Ja vuosisadan rakkaustarina sai alkunsa..?
Juu ei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vuosisadan rakkaustarina sai alkunsa..?
Aattelin että nyt on hyvä aika osallistua Tonninsetelin liikkeellepanemaan seksikeskusteluun kertomalla tarina.
Mies kerto, että hänen ollessa ala-asteella joku oppilas oli tuonut kouluun äitinsä katuporan ja esitellyt sitä välkällä kavereille. Opettaja oli tietysti huomannu ja takavarikoinu tämän satisfyerin esiäidin ja oppilaan äiti sai päivän päätteeks noutaa omaisuutensa opettajanhuoneesta.
No kaveri oli joskus treffeillä, ja mies rupes esittelemään vessassa Fleshlightiaan :bag:
Mulla on aika samanlainen stoori mut olin ite osallisena Kaverin porukat oli eronneet ja sen isä asui kerrostalossa samassa rapussa meidän kanssa viettäen vähintäänkin riehakasta sinkkuelämää... Mun kaveri tuli viikonlopuiksi isälleen ja kerran, ei edes kouluikäisinä oltiin sen iskän makkarissa kattomassa sen ajan ihmeestä eli taulutelevisiosta elokuvaa. Jotenkin mentiin sinne yöpöydän laatikoille kaiveleen ja sieltä löytyi jotain, mikä näytti ihan mädältä porkkanalta! Semmonen läpinäkyvä, oranssin sävyinen geeli/jelly härdelli jossa vielä muistaakseni oli glitteriä. Porkkana käteen ja kysyyn yhdessä kaverin isältä "Hei miks sulla on mätä porkkana yöpöydän laatikossa?"
Mulla tuli äkkilähtö takas himaan ja meni meinaan monta vuotta ennenkö tajuttiin mikä se "porkkana" oli
Tää on kyllä ihan uskomatonta just yks päivä yksinäni käkätin autossa kun kuuntelin suomipoppia (varmasti moni kanssamatkustaja pitää mua jotenkin vajaana, kikatan usein yksin autossa radiolle). Joku mimmi oli kirjoittanut jonkun tindermatchmokakirjan, missä nää urpot (miehet) olivat olleet ekoilla treffeillä kaivamassa dickiä esille kai siis siinä kirjassa jotain muutakin on (?)
Munki tindertreffeistä sais tehtyä pienen romaanin, tai ainakin pari novellia
me ollaan seurusteltu niin turkasen kauan, että mistään tinderistä ei oo ollut tietoakaan jos mä sinkuksi jäisin, niin hukka mut perii, oon ihan pihalla näistä nykyajan jutuista toki seuraan uteliaasti muutaman ystävän tinderelämää, mutta kaikella rakkaudella, se se vasta raskaalta kuulostaakin yrittää löytää itselleen oikeaa kumppania
Joo ei helppoa ole. Mä löysin omani pari vuotta sit tinderistä, tosin ekan kerran oltiin tavattu livenä 10v sit mut suurimmaksi osaksi Tinder oli pskaa
Siltä se kuulostaa. En vaan ihan ymmärrä tätä nykyajan treffietikettiä, missä värkit pitää esitellä heti ensimmäisenä
Ootko saanut jo vastausta
Hienoa! Miten sulla yleensä ajoittuu ovis? Letrot nyt käytössä vai oliko jotain muuta lääkettä?
Toivotaan, että tulee ovisplussaa ja sopivaan aikaan toi olis mulle tosi stressaavaa, siis kun mähän ovuloin kp13-22 välillä. Ei mitään säännöllisyyttä.
Jännä ettei sitten mitään irrotuspiikkiä, mut johtuisko se sitten siitä, että eka inssi? Toisessa (johon ei toivottavasti tarvi mennä) ehkä olis sit muuta kuin letrot tai niiden lisäksi.