. vähän pelkään että ovis osuu viikonlopulle ja inssi jää tekemättä, mutta jos näin niin ei voi mitään. ainakin on letrojen tehoa kokeiltu :)
Meidän kierrot on synkanneet aika hyvin, täällä kp10 :grin Mies on ajoittanut tallettelut toistaiseksi vaan kp 6 ja 7 :hilarious: eilen se pohti tosissaan sitä kun Flon mukaan mun ovis olis torstaina kp13 et miten hän pystyy keskiviikkona mihinkään kun on pitkä ja raskas päivä tulossa, paljon fyysistä hommaa aamusta iltaan. Sanoin sit et voi ajoittaa hommansa esim tiistaille ja torstaille :p jotenkin suloista kun ihan tosissaan nyt miettii ajoituksia yms. Tervetuloa raskautta yrittävien naisten maailmaan :excited001 vielä kun se googlailis vippaskonsteja, tilailis vitamiineja ja testejä sekä kantaisi pillerit ja kapselit mun naaman eteen aamuisin, vertailis eggiksen koostumuksia, maha-, selkä- ja rintatuntemuksia, niin pääsisi vielä vähän aidommin sisään tähän maailmaan :laughing021

Uitin nyt kuitenkin ovistestin. Hyvä viiva mutta ei ihan yhtä tumma kuin kontrolli. Eggikset havaittu :gen053

mua jännittää se aukiolotutkimus parin tunnin päästä. heräsin aamullakin siihen että maha oli kipee :nailbiting: tein myös ovistestin ja haaleeta viivaa näytti jo digi (kp10), joten voi olla et se ovis vähän aikaistuu... varmaan kommentoivat sitäkin tänään.

mua jännittää se aukiolotutkimus parin tunnin päästä. heräsin aamullakin siihen että maha oli kipee :nailbiting: tein myös ovistestin ja haaleeta viivaa näytti jo digi (kp10), joten voi olla et se ovis vähän aikaistuu... varmaan kommentoivat sitäkin tänään.

Tsemppiä! :happy::Heartred

Tsemppiä käyntiin! :happy:

Täällä on lähete saatuna ja nyt ilmeisesti odotellaan postissa kirjettä (?? En oo aivan varma, mutta kai, voisi soitella taas jossain vaiheessa ja kysellä jos ei ala kuulumaan :hilarious:) .

Tsemppiä käyntiin! :happy:

Täällä on lähete saatuna ja nyt ilmeisesti odotellaan postissa kirjettä (?? En oo aivan varma, mutta kai, voisi soitella taas jossain vaiheessa ja kysellä jos ei ala kuulumaan :hilarious:) .
kiitos :) hei hyvä kun sanoit lähetteestä, meilläkin piti olla lähete jo tehtynä julkiselle puolelle, mutta eipä löydy kannasta mitään. täytyykin kysyä siitä samalla!

Tsemppiä ❤️

Täällä ei vielä merkkejä oviksesta. Saa nähdä jääkö taas välistä.

jaahas, nyt on tutkittu o_O munanjohtimet on auki (odotusten mukaisesti) ja siellä oli jo nyt kp10 iso folli odottelemassa, lääkäri arveli ovisplussaa huomiselle tai ylihuomiselle! ja jos ei, niin sain myös reseptin ovitrelleen jonka voi sit tarvittaessa pistää torstaina, jotta saadaan inssi tälle viikolle :) koska limakalvo oli ihan riittävä myös jo. tykkään kyllä tosta lääkäristä, harmi että se jää kohta eläkkeelle. alkukierron arvoista sanoi sen verran, että muuten tosi hyvät, se lh tosiaan vähän alarajalla, mutta nuo letrot boostaa juurikin sitä ja näyttää toimivan hyvin, jos aikaistaa ovista näinkin monta päivää (yleensä ovis ollut tosiaan siellä kp15 tienoilla viime aikoina). ja lähetteen julkisellekin lupasi tehdä, oli kuulemma vaan odotellut että saa nää munanjohtimien tulokset sitä ennen vielä.

Hyvältä kuulostaa move :cool::gen014:Heartpink

Täällä Sofin tikku näyttää ovisplussaa tänään kp11. Onneks mies hoiti tallettelut eilen illalla :laughing002:Heartpink tosin nyt voi olla ettei tuu varmistettua sit ennen torstai-iltaa, kun mies luulee oviksen olevan torstaina ja sehän on jo liian myöhäistä. Mut lupasin itselleni etten ota stressiä talletteluista, meni miten meni :notworthy :thumright
IMG_20210413_110123.jpg

Noniin move88, nyt on putket huuhdeltu niin saattaa hyvinkin napata! :thumleft

Täällä on dpo5 ja tuun hulluksi. Odottelua, odottelua. Ja hermot ihan pirun kireellä :angryfire Saattaa johtua siitä, että en oo saanut syödä mitään koko päivänä. Oon menossa refluksioireiden takia ylävatsan ultraääneen ja sitä varten piti olla syömättä ja juomatta :dead:

Jee, kuulostaa hyvältä move88! :gen014

Ja Chard hieno ovisplussa siellä :happy:

Täällä myös dpo 5, eilen ja tänään on ollut tähän kierron vaiheeseen tyypillistä etovaa oloa. Oikein mitään muuta mainittavaa en ole havainnut. Tota etomista mulla on tosiaan ollut nyt joka kierrossa näihin aikoihin :shifty:

jaahas, nyt on tutkittu o_O munanjohtimet on auki (odotusten mukaisesti) ja siellä oli jo nyt kp10 iso folli odottelemassa, lääkäri arveli ovisplussaa huomiselle tai ylihuomiselle! ja jos ei, niin sain myös reseptin ovitrelleen jonka voi sit tarvittaessa pistää torstaina, jotta saadaan inssi tälle viikolle :) koska limakalvo oli ihan riittävä myös jo. tykkään kyllä tosta lääkäristä, harmi että se jää kohta eläkkeelle. alkukierron arvoista sanoi sen verran, että muuten tosi hyvät, se lh tosiaan vähän alarajalla, mutta nuo letrot boostaa juurikin sitä ja näyttää toimivan hyvin, jos aikaistaa ovista näinkin monta päivää (yleensä ovis ollut tosiaan siellä kp15 tienoilla viime aikoina). ja lähetteen julkisellekin lupasi tehdä, oli kuulemma vaan odotellut että saa nää munanjohtimien tulokset sitä ennen vielä.

Vitsi miten hyvältä kuulostaa, hienoa että pääsette inssiin heti! :) jänniä aikoja! Hienoa että on mukava lääkärikin, se on kyllä tärkeää tällaisissa asioissa että tuntee olevansa hyvissä käsissä.

Mulla on nyt sellainen kutina, että saadaan ainakin Move88 odottajien puolelle! Toivottavasti plussatuuli veisi vihdoin mukanaan muitakin ❤️

Move ja Chard :thumleft

Täällä dpo4 eli tylsää. Eipä tässä oireita vielä voisikaan olla, mut ummetusta ja nivuskipua ollut :rolleyes::hilarious: Eli odottelua vain... Torstaina jos testaan ennen klinikkaa dpo6, niin kandeisko pc:llä vai first responsella:rolleyes: tuskinpa mitään sillon näkyisi missään..et kandeeko ees testata :wacky:
Olin tilannut raskauskeijulta testejä enkä edes muistanut, mut eilen ne kolahti postilaatikkoon :hilarious:

huhhuh, kylläpä tuli huono olo pari tuntia sen tutkimuksen jälkeen, vaikka oli 1mg panadolia ja 800mg buranaa alla... mutta lääkäri joutui siis kolmeen kertaan laittamaan liuokset, koska ei tahtonut mennä perille asti. että ehkä siellä sit sitä ylimääräistä tavaraa oli sen verran, että sen takia juili :nailbiting: nyt on onneks jo parempi olo.

Kiitos kaikille myötäelämisestä :notworthy nyt vaan odotellaan o+:aa :smiley-bounce013

Move ja Chard :thumleft

Täällä dpo4 eli tylsää. Eipä tässä oireita vielä voisikaan olla, mut ummetusta ja nivuskipua ollut :rolleyes::hilarious: Eli odottelua vain... Torstaina jos testaan ennen klinikkaa dpo6, niin kandeisko pc:llä vai first responsella:rolleyes: tuskinpa mitään sillon näkyisi missään..et kandeeko ees testata :wacky:
Olin tilannut raskauskeijulta testejä enkä edes muistanut, mut eilen ne kolahti postilaatikkoon :hilarious:
Ei kyllä varmaan näy vielä dpo6 mitään.

Hienoa Move88, että kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa ja nyt sitten kohti plussaa! Onpa jännää.

Täällä menossa dpo 8. Mulla oli Amandattin tavoin huonoa oloa ja myös menkkasärkyä dpo4, mitta sen jälkeen ei mitään. Ei siis ole toiveet korkealla tämän kierron suhteen. Ja tiedättekö, meillä on jokaisessa tärppikierrossa ollut sellainen jollain tavalla ikimuistoinen seksikerta. Mä siis oikeasti muistan mistä kerrasta meidön lapset on saaneet alkunsa, mutta myös nuo keskenmenneet. Nyt ei vähään aikaan ole sellaisia ollut, ihan perusmenoa vaan eikä plussaakaan. Onko mulla joku psykofyysinen juttu, että hedelmöityn vaan jos se on jotenkin erityinen kerta? Kuulostaa hullulta, mutta hassuja yhteensattumia.

No sieltähän se o+ pärähti heti tähän aamuun, kp11!! :woot: onneks ehdittiin se munanjohdintutkimus eilen :hilarious: soitin äsken ja varasin inssin huomiselle. miestä en vaan saanu kiinni ku se on just matkalla töihin, täytyy toivoa et sille sopii se näytteenantoaika :p

@Marcipa aika jännä, että ne tärppikerrat on ollu jotenkin erityisiä. ehkä siinä on joku taika :love022

Takaisin