Raskaaksi 2020

@jannn halit <3

tulin tänne jännäilemään muiden testaajien puolesta myös, anyone? :nailbiting:

täällä @Chard in tapaan tylsä vaihe meneillään, dpo4 ja varmaan viikonloppuun asti ihan pelkkää odottelua ja mitäänsanomatonta oloa :hilarious: vv on suht runsasta, kuten yleensäkin.

Mä en valitettavasti vielä testaile :sorry: Niin monta kiertoa katsellut niitä viivanpaikkoja ja pettynyt, että mieluummin odotan tällä kertaa menkkoja. Ei ole mitään raskauteen viittaavia olojakaan, lämmöt ei ole vielä romahtanut mutta ei ole nousseetkaan, niin usko tärppiin on täysi nolla. Dpo 11 tänään

jannn halaus myös täältä :Heartred

Ja tsemppiä kaikille piinailijoille! :happy:

@jannn halit :Heartred

tulin tänne jännäilemään muiden testaajien puolesta myös, anyone? :nailbiting:

täällä @Chard in tapaan tylsä vaihe meneillään, dpo4 ja varmaan viikonloppuun asti ihan pelkkää odottelua ja mitäänsanomatonta oloa :hilarious: vv on suht runsasta, kuten yleensäkin.

Meillä sama dpo! :grin

Voi luoja. Ei ole hetkeen tullut pillitettyä työpaikalla ja nyt taas. En enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa ja kaikkien vastoinkäymisten plus alkavassa olevien menkkojen vuoksi päädyin sitten itkemään. Ja ihan huolella.

Soitin terveyskeskuksen ajanvaraukseen varatakseni ajan lääkärille, saadakseni lähetteen lapsettomuustutkimuksiin nyt kun hienosti pullahti vuosi täyteen yritystä. Jos nyt siis varaisi ajan, laskeskelin, että ajan terveyskeskukseen saisi kiireettömänä johonkin parin kk päähän ja sitten lähete lähtisi eteenpäin ja ehkä sitten keväällä ensikäynti ja hoitojen aloitus.

Puhelimessa oli oikein sympaattinen hoitaja, joka kuitenkin totesi, että koronatilanteen vuoksi tällä verukkeella ei lääkäriin pääse :sad010 Pyydettiin odottamaan toukokuun puoliväliin ja soittamaan sitten uudelleen, josko lääkäreitä olisi saatu lisää terveyskeskuksiin ja tällainenkin asia saataisiin hoidettua :sad010

Onhan tässä jo odotettukin. Odotetaan sitten lisää. Tää on vaan niin tää kuuluisa mun tuuri. Sit kun vihdoin päätät hakea apua, niin sorry, sitä nyt ei ole just nyt saatavissa. Taas tuli fiilis, että tää nyt vaan ei tuu tapahtuun kun kaikki asiat on vastaan.

Voi luoja. Ei ole hetkeen tullut pillitettyä työpaikalla ja nyt taas. En enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa ja kaikkien vastoinkäymisten plus alkavassa olevien menkkojen vuoksi päädyin sitten itkemään. Ja ihan huolella.

Soitin terveyskeskuksen ajanvaraukseen varatakseni ajan lääkärille, saadakseni lähetteen lapsettomuustutkimuksiin nyt kun hienosti pullahti vuosi täyteen yritystä. Jos nyt siis varaisi ajan, laskeskelin, että ajan terveyskeskukseen saisi kiireettömänä johonkin parin kk päähän ja sitten lähete lähtisi eteenpäin ja ehkä sitten keväällä ensikäynti ja hoitojen aloitus.

Puhelimessa oli oikein sympaattinen hoitaja, joka kuitenkin totesi, että koronatilanteen vuoksi tällä verukkeella ei lääkäriin pääse :sad010 Pyydettiin odottamaan toukokuun puoliväliin ja soittamaan sitten uudelleen, josko lääkäreitä olisi saatu lisää terveyskeskuksiin ja tällainenkin asia saataisiin hoidettua :sad010

Onhan tässä jo odotettukin. Odotetaan sitten lisää. Tää on vaan niin tää kuuluisa mun tuuri. Sit kun vihdoin päätät hakea apua, niin sorry, sitä nyt ei ole just nyt saatavissa. Taas tuli fiilis, että tää nyt vaan ei tuu tapahtuun kun kaikki asiat on vastaan.

Jos on mahdollista mennä niin yksityiseltä saa myös lähetteen ❤️ kurja tilanne kyllä!

voi ei <3 mäkin ehdottaisin, että hakisit lähetteen yksityisen kautta. meille ainakin kirjoitettiin se heti vuoden yrityksen jälkeen yksityisellä, sillä aikataululla että lähete meni nyt huhtikuun alussa ja meillä on ensikäynti julkisella elokuussa. tämä huolimatta siitä että vikaa ei löytynyt (kaikki relevantit tutkimukset tehtiin yksityisellä) ja yksi kemiallinenkin on ehtinyt olla tässä vuoden aikana...

Tonni, voi itku :sorry::Heartpink

Mulla alkoi alaselkäsärky ja jonkinlaiset alavatsatuntemukset tänään dpo5. Kävin kurkkaamassa Flo'sta niin täsmälleen samoin oli viime kierrossa just dpo5 :banghead: eli ei mitään uutta eikä jännittävää täällä siis :wacky:

Tonnille voimia! Toivottavasti voisitte saada lähetteen toista kautta. Jos on hyvä työterveyshuolto niin sieltä voisi myös kysyä jos olisi mahdollista lähete saada.

Me saatiin yksityisen kautta lähete julkiselle ja ensimmäinen käynti meni jopa jo kesäkuulle. Tänään tuli laput postissa. Positiivinen yllätys kyllä. Jos kierrot pysyy samoissa niin käynti olisi noin oviksen aikoihin. Saa kai sitä vielä elätellä toiveita luomuplussasta :rolleyes:

Oh täällähän on oltu aktiivisia! Marcipalle hurjasti onnea ja nyt vauvaliimaa kovasti!
Ja piinailijoitakin täällä! Peukut ja varpaat pystyyn että porukka pääsee vihdoin odottajiin! :smiley-angelic001

Missäs kp Noaidi menee? Onko uusi kiertokaan vielä alkanut? Toivottavasti pääsette inssiin seuraavasta oviksesta!

Mä oon pitänyt itseäni kiireisenä ettei vauvajutut ois kokoaikaa mielessä. Puutarhan laitto ja renkaiden vaihto on niin suttuista ettei paljon puhelinta näprää siinä samalla. :joyful: perjantaina alkoi uusi kierto, tänään soitin polille ja käskettiin aloittaa tulevana sunnuntaina ovistestit ja maanantaina ultraan, nyt on kyllä jo pakko saada se ovis viikolle, Flo ennustaa ensiviikon keskiviikkoa ovikselle. :smiley-angelic001

Oh täällähän on oltu aktiivisia! Marcipalle hurjasti onnea ja nyt vauvaliimaa kovasti!
Ja piinailijoitakin täällä! Peukut ja varpaat pystyyn että porukka pääsee vihdoin odottajiin! :smiley-angelic001

Mä oon pitänyt itseäni kiireisenä ettei vauvajutut ois kokoaikaa mielessä. Puutarhan laitto ja renkaiden vaihto on niin suttuista ettei paljon puhelinta näprää siinä samalla. :joyful: perjantaina alkoi uusi kierto, tänään soitin polille ja käskettiin aloittaa tulevana sunnuntaina ovistestit ja maanantaina ultraan, nyt on kyllä jo pakko saada se ovis viikolle, Flo ennustaa ensiviikon keskiviikkoa ovikselle. :smiley-angelic001

Se on kyllä hyvä miettiä välillä muuta :) mutta jospa teillä nyt päästäis tositoimiin!! :smiley-angelic001

Apua mitä tapahtuu mulla alkoi uudelleen vuoto ja menkkasäryt vaikka eilen just loppu menkat! :wideyed:

Dpo6.
Ollaan siirtymässä tylsästä vaiheesta oireiden ja nippailujen superkyttäämisen ja ahdistumisen vaiheeseen :woot: jota seuraa "kirves kaivoon" -vaihe :rolleyes:

dpo5. mitäs tämä kellertävä valkovuoto on o_O joko tässä vaiheessa keltarauhanen on aktivoitunut? ei ainakaan tulehduksen merkkejä ilmassa... naama myös kukkii kivasti :bag: myös pientä painetta alamahalla. kyllä näitä oireita voi nyt jo alkaa bongaamaan. superkyttääjät move ja @Chard :laughing014

Täälläkin naama kukkii, mutta ärsytyskynnys on myös niin matalalla ettei tosikaan. Muutoin olen yrittänyt oireiden kyttäyksen sijaan keskittyä pihanlaittoon ja unohtaa koko yrittämisen.

Oon ollut tosi ärsyyntynyt muutaman päivän. Ehkä PMS tai sit vaan ottaa päähän nega. :dontknow töissäkin tekis mieli vaan huutaa ja mies raukka kotona saanut kuulla hirveitä juttuja :bag:

Oon ollut tosi ärsyyntynyt muutaman päivän. Ehkä PMS tai sit vaan ottaa päähän nega. :dontknow töissäkin tekis mieli vaan huutaa ja mies raukka kotona saanut kuulla hirveitä juttuja :bag:

Jaksamisia sinne! :Heartred

Mäkin olen vaan itkenyt eilen ja tänään, kun on niin toivoton olo :sad010Ei ole taas muutamaan kuukauteen ihan näin pahaa pettymystä ollut, ettei mikään tuo iloa.

Jaksamisia sinne! :Heartred

Mäkin olen vaan itkenyt eilen ja tänään, kun on niin toivoton olo :sad010Ei ole taas muutamaan kuukauteen ihan näin pahaa pettymystä ollut, ettei mikään tuo iloa.

Voi meitä :sorry::Heartpink jaksamista sinnekin :Heartblue

Äsken harrasteltiin pedin puolella mut apua, en muista milloin ois ajatukset noin paljon harhailleet :bag: ihan kuin olisin ollut joku nukkuva lahna :bag: eikä ollut miehen syytä mutta tajusin, ettei vois vähempää tällä hetkellä petihommat kiinnostaa :oops: jospa ensi viikolla sit..

Anteeks spämmäys kunhan pohdin "ääneen"..jos odotan optimistisena ens maanantaihin vastausta, pääseekö hoitoon vai ei, ja sit jos ei niin tilaan vasta uusia ovistestejä, niin ehtisköhän ne tulla ajoissa, vai pitäiskö jo nyt varmuudeksi tilata :scratch sit ne tulis vasta kp10 tai kp12.. nojoo on niitä muutama vielä jäljelläkin..no täytyy laskeskella, plus on 95% varmaa että seuraavasta kierrosta EI pääse hoitoon :bag:

Tähän kiertoon oli jotenkin ladattu niin paljon odotuksia (tyhmää, tiedetään) kun oli jopa mahdollisuudet... Meni käteen jo kp13 oviksen yllättäessä meidät ihan täysin :hilarious:

Dpo13 ja aikalailla mieli maassa, mutta toisaalta tyytyväinen (jos joku seuraa BBT ryhmää) että kierto on normaalipituinen, eikä katkennut jo dpo10 lämpödroppiin :nailbiting: Aiheutti vähän ylimääräisiä tykytyksiä.

Juttelin eilen miehen kanssa (ahdistaa se hoitolähetteen lykkääntyminen) että mitä me tehdään? Haenko sen yksityiseltä? Toisaalta tähän tiputtelevaan paskavärkkiin on niin paljon ladottu rahaa, ettei euroakaan enää tekisi mieli laittaa :arghh: Noh mies oli omaan tapaansa rauhallinen ja totesi, että nyt kun on hänen työkuviot saatu siirrettyä pysyvämmin Suomeen ja kuitenkin ollaan "vasta" 30v, niin "Eipä nyt hättäillä" :shy: Minä oon aina se hetikaikkimullenyt ja mitä jos jäädäänkin ihan ilman lapsia -panikoija. Totta se puhui. Meillä on aikaa vielä rampata niissä hoidoissa, joten odotan, että kunnallinen alkaa vetää. Mielenrauha saavutettu :angelic:

Aurinkoista päivää kaikille, omista tilanteista täysin riippumatta :smiley-angelic001

Tonni, hyvä luteaali ja ties vaikka luomutärppi kävisi odotellessa :rolleyes:

Keltsikipuja oli yöllä, ja luulin hetken että ovuloin :hilarious: tai no, en ole enää varma oliko se unta vai ei :hilarious: jos keltsi oikeesti kipuili niin on kyllä uutta, että näin paljon kipuilee. Enkä öisin yleensä huomaa kipuja

Takaisin