Raskaaksi 2019

Aattelin että nyt on hyvä aika osallistua Tonninsetelin liikkeellepanemaan seksikeskusteluun kertomalla tarina.
Mies kerto, että hänen ollessa ala-asteella joku oppilas oli tuonut kouluun äitinsä katuporan ja esitellyt sitä välkällä kavereille. Opettaja oli tietysti huomannu ja takavarikoinu tämän satisfyerin esiäidin ja oppilaan äiti sai päivän päätteeks noutaa omaisuutensa opettajanhuoneesta.

Mulla on aika samanlainen stoori mut olin ite osallisena :hilarious: Kaverin porukat oli eronneet ja sen isä asui kerrostalossa samassa rapussa meidän kanssa viettäen vähintäänkin riehakasta sinkkuelämää... Mun kaveri tuli viikonlopuiksi isälleen ja kerran, ei edes kouluikäisinä oltiin sen iskän makkarissa kattomassa sen ajan ihmeestä eli taulutelevisiosta elokuvaa. Jotenkin mentiin sinne yöpöydän laatikoille kaiveleen ja sieltä löytyi jotain, mikä näytti ihan mädältä porkkanalta! Semmonen läpinäkyvä, oranssin sävyinen geeli/jelly härdelli jossa vielä muistaakseni oli glitteriä. Porkkana käteen ja kysyyn yhdessä kaverin isältä "Hei miks sulla on mätä porkkana yöpöydän laatikossa?"

Mulla tuli äkkilähtö takas himaan ja meni meinaan monta vuotta ennenkö tajuttiin mikä se "porkkana" oli :hilarious:
 
No kaveri oli joskus treffeillä, ja mies rupes esittelemään vessassa Fleshlightiaan :bag:

Tää on kyllä ihan uskomatonta:hilarious: just yks päivä yksinäni käkätin autossa kun kuuntelin suomipoppia (varmasti moni kanssamatkustaja pitää mua jotenkin vajaana, kikatan usein yksin autossa radiolle:hilarious:). Joku mimmi oli kirjoittanut jonkun tindermatchmokakirjan, missä nää urpot (miehet) olivat olleet ekoilla treffeillä kaivamassa dickiä esille:hilarious: kai siis siinä kirjassa jotain muutakin on (?)
 
Mulla on aika samanlainen stoori mut olin ite osallisena :hilarious: Kaverin porukat oli eronneet ja sen isä asui kerrostalossa samassa rapussa meidän kanssa viettäen vähintäänkin riehakasta sinkkuelämää... Mun kaveri tuli viikonlopuiksi isälleen ja kerran, ei edes kouluikäisinä oltiin sen iskän makkarissa kattomassa sen ajan ihmeestä eli taulutelevisiosta elokuvaa. Jotenkin mentiin sinne yöpöydän laatikoille kaiveleen ja sieltä löytyi jotain, mikä näytti ihan mädältä porkkanalta! Semmonen läpinäkyvä, oranssin sävyinen geeli/jelly härdelli jossa vielä muistaakseni oli glitteriä. Porkkana käteen ja kysyyn yhdessä kaverin isältä "Hei miks sulla on mätä porkkana yöpöydän laatikossa?"

Mulla tuli äkkilähtö takas himaan ja meni meinaan monta vuotta ennenkö tajuttiin mikä se "porkkana" oli :hilarious:

Ei hitto mulla tuli tästä mieleen yksi lapsuusmuisto. Mun faija oli ottanut jotain ihan random roinaa mukaansa jostain kirppikseltä (leluja yms). Ja siellä oli yks semmonen iso muoviporkkana. Sit jostain syystä riideltiin mun veljen kanssa siitä porkkanasta ja mä vedin sitä oranssia osaa ja veli vihreää. Ja PLOP se aukesi ja mulle jäi se oranssi osa käteen ja veljelle se vihreä, mutta siinä sitten jatkeena melko aidon meisselin näköinen dildo. Mun muistikuva ei enää kerro et mitä me sit tehtiin, mut vahva tunne siitä, että molemmat oli vaan tosi kiusaantuneita. Oiskohan se lentänyt sinne rojulaatikkoon suljettuna takaisin :hilarious:
 
Tää on kyllä ihan uskomatonta:hilarious: just yks päivä yksinäni käkätin autossa kun kuuntelin suomipoppia (varmasti moni kanssamatkustaja pitää mua jotenkin vajaana, kikatan usein yksin autossa radiolle:hilarious:). Joku mimmi oli kirjoittanut jonkun tindermatchmokakirjan, missä nää urpot (miehet) olivat olleet ekoilla treffeillä kaivamassa dickiä esille:hilarious: kai siis siinä kirjassa jotain muutakin on (?)

Munki tindertreffeistä sais tehtyä pienen romaanin, tai ainakin pari novellia :hilarious:
 
Munki tindertreffeistä sais tehtyä pienen romaanin, tai ainakin pari novellia :hilarious:

:hilarious: me ollaan seurusteltu niin turkasen kauan, että mistään tinderistä ei oo ollut tietoakaan:hilarious: jos mä sinkuksi jäisin, niin hukka mut perii, oon ihan pihalla näistä nykyajan jutuista:hilarious: toki seuraan uteliaasti muutaman ystävän tinderelämää, mutta kaikella rakkaudella, se se vasta raskaalta kuulostaakin yrittää löytää itselleen oikeaa kumppania:grin
 
:hilarious: me ollaan seurusteltu niin turkasen kauan, että mistään tinderistä ei oo ollut tietoakaan:hilarious: jos mä sinkuksi jäisin, niin hukka mut perii, oon ihan pihalla näistä nykyajan jutuista:hilarious: toki seuraan uteliaasti muutaman ystävän tinderelämää, mutta kaikella rakkaudella, se se vasta raskaalta kuulostaakin yrittää löytää itselleen oikeaa kumppania:grin

Joo ei helppoa ole. Mä löysin omani pari vuotta sit tinderistä, tosin ekan kerran oltiin tavattu livenä 10v sit :grin mut suurimmaksi osaksi Tinder oli pskaa
 
Joo ei helppoa ole. Mä löysin omani pari vuotta sit tinderistä, tosin ekan kerran oltiin tavattu livenä 10v sit :grin mut suurimmaksi osaksi Tinder oli pskaa

Siltä se kuulostaa. En vaan ihan ymmärrä tätä nykyajan treffietikettiä, missä värkit pitää esitellä heti ensimmäisenä:hilarious:
 
Me tavattiin vanhanaikaisesti kavereiden kautta... Mutta syttyi romanssi ja enemmän ja nyt niin...

Tinder treffeistä tullut ikinä mitään, eräs mies toi kuplivaa, mul oli menkut ei tehty mitään ja jäbä kysyi myöhemmin et miks mä en tehnyt sille mitään ku kerta kuohuvaa toi. Sanomatta selvää että emme nähneet tämän jälkeen
 
Siltä se kuulostaa. En vaan ihan ymmärrä tätä nykyajan treffietikettiä, missä värkit pitää esitellä heti ensimmäisenä:hilarious:

Mul oli aika paljon yhenillan juttuja siis ylipäätään, mut tälle sanoin että ei sit tehdä mitään vaikka tuli heti yöksi mun luo :p sammuin kyl jo bussissa :hilarious: seuraavana iltana sit vasta tehtiin:hilarious: mut lähes joka pvä sen jälkeen oltiin yhdessä :) siksi sormuksissakin eka treffipvä
 
Nyt tulee jo puhdasta verta (akti varmaan edesauttoi) mutta ei holahtele, joko nää voi laskea menkoiks?:rolleyes: kipuja ollut koko pvän
 
Mä muistan lapsuudesta ku oltiin veljen kanssa tonkimassa vanhempien vaatekaappia. No sieltä löyty sit äitin geishakuulat ja hetki siitä kuulin kun ulko-ovi kävi ja ryntäsin ulos makkarista. Äiti tuli siis kotiin ja veli jäi makkariin. Äiti huusi veljen pois sieltä ja velihän tuli; nimittäin geishakuulat suussa ja hymyili :grin itse olin jo sen ikäinen, että oli aavistus, että mitä ne pallurat olivat ja kyllä äidin ilme jäänyt hyvin mieleen :hilarious:
 
Hienoa! Miten sulla yleensä ajoittuu ovis? Letrot nyt käytössä vai oliko jotain muuta lääkettä?

Letrot vain. No viime syksynä kun oli ne, ovis oli kp15 ja 17, yksi ovuloimaton.. ja toukokuussa oli ovis kp13 eli jos nyt sama niin ajoittuu sunnuntaille :nailbiting: no sitten ens pe ultrassa selvinnee jotain..kysyin et jos sillon huonosti kehittynyt niin saako lisälääkettä, sanoi et sit varmaan vaan odotellaan ovulaatioplussaa..
 
Toivotaan, että tulee ovisplussaa ja sopivaan aikaan :happy: toi olis mulle tosi stressaavaa, siis kun mähän ovuloin kp13-22 välillä. Ei mitään säännöllisyyttä.
Jännä ettei sitten mitään irrotuspiikkiä, mut johtuisko se sitten siitä, että eka inssi? Toisessa (johon ei toivottavasti tarvi mennä) ehkä olis sit muuta kuin letrot tai niiden lisäksi.

Juu irrotuspiikki tulee sit gonalin kanssa, varmaan seuraavaan kertaan sit ne. Mut joo kumpa ei tulis toista kertaa:)
 
Takaisin
Top