Tikutin oviksen. Eli siinä ei ainakaan ole juuri heittoa ja sain sen ekan haalunkin jo dpo10 eli aika aikaisin kait. Siksi epäilytää kun jo kohta kolme vk ekasta viivasta.Onko mahdollista, että ovis olisi ollutkin vähän myöhemmin, vai saitko kiinni esim tikuttamisella? Jos et ole vielä testannut, niin ehkä esim clearbluen digitaalisella (viikkonäytöllinen, sekin antaa osviittaa onko hormoni nousdut) saisit mielenrauhan ja tietoa, missä mennään?sen jälkeen voisi olla helpompi lähestyä myös lääkäriä, jos tuntuu, että jokin on vielä "pielessä". mutta, kuten sanottu, hormonimäärä kasvaa yksilöllisesti, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon
![]()
Olen yrittäny katella digihommaa netistä ja sekin nii kaksipiippunen. Minusta 3+ näyttää vaativan liuskatestiinkin paaaaljon tummemman ku omani on
Ehkä mä sen haen jos huominen tikku olis yhtään parempiKokoajan tiputtaa semmosta ruskeaa. On tämäkin yks savotta :arghh: Enpä olisi kuunaan uskonut

sen jälkeen voisi olla helpompi lähestyä myös lääkäriä, jos tuntuu, että jokin on vielä "pielessä". mutta, kuten sanottu, hormonimäärä kasvaa yksilöllisesti, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon

Meilläpäin kunnallisella olisi ollut useamman kuukauden jono, mikäli kyseessä olisi ollut ns normaali poisto. Itselläni migreenikohtaukset toistu monta kertaa viikossa, joten pääsin heti seuraavalla viikolla kierukan poistoon. Kierukka poistettiin edellisessä kierrossa juuri ovulaation ollessa nurkan takana, joten ovistestit ei vahvistunu kuten tässä kierrossa ja oli sen pari päivää jotain pientä vuotoa joidenkin päivien jälkeen. Menkat alko aikalailla kuten olin kierron laskenutkin. Tässä uudessa kierrossa ovisplussa oli selkeä eikä endo ainakaan vielä ole puskenut päälle. Ennen kierukkaa kivut vei jalat alta ja vessakäynnitkin oli tuskaa. Vaikea sanoa milloin alkaa kytemään taas, mutta täällökin toiveissa saada kolmonen alulle ennenkuin endo taas pahenee 
Tasavahvaa viivaa oli molemmat, toissapäivänä tein myös illalla perus liuskatestin niin viiva oli aivan samanlainen vaalea kuin testiajalla. Tämä kyllä ei itellä mene ikinä putkeen aina töppäilen tikuttamisessa jotain
) tauko, koska ensin ei uskaltanut kun jännitti eppariarpea ja sit ei vaan huvittanut, ja olin tosi väsynyt. Sitten menin ottamaan kierukan, joka ei sopinut mulle ja vuodin enemmän tai vähemmän kokonaisen vuoden putkeen. Eli on niitä kuivia kausia ollut meilläkin 
Ehkä vielä aavistuksen tummuu, mutta nyt se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Miksi dual hormone ei toimi mulla, mitä v.....? Pitääkö tässä lähteä ajamaan parisataa kilsaa, sen verran tosissani olen yrityksen suhteen..