Raskaaksi 2020

Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
Eikä, aivan upeaa!! ja noilla päivillä ihan supernäkyvä viiva!! nyt onnea ja tarrasukkia!! :Heartred :smiley-angelic001
 
Marcipa :smiley-bounce016
Wau mikä viiva!!! Onnea :hello2:Heartbigred

Move88, tsemppiä inssiin :Heartpink

Eilen oli maha turvoksissa, vähän painetta, jomotusta jne mutta melko lievät ovisoireet vs aiemmat kierrot o_O nännit tulivat pitkästä aikaa aroiksi eilen illalla, et jotain hormoneissa ainakin tapahtuu :grin
Dpo1.
 
Marcipa mahtava viiva!!!:blob7 eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!

Käynnillä käyty. Lyhyesti; olin oikeessa, oikealla on keltarauhanen. Limis vain 6mm :sad001 toki painunut jo vähän kasaan, en tiedä onko sit ollut 6,5 vai enempi oviksen aikaan..mut voiko tohonkaan kiinnittyä jos olis nyt tärpännyt...nojuu mutta hoitoja kohti. Lyhyellä kaavalla mennään, kaksi mahdollisuutta ilmoittautua hoitoon ennen kesätaukoa.. jos ei näistä mahdu niin menee sit syksylle hoito..:oops: Sanoin sieltä lähtiessä, "eli kuukautisia tai luomuihmettä odotellessa" :bag:
 
haha sama täällä, aina jännäkakka :laughing021 tänäänkin aamulla maha ihan kipeenä, kun yhdeltä on se inssi. mä luulen että munasolu irtos tossa aamulla kun oli sellaiset(kin) kivut, toivottavasti ehtii vielä simpat hyvin paikalle. kai ne ehtii kun pääsee suoraan melkein perille.

Tsemppiä inssiin, pidetään peukkuja että nyt osuu! :thumleft
 
kiitos kaikille :Heartred kohta mennään! aina eka kerta kaikessa jännittää :)

@jannn toivottavasti mahtuu ja osuu hoidot jo keväälle :Heartred meillekin oli just ilmestynyt kutsu julkisen puolen ensikäynnille elokuulle. sitä ennen tässä ehtis vielä muutamat inssit yksityisellä. tai aina voi toivoa ettei tarttis :dance008
 
Marcipa mahtava viiva!!!:blob7 eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!
Hih, niinpä.

kiitos onnitteluista kaikille. Plussa on aina ihana, vaikka onkin mun tapauksessa vain pienenpieni askel vauvaa kohti, kun kemiallisia ja keskenmenoja on ollut viimeisen reilun vuoden sisään niin monta.
 
siellä ne nyt sitten on, miehen hienot siittiöt valmiina toimimaan :happy6 tosiaan ekassa näytteessä määrä oli miehellä vähäinen, mutta nyt inssiin käytetty oli tosi runsas ja kaikki muutkin arvot kohdallaan! lääkäri ei ultrannut kun en erikseen halunnut maksaa siitä pariasataa, oli muutenkin hyvin optimistinen että ajoitus on kohdallaan vaikka ovis olisikin aamulla ehtinyt tapahtua :) nyt sitten odotellaan vaan se pari viikkoa... :brb:
 
Marcipa mahtava viiva!!!:blob7 eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!

Käynnillä käyty. Lyhyesti; olin oikeessa, oikealla on keltarauhanen. Limis vain 6mm :sad001 toki painunut jo vähän kasaan, en tiedä onko sit ollut 6,5 vai enempi oviksen aikaan..mut voiko tohonkaan kiinnittyä jos olis nyt tärpännyt...nojuu mutta hoitoja kohti. Lyhyellä kaavalla mennään, kaksi mahdollisuutta ilmoittautua hoitoon ennen kesätaukoa.. jos ei näistä mahdu niin menee sit syksylle hoito..:oops: Sanoin sieltä lähtiessä, "eli kuukautisia tai luomuihmettä odotellessa" :bag:

Kärppänä heti sitte ilmoittatumaan kun vaan voi. Numerot pikavalintaan :wink
 
Siis hurjasti onnea @Marcipa!

Ja @move88 tärppionnea!

ON: Tonne toiselle puolelle jo kirjoitin eilen, että ovistesti näytti plussaa ja eilen oli vasta kp17. En edes muista koska viimeksi olisi ollut näin normaalin pituinen kierto :wideyed:

Tallettelut tehty nyt kp 13, 15, 17 ja 18. Ja tänään dpo 0. Nyt siis taas piinaillaan :nailbiting: Huomenna olisi aika koronarokotukseen, joten on vähän ristiriitaiset fiilikset siitä, että toivonko tärppiä tähän kuukauteen. Nykyään ei kuitenkaan ole enää estettä raskautua, vaikka olisi saanut rokotteen, joten kai sitä täytyy luottaa lääketieteeseen ja toivoa tärppiä tästä kierrosta. Todennäköisyys omalla historialla on kuitenkin pieni.
 
Kiva kun täällä tapahtuu paljon :rolleyes: Toivottavasti saadaan pian kaikki plussat ja sitten vauvat syliin asti :love7

Täällä dpo 8, ei oikein mitään oloja mihinkään suuntaan. Mutta sen olen jo oppinut, että eipä se mitään kerro :joyful: Taisi Marcipakin tuossa sanoa, että ei ollut mitään oireita. Lämmöt mulla sahaa edestakaisin, niin niistäkään ei voi mitään päätellä. Aika näyttää, vielä ei tuo mun ainut jäljellä oleva testi kuumottele yhtään, saa nähdä mihin asti pääsen ennen kun sorrun testaamaan. Tänään nautin kuitenkin aurinkoisesta vapaapäivästä :happy:
 
Missäs kp Noaidi menee? Onko uusi kiertokaan vielä alkanut? Toivottavasti pääsette inssiin seuraavasta oviksesta!
 
Testasin äsken mun luottotestillä eli Sofi 25. Kyllä siihenkin selvä viiva tuli, vaikkei toki yhtä vahva kuin eiliseen herkempään Sofiin. Olen edelleen jotenkin puulla päähän lyöty. Nyt pitää vaan laittaa jäitä hattuun ja olla ajattelematta raskautta seuraaviin viikkoihin (you wish).

@Amandatt ei tosiaan ollut oireita ennen testiä. Tänään eli dpo11 alkoi mulle tyypillinen oire, jonka olin unohtanut eli hiukset yhtäkkiä kihartuu tavallista enemmän. Mulla on siis muutenkin laineikas tukka, mutta hormonit tekee kiharammaksi. Ehkä myös se pieni painontunne on alkanut. Muuten ei kyllä mitään.
 

Liitteet

  • 7EF9C325-E9DD-47D5-B19A-D94B7BEFB9FC.jpeg
    7EF9C325-E9DD-47D5-B19A-D94B7BEFB9FC.jpeg
    79.2 KB · Katsottu: 78
Mun testailut alkaa huomenna dpo8 first responsella :hilarious: Eiköhän se nega ole :bag:
 
Takaisin
Top