Raskaaksi 2020

Mulla tuli haamujen-haamu-roskishaamu dpo7, mutta ovis oli ollutkin heti aamuyöstä dpo 0, eli "dpo 7.5" ehkä - tosi varhainen kiinnittyminen kipujen perusteella, dpo 5-6. Apteekin herkkään. Dpo 9 tuli eka josta ois voinut saada haamuviivavalokuvan.

Nyt oli painettava hauska, sen verran tuli diippiä settiä :joyful: Ihailtavan hyvin tunnistat oireesi, että voi arvioida myös puolikkaat dpo:t :hilarious: Täällä olisi dpo -0,5 :wink:joyful:

Saako kysyä onko outoa, ettei dual anna vilkkuvaa naamaa näillä viivoilla? Antoi vaan ympyrän. Kuvassa ylempänä myös puikko aamun samasta. Se tosin on aina huono mulla aamun ekasta. Ovis älä tuu just tänään.. Kp14..

View attachment 93407

Mä en ole nähnyt yhteyttä niiden viivojen värillä ja vilkkumisella, ainoastaan pysyvä naama on korreloinut viivan värin kanssa. Ymmärtääkseni se vilkkuminen perustuu siihen, että se testi havaitsee estrogeenin suhteellisen nousun, ei siis niinkään mittaa pitoisuutta. En ole ihan 100% varma tosta, mutta näin siis olen ymmärtänyt. Missä vaiheessa kiertoa rupesit testaamaan? Jos se menkkojen jälkeinen nousu on tapahtunut jo ennen testauksen aloitusta?

Mä en ole nähnyt yhteyttä niiden viivojen värillä ja vilkkumisella, ainoastaan pysyvä naama on korreloinut viivan värin kanssa. Ymmärtääkseni se vilkkuminen perustuu siihen, että se testi havaitsee estrogeenin suhteellisen nousun, ei siis niinkään mittaa pitoisuutta. En ole ihan 100% varma tosta, mutta näin siis olen ymmärtänyt. Missä vaiheessa kiertoa rupesit testaamaan? Jos se menkkojen jälkeinen nousu on tapahtunut jo ennen testauksen aloitusta?

Aloitin kp11 ja joka päivänä siitä antoi tyhjän arvan. Toki tuo ovis, jos nyt irtosi, yllätti hieman aikaisuudellaan. Epäilen kyllä, että tuo Dual ei vaan toimi mulla. Ehkä estrogeenit on alhaiset tai jokin muu selitys. Ehkä nousevat aikaisin tai yhtä akaa LH:n kanssa :confused005 Selittäisi sen, miksi pms-oireet alkavat heti helpottaa, kun kuukautiset alkavat.

Kun ei oo mikään pointti käyttää Dualia, jos se reagoi hitaammin kuin esim One Stepit. Pysyvä hymynaama tuli väkisten testaamalla aamun tokasta, kun One Step antoi plussan. Onneksi tein senkin. Tänään on tosi tummaa jo, luulisi munasolun irtoavan tai jo irronneen :dance008

Näyttääpä kontrolliviiva surkeen vaaleelta :laughing002

20200906_075930.jpg

Nyt oli painettava hauska, sen verran tuli diippiä settiä :joyful: Ihailtavan hyvin tunnistat oireesi, että voi arvioida myös puolikkaat dpo:t :hilarious: Täällä olisi dpo -0,5 :wink:joyful:

Ehdottomasti myönnän että pseudotieteen rajoilla kuljetaan... :hilarious: :bookworm:

Muokattu viimeksi:
Noniin tein testin ja vastauksia kaivataan. Testiin tuli testiajalla haalea toinen viiva näkyviin, mutta se loppuu puoleen väliin. Voiko sitä pitää oikeana haamuna vai mitä ihmettä???

Noniin tein testin ja vastauksia kaivataan. Testiin tuli testiajalla haalea toinen viiva näkyviin, mutta se loppuu puoleen väliin. Voiko sitä pitää oikeana haamuna vai mitä ihmettä???

Kääk, onko kuvaa, näkyykö siinä? :happy: Voisi kai se oikeakin olla, testi varmaan vaan hieman viallinen tai pissa ei imeytynyt kunnolla tmv.

Kääk, onko kuvaa, näkyykö siinä? :happy: Voisi kai se oikeakin olla, testi varmaan vaan hieman viallinen tai pissa ei imeytynyt kunnolla tmv.
Minä niin toivon että on oikea! Toivottavasti kuva ei mee ihan mössöksi ja siitä jotenkin saa selvää....

Liitteet

• IMG_20200906_091045.jpg
    IMG_20200906_091045.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 241
Minä niin toivon että on oikea! Toivottavasti kuva ei mee ihan mössöksi ja siitä jotenkin saa selvää....

Aivan kuin siinä jotain pilkottaisi, juurikin ylä- ja alareunassa :smiley-angelic001 Itsellä ovistestissä varoitusmerkkinä tummenee just noi reunat ja siitä seuraava on ollut o+. Eilen just aamun ekasta tummeni reunat enemmän kuin keskusta ja seuraavassa testissä oli o+.

Muokattu viimeksi:
Aivan kuin siinä jotain pilkottaisi, juurikin ylä- ja alareunassa :smiley-angelic001 Itsellä ovistestissä varoitusmerkkinä tummenee just noi reunat ja siitä seuraava on ollut o+. Eilen just aamun ekasta ummeni reunat enemmän kuin keskusta ja seuraavassa testissä oli o+.
Voi kunpa olisi :Heartred nyt sitten pitäisi malttaa huomiseen taas odottaa seuraavaa testiä :laughing021

Mäkin näen Reggien testissä jotain, toivottavasti vahvistuu! :)

Mulla taisi olla vaan kemiallinen, viivat ei paljoakaan vahvistuneet muutamassa päivässä ja tänään dpo 14 Apteq antoi enää juuri ja juuri näkyvän hailuran :sad001 Surettaa mutta samalla kuitenkin oon iloinen jo tästäkin edistyksestä, että hedelmöitys ainakin näyttää olevan mahdollinen. Alkaispa vaan menkat pian, että pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen!

Ja joo heh oon tässä viime aikoina ollut huolestunut ja kitissyt, että miksi en ole aiemmin saanut edes sitä kemiallista niin näköjään joskus sitä saa mitä tilaa :facepalm: Ens kierto on yk6 ja tilaankin sitten sen kunnon pysyvän plussan kiitos :smiley-angelic006

Mielenrauha haettu cb digin negalla, mutta ei näy menkkoja. Missähän lie.. :confused: mietin uskaltaako toita geleitä alottaa ennen ku menkat tullu, voikoha ne sekottaa entisestää?

Tottakai mä sen testin myös purin jolloin näkyi selvästi, että viiva on koko matkalla, mutta selkeesti punainen vain ylhäältä ja alhaalta :pompus: voisko tää pliis olla oikea haamu

Liitteet

• Snapchat-2101641851.jpg
    Snapchat-2101641851.jpg
    6.3 KB · Katsottu: 220
Tottakai mä sen testin myös purin jolloin näkyi selvästi, että viiva on koko matkalla, mutta selkeesti punainen vain ylhäältä ja alhaalta :pompus: voisko tää pliis olla oikea haamu

Selkeästihän tuon näkee! Kyllä se on viiva mun mielestä. Punertaa ja kaikkea :wink:happy::Heartred Vahvistumista!

Tossa näkyy kyllä paljon selvemmin, uskon että on oikea!

Takaisin