Raskaaksi 2019

Alvar ei tee marjoja, se on hedeyksilö. Blue crop tekee ja hyotyy siitä, että Alvar on paikalla pölyttämässä. (Jälkimmäinen tieto netistä)

Piti heti googlata, ja kyllä netin mukaan tekee satoa Alvarkin :scratch onneks :grin mutta siksi ostettiinkin kaksi eri, kun hyötyvät aina ristipölytyksestä. Ja on kaikkia muitakin kasveja ja marjapuskia jne.

Naapurilla ja iso ruukku (sellainen 1 * 0,5m) jossa on useampi kasvi noita. Ne on aivan sinisenään marjoista. Mä kysyn ens kerralla kun näen naapuria että millä se saa ne kukoistaa kun naapuri on hortonomi ja informoin teitä sit :)

Naapurilla ja iso ruukku (sellainen 1 * 0,5m) jossa on useampi kasvi noita. Ne on aivan sinisenään marjoista. Mä kysyn ens kerralla kun näen naapuria että millä se saa ne kukoistaa kun naapuri on hortonomi ja informoin teitä sit :)
Kiitos, mä yritän tänne saada edes tomaattia niin tuli vihreitä paprikoita. Tää taisi olla syy jossakin muussa koska siinä luki tomate

Meil on potaattitomaatti, eli pitäisi tulla molempia, saa nähdä mitä tulee :grin

Tää on kyl uskomatonta, miten toisilla kaikki kukoistaa. Ostettiin kaverin kanssa tos kesän alussa eukalyptyspuuntaimet. Ei mennyt kauaa, kun mulla oli kuiva kara jäljellä:bag: kaverilla on ihan hyvinvoiva puska:hilarious:

Tsiisus mitkä menkkakivut iski :wideyed: outoa kun ei vuodon pitäisi alkaa kuin vasta ylihuomenna. Saas nähdä onko luteaali lyhentynyt :bag:

Tsiisus mitkä menkkakivut iski :wideyed: outoa kun ei vuodon pitäisi alkaa kuin vasta ylihuomenna. Saas nähdä onko luteaali lyhentynyt :bag:

En tiedä mitä oli, kipu loppui jo hetki tuon jälkeen. Alkoi kakkosella, joten tiedä sit menikö suolet solmuun :hilarious: ei kyl haittaisi vaikka luteaali lyhenis, nyt jo dpo15.

Lämmin halaus täältä:Heartbigred kyllä niitä parempiakin päiviä vielä tulee:Heartbigred

:Heartred:smiley-angelic003

Tänään jo parempi. :) Mulla varmaan nää hormonit saa aikaiseksi tän olon aina tähän samaan aikaan kuusta. :facepalm:

Käväsin pyörälenkillä, vaikka alku ei näyttänyt lupaavalta kun uuden pyörän rengas tyhjeni eikä pumppu toiminut ja olin jo varma, et heitän koko pyörän roskiin kun suututti niin kovin, kerkesin soittamaan yhden vihaisen puhelunkin miehelle, joka oli pöllinyt meidän toisen jalkapumpun auton takakonttiin :hilarious:
No, kaivoin sit varapyörän, joka ei oo kovin urheilullinen, joku kolmevaihteinen pinkki mankeli, joka muistuttaa enemmän lasten kuin aikuistenpyörää mut en antanut sen häiritä :grin
Vähän rauhallisemminkin olisin voinut lenkin vetää, huomasin et vähän on edelleen keho ylirasittunut, mut matkaa lyhensin roimasti ja pidin taukoja, niin olo lenkin jälkeen aika ok, ei paniikkia, ei pahemman luokan turvotusta. Jotain pientä kuitenkin on, mistä huomasin et vähempikin ois riittänyt, kuten elohiiret. Aika hiljakseen saa näköjään tehdä tätä lajeihin takaisin paluuta.

Mut joo, mäkään en oo mikään viherpeukalo :grin kauhulla odotan et kuoleeko kaikki kukat ja pensaat mun käsittelyssä meidän uudessa kodissa :playful::bag:

Tää on kyl uskomatonta, miten toisilla kaikki kukoistaa. Ostettiin kaverin kanssa tos kesän alussa eukalyptyspuuntaimet. Ei mennyt kauaa, kun mulla oli kuiva kara jäljellä:bag: kaverilla on ihan hyvinvoiva puska:hilarious:
Mua ällöttää käydä niiden pihassa kun niillä kaikki on niin upeaa. :D Tosin niiden pihaa on tehty siihen 10v kun omaani toista kesää rapsutan :D

No, onneks meillä raparperi kasvaa :D se kyllä kasvaa missä vaan :D

Mua ällöttää käydä niiden pihassa kun niillä kaikki on niin upeaa. :D Tosin niiden pihaa on tehty siihen 10v kun omaani toista kesää rapsutan :D

No, onneks meillä raparperi kasvaa :D se kyllä kasvaa missä vaan :D

Mulla ei ole ikinä minkäänlaista pihaplänttiä ollutkaan, mutta raparperin sain parvekkeella kasvamaan 10 litran muoviämpärissä! :hilarious:

Kääk tiputtaa! Mut millon voi ilmoittautua hoitoon?? Vasta kun kunnolla verta? Mitä jos kunnolla tulee vaikka klo 16 niin ilmoonko sit? Jos tulee klo 18 jälkeen ni sit vasta huomenna?

Hmm, sanoi ettei ehkä mahdu, koska on joitakin sulkuja. Miten ei voi tietää mahtuuko vai ei :hungover: millä perusteella saattaa mahtua?? Ööö

Takaisin