Tikutin oviksen. Eli siinä ei ainakaan ole juuri heittoa ja sain sen ekan haalunkin jo dpo10 eli aika aikaisin kait. Siksi epäilytää kun jo kohta kolme vk ekasta viivasta.Onko mahdollista, että ovis olisi ollutkin vähän myöhemmin, vai saitko kiinni esim tikuttamisella? Jos et ole vielä testannut, niin ehkä esim clearbluen digitaalisella (viikkonäytöllinen, sekin antaa osviittaa onko hormoni nousdut) saisit mielenrauhan ja tietoa, missä mennään? sen jälkeen voisi olla helpompi lähestyä myös lääkäriä, jos tuntuu, että jokin on vielä "pielessä". mutta, kuten sanottu, hormonimäärä kasvaa yksilöllisesti, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon
Olen yrittäny katella digihommaa netistä ja sekin nii kaksipiippunen. Minusta 3+ näyttää vaativan liuskatestiinkin paaaaljon tummemman ku omani on Huomenna tulisi oviksesta täyteen 6+0 ja teen vielä yhden apteekin testin kun semmosen hain tänään. Digiä en raskinu ostaa ku olen varma että antaa näillä minun viivoilla 2-3 ja sitten ei tiedä onko se ok (hcg voi olla siellä alapäässä) ja sama ressi Ehkä mä sen haen jos huominen tikku olis yhtään parempi
Kokoajan tiputtaa semmosta ruskeaa. On tämäkin yks savotta :arghh: Enpä olisi kuunaan uskonut