Lämmin halaus täältä
kyllä niitä parempiakin päiviä vielä tulee
Tänään jo parempi. :) Mulla varmaan nää hormonit saa aikaiseksi tän olon aina tähän samaan aikaan kuusta.
Käväsin pyörälenkillä, vaikka alku ei näyttänyt lupaavalta kun uuden pyörän rengas tyhjeni eikä pumppu toiminut ja olin jo varma, et heitän koko pyörän roskiin kun suututti niin kovin, kerkesin soittamaan yhden vihaisen puhelunkin miehelle, joka oli pöllinyt meidän toisen jalkapumpun auton takakonttiin
No, kaivoin sit varapyörän, joka ei oo kovin urheilullinen, joku kolmevaihteinen pinkki mankeli, joka muistuttaa enemmän lasten kuin aikuistenpyörää mut en antanut sen häiritä
Vähän rauhallisemminkin olisin voinut lenkin vetää, huomasin et vähän on edelleen keho ylirasittunut, mut matkaa lyhensin roimasti ja pidin taukoja, niin olo lenkin jälkeen aika ok, ei paniikkia, ei pahemman luokan turvotusta. Jotain pientä kuitenkin on, mistä huomasin et vähempikin ois riittänyt, kuten elohiiret. Aika hiljakseen saa näköjään tehdä tätä lajeihin takaisin paluuta.
Mut joo, mäkään en oo mikään viherpeukalo
kauhulla odotan et kuoleeko kaikki kukat ja pensaat mun käsittelyssä meidän uudessa kodissa
:bag: