Raskaaksi 2020

Onko mahdollista, että ovis olisi ollutkin vähän myöhemmin, vai saitko kiinni esim tikuttamisella? Jos et ole vielä testannut, niin ehkä esim clearbluen digitaalisella (viikkonäytöllinen, sekin antaa osviittaa onko hormoni nousdut) saisit mielenrauhan ja tietoa, missä mennään? :happy: sen jälkeen voisi olla helpompi lähestyä myös lääkäriä, jos tuntuu, että jokin on vielä "pielessä". mutta, kuten sanottu, hormonimäärä kasvaa yksilöllisesti, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon :Heartred
Tikutin oviksen. Eli siinä ei ainakaan ole juuri heittoa ja sain sen ekan haalunkin jo dpo10 eli aika aikaisin kait. Siksi epäilytää kun jo kohta kolme vk ekasta viivasta.
Olen yrittäny katella digihommaa netistä ja sekin nii kaksipiippunen. Minusta 3+ näyttää vaativan liuskatestiinkin paaaaljon tummemman ku omani on :( Huomenna tulisi oviksesta täyteen 6+0 ja teen vielä yhden apteekin testin kun semmosen hain tänään. Digiä en raskinu ostaa ku olen varma että antaa näillä minun viivoilla 2-3 ja sitten ei tiedä onko se ok (hcg voi olla siellä alapäässä) ja sama ressi :sorry: Ehkä mä sen haen jos huominen tikku olis yhtään parempi
Kokoajan tiputtaa semmosta ruskeaa. On tämäkin yks savotta :arghh: Enpä olisi kuunaan uskonut :smiley-angry003

Mulla myös hormonit ehkäisee haluja, eli sama ilmiö - ainakin viikko kuukaudesta nyt sentään seksi jopa kiinnostaa (Ja kosteutta riittää, pillereillä oli aikamoinen sahara), kun pillereiden aikana se meni välillä suorittamisen puolelle. Nyt ei tunnu siltä, vaikka lasta yritetäänkin :) meilläkin tavoite harrastaa 2-3pv välein ennen ovista ja oviksen aikaan. Joka toinen päivä useamman kerran putkeen on jo saavutus :biggrin mäkin koitan valmiiksi suunnitella/laskeskella niitä parhaita seksipäiviä, niin on itselle helpompi asennoitua.

Se on ihan just näin :laughing001

Joo, ette ole ainoita. Tsemppiä sinnekin siis :)

Tikutin oviksen. Eli siinä ei ainakaan ole juuri heittoa ja sain sen ekan haalunkin jo dpo10 eli aika aikaisin kait. Siksi epäilytää kun jo kohta kolme vk ekasta viivasta.
Olen yrittäny katella digihommaa netistä ja sekin nii kaksipiippunen. Minusta 3+ näyttää vaativan liuskatestiinkin paaaaljon tummemman ku omani on :sad001 Huomenna tulisi oviksesta täyteen 6+0 ja teen vielä yhden apteekin testin kun semmosen hain tänään. Digiä en raskinu ostaa ku olen varma että antaa näillä minun viivoilla 2-3 ja sitten ei tiedä onko se ok (hcg voi olla siellä alapäässä) ja sama ressi :sorry: Ehkä mä sen haen jos huominen tikku olis yhtään parempi
Kokoajan tiputtaa semmosta ruskeaa. On tämäkin yks savotta :arghh: Enpä olisi kuunaan uskonut :smiley-angry003

Minä en saanu esikoisesta leffaviivoja kertaakaan, eikä mun kaverikaan kuulemma saanu. Mun esikoinen 2v ja kaverin lapsi 1,5kk :)

Tällaiset oli vahvimmat mitkä sain joskus rv5

F7265D48-2F28-4F9F-BBED-8AE963140C75.jpeg

Heippa! Uskaltautuisikohan sitä itsekkin tänne näin neljän vuoden jälkeen takaisin... :) Esikoinen on nyt 4v ja haaveissa olisi toinen lapsi. Itsellä endometrioosi diagnosoitu 1,5v sitten ja iso leikkaus tehty vuosi sitten. Tällä hetkellä kivuton hormoneiden ansiosta, joten siksi jännittää kovasti miten käy kun ne jätetään pois. Paineita tulee myös siitä, että raskautumisen olisi toivottavaa tapahtua nopeasti sairauteni takia. Milloin siis oikea hetki? Ei varmaan koskaan, joten nyt ajateltiin että olisi ehkä se meidän aika pistää homma eteenpäin. Mietinkin mihin menen kierukan poistattamaan... miten nopeasti kunnalliselle pääsee vai menisitkö yksityiselle ja mitähän se kustantaa...

Mulla poistettiin kierukka maaliskuun alussa kierron alkuvaiheessa julkisella ja pillerit jätettiin myös pois. Ja mulla ei mennyt maksua, ikinä ei laskua tullut:rolleyes:
Jonoa oli 3 viikon verran.

Menkat tuli normisti kierron mukaan. Ja oli kivuttomat. Mutta nyt endo ottanu ja alkanu riehua, heti toisesta kierrosta ja kivut vaan lisääntyy kerta toisensa jälkeen. Yk7 lähti nyt viikko sitten käyntiin.
Oon tsempannu itteni siihen, että tämä on se meidän kierto :happy093.

Saako kysyä onko outoa, ettei dual anna vilkkuvaa naamaa näillä viivoilla? Antoi vaan ympyrän. Kuvassa ylempänä myös puikko aamun samasta. Se tosin on aina huono mulla aamun ekasta. Ovis älä tuu just tänään.. Kp14..

20200905_101100.jpg

Hellurei :hello Meilläpäin kunnallisella olisi ollut useamman kuukauden jono, mikäli kyseessä olisi ollut ns normaali poisto. Itselläni migreenikohtaukset toistu monta kertaa viikossa, joten pääsin heti seuraavalla viikolla kierukan poistoon. Kierukka poistettiin edellisessä kierrossa juuri ovulaation ollessa nurkan takana, joten ovistestit ei vahvistunu kuten tässä kierrossa ja oli sen pari päivää jotain pientä vuotoa joidenkin päivien jälkeen. Menkat alko aikalailla kuten olin kierron laskenutkin. Tässä uudessa kierrossa ovisplussa oli selkeä eikä endo ainakaan vielä ole puskenut päälle. Ennen kierukkaa kivut vei jalat alta ja vessakäynnitkin oli tuskaa. Vaikea sanoa milloin alkaa kytemään taas, mutta täällökin toiveissa saada kolmonen alulle ennenkuin endo taas pahenee :bounce

moikka! Onpa kiva että täällä muitakin jotka painii samojen asioiden kanssa vaikka todella tylsä sairaus onkin. Voi että, tosi paljon tsemppiä sinne! :Heartred luulen että kysäsen kunnalliselta mikä tilanne ja jos menee pitkälle ajat niin käyn sitten yksityisellä. :)

ja niin, siis mulla ei ole kierrosta tällä hetkellä MITÄÄN hajua. Millon kannattaa alottaa oviksen tikuttaminen?! :D

Mulla poistettiin kierukka maaliskuun alussa kierron alkuvaiheessa julkisella ja pillerit jätettiin myös pois. Ja mulla ei mennyt maksua, ikinä ei laskua tullut:rolleyes:
Jonoa oli 3 viikon verran.

Menkat tuli normisti kierron mukaan. Ja oli kivuttomat. Mutta nyt endo ottanu ja alkanu riehua, heti toisesta kierrosta ja kivut vaan lisääntyy kerta toisensa jälkeen. Yk7 lähti nyt viikko sitten käyntiin.
Oon tsempannu itteni siihen, että tämä on se meidän kierto :happy093.

Ihana kun on vertaistukea tän endon kanssa <3 tosi tylsä että sulla ne kivut sieltä palailleet. Sitä pelkään itsekkin kovin... mutta se on vaan katsottava miten käy. Paljon tsemppiä sinne, pidän peukkuja että nyt tärppäisi!

Ihana kun on vertaistukea tän endon kanssa :Heartred tosi tylsä että sulla ne kivut sieltä palailleet. Sitä pelkään itsekkin kovin... mutta se on vaan katsottava miten käy. Paljon tsemppiä sinne, pidän peukkuja että nyt tärppäisi!

Yritän pitää positiivista asennetta yllä. Mitäpä sitä ei olisi valmis tekemään sellaisen asian eteen, jota oikeasti haluaa ja johon on valmis sitoutumaan loppuelämäkseen:hello2
Uskon, että kaikki se kipu ja pettymys kyllä katoaa ja on "vaivan" arvoista , kun raskautuu ja saa nyytin syliin!

Mä aloitin tikuttamisen kp6! Nyt menossa kp9, vielä ei oo oviksen merkkejä ilmassa

Heips! Nyt tulee tietämättömän kysymys. Eilen tikuttelin ovista illalla huvikseen ja unohdin sen testin vähän reiluksi puoleksi tunniksi vessaan ennen kuin tarkistin. Vahvistuuko teidän o testien viivat testiajan jälkeen vielä niin, ettei niitä voi tulkita? :hilarious: Tasavahvaa viivaa oli molemmat, toissapäivänä tein myös illalla perus liuskatestin niin viiva oli aivan samanlainen vaalea kuin testiajalla. Tämä kyllä ei itellä mene ikinä putkeen aina töppäilen tikuttamisessa jotain :grin

Kuvassa on eilinen testi ja alla on toissapäiväinen.

Liitteet

• 20409 (1).jpg
    20409 (1).jpg
    51.2 KB · Katsottu: 159
Heips! Nyt tulee tietämättömän kysymys. Eilen tikuttelin ovista illalla huvikseen ja unohdin sen testin vähän reiluksi puoleksi tunniksi vessaan ennen kuin tarkistin. Vahvistuuko teidän o testien viivat testiajan jälkeen vielä niin, ettei niitä voi tulkita? :hilarious:

Testeissä kerrotaan aina se aika, minkä jälkeen testi ei enää näytä oikeaa, eli voi vahventua, vaikka et ovuloisi. Uutta testiä vaan kehiin! :)

Testasin ovulaatiota päivinä kk12-17 mutta vähän eri aikoina, joten en "löytänyt" ovulaatiota. Jossain välissä se kuitenkin tapahtui, sillä tunsin välillä kipua ja valkovuotokin muuttui läpinäkyväksi ja venyväksi. En kuitenkaan ole enää jaksanut kirjata ylös kaikkia tuntemuksiani, kun se stressaa niin paljon.

Meilläkin seksin määrä vaihtelee paljon. Nyt kun pidemmän aikaa ollu ilman hormonaalista ehkäisyä, oon tosi aktiivinen sillä alueella menkkojen loppu-ovulaatio. Ja sitten noin viikkoa ennen menkkoja muhun ei saa koskeakaan :hilarious: Ja sitä jatkuu menkkojen loppuun.
Kuopuksen synnytyksen jälkeen oli puolen vuoden (6kk! :wideyed:) tauko, koska ensin ei uskaltanut kun jännitti eppariarpea ja sit ei vaan huvittanut, ja olin tosi väsynyt. Sitten menin ottamaan kierukan, joka ei sopinut mulle ja vuodin enemmän tai vähemmän kokonaisen vuoden putkeen. Eli on niitä kuivia kausia ollut meilläkin :rolleyes:
Pillereitä en enää haluaisi, kun vaikuttaa haluihin niin paljon (tosiaan monitehoinen ehkäisy), joten saas nähdä mihin sitä päätyy KUN kolmonen meille joskus suodaan :)

Oi miten hienoja viivoja jo näkyy!
Jospa sitä itsekin pääsisi pian omia tihrustamaan :happy:

Testeissä kerrotaan aina se aika, minkä jälkeen testi ei enää näytä oikeaa, eli voi vahventua, vaikka et ovuloisi. Uutta testiä vaan kehiin! :)

Testasin ovulaatiota päivinä kk12-17 mutta vähän eri aikoina, joten en "löytänyt" ovulaatiota. Jossain välissä se kuitenkin tapahtui, sillä tunsin välillä kipua ja valkovuotokin muuttui läpinäkyväksi ja venyväksi. En kuitenkaan ole enää jaksanut kirjata ylös kaikkia tuntemuksiani, kun se stressaa niin paljon.

Niin eihän se positiivinen ovistestikään ole tae siitä, että ovuloisi välttämättä :grin Lh huippu voi tulla ilman ovulaatiotakin. Tuo nyt sattui menemään juuri sen puolintunnin aikaikkunan yli hieman, jolloin testin olisi voinut luotettavasti tulkita. Mutta tietenkin jatkan testailua, mutta saa nähdä saanko ovista lainkaan kiinni tässäkään kierrossa:)

Heips! Nyt tulee tietämättömän kysymys. Eilen tikuttelin ovista illalla huvikseen ja unohdin sen testin vähän reiluksi puoleksi tunniksi vessaan ennen kuin tarkistin. Vahvistuuko teidän o testien viivat testiajan jälkeen vielä niin, ettei niitä voi tulkita? :hilarious: Tasavahvaa viivaa oli molemmat, toissapäivänä tein myös illalla perus liuskatestin niin viiva oli aivan samanlainen vaalea kuin testiajalla. Tämä kyllä ei itellä mene ikinä putkeen aina töppäilen tikuttamisessa jotain :grin

Kuvassa on eilinen testi ja alla on toissapäiväinen.

Mulla vahvistuu molemmat viivat vielä testiajanki jälkeen:hilarious: en oikein tiiä, miten pitäisi tulkita. Testiajalla testi viiva on tummempi vielä kuin toinen viiva, mutta testiajan jälkeenki molemmissa on muutoksia:bookworm:

Mulla vahvistuu molemmat viivat vielä testiajanki jälkeen:hilarious: en oikein tiiä, miten pitäisi tulkita. Testiajalla testi viiva on tummempi vielä kuin toinen viiva, mutta testiajan jälkeenki molemmissa on muutoksia:bookworm:

Varmaan pitäis itse ymmärtää lopettaa koko testaaminen, kun ei tästä näytä tulevan valmista :banghead: :grin

No voi vittujen kevät miksi juuri tänään.. :smiley-angry017 Ehkä vielä aavistuksen tummuu, mutta nyt se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Miksi dual hormone ei toimi mulla, mitä v.....? Pitääkö tässä lähteä ajamaan parisataa kilsaa, sen verran tosissani olen yrityksen suhteen..

20200905_122232.jpg

Muokattu viimeksi:
Tilasin raskauskeijulta tommosen spermatestin ja en nyt oikein osaa tulkita tätä. Eli testi kertoo onko spermassa yli 20milj. Siittiötä vai alle, jos A aukon väri on yhtä tumma tai tummempi kuin B, tulos on normaali. Jos A on vaaleampi kuin B, siittiöitä on alle 20milj. Miehen testissä tuo A on selvästi Btä kirkkaampi sininen, mutta onko se nyt sitten vaaleampi vai tummempi o_O

Liitteet

• IMG_20200905_121910.jpg
    IMG_20200905_121910.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 198
Tänään vähän taas vahvempi. Toki eri testi. Mutta toissapäiväiseen samaan puikkoon selvästi vahvempi :happy093
Eilen apteekin oma ja tänään pc puikko

toissapäiväinen ja tänään

Onnea kovasti, selkeesti on viiva vahvistunut hyvin! Tarrasukkia! :happy::wav

Näin ei saisi kai tehdä, mutta aamun tokasta ja vieläpä nesteitä nauttineena.. Harmi että juuri tänään.. Täysi hymy paitsi minun naamalla.. Dualit ei toimi mulla. On nyt selvää, että aamun ekasta en tee enää yhtään testiä.. Paitsi raskaus :grin:p One stepin herkkä puikko reagoi ennen Dualia. Kattokaa nyt miltä toi aamun eka one step näytti ja pari tuntia myöhemmin seuraava testi. Huom puikot just eripäin kuvissa..

20200905_125338.jpg

20200905_125813.jpg

20200905_122232.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin