Raskaaksi 2019

Hetkinen, mustikat. Siellä Sappeella mussutin niitä metsässä!! Omat pensasmustikat ei kyllä vielä lähellekään valmiita, saa nähdä tuleeko mitään.

Meidän pensasmustikat on kyllä surkea vitsi:hilarious: niistä ei kyllä satoa heru:hilarious:

Ihan sama ongelma! Tietääkö joku miten ne saa kasvamaan? Joka kevät on toiveikas jos ne siitä kasvaisi mut ei. Ja kuolevat viimeistään toisena talvena.

Ihan sama ongelma! Tietääkö joku miten ne saa kasvamaan? Joka kevät on toiveikas jos ne siitä kasvaisi mut ei. Ja kuolevat viimeistään toisena talvena.

Onhan teillä tyttö- ja poikapuskat? Ja ilmeisesti multa mielellään pitäs olla tietynlaista.

Joo, mies suostui :) ei vaan tykkää et rahaa menee :hilarious: koska siis julkisella lähes ilmaista. Mutta täytyy soitella ja kysyä mahtuuko yksityiselle, jos ke tulee kieltävää julkiselta.

Yksityiselle mahtuu varmasti!

Mulla niin masis tänään. Pitkästä aikaa itkeä tihrustin silmät melkein irti päästäni tässä illalla. Viimeset pari päivää kaikki ottanut vaan päähän miestä myöten ja se sit lopulta näyttää purkautuneen täydellisenä turhautumisena kaikkea ja koko elämää kohtaan. Ihan älytön ahdistus tuli jostain, mietin vaan ettei musta oo mihinkään, että tää suru ei lopu ikinä, enkä saa olla koskaan äiti. Vihaan sitä, että oon lihonut n. 6-7kg lääkkeiden myötä, vaikka tiedän, ettei oo syytä olla siitä häpeissään, koska mulla ei alhaisemmilla painoilla toiminut hormonit ja ilman en oo lainkaan terve.
Mä oon jo varmaan jotenkin sulkeutunut, mut en vaan kestä näitä uutisia tuttavista, jotka raskautuvat kuin salamaniskusta ja niitä on nyt joka puolella, joko raskaana tai synnyttämässä.

Kai tää ahdistus joskus helpottaa. Onkohan nää hormonit taas täällä maximoimassa oloa.. :sorry::shifty:

Mulla niin masis tänään. Pitkästä aikaa itkeä tihrustin silmät melkein irti päästäni tässä illalla. Viimeset pari päivää kaikki ottanut vaan päähän miestä myöten ja se sit lopulta näyttää purkautuneen täydellisenä turhautumisena kaikkea ja koko elämää kohtaan. Ihan älytön ahdistus tuli jostain, mietin vaan ettei musta oo mihinkään, että tää suru ei lopu ikinä, enkä saa olla koskaan äiti. Vihaan sitä, että oon lihonut n. 6-7kg lääkkeiden myötä, vaikka tiedän, ettei oo syytä olla siitä häpeissään, koska mulla ei alhaisemmilla painoilla toiminut hormonit ja ilman en oo lainkaan terve.
Mä oon jo varmaan jotenkin sulkeutunut, mut en vaan kestä näitä uutisia tuttavista, jotka raskautuvat kuin salamaniskusta ja niitä on nyt joka puolella, joko raskaana tai synnyttämässä.

Kai tää ahdistus joskus helpottaa. Onkohan nää hormonit taas täällä maximoimassa oloa.. :sorry::shifty:

Lämmin halaus täältä:Heartbigred kyllä niitä parempiakin päiviä vielä tulee:Heartbigred

Joo, mies suostui :) ei vaan tykkää et rahaa menee :hilarious: koska siis julkisella lähes ilmaista. Mutta täytyy soitella ja kysyä mahtuuko yksityiselle, jos ke tulee kieltävää julkiselta.

Perus mies, sit ei yhtään ahdista laittaa samaa summaa johonkin muuhun EI NIIN tärkeeseen juttuun:hilarious: onneks suostui kumminkin:happy:

Meillä noi on entisen asukkaan perintöä... Yks puukin tossa oli kun meinasin näyttää sille sahaa, mut sitten se tekikin tänä vuonna pari luumua:hilarious:

Meilläkin luumu, pari omenaa ja päärynä :Heartred luumuja ei näy, päärynöitä ja pari omenaa tulossa :) tänään tehtiin omista mintuista mojitot :) sit tankkaan rautaa pinaatilla ja basilikalla:p

Meilläkin luumu, pari omenaa ja päärynä :Heartred luumuja ei näy, päärynöitä ja pari omenaa tulossa :) tänään tehtiin omista mintuista mojitot :) sit tankkaan rautaa pinaatilla ja basilikalla:p

Kuulostaa hyvältä:hungry: päärynään meillekin tuli muutama kukka, mut ei ne kehittyneet hedelmiksi saakka:grumpy: vattuja sentään tulee:hilarious: niiden kanssa on vaikea epäonnistua:hilarious:

Erottaako ne jostain ennen kukkimista? o_O

Nimilapusta kaupassa. :hilarious:

Hei ladyt, tänä vuonna tulee tänne Itä-Suomeen harvinaisen hyvin lakkoja/hilloja/suomuuraimia, millä kukakin niitä kutsuu. Käytiin äsken kaverin löytämällä paikalla ja kuin olisi ripoteltu niitä maahan! Eivät ole aivan kypsiä nekään, joten myöhemmin menen uudestaan! :excited001

Pitääpä niitä mustikoitakin etsiä toisaalta, kiitos tiedosta!

Meillä on tyyliin Alvar, kaupasta oli Ainot loppu :hilarious: toinen on joku blue crop :scratch

Alvar ei tee marjoja, se on hedeyksilö. Blue crop tekee ja hyotyy siitä, että Alvar on paikalla pölyttämässä. (Jälkimmäinen tieto netistä)

Takaisin