Raskaaksi 2019

Halpis kakkartestit loppuneet hups. Tein ovistikun ja ei merkkiäkään raskaudesta, en viitsi mitään CB tuhlata, menkkoja odotellessa :salut ja uutta tilausta tekemään:hilarious:
 
Eeii miksi oon niin tyhmä etten viime kuussa mennyt inssiin..luultavasti tässä kuussa ei enää mahdu HUS inssiin :banghead::banghead: tekis mieli mennä sit yksityiselle....??? Äääää:smiley-angry017
 
Minä tässä suren, kun menkat näyttäisivät alkavan. Nyt on kp28, vuosien ajan menkat ovat alkaneet kp30. Viime kierrossa myös tulivat aiemmin, km näyttää muuttaneen kiertoa.

Ei vauvaa vieläkään tulossa. Ulkona on hienoin sää päiväkausiin. Mulla oli kyllä sitten vuosisadan PMS, jos ei ollut raskausoire. Itkin monta päivää kaikkea maailman pahuutta ja vääryyksiä, kuten pieniä lapsia pakolaisleireillä, Suomea riistäviä ulkomaisten kaivosyhtiöiden touhuja ja kasvavaa valtion velkaa.

Yritän keskittyä tuohon hienoon säähän ja mennä ulos mökin pihalle. Tuo järvi on niin kaunis.
 
Eeii miksi oon niin tyhmä etten viime kuussa mennyt inssiin..luultavasti tässä kuussa ei enää mahdu HUS inssiin :banghead::banghead: tekis mieli mennä sit yksityiselle....??? Äääää:smiley-angry017

Voi Jannn. :Heartred

Onko koronan takia ruuhkaa siellä vai miksi ei mahdu? Mahtuisiko ensi kuussa?

Sorry, kun en oikein mitään tiedä noista systeemeistä siellä.
 
Voi Jannn. :Heartred

Onko koronan takia ruuhkaa siellä vai miksi ei mahdu? Mahtuisiko ensi kuussa?

Sorry, kun en oikein mitään tiedä noista systeemeistä siellä.

Varmaan heinäkuussa vähemmän työntekijöitä? En tiedä. Juu mahtuis varmaan sit seuraavista menkoista, mut mun kierrot on 33-43 pvää ni ei jaksaisi odottaa :smiley-angry017
 
Varmaan heinäkuussa vähemmän työntekijöitä? En tiedä. Juu mahtuis varmaan sit seuraavista menkoista, mut mun kierrot on 33-43 pvää ni ei jaksaisi odottaa :smiley-angry017

Odottavan aika on pitkä ja monesti enemmän kuin 9 kuukautta!

Tsemppiä odotteluun, tiedän kärsimättömyyden tunteen. Mutta jospa se raskaus olisi sitten kuitenkin jo parin kolmen kuukauden päässä!
 
Minäkin yritän koota itseni ja ajatella, että jospa jo seuraavasta kierrosta! Lohduttaa kuitenkin se, että tiedän raskautumisen olevan meillä mahdollista. Se tieto on lohduttanut koko surtullisen kevään keskellä.

Lisäys: Lähdetään miehen kanssa lähisaareen katsomaan, olisiko siellä kypsyviä mustikoita.
 
Mä en ajatellutkaan että näihinkin on joku "raja" mut tietty jos ei oo aikoja ni ei oo..
Ens viikollako sulla on hoitoon ilmoittautuminen? Jospa tilanne olisi silloin toinen? Luulisi ainakin, kun vielä tätä kuuta sen verran jäljellä.

Joo keskiviikkona pitäis alkaa menkat.. niin saa nähdä, mutta en usko että koko kuulle enää mahtuu :sad001 kp10-13 pitäisi mennä ultraan ja siitä ehkä vain muutama pvä niin inssi.. jo kaksi vuotta odottanut raskautta niin ei jaksaisi enää.. en usko että luomuna raskaudun enkä usko että inssilläkään, ainakaan ekalla kerralla. Ja inssien välissä pidettävä välikierrot :sour:
 
Joo keskiviikkona pitäis alkaa menkat.. niin saa nähdä, mutta en usko että koko kuulle enää mahtuu :sad001 kp10-13 pitäisi mennä ultraan ja siitä ehkä vain muutama pvä niin inssi.. jo kaksi vuotta odottanut raskautta niin ei jaksaisi enää.. en usko että luomuna raskaudun enkä usko että inssilläkään, ainakaan ekalla kerralla. Ja inssien välissä pidettävä välikierrot :sour:

Tai voi se elämä yllättääkin ja napata jo ekasta hoitokerrasta! :smiley-angelic001
 
Minäkin yritän koota itseni ja ajatella, että jospa jo seuraavasta kierrosta! Lohduttaa kuitenkin se, että tiedän raskautumisen olevan meillä mahdollista. Se tieto on lohduttanut koko surtullisen kevään keskellä.

Lisäys: Lähdetään miehen kanssa lähisaareen katsomaan, olisiko siellä kypsyviä mustikoita.

Kiitollisena otan vastaan infoa mustikkatilanteesta :angelic:
 
Mä niin ymmärrän sua!
Kaikki ne viivytykset ja hoitojen siirtämiset kyllä söi ihmistä!
Ymmärrän myös ettei todellakaan usko enää luomuonnistumiseen. Inssi toki on jo tavallaan erilainen askel tässä, että voihan sillä onnistua! En kyllä itsekään olisi uskonut että se olisi auttanut meillä koska siittiöt, mut sen takia meillä olikik icsi. Oliko teillä jann siittiöt kuitenkin ok?

Juu ainakin määrältään, en sit tiedä mikä on DNA laatu :bag:
 
Voi jannn:Heartred toi on kyllä pasketta, kun vedetään matto jalkojen alla. Tää on oikeestaan helpompi tää kesätauko. Kun ei oo hoitoja, niin niitä ei vaan oo ja se on helpompi (pakko) hyväksyä. Mut eipä tuu mitään ylläri pettymyksiä. Toivotaan kuitenkin että tilanne on toinen kun ilmoittaudut hoitoon.

Tänään kp1. Täällä alkaa mustikat myös kypsyä, keskiviikkona olis vapaapäivä, niin pitää mennä tyttären kanssa tarkistamaan yks hyvä spotti minkä löysin viime vuonna:happy:
 
Jannn, nää on just niitä surkeita puolia hoidoissa. Joku muu määrittelee sen milloin pääsee yrittämään lasta ja milloin on vaan odotettava ja odotettava.. Se on niin syvältä, aika tuntuu tosi pitkältä kun ei tiedä mitä kaikkea on vielä edessä :/
 
Täällä Itä-Suomessa ei näyttäisi tulevan kovin hyvä mustikkavuosi, mutta jos jaksaa ajan kanssa kerätä, kyllä saa marjaa. Sinisiä, mutta raakoja vielä.

Hyvä sitten! Meillä on ollut kummitytön ja äitensä kanssa tapana mennä heinäkuun puolivälin jälkeen tuonne Satakunnan mettiin pyörimään. Viimeksi joku meistä onnistui polkaisemaan maa-ampiaispesään ja tuli äkkilähtö :eek: Kahdella pistolla selvittiin onneksi, eikä ollut allergisia.
 
Jannn vmp! Toivotaan että tilanne on eri kun ilmoittaudutte. Ihan syvältä että se takia ettei oo vaan aikoja niin lisää odotusta :sorry:


Mulla siis ei oo ollu yhtään ovis kipua, nyt yk 5 kkm jälkeen ja nytkö alkaa keho normalisoitua ettei oo enää niin "hyvät" mahkut tulla raskaaksi km jälkeen? En osaa edes sanoa nyt kummalta puolelta ovis oli, vaikka voihan ne kivut tulla vielä huomenna :nailbiting:
 
Jospa Jannn saisit vaikka peruutusajan! Voihan se yksityinen olla sit takataskussa vaihtoehtona, jos ei pääse julkiselle. Kaikki on aina niin supistettua kesällä :meh:

Täällä myös Itä-Suomi/Savon seudulla on paikoitellen ihan hyvin mustikanalkuja. Tosin ehtivät vielä kuivua pystyyn...
 
Takaisin
Top