Raskaaksi 2020

No voi vittujen kevät miksi juuri tänään.. :smiley-angry017 Ehkä vielä aavistuksen tummuu, mutta nyt se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Miksi dual hormone ei toimi mulla, mitä v.....? Pitääkö tässä lähteä ajamaan parisataa kilsaa, sen verran tosissani olen yrityksen suhteen..

View attachment 93413

Ootteko millon talletelleet?
Eikö oo mahollista, että edes joku simpoista ehtii kyytiin. :sign19:sign17

Voi kurjuus. :sad015

Ootteko millon talletelleet?
Eikö oo mahollista, että edes joku simpoista ehtii kyytiin. :sign19:sign17

Voi kurjuus. :sad015

Tasan 24h sitten.. Siis toki mahdollista, mutta on tää nyt tosi huono juttu, että juuri kaikista paras hetki talletella menee ohi. Ei tuu poikaa ainakaan, eikä varmaan vauvaa muutenkaan. Tänään ja huomenna aamulla olisi ihan paras ollut talletella kaavioiden mukaan. Jotenkin arvasin että mun tuurilla paras hetki menee ohi :sad001 Toukokuussa tuli tasavahvat viivat ja silloin tuli illasta ja yöstä kivut. Eli arvioisin että ovulaatio tapahtui silloin 18h kuluessa positiivisesta ovulaatiotestistä. Mies tulee huomenna kai vasta myöhemmällä.. :sorry:

Muoks aamulämpökin oli tänään alhaisempi. Jos joku kysyi itkuista oviksen aikaan, niin nyt kyllä itkettää.

Mutta naurattaa tää sunnuntaisyklikin. Ovulaatiokin haluaa tapahtua sunnuntaina :laughing001

Muokattu viimeksi:
Koska täytyi jotain saada dipata niin tein ovistestin. Yllätyin miten tumma tuli, vaikkei positiivinen olekaan. Tänään siis dpo7. Toiveet raskaudesta taas nostavat päätään ja mietin kuinka typerää olis huomenna jo tehdä herkkä raskaustesti? Voiko dpo8 jo jotain näkyä testillä, jonka herkkyys on 6,5mIu?

Liitteet

• IMG_20200905_131445.jpg
    IMG_20200905_131445.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 134
Tasan 24h sitten.. Siis toki mahdollista, mutta on tää nyt tosi huono juttu, että juuri kaikista paras hetki talletella menee ohi. Ei tuu poikaa ainakaan, eikä varmaan vauvaa muutrnkaan. Tänään ja huomenna aamulla olisi ihan paras ollut talletella kaavioiden mukaan. Jotenkin arvasin että mun tuurilla paras hetki menee ohi :sad001 Toukokuussa tuli tasavahvat viivat ja silloin tuli illasta ja yöstä kivut. Eli arvioisin että ovulaatio tapahtui silloin 18h kuluessa positiivisesta ovulaatiotestistä. Mies tulee huomenna kai vasta myöhemmällä.. :sorry:

Ehkä ovulaatio tapahtuukin tällä kertaa vähän pidemmän ajan päästä tuosta positiivisesta ovulaatiotestistä. Silloin huomenna illalla voisi vielä ehtiä paikkailla. Itsellä on ainakin ollut niin, että joskus menee parikin päivää. Lämmön nousuun siis perustan tämän omalta kohdaltani.

Varovaiset onnittelut kaikille plussanneille! :Heartred

Täällä olis kp28 ja Dpo12. Edelleenkään ei tuntemuksia menkoista tai raskaudesta. Ainoana on että maitorauhaset on turvonneet ja kipeät, koskaan aikasemmin, ei edes aikasemmissa raskauksissa ole olleet näin kipeät, eikä kyllä menkkojen alussakaan. Yleensä alkuraskaudessa on rinnat ollu kokonaan kipeät. :think005
Onkohan muilla ollut tällästä, pitääkö tästä lähteä testikaupoille? :laughing002

Koska täytyi jotain saada dipata niin tein ovistestin. Yllätyin miten tumma tuli, vaikkei positiivinen olekaan. Tänään siis dpo7. Toiveet raskaudesta taas nostavat päätään ja mietin kuinka typerää olis huomenna jo tehdä herkkä raskaustesti? Voiko dpo8 jo jotain näkyä testillä, jonka herkkyys on 6,5mIu?

Aikaisimmat haamut, mistä itse olen lukenut on muistaakseni olleet 9 dpo. Kaikki riippuu tietenkin kiinnittymisajankohdasta. Mulla näkyi kyllä viimeksi one stepin herkässä testissä (onkohan siinä 10 iu se herkkyys) vielä ihan haamu, kun verikokeessa oli kuitenkin hcg n. 40. Siinähän on vielä viive, kunnes hormoni erittyy virtsaan.

Tilasin raskauskeijulta tommosen spermatestin ja en nyt oikein osaa tulkita tätä. Eli testi kertoo onko spermassa yli 20milj. Siittiötä vai alle, jos A aukon väri on yhtä tumma tai tummempi kuin B, tulos on normaali. Jos A on vaaleampi kuin B, siittiöitä on alle 20milj. Miehen testissä tuo A on selvästi Btä kirkkaampi sininen, mutta onko se nyt sitten vaaleampi vai tummempi o_O

Näyttää minusta vähän tummemmalla tuo testiaukko eli A, kuin kontrolli eli B aukko :thumleft

Tilasin raskauskeijulta tommosen spermatestin ja en nyt oikein osaa tulkita tätä. Eli testi kertoo onko spermassa yli 20milj. Siittiötä vai alle, jos A aukon väri on yhtä tumma tai tummempi kuin B, tulos on normaali. Jos A on vaaleampi kuin B, siittiöitä on alle 20milj. Miehen testissä tuo A on selvästi Btä kirkkaampi sininen, mutta onko se nyt sitten vaaleampi vai tummempi o_O

Mun silmään A on tummempi. :)

ON: Testasin tänään aamun ekasta pc:llä ja haamuilee edelleen, mutta ei viiva kyllä ollut vahvistunut eiliseen nähden. :sorry: Ehkä testaan vielä illalla, jos tuo aamun eka pissa kuitenkin oli liian laimeaa kun rakkokin oli aivan täynnä. Tai sitten vaan odotan alkaako menkat huomenna tai lähipäivinä.. :rolleyes: Vähän kyllä antaa toivoa kuulla, että täällä joillain on vahvistunut viivat hitaasti, mutta noh toisaalta kemiallisetkin on kovin yleisiä.

Sanoisin, että A on kyllä tummempi mun silmään.

Ja moikka vaan, katsotaan ehdinkö vielä tämän junan kyytiin :greet025 Yritys on nyt alkamassa, pillerit jäi pois 4 vk sitten. Koska olen kovin malttamaton, jätin ne pois kesken laatan heti kun tuumattiin miehen kanssa että NYT. Tyhjennysvuoto tuli parin päivän päästä ja nyt sitten ihmetellään että mitäs nyt tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Jos nyt alkaa tuosta laskemaan kiertoa, kaikenlaista tuntemusta oli kp 10-17, muutaman päivän välein talleteltiin noin niinkun harjoituksen vuoksi, odotukset ei ollu kovin korkealla heti alkuun (juu eipä vissiin). Nyt kp 25-27 on tullut vähän tuhrua paperiin mutta ei vain vuoto ala, vähän juilii mutta kaikin puolin erilaista kuin kuukautiskivut. Ei mitään hajua mikä oli luonnollinen kierto aikoinaan, varmaan melko keskimääräinen kun ei ole muitakaan muistikuvia. Testin tein jo tohkeissani ja toki nega. Mielipiteitä? Eihän tässä nyt vielä tarvitse hötkyillä, mutta miten kauan noin yleensä kannattaa odotella koneen käynnistymistä pillerien lopetuksen jälkeen, ennen kuin voi suunnistaa lääkärille? Ovista alan tikuttaa kun se vuoto vain ensin tulisi, mutta mitä jos ei tule? Ikää jo 35 niin ei huvita vetkutella ylimääräistä.

Tuli muuten vastaan melko kattava selvitys ovulaatiotesteistä, niille jotka tuskailevat eri testien toimivuutta :bookworm:
https://www.kotitesti.fi/info/ovulaatiotesti-info/118/

Ehkä ovulaatio tapahtuukin tällä kertaa vähän pidemmän ajan päästä tuosta positiivisesta ovulaatiotestistä. Silloin huomenna illalla voisi vielä ehtiä paikkailla. Itsellä on ainakin ollut niin, että joskus menee parikin päivää. Lämmön nousuun siis perustan tämän omalta kohdaltani.

Niin, saa nyt nähdä menikö harakoille koko kierto.. :oops: Nyt aamulla iski jäätävät limatkin lähes tyhjästä ja pari vihlaisua on jo muniksessa tuntunut. Tulee vaan niin kädetön olo, kun itekseen et voi talletella. Ei voi tehdä mitään nyt asian eteen ja tätä h-hetkeä niin odotin. Pitikö oikeesti ettiä se naapurin Pena heh :laughing002

Kiitos kaikille kannustuksesta. Kivut lisääntyi aamulla, kävin sairaalassa. Hcg 400 ja km menossa. Eli tikut tiesi ihan oikeaa. Tässä aamun testi. Tummui siis vasta ns hetken päästä.
Onnea muille vaiheisiinne <3 8824D5B8-DF54-4964-8FCD-3292F0C84352.jpeg

Aikaisimmat haamut, mistä itse olen lukenut on muistaakseni olleet 9 dpo. Kaikki riippuu tietenkin kiinnittymisajankohdasta. Mulla näkyi kyllä viimeksi one stepin herkässä testissä (onkohan siinä 10 iu se herkkyys) vielä ihan haamu, kun verikokeessa oli kuitenkin hcg n. 40. Siinähän on vielä viive, kunnes hormoni erittyy virtsaan.
Näin mäkin oon lukenut, että dpo9 olis varmempi vaikka sekin on tosi aikasta. Mulla siis tummimmasta o+ laskettuna on tänään dpo7, jos ensimmäisestä plussasta laskisi olisi jo dpo9 eli huomenna voisi mahdollisesti olla jo dpo10. Mietin sitäkin, että jos nää mun "oireet" johtuisi raskaudesta niin kai se testissä jo näkyisi :pompus:

Oon tän iltapäivän vaan googlaillut miten aikaisin haamujen haamuja on porukka saanut niin siellä on muutamia dpo8 ollut :hilarious: mulla olisi jemmassa first response testejä, herkkyys 6,5mIu :rolleyes: katsotaan maltanko olla aamulla testaamatta......

Jos joku kysyi päänsärystä/migreenistä ovulaation aikaan, niin nyt päässä jyskyttää :whacky011 Nyt kun miettii taaksepäin, niin näin on ollut ennenkin tähän aikaan kuusta.

Hieno viivan vahvistuminen lyytimantalla.

Pahoitteluni km...

Tsemppiä ovistelijoille, siimahännät kyllä elelee pari päivää, naapurin Penat voi unohtaa! Ja huomiselle ennättää varmistuslaukauksen!

Kp 10, aloitin oviksen bongauksen ja lähes tasavahvat pärähti tikkuun. Viime kierrossa ovis oli Kp 16.

Mulla on myös dpo7 ja testit polttelee jo... Mut ei taida olla mitään järkeä testata vielä :hilarious:... Täällä mä taas kuvittelen kaiken maailman raskausoireita... Nännit on kyllä kipeät ja sitä en kuvittele

Eilen tein tosiaan apteq ultran ja näin mielestäni jonkun hyyyvin hailakan viivan, jota ei perunakameralla saanu kuvaan ees näkyviin. Koska olen utelias, niin tämä kalpeanaamainen haamu oli tänään tikussa vähän vähemmällä tihrustelulla nähtävissä oleva haamu. Pakko oli kattoa ku siinä hollilla tikkuroskiksessa oli :hilarious: en ota tätä nyt kuitenkaan muuna ku negana. Tarkistin kalenteria ja tänään tai huomenna tätsyn pitäs tulla. Katotaan. Oishan se ihana ku tuosta roskishaamusta tuliskin jotain, mutta oin aseistautunu ens kiertoon jo geleet takataskussa ja ovistikut ojossa :grin nyt siis dpo13 (tai 12) ja kp 31.

Näin mäkin oon lukenut, että dpo9 olis varmempi vaikka sekin on tosi aikasta. Mulla siis tummimmasta o+ laskettuna on tänään dpo7, jos ensimmäisestä plussasta laskisi olisi jo dpo9 eli huomenna voisi mahdollisesti olla jo dpo10. Mietin sitäkin, että jos nää mun "oireet" johtuisi raskaudesta niin kai se testissä jo näkyisi :pompus:

Oon tän iltapäivän vaan googlaillut miten aikaisin haamujen haamuja on porukka saanut niin siellä on muutamia dpo8 ollut :hilarious: mulla olisi jemmassa first response testejä, herkkyys 6,5mIu :rolleyes: katsotaan maltanko olla aamulla testaamatta......

Mulla tuli haamujen-haamu-roskishaamu dpo7, mutta ovis oli ollutkin heti aamuyöstä dpo 0, eli "dpo 7.5" ehkä - tosi varhainen kiinnittyminen kipujen perusteella, dpo 5-6. Apteekin herkkään. Dpo 9 tuli eka josta ois voinut saada haamuviivavalokuvan.

Takaisin