Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
Onnea!! Ihanaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
Eikä, aivan upeaa!! ja noilla päivillä ihan supernäkyvä viiva!! nyt onnea ja tarrasukkia!!Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
haha sama täällä, aina jännäkakka tänäänkin aamulla maha ihan kipeenä, kun yhdeltä on se inssi. mä luulen että munasolu irtos tossa aamulla kun oli sellaiset(kin) kivut, toivottavasti ehtii vielä simpat hyvin paikalle. kai ne ehtii kun pääsee suoraan melkein perille.
Hih, niinpä.Marcipa mahtava viiva!!! eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!
Ohhoh! Upea viiva Onneksi olkoon!!Mä tärisen. Mietin teenkö vielä tänään raskaustestiä, kun on vasta dpo 10 eikö ole oireita, mutta tein kuitenkin. Ja testiin tuli ihan heti viiva.
Marcipa mahtava viiva!!! eikä tarvittu edes taikaseksikertaa!
Käynnillä käyty. Lyhyesti; olin oikeessa, oikealla on keltarauhanen. Limis vain 6mm toki painunut jo vähän kasaan, en tiedä onko sit ollut 6,5 vai enempi oviksen aikaan..mut voiko tohonkaan kiinnittyä jos olis nyt tärpännyt...nojuu mutta hoitoja kohti. Lyhyellä kaavalla mennään, kaksi mahdollisuutta ilmoittautua hoitoon ennen kesätaukoa.. jos ei näistä mahdu niin menee sit syksylle hoito.. Sanoin sieltä lähtiessä, "eli kuukautisia tai luomuihmettä odotellessa" :bag:
Kärppänä heti sitte ilmoittatumaan kun vaan voi. Numerot pikavalintaan
Mun testailut alkaa huomenna dpo8 first responsella Eiköhän se nega ole :bag:
Vaikka olisi, niin voihan se vielä muuttua plussaksi
Tänään on taas ollut jotenkin niin vahvasti sellainen olo, että olisi niin ihanaa jos olisi oma vauva