No voi vittujen kevät miksi juuri tänään..Ehkä vielä aavistuksen tummuu, mutta nyt se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Miksi dual hormone ei toimi mulla, mitä v.....? Pitääkö tässä lähteä ajamaan parisataa kilsaa, sen verran tosissani olen yrityksen suhteen..
View attachment 93413
Ootteko millon talletelleet?
Eikö oo mahollista, että edes joku simpoista ehtii kyytiin.

Voi kurjuus.

Ehkä vielä aavistuksen tummuu, mutta nyt se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Miksi dual hormone ei toimi mulla, mitä v.....? Pitääkö tässä lähteä ajamaan parisataa kilsaa, sen verran tosissani olen yrityksen suhteen..

Yritys on nyt alkamassa, pillerit jäi pois 4 vk sitten. Koska olen kovin malttamaton, jätin ne pois kesken laatan heti kun tuumattiin miehen kanssa että NYT. Tyhjennysvuoto tuli parin päivän päästä ja nyt sitten ihmetellään että mitäs nyt tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Jos nyt alkaa tuosta laskemaan kiertoa, kaikenlaista tuntemusta oli kp 10-17, muutaman päivän välein talleteltiin noin niinkun harjoituksen vuoksi, odotukset ei ollu kovin korkealla heti alkuun (juu eipä vissiin). Nyt kp 25-27 on tullut vähän tuhrua paperiin mutta ei vain vuoto ala, vähän juilii mutta kaikin puolin erilaista kuin kuukautiskivut. Ei mitään hajua mikä oli luonnollinen kierto aikoinaan, varmaan melko keskimääräinen kun ei ole muitakaan muistikuvia. Testin tein jo tohkeissani ja toki nega. Mielipiteitä? Eihän tässä nyt vielä tarvitse hötkyillä, mutta miten kauan noin yleensä kannattaa odotella koneen käynnistymistä pillerien lopetuksen jälkeen, ennen kuin voi suunnistaa lääkärille? Ovista alan tikuttaa kun se vuoto vain ensin tulisi, mutta mitä jos ei tule? Ikää jo 35 niin ei huvita vetkutella ylimääräistä.

mulla olisi jemmassa first response testejä, herkkyys 6,5mIu
Nyt kun miettii taaksepäin, niin näin on ollut ennenkin tähän aikaan kuusta.