Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän pensasmustikat on kyllä surkea vitsi niistä ei kyllä satoa heru
Ihan sama ongelma! Tietääkö joku miten ne saa kasvamaan? Joka kevät on toiveikas jos ne siitä kasvaisi mut ei. Ja kuolevat viimeistään toisena talvena.
Jannn ihan suoraan sanottu perseestä jos ette mahdu :arghh:! Suosittelen kyllä yksityistäkin jos vaan pystyy menemään!
Joo, mies suostui :) ei vaan tykkää et rahaa menee koska siis julkisella lähes ilmaista. Mutta täytyy soitella ja kysyä mahtuuko yksityiselle, jos ke tulee kieltävää julkiselta.
Onhan teillä tyttö- ja poikapuskat? Ja ilmeisesti multa mielellään pitäs olla tietynlaista.
Erottaako ne jostain ennen kukkimista?
Onhan teillä tyttö- ja poikapuskat? Ja ilmeisesti multa mielellään pitäs olla tietynlaista.
Mulla niin masis tänään. Pitkästä aikaa itkeä tihrustin silmät melkein irti päästäni tässä illalla. Viimeset pari päivää kaikki ottanut vaan päähän miestä myöten ja se sit lopulta näyttää purkautuneen täydellisenä turhautumisena kaikkea ja koko elämää kohtaan. Ihan älytön ahdistus tuli jostain, mietin vaan ettei musta oo mihinkään, että tää suru ei lopu ikinä, enkä saa olla koskaan äiti. Vihaan sitä, että oon lihonut n. 6-7kg lääkkeiden myötä, vaikka tiedän, ettei oo syytä olla siitä häpeissään, koska mulla ei alhaisemmilla painoilla toiminut hormonit ja ilman en oo lainkaan terve.
Mä oon jo varmaan jotenkin sulkeutunut, mut en vaan kestä näitä uutisia tuttavista, jotka raskautuvat kuin salamaniskusta ja niitä on nyt joka puolella, joko raskaana tai synnyttämässä.
Kai tää ahdistus joskus helpottaa. Onkohan nää hormonit taas täällä maximoimassa oloa..
Joo, mies suostui :) ei vaan tykkää et rahaa menee koska siis julkisella lähes ilmaista. Mutta täytyy soitella ja kysyä mahtuuko yksityiselle, jos ke tulee kieltävää julkiselta.
Fuck, ei mulla kyllä oo mitään hajua tästä.... Enkä kyllä tiedä minkä nimisiäkään ovat
Meillä on tyyliin Alvar, kaupasta oli Ainot loppu toinen on joku blue crop
Meillä noi on entisen asukkaan perintöä... Yks puukin tossa oli kun meinasin näyttää sille sahaa, mut sitten se tekikin tänä vuonna pari luumua
Meilläkin luumu, pari omenaa ja päärynä luumuja ei näy, päärynöitä ja pari omenaa tulossa :) tänään tehtiin omista mintuista mojitot :) sit tankkaan rautaa pinaatilla ja basilikalla
Erottaako ne jostain ennen kukkimista?
Meillä on tyyliin Alvar, kaupasta oli Ainot loppu toinen on joku blue crop