Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeii miksi oon niin tyhmä etten viime kuussa mennyt inssiin..luultavasti tässä kuussa ei enää mahdu HUS inssiin :banghead::banghead: tekis mieli mennä sit yksityiselle....??? Äääää
Voi Jannn.
Onko koronan takia ruuhkaa siellä vai miksi ei mahdu? Mahtuisiko ensi kuussa?
Sorry, kun en oikein mitään tiedä noista systeemeistä siellä.
Varmaan heinäkuussa vähemmän työntekijöitä? En tiedä. Juu mahtuis varmaan sit seuraavista menkoista, mut mun kierrot on 33-43 pvää ni ei jaksaisi odottaa
Mä en ajatellutkaan että näihinkin on joku "raja" mut tietty jos ei oo aikoja ni ei oo..
Ens viikollako sulla on hoitoon ilmoittautuminen? Jospa tilanne olisi silloin toinen? Luulisi ainakin, kun vielä tätä kuuta sen verran jäljellä.
Joo keskiviikkona pitäis alkaa menkat.. niin saa nähdä, mutta en usko että koko kuulle enää mahtuu kp10-13 pitäisi mennä ultraan ja siitä ehkä vain muutama pvä niin inssi.. jo kaksi vuotta odottanut raskautta niin ei jaksaisi enää.. en usko että luomuna raskaudun enkä usko että inssilläkään, ainakaan ekalla kerralla. Ja inssien välissä pidettävä välikierrot
Minäkin yritän koota itseni ja ajatella, että jospa jo seuraavasta kierrosta! Lohduttaa kuitenkin se, että tiedän raskautumisen olevan meillä mahdollista. Se tieto on lohduttanut koko surtullisen kevään keskellä.
Lisäys: Lähdetään miehen kanssa lähisaareen katsomaan, olisiko siellä kypsyviä mustikoita.
Mä niin ymmärrän sua!
Kaikki ne viivytykset ja hoitojen siirtämiset kyllä söi ihmistä!
Ymmärrän myös ettei todellakaan usko enää luomuonnistumiseen. Inssi toki on jo tavallaan erilainen askel tässä, että voihan sillä onnistua! En kyllä itsekään olisi uskonut että se olisi auttanut meillä koska siittiöt, mut sen takia meillä olikik icsi. Oliko teillä jann siittiöt kuitenkin ok?
Kiitollisena otan vastaan infoa mustikkatilanteesta :angelic:
Täällä Itä-Suomessa ei näyttäisi tulevan kovin hyvä mustikkavuosi, mutta jos jaksaa ajan kanssa kerätä, kyllä saa marjaa. Sinisiä, mutta raakoja vielä.