Alvar ei tee marjoja, se on hedeyksilö. Blue crop tekee ja hyotyy siitä, että Alvar on paikalla pölyttämässä. (Jälkimmäinen tieto netistä)
Piti heti googlata, ja kyllä netin mukaan tekee satoa Alvarkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alvar ei tee marjoja, se on hedeyksilö. Blue crop tekee ja hyotyy siitä, että Alvar on paikalla pölyttämässä. (Jälkimmäinen tieto netistä)
Mä olin jo silleen "Nipa, nimee ne Marjataksi ja Pertiksi!" 
Jaa niillä on OIKEET nimetMä olin jo silleen "Nipa, nimee ne Marjataksi ja Pertiksi!"
![]()

Kiitos, mä yritän tänne saada edes tomaattia niin tuli vihreitä paprikoita. Tää taisi olla syy jossakin muussa koska siinä luki tomateNaapurilla ja iso ruukku (sellainen 1 * 0,5m) jossa on useampi kasvi noita. Ne on aivan sinisenään marjoista. Mä kysyn ens kerralla kun näen naapuria että millä se saa ne kukoistaa kun naapuri on hortonomi ja informoin teitä sit :)
Naapurilla ja iso ruukku (sellainen 1 * 0,5m) jossa on useampi kasvi noita. Ne on aivan sinisenään marjoista. Mä kysyn ens kerralla kun näen naapuria että millä se saa ne kukoistaa kun naapuri on hortonomi ja informoin teitä sit :)

Tsiisus mitkä menkkakivut iskioutoa kun ei vuodon pitäisi alkaa kuin vasta ylihuomenna. Saas nähdä onko luteaali lyhentynyt :bag:
ei kyl haittaisi vaikka luteaali lyhenis, nyt jo dpo15.Lämmin halaus täältäkyllä niitä parempiakin päiviä vielä tulee
![]()

:bag:Mua ällöttää käydä niiden pihassa kun niillä kaikki on niin upeaa. :D Tosin niiden pihaa on tehty siihen 10v kun omaani toista kesää rapsutan :DTää on kyl uskomatonta, miten toisilla kaikki kukoistaa. Ostettiin kaverin kanssa tos kesän alussa eukalyptyspuuntaimet. Ei mennyt kauaa, kun mulla oli kuiva kara jäljellä:bag: kaverilla on ihan hyvinvoiva puska![]()
Mua ällöttää käydä niiden pihassa kun niillä kaikki on niin upeaa. :D Tosin niiden pihaa on tehty siihen 10v kun omaani toista kesää rapsutan :D
No, onneks meillä raparperi kasvaa :D se kyllä kasvaa missä vaan :D

ei oo vaan mitään käsitystä mitä sinne laittaisi kasvamaanMulla ei ole ikinä minkäänlaista pihaplänttiä ollutkaan, mutta raparperin sain parvekkeella kasvamaan 10 litran muoviämpärissä!![]()
on tässä pihassa kyllä hommaakin.Just noin!![]()